Dan moet ik mijn video stop zetten, gaan luisteren naar iets wat ik eigenlijk niet wil luisteren, dat dan weer uit zetten, dan mijn video 10-15 seconden terugspoelen etc.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn video stop zetten, gaan luisteren naar iets wat ik eigenlijk niet wil luisteren, dat dan weer uit zetten, dan mijn video 10-15 seconden terugspoelen etc.
Teveel werk.
Okquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn video stop zetten, gaan luisteren naar iets wat ik eigenlijk niet wil luisteren, dat dan weer uit zetten, dan mijn video 10-15 seconden terugspoelen etc.
Teveel werk.
Weet ik. Wat is jouw soort muziek?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Niet mijn soort muziek overigens, meer om Cyberjesus' ongelijk te bewijzen.
Het gaat van House naar Reggae en van Rock naar Jazz. Eigenlijk alleen geen hiphop en hardcore enz.quote:
Maak je nu echt iedere avond dezelfde grap?quote:
Hij word wel slecht jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maak je nu echt iedere avond dezelfde grap?
Ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maak je nu echt iedere avond dezelfde grap?
Oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:33 schreef sciter het volgende:
[..]
Het gaat van House naar Reggae en van Rock naar Jazz. Eigenlijk alleen geen hiphop en hardcore enz.
quote:
mijn lul ookquote:
SV het goede nieuws al gehoord over Rebecca Blackquote:
Snel naar zomermeisjes fb danquote:
Ja, ze gaat binnenkort een nieuwe single uitbrengenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
SV het goede nieuws al gehoord over Rebecca Black
May god help us!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
SV het goede nieuws al gehoord over Rebecca Black
quote:
Boeiequote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:37 schreef SpermaDonor het volgende:
Die TR naast je Quote knop is echt kut joh, klik de hele tijd mis
Bijna alles, het verandert heel vaak. Ik hield eerst heel erg van rock maar dat luister ik nu niet meer veel, nu vooral dubstep maar over een tijdje zal dat wel weer veranderen. Wel hiphop trouwens, geen hardcore enzulks.quote:
13, heeft tieten, kontje, kleedden zich geil... waarom niet? ze kunnen toch allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |