Denk je werkelijk dat de crisis op zich laat wachten tot december?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Caland het volgende:
PSV thuis, Utrecht uit (vind ik persoonlijk één van de leukste uitwedstrijden van het jaar) én Twente thuis.
0 punten en alles kapot.
Hoop het ook maar is totaal niet realistisch dat Feyenoord 2e word.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Godtje het volgende:
Ik hoop dat Feijenoord tweede gaat worden komend seizoen.
Achter Ajax.
Al eindigen ze alleen maar boven PSV en Twente, kunnen we in ieder geval Wijnaldum en Fer de gek aansteken.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Godtje het volgende:
Achter Ajax.
Ik hoop dat Ajax de Europa League wint. Als Feyenoord maar de CL pakt.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:23 schreef Godtje het volgende:
Achter Ajax.
Denk het wel, heb je dat programma gezien rond die tijdquote:Op maandag 11 juli 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat de crisis op zich laat wachten tot december?
quote:Zaakwaarnemer Fer wil geen arbitragezaak voor transfer naar Twente
Leroy Fer heeft zijn zinnen gezet op een overgang naar FC Twente. De middenvelder heeft bij Feyenoord nog een contract tot medio 2012, maar heeft laten weten deze verbintenis niet te zullen verlengen.
Een arbitragezaak zal er echter niet aan te pas komen om de gewilde transfer te bewerkstelligen. "Dat willen we niet en dat heeft in dit soort zaken ook helemaal geen zin. Het is duidelijk dat Leroy naar Twente wil, maar zolang de clubs er niet uit zijn kunnen wij niets doen en moeten we plaatsnemen in de wachtkamer", aldus zaakwaarnemer Rob Jansen tegen TC/Tubantia.
De 21-jarige Fer is erg welkom bij Twente. Trainer Co Adriaanse ziet de komst van de middenvelder wel zitten. "Hij kan op vele posities uit de voeten", aldus Adriaanse, die nog wel moet afwachten of het ooit tot een transfer komt. Twente wil namelijk niet aan de vraagprijs van vijf miljoen euro voldoen.
http://www.soccernews.nl/news/125898
Ja daar tekent MvG ook wel voor. Ware het niet dat Jopie onze oude gierigaard, wat hem overigens 2 doden heeft opgeleverd, niet hoger gaat dan 2,5.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, opgekankert dus.
Ik zeg trouwens 4 miljoen en 20%.
Percentage doorverkoop is i.m.o belangrijker dan een miljoen meer of minder nuquote:Op maandag 11 juli 2011 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, opgekankert dus.
Ik zeg trouwens 4 miljoen en 20%.
Jopie "Double Kill" Munsterman.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ja daar tekent MvG ook wel voor. Ware het niet dat Jopie onze oude gierigaard, wat hem overigens 2 doden heeft opgeleverd, niet hoger gaat dan 2,5.
Je kunt je afvragen of Fer ooit een opzienbarend bedrag op zal leveren..quote:Op maandag 11 juli 2011 18:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Percentage doorverkoop is i.m.o belangrijker dan een miljoen meer of minder nu.
O ongetwijfeld. Zeker als hij in een goed draaiend elftal met een goede trainer komt te spelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of Fer ooit een opzienbarend bedrag op zal leveren..
Ik moet nog zien of hij daarin enorm kan verbeteren. Ik heb het idee dat zijn talent behoorlijk overschat wordt. Zie hem eerlijk gezegd niet naar een grote buitenlandse club gaan op den duur.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O ongetwijfeld. Zeker als hij in een goed draaiend elftal met een goede trainer komt te spelen.
Hij heeft fysiek en techniek genoeg. Alleen spelinzicht ontbreekt het nog aan.
Mijn gevoel idem dito..zie nou niet de megaster in hem. Moet het vooral van z'n fysiek hebben, wat hem ook begint op te breken. Jongen mist gewoon de snelheid en techniek voor het topvoetbal.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of hij daarin enorm kan verbeteren. Ik heb het idee dat zijn talent behoorlijk overschat wordt. Zie hem eerlijk gezegd niet naar een grote buitenlandse club gaan op den duur.
Hij was doodongelukkig met zijn (opgelegde) rol als leider bij Feyenoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of hij daarin enorm kan verbeteren. Ik heb het idee dat zijn talent behoorlijk overschat wordt. Zie hem eerlijk gezegd niet naar een grote buitenlandse club gaan op den duur.
Waar zijn ze dan.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet voor niets zat de halve Europese top en subtop achter hem aan.
quote:NOODKREET 13 JULI
We komen voor het voetbalspektakel tegen FEYENOORD nogal wat stewards te kort. We hebben nog ca. 20 'man' nodig. Je wordt tussen 15.00 en 17.00 uur op het F.C. Horst sportpark verwacht, voornamelijk voor rond het veld, zodat je ook de wedstrijd als beste kunt zien (je krijgt ook iets te eten en te drinken).
Meld je dus snel aan bij Hans Beek
(j.beek4@upcmail.nl)
Dat is zo en door zijn fysiek op die leeftijd viel hij ook op, maar echt overtuigd waren ze blijkbaar ook niet. Ik denk ook dat hij teveel mist om een echte topper te worden, maar we zullen het wel zien de komende jaren.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij was doodongelukkig met zijn (opgelegde) rol als leider bij Feyenoord.
Hoop frustratie bij die jongen, ook over zijn eigen spel. Toch heb je in zijn eerste jaren kunnen zien dat het er wel degelijk inzit.
Niet voor niets zat de halve Europese top en subtop achter hem aan.
Er is ook nu genoeg interesse uit het buitenland, meneer Fer wil echter perse naar Twente.quote:
Zal ik hem inkoppen of doe jij het?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er is ook nu genoeg interesse uit het buitenland, meneer Fer wil echter perse naar Twente.
Ik ziet hem ff niet, doe jij maarquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat het nog veel boeit maar op pagina 2 (mits je 25 post per pagina hebt) staat nog genoeg crap.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef Jojoortje het volgende:
Off topic crap weggehaald. Hou het on topic
Ben nog bezigquote:Op maandag 11 juli 2011 19:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet dat het nog veel boeit maar op pagina 2 (mits je 25 post per pagina hebt) staat nog genoeg crap.
Vasthouden aan die 8 miljoen dus?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef Muto het volgende:
Hopelijk laat Van Geel zich niet gek maken door Fer. Gewoon vasthouden aan het bedrag en anders heeft Fer gewoon pech gehad. Wat een teringjoch.
Tsja, schijnt dat Twente sowieso bijna geen poen heeft. Ik zou 4 en evt. een doorverkooppercentage als uiterste bod bij Twente neerleggen en dit ook duidelijk communiceren naar Fer. Dit moet hij toch ook wel gewoon redelijk vinden?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Martin van Geel kan het ook zo spelen:
Laat Joop 3 miljoen betalen. Doe dan 5 miljoen in termijnen van 2/3/4 jaar naar de portemonnee
Ff popcorn pakken.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef voice-over het volgende:
Laat Fer nou maar gaan voor 3 mln. Meer krijgen we er toch niet voor en zijn we van zijn gezeik af.
Dit dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef voice-over het volgende:
Laat Fer nou maar gaan voor 3 mln. Meer krijgen we er toch niet voor en zijn we van zijn gezeik af.
yep.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit dus.
Jopie wil Fer en Fer wil naar Twente.
Dus either dit jaar voor 2.5 of volgend jaar gratis, Fer gaat spelen voor Twente.
Nee hem houden tegen wil en dank is praktisch. Hij geeft toch te kennen zelf absoluut naar Twente te willen, en niet naar het buitenland.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zo snel toegeven. Pakt in de toekomst ook alleen maar nadelig uit.
En wat dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hem houden tegen wil en dank is praktisch. Hij geeft toch te kennen zelf absoluut naar Twente te willen, en niet naar het buitenland.
Dus wat wil je gaan doen dan. Dwingen dat hij voor een andere club kiest? Op de tribune zetten? En dan?
Ben je nou echt zo achterlijk?
Hij mag toch gaan ?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hem houden tegen wil en dank is praktisch. Hij geeft toch te kennen zelf absoluut naar Twente te willen, en niet naar het buitenland.
Dus wat wil je gaan doen dan. Dwingen dat hij voor een andere club kiest? Op de tribune zetten? En dan?
Ben je nou echt zo achterlijk?
A : Door zijn uitspraken heb je geen drol meer aan hem in een Feyenoordshirt. Legioen kotst die jongen en masse uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Cara het volgende:
[..]
En wat dan?
Wat als Twente een miljoen had geboden?
Had Feyenoord het dan ook maar moeten accepteren?
Het is 2 miljoen. Maar om dat te weten, moet je begrijpend kunnen lezen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A : Door zijn uitspraken heb je geen drol meer aan hem in een Feyenoordshirt. Legioen kotst die jongen en masse uit.
B: Hij is zelf ook totaal niet meer gemotiveerd.
C: Twente heeft totaal geen noodzaak het bod te verhogen, als Fer nu niet komt pikken ze hem a la Janssen volgend jaar in juni toch gewoon gratis op.
Het (vermeende) bod van Twente is niet 1 miljoen maar 2,5 tot 3 miljoen. Dat is een fatsoenlijk bedrag voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en vorig seizoen werkelijk geen flikker gepresteerd heeft.
Het is minder, maar goed. Naar jou logica is het dus zo dat als Twente maar 1 miljoen had geboden en Fer hetzelfde gezegd had, Feyenoord hetzelfde had moeten doen? Immers heeft Twente dan nog steeds geen noodzaak, is Fer nog niet gemotiveerd en heb je er nog steeds geen drol aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A : Door zijn uitspraken heb je geen drol meer aan hem in een Feyenoordshirt. Legioen kotst die jongen en masse uit.
B: Hij is zelf ook totaal niet meer gemotiveerd.
C: Twente heeft totaal geen noodzaak het bod te verhogen, als Fer nu niet komt pikken ze hem a la Janssen volgend jaar in juni toch gewoon gratis op.
Het (vermeende) bod van Twente is niet 1 miljoen maar 2,5 tot 3 miljoen. Dat is een fatsoenlijk bedrag voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en vorig seizoen werkelijk geen flikker gepresteerd heeft.
Als Twente een jaar klote speelt hoeft Fer er ook ineens niet heen hoor..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit dus.
Jopie wil Fer en Fer wil naar Twente.
Dus either dit jaar voor 2.5 of volgend jaar gratis, Fer gaat spelen voor Twente.
Ik fluit ze allebei uit. Omdat Fer nu nóg erger is dan Wijnaldum betekent het niet dat Wijnaldum opeens niet erg is. Dat is zoiets als Hitler en Stalin vergelijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
Twee judassen vind ik wat teveel van het goede. Je kan Wijnaldum niet vergelijken met die arrogante neerbuigende taal van Fer. Fer heeft een grote muil en zet Feyenoord flink onder druk, Wijnaldum heeft wel laten zien dat hij meer Feyenoorder is. Hem zal ik zeker niet negatief toezingen of uitfluiten.
Ik las in de sporteditie van het AD van zaterdag dat het zou gaan om een bedrag van 3 miljoen euro + een percentage van 10% bij doorverkoop.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is minder, maar goed. Naar jou logica is het dus zo dat als Twente maar 1 miljoen had geboden en Fer hetzelfde gezegd had, Feyenoord hetzelfde had moeten doen? Immers heeft Twente dan nog steeds geen noodzaak, is Fer nog niet gemotiveerd en heb je er nog steeds geen drol aan.
Gewoon vasthouden aan je eigen bedrag en schijt hebben aan die tactieken.
Wel positief voor Wijnaldum dit. Woede heeft zich volledig verplaatst én er is zelfs meer begrip voor hoe Wijnaldum het deed.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef PIETR het volgende:
Waar de woede om de transfer van Wijnaldum enigszins heeft plaatsgemaakt voor begrip, wakkert Fer het vuurtje flink op. Beetje ons onder druk gaan zetten met zulke uitspraken, wat een klootzak joh. Gewoon vasthouden aan die 5 miljoen, en anders niet laten gaan. Wie denkt hij wel niet dat hij is dan.
Voorzover ik weet is AD de enige die dat meldt.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik las in de sporteditie van het AD van zaterdag dat het zou gaan om een bedrag van 3 miljoen euro + een percentage van 10% bij doorverkoop.
Ik vond het als niet Feyenoorder sowieso niet zo gek. Het is een jongen van Rotterdam, maar met zijn vermeende talent is het veel beter voor hem en voor het Nederlands voetbal/elftal om in een betere stabielere ploeg te zitten.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel positief voor Wijnaldum dit. Woede heeft zich volledig verplaatst én er is zelfs meer begrip voor hoe Wijnaldum het deed.
Dan nog, hem tegen wil en dank houden is niet in het sportieve nog het financiële belang van Feyenoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is AD de enige die dat meldt.
Daarbij heeft Twente een bevestigd bod van 2 miljoen gedaan, waarna Feyenoord heeft aangegeven geen tegenbod te verlangen. Het lijkt me dan ook sterk dat Twente dan denkt met er een miljoen op gooien de wereld te krijgen.
En om een duidelijk signaal af te geven.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog, hem tegen wil en dank houden is niet in het sportieve nog het financiële belang van Feyenoord.
Hooguit leuk om de 'eer' van een V Geel of Feyenoord hoog te houden.
Vergeet niet dat je met het accepteren een signaal afgeeft naar de toekomst he.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog, hem tegen wil en dank houden is niet in het sportieve nog het financiële belang van Feyenoord.
Voor niets nog wel.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je met het accepteren een signaal afgeeft naar de toekomst he.
Als jeugdspeler, heb je het even niet meer naar je zin, ga klagen en je mag voor niks weg.
Ja en wat voor signaal.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En om een duidelijk signaal af te geven.
Eens. Droppen die handel, dan maar 2 miljoen. Het heeft totaal geen zin om voet bij stuk te houden en het Fer "wel even te laten voelen" een jaar in het 2e, tribune, bank of ongemotiveerd op het veld.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee je hebt een contract en zolang er volgens de TD geen fatsoenlijk bod is blijf je gewoon.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja en wat voor signaal.
Als je hogerop wilt en je hebt nog een contract bij ons doen wij van Feyenoord er alles aan om je transfer te blokkeren.
En ja Twente is in deze fase gewoon hogerop. Zowel qua selectie als qua trainer als vanwege het feit dat ze voorronde CL en sowieso EL spelen..
Voor niks?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je met het accepteren een signaal afgeeft naar de toekomst he.
Als jeugdspeler, heb je het even niet meer naar je zin, ga klagen en je mag voor niks weg.
Precies enn daarbij komt ook nog dat clubs niet het idee moeten hebben dat je hier met een schijntje onze grootste talenten kan wegplukken.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee je hebt een contract en zolang er volgens de TD geen fatsoenlijk bod is blijf je gewoon.
En dan kun je wel in de media gaan miepen, maar er zal toch echt eerst een acceptabel bod op tafel moeten komen van een club.
2 miljoen vind ik niks ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor niks?
En als je vervolgens lekker je hakken in het zand zet ga je daarna gewoon gratis weg en pak je een dikke zak tekengeld.
En jij denkt dat Twente een dikke zak tekengeld geeft ?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor niks?
En als je vervolgens lekker je hakken in het zand zet ga je daarna gewoon gratis weg en pak je een dikke zak tekengeld.
Precies, dan hou je zelf 1,5 miljoen over. Daar haal je niet eens Vormer voor.quote:
In de situatie waarin Feyenoord zich bevindt is 2 miljoen idd helemaal niets. Je kunt er maar net Schöne en Goossens bijv. van halen en nog met de hele rotzooi op vakantie.quote:
Als zijn zaakwaarnemer het slim speelt wel ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En jij denkt dat Twente een dikke zak tekengeld geeft ?
Je moet ook helemaal niet aan Vormer willen denken. Of aan Schone. Laten we nou eerst die achterlijke schuld weg werken. Beter 2 miljoen cashen voor Fer dan wachten totdat ie volgend jaar gratis de benen neemt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, dan hou je zelf 1,5 miljoen over. Daar haal je niet eens Vormer voor.
Joopie gaat echt geen flinke zak tekengeld neerleggen, je ziet nu toch ook hoe gierig hij is ?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als zijn zaakwaarnemer het slim speelt wel ja.
En indien transfervrij zullen er vast nog tal van lucratieve buitenlandse opties zijn (al geeft hij momenteel aan daar nu geen zin in te hebben).
Ja, laten we 15 selectiespelers verkopen en er niets voor terughalen. Dan weet je zeker dat je nacompetitie speelt en volgend jaar ook nog eens Vlaar en De Vrij een vertrek gaan forceren.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moet ook helemaal niet aan Vormer willen denken. Of aan Schone. Laten we nou eerst die achterlijke schuld weg werken. Beter 2 miljoen cashen voor Fer dan wachten totdat ie volgend jaar gratis de benen neemt.
5 miljoen is niet acceptabel voor een speler van het kaliber Fer dat nog een jaartje onder contract ligt.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee je hebt een contract en zolang er volgens de TD geen fatsoenlijk bod is blijf je gewoon.
En dan kun je wel in de media gaan miepen, maar er zal toch echt eerst een acceptabel bod op tafel moeten komen van een club.
Wat zijn vertekken?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:40 schreef Muto het volgende:
Als je hem verkoopt voor 2 miljoen, dan gaan die andere spelers ook op den duur zulke vertekken eisen.
Feyenoord kan beter investeren in goeie scouts ipv spelers halen terwijl we nog zo'n fucking grote schuld hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, laten we 15 selectiespelers verkopen en er niets voor terughalen. Dan weet je zeker dat je nacompetitie speelt en volgend jaar ook nog eens Vlaar en De Vrij een vertrek gaan forceren.
Dan ga ik ze nog gelijk geven ook.
Het is niet alleen de waarde van Fer maar ook de waarde voor Feyenoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
5 miljoen is niet acceptabel voor een speler van het kaliber Fer dat nog een jaartje onder contract ligt.
Potentie is er weliswaar, maar concreets iets laten zien dat zijn transferwaarde doet stijgen heeft hij al jaren niet. Moet je ook realistisch in zijn.
Wat bedoel je in deze precies met "de waarde voor Feyenoord"?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het is niet alleen de waarde van Fer maar ook de waarde voor Feyenoord.
Huh, net zeg je nog dat we geen spelers moeten halen en nu moeten we wél investeren in scouts. Met als doel?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord kan beter investeren in goeie scouts ipv spelers halen terwijl we nog zo'n fucking grote schuld hebben.
Na het vertrek van Wijnaldum is Fer in waarde gestegen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat bedoel je in deze precies met "de waarde voor Feyenoord"?
Jongen, Jopie is gewiekst als een vos.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Joopie gaat echt geen flinke zak tekengeld neerleggen, je ziet nu toch ook hoe gierig hij is ?
Goeie scouts ipv spelers halenquote:Op maandag 11 juli 2011 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord kan beter investeren in goeie scouts ipv spelers halen terwijl we nog zo'n fucking grote schuld hebben.
Neem eens een kijkje bij Groningen. Spotgoed halen ze stuk voor stuk goeie voetballers die later met goed rendement worden verkocht. Je moet komend seizoen ook als verloren beschouwen, op voorhand. En vooral geen spelers willen halen. Schuldsanering #1. Dan scouts, goeie scouts. Met minimale middelen het maximale willen bewerkstelligen. Dat is immers de situatie waar Feyenoord in verkeerd.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Huh, net zeg je nog dat we geen spelers moeten halen en nu moeten we wél investeren in scouts. Met als doel?
Ja en daarom moet Feyenoord nu dus de poot stijf houden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jongen, Jopie is gewiekst als een vos.
Als hij nu die 2 in zijn zak houdt en er volgend jaar 1 aan Fer geeft heeft hij nog steeds prima zaken gedaan.
Trouwens raar dat jij nu deze stelling inneemt terwijl jij altijd degene was die hier het hardste riep dat de macht tegenwoordig juist volledig bij de spelers ligt.
Zo vreemd is die gedachte anders niet.quote:
Goeie scouts kopen had Feyenoord 5 jaar geleden moeten doen. Ga jij de huidige contracten maar afkopen? En dan heb je nieuwe scouts, mag je de komende twee jaar toch geen aankopen doen. Maar dan heb je maar alvast een lijstje.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo vreemd is die gedachte anders niet.
Ik stel voor dat we de scouts van VVV uitkopen. Wat een bazen zijn dat.
Alleen jammer dat van dat sportieve gezonde Feyenoord niks overblijft als e nu nog een jaar onderin de eredivisie gaat voetballen. Al je talenten gaan weglopen, want een Mokotjo, Clasie en Van Haaren gaan echt niet de kar trekken dit seizoen. Willen ze ook niet, moet je ze ook niet aandoen. Gaat dus wel gebeuren.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje bij Groningen. Spotgoed halen ze stuk voor stuk goeie voetballers die later met goed rendement worden verkocht. Je moet komend seizoen ook als verloren beschouwen, op voorhand. En vooral geen spelers willen halen. Schuldsanering #1. Dan scouts, goeie scouts. Met minimale middelen het maximale willen bewerkstelligen. Dat is immers de situatie waar Feyenoord in verkeerd.
Ik zie graag nieuwe spelers komen, laat dat voorop staan. Alleen ik ben van mening dat die schuld eerst weg moet, compleet weg. En vandaar uit werken naar een stabiele basis voor een sportief & financieel gezond Feyenoord.
Dan wacht Twente dus gewoon en zitten wij met een ongemotiveerde speler opgescheept die heel het Legioen uitkotst.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja en daarom moet Feyenoord nu dus de poot stijf houden.
Het zij zo. Hij heeft er zelf naar gemaakt. Feyenoord heeft z'n best gedaan, maar simpelweg vooroverbuigen en het allemaal maar in je opnemen breekt je toekomst nog erger dan dat pisbedragje niet krijgen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan wacht Twente dus gewoon en zitten wij met een ongemotiveerde speler opgescheept die heel het Legioen uitkotst.
Sportief of financieel, de club verliest door hem tegen wil en dank te behouden. Hij is namelijk geenszins een dragende speler, als Vlaar nou weg zou willen en men besloot hem aan zijn contract te houden was dat wel weer logisch geweest.
Leroy voegt in deze vorm geen flikker toe, een ongemotiveerde Leroy al helemaal niet.
Dat is dan pech voor Leroy. Nu moeten we juist de poot stijf houden als je nu zwicht voor zo'n schijt aanbod is dat weer heel erg tekenend.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan wacht Twente dus gewoon en zitten wij met een ongemotiveerde speler opgescheept die heel het Legioen uitkotst.
Sportief of financieel, de club verliest door hem tegen wil en dank te behouden. Hij is namelijk geenszins een dragende speler, als Vlaar nou weg zou willen en men besloot hem aan zijn contract te houden was dat wel weer logisch geweest.
Leroy voegt in deze vorm geen flikker toe, een ongemotiveerde Leroy al helemaal niet.
Het is i.m.o. meer tekenend voor het falende beleid als men nu tegen beter weten in de poot stijf houdt en hij volgend jaar doodleuk gratis naar Twente vertrekt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat is dan pech voor Leroy. Nu moeten we juist de poot stijf houden als je nu zwicht voor zo'n schijt aanbod is dat weer heel erg tekenend.
Van Geel heeft al gezegd niet voor minder akkoord te gaan en hem dan te willen behouden voor Feyenoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:17 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk gaan ze er wel uitkomen en speelt Fer volgend seizoen niet meer in de Kuip, daar lijkt me toch geen enkele discussie over mogelijk?
Ik denk precies het tegenovergestelde.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is i.m.o. meer tekenend voor het falende beleid als men nu tegen beter weten in de poot stijf houdt en hij volgend jaar doodleuk gratis naar Twente vertrekt.
Nee joh, da's nou langetermijndenken. Zolang Van Geel er zit weten ze dat ze er niet tussenuit kunnen naaien met divagedrag.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is i.m.o. meer tekenend voor het falende beleid als men nu tegen beter weten in de poot stijf houdt en hij volgend jaar doodleuk gratis naar Twente vertrekt.
Zal wel op 3,5-4 uitkomen. Jij moet het toch ook wel met me eens zijn dat je 2,5 miljoen niet serieus kan nemen? Alhoewel, jij was met 2 voor Wijnaldum ook al direct akkoord gegaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van Geel heeft al gezegd niet voor minder akkoord te gaan en hem dan te willen behouden voor Feyenoord.
Nee, het sportieve verlies is groter dan het financiele gewin als je hem nu voor bijna gratis laat vertrekken. Dat is iets heel anders.quote:Kennelijk zien Mario en hij in hem een dragende speler voor komend seizoen. Terugkijkend naar zijn recente optredens mag ik hopen dat ze een grap maken.
En over 1,5 / 2 jaar neemt hij ze transfervrij mee naar de Nederlandse club waar hij het dan weer heeft uitgevonden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee joh, da's nou langetermijndenken. Zolang Van Geel er zit weten ze dat ze er niet tussenuit kunnen naaien met divagedrag.
quote:Van Geel geeft Feyenoord haar trots terug
Spierballentaal uit Rotterdam, we hadden het lang niet meer gehoord. Of het moet bij het brutale broertje van Feyenoord, Excelsior, geweest zijn. Plots was het daar weer omtrent de transfer van Leroy Fer naar FC Twente. Ze moesten daar in Twenteland niet denken dat Feyenoord zomaar haar sterspelers laat gaan voor een appel en een ei. Minimaal hetzelfde betalen voor Fer als voor Georginio Wijnaldum betaald is en anders gaat het feest niet door. Klare taal.
Van Geel spreekt klare taal namens Feyenoord
Van Geel spreekt klare taal namens Feyenoord
Spierballentaal voelt plots onwennig aan op Varkenoord. Plots was topclub Feyenoord verworden tot een club met eeuwige excuses. Er is geen geld, dus er kunnen geen spelers gehaald worden. Hoewel, uit heel Europa werden vrijwilligers ingevlogen. Dat ze niet konden voetballen deerde niet, want het excuus dat ze gratis waren volstond. Dat de spelersgroep onderaan het rechterrijtje bungelde, mocht ook niet meer erg gevonden worden. De spelers, of moet ik spelertjes zeggen, waren namelijk wel erg jong. Dat het in de directiekamer een puinhoop was, mocht ook geen probleem heten. Ze hadden het namelijk erg lastig met de erfenis van voorgangers.
Kortom: binnen Feyenoord heerste een complete excuuscultuur. Iets wat zich niet alleen uitte in de grote lijnen rondom de club, maar ook in de kleine details. Een peperdure spits, die niet speelt vanwege een pijnlijke teen. Trainingen die niet doorgaan omdat er sneeuw op het veld ligt. Spitsen aantrekken die het niveau van de gemiddelde Hoofdklasser niet overstijgen. Niets was te gek bij Feyenoord de afgelopen jaren. Genoeg reden voor Willem van Hanegem om openlijk de excuuscultuur bij Feyenoord te bekritiseren.
‘De Kromme’ werd overigens ook afgeserveerd met een slap excuus. Feyenoord praat namelijk niet met mensen die ‘schokkende‘ details lekken naar de media. Sowieso was Feyenoord erg daadkrachtig tegen media die over de club berichtten zonder excuses te vermelden. Zo kreeg RTV Rijnmond een advocaat op haar dak, nadat ze ‘onjuiste’ informatie hadden verschaft over de directie.
Op het moment dat Martin van Geel binnen kwam lopen in de Kuip veranderde alles. Vanaf dag één liet hij daadkracht en spierballen zien. De smaakmakers van buurman Excelsior werden direct transfervrij binnengehengeld. De spelers met aflopende contracten werden ondertussen aan de onderhandelingstafel verwacht. In het geval van Ron Vlaar bleek het succesvol. Voor de spelers die niet wensten bij te tekenen werd weer de hoofdprijs gevraagd en in het geval van Wijnaldum ook gekregen. Door Luigi Bruins, André Bahia en Tim de Cler te laten gaan, verschafte hij Feyenoord wat ruimte in de salarissfeer. Er gebeurt weer wat rondom Feyenoord. Niet langer zijn ze de patiënt waar heel Nederland medelijden mee heeft.
De mentaliteitsverandering bij de technische leiding werd direct opgepikt door de spelersgroep, waar Ron Vlaar klare taal sprak: “We moeten waken dat we niet door de ondergrens heen zakken en weer voor lul staan dit jaar.” Jerson Cabral sluit zich bij hem aan: “Het mag gewoon geen excuus meer zijn dat ik jong of onervaren ben. Het nieuwe is er vanaf. Ik wil presteren.”
De focus ligt bij Feyenoord weer op presteren op het voetbalveld
De focus ligt bij Feyenoord weer op presteren op het voetbalveld
Van Geel lijkt als geen ander de clubcultuur bij Feyenoord te begrijpen. In zijn eerste maanden bij Feyenoord maakt hij de slogan: ‘Geen woorden (lees excuses), maar daden’ helemaal waar. De buitenstaander heeft Feyenoord de trots teruggeven, waar ze jarenlang naar op zoek was geweest. De tijd van excuses is definitief voorbij. De Stadionclub laat niet meer met zich sollen.
Dat is natuurlijk geen garantie voor succes, maar dapper strijdend met de borst vooruit kom je altijd verder dan met slappe schouders en een neergebogen hoofd. Met de komst van Martin van Geel lijkt dat besef eindelijk terug te zijn. Er heerst weer een topsportklimaat in Rotterdam-Zuid. Een klimaat waar ‘patiënt’ Feyenoord als geen ander behoefte aan had.
Ik baseer mijn mening op die 3 uit het AD.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal wel op 3,5-4 uitkomen. Jij moet het toch ook wel met me eens zijn dat je 2,5 miljoen niet serieus kan nemen? Alhoewel, jij was met 2 voor Wijnaldum ook al direct akkoord gegaan.
[..]
Nee, het sportieve verlies is groter dan het financiele gewin als je hem nu voor bijna gratis laat vertrekken. Dat is iets heel anders.
Geluk of goed gedaan van Martin ?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening op die 3 uit het AD.
En Wijnaldum hebben we gewoon mazzel mee gehad, dat weet jij ook. Je zag zelf voor welk bedrag Ibi met zijn aflopende contract naar Barcelona vertrok. Of zo'n Van Wolfswinkel met doorlopend contract waar Utrecht ook slechts 5,4 miljoen voor kreeg.
Alleen onze amsterdamse vrienden slagen er keer op keer in om de hoofdprijs te vragen.
Een ongemotiveerde Fer die nu al geen flikker raakt is qua salaris al pure verspilling .quote:Op maandag 11 juli 2011 20:21 schreef Caland het volgende:
Nee, het sportieve verlies is groter dan het financiele gewin als je hem nu voor bijna gratis laat vertrekken. Dat is iets heel anders.
Pure mazzel dat PSV opeens flink wat geld beschikbaar had en als een wezenloze allerlei spelers is gaan halen om weer aan te haken bij de top.quote:
Kijk zijn rijtje verkopen nog eens terug, dat heeft echt niet alleen maar met geluk te maken.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pure mazzel dat PSV opeens flink wat geld beschikbaar had en als een wezenloze allerlei spelers is gaan halen om weer aan te haken bij de top.
Zoals gezegd met Janssen kan zo´n gok van een Van Geel ook compleet mislopen.
Zeker als je weet dat Fer en Twente er allang uit zijn samen is het gewoon niet slim om het zo op de spits te spelen.
Briljant plan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef PIETR het volgende:
Waar de woede om de transfer van Wijnaldum enigszins heeft plaatsgemaakt voor begrip, wakkert Fer het vuurtje flink op. Beetje ons onder druk gaan zetten met zulke uitspraken, wat een klootzak joh. Gewoon vasthouden aan die 5 miljoen, en anders niet laten gaan. Wie denkt hij wel niet dat hij is dan.
Dat staat er ook niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kijk zijn rijtje verkopen nog eens terug, dat heeft echt niet alleen maar met geluk te maken.
We zullen zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar het is nu ook geen toeval dat Martin er een mooi bedrag uitsleept.
Ik mag toch hopen van niet.quote:
Voor nu wel, maar het voorbeeld dat gesteld wordt door nu Fer zijn zin te geven, is op de lange termijn destructief voor de club.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
Sportief of financieel, de club verliest door hem tegen wil en dank te behouden.
Joop is een 'leuke' tegenstander.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We zullen zien.
Ik acht die Munsterman wel in staat zijn poot stijf te houden. Zeker omdat hij weet dat hij Fer volgend jaar toch wel tekent bij die Tukkers.
Als de clubs er alsnog uitkomen ergens tussen rond de 4 heeft V Geel puik werk geleverd.
Het is juist heel erg toekomstgericht, om je trots als club terug te eisen. Dat betekent onder andere dat je je vice-aanvoerder niet voor 2 miljoen laat gaan. Zoals gezegd: dat lijkt misschien 2 miljoen weggooien maar je verdient dat bedrag terug. En je waardigheid.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Briljant plan.
Fuck de toekomst, we hebben geen talenten meer nodig! Tekenen voor Feijenoord is tekenen voor de club! Je eigen carriere? FUCK IT! We gaan allemaal samen ten onder. Met steeds minder maar jahhhhhhhhh ......
Het bod is aan de lage kant maar niet onacceptabel voor een eenjarig contract en gezien de recente prestaties van Fer.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Voor nu wel, maar het voorbeeld dat gesteld wordt door nu Fer zijn zin te geven, is op de lange termijn destructief voor de club.
Eens. Kijk maar naar middelmatige spelers als Bruins en recenter Cabral. Hoe lang zal het duren voor spelers als Biseswar, Leerdam, Mokotjo dezelfde trekjes gaan vertonen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Voor nu wel, maar het voorbeeld dat gesteld wordt door nu Fer zijn zin te geven, is op de lange termijn destructief voor de club.
Voor trots en waardigheid koop je alleen geen fuck. Als we 2 of 3 miljoen vangen kunnen we via een constructie Vormer of Schone wellicht wel halen.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is juist heel erg toekomstgericht, om je trots als club terug te eisen. Dat betekent onder andere dat je je vice-aanvoerder niet voor 2 miljoen laat gaan. Zoals gezegd: dat lijkt misschien 2 miljoen weggooien maar je verdient dat bedrag terug. En je waardigheid.
Je koopt daarmee dat het voortaan serieus wordt genomen als Feyenoord zijn beste spelers alleen voor een goed bedrag laat gaan.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voor trots en waardigheid koop je alleen geen fuck. Als we 2 of 3 miljoen vangen kunnen we via een constructie Vormer of Schone wellicht wel halen.
Sowieso spelers waar je komende seizoenen sportief gezien aanzienlijk meer aan hebt dan aan een (ongemotiveerde) Fer.
Het resultaat is dus een ongeïnspireerde Fer op het veld (of tribune?) voor een riant salaris, een legioen dat hem iedere week uit fluit. Waardoor die dus nóg slechter gaat spelen (want laten we wel wezen, zo "bepalend" was ie nou ook weer niet hé afgelopen seizoen) en we dus helemaal geen tyfus meer aan hem overhouden.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je koopt daarmee dat het voortaan serieus wordt genomen als Feyenoord zijn beste spelers alleen voor een goed bedrag laat gaan.
We zijn toch zo jaloers op hoe ajax steeds weer de hoofdprijs voor vertrekkende spelers weet te vangen? Nou, dit is les 1: laat je niet aftroeven door Jopie en Leroy, die denken het wel even met een vies mediaspelletje alsnog te kunnen ritselen.
Nee. In dit geval, nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Gert het volgende:
Het is juist heel erg toekomstgericht, om je trots als club terug te eisen. Dat betekent onder andere dat je je vice-aanvoerder niet voor 2 miljoen laat gaan. Zoals gezegd: dat lijkt misschien 2 miljoen weggooien maar je verdient dat bedrag terug. En je waardigheid.
Ok concreet:quote:Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je koopt daarmee dat het voortaan serieus wordt genomen als Feyenoord zijn beste spelers alleen voor een goed bedrag laat gaan.
We zijn toch zo jaloers op hoe ajax steeds weer de hoofdprijs voor vertrekkende spelers weet te vangen? Nou, dit is les 1: laat je niet aftroeven door Jopie en Leroy, die denken het wel even met een vies mediaspelletje alsnog te kunnen ritselen.
En diezelfde ondankbare snotaap wil je volgend jaar gratis de kuip uit laten lopen?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
Je mag je als Feyenoord nóóit laten chanteren. Zeker niet door een ondankbare snotaap die hoogstpersoonlijk met zijn ongemotiveerde spel twee maal voor een uitschakeling heeft gezorgd.
Zet je trots toch eens opzij manquote:
Dit ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je trots toch eens opzij man
Hoor wat je zegt, je wilt hem dan maar op de tribune flikkeren voor een paar ton (die we héél goed kunnen gebruiken om schulden te saneren) om "hem maar een lesje te leren"?
Je hoeft de hoer niet uit te hangen omdat je schulden hebt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je trots toch eens opzij man
Hoor wat je zegt, je wilt hem dan maar op de tribune flikkeren voor een paar ton (die we héél goed kunnen gebruiken om schulden te saneren) om "hem maar een lesje te leren"?
Tussen 'niet elk bod' en 5 miljoen zit een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft de hoer niet uit te hangen omdat je schulden hebt.
Wijnaldum 5, Fer ook. En anders niet, punt.
Dat je ondanks de schulden niet elk bod accepteert, doet Feyenoord op termijn meer goed dan kwaad, ben er van overtuigd.
En waarom ben je er precies van overtuigd? Daar ben ik benieuwd naar. Want ik zie op dit moment een schuld van Feyenoord. Die behoorlijk is. Je kan die schuld weer voor een klein deel wegpoetsen door Fer voor 2 of 3 miljoen te verkopen. Doe je dat niet, dan moet ik helaas in de herhaling vallen met mijn post hierboven.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft de hoer niet uit te hangen omdat je schulden hebt.
Wijnaldum 5, Fer ook. En anders niet, punt.
Dat je ondanks de schulden niet elk bod accepteert, doet Feyenoord op termijn meer goed dan kwaad, ben er van overtuigd.
Ik ben niet een van degenen die het een voetballer kwalijk neemt als hij niet z'n hele leven voor Feyenoord wil voetballen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
Neem maar aan dat voetballers het als werk zien. Feijenoord is niet hun doel maar de spaanse/engelse competie.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben niet een van degenen die het een voetballer kwalijk neemt als hij niet z'n hele leven voor Feyenoord wil voetballen hoor.
Maar er zijn grenzen.
Als Jopie 1 miljoen had geboden, kun je óók wel zeggen: het is toch 1 miljoen en we hebben schulden. Waar ligt de ondergrens dan. Van Geel legt die hoog en ik vind dat prima.
Eerder 4.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:09 schreef Haringkop het volgende:
Hij gaat heus wel, is gewoon het spel wat nu gespeeld word. Feyenoord wil van Fer af en Fer wil naar Twente, Twente wil Fer..cirkeltje rond.
Komen we uit op 3 miljoen, optyfen met die gozer.
We hebben een kenner in ons topic.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Feyenoord kan zichzelf beter opdoeken, als je de beste spelers voor een prikkie moet verkopen aan Nederlandse club kom je nooit meer terug aan de top.
Dat is het lot van een Nederlandse subtopper.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Feyenoord kan zichzelf beter opdoeken, als je de beste spelers voor een prikkie moet verkopen aan Nederlandse club kom je nooit meer terug aan de top.
Ik denk dat je je schulden sneller wegpoetst door je niet als een schlemiel te laten behandelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waarom ben je er precies van overtuigd? Daar ben ik benieuwd naar. Want ik zie op dit moment een schuld van Feyenoord. Die behoorlijk is. Je kan die schuld weer voor een klein deel wegpoetsen door Fer voor 2 of 3 miljoen te verkopen. Doe je dat niet, dan moet ik helaas in de herhaling vallen met mijn post hierboven.
Waarschijnlijk omdat Utrecht met een grote zak geld clubs als Ado leeg kan gaan kopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het lot van een Nederlandse subtopper.
Bij Utrecht hoor je niemand janken dat al hun toppers van vorig jaar verkocht zijn.
Overigens reken ik Fer niet tot een sleutelspeler, eerder als een talent.
Zowel Joop als Martin weten dat er een deal is bij 5 miljoen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Je kunt prima een ondergrens hebben maar toch onderhandelen.
8 miljoen voor Fer, droom verder Martin.
Uiteraard, maar je kunt andere clubs niet gaan verwijten dat ze er geen rekening mee houden dat wij er financieel zo'n bende van hebben gemaakt.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Utrecht met een grote zak geld clubs als Ado leeg kan gaan kopen.
Dat zien we jaquote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Utrecht met een grote zak geld clubs als Ado leeg kan gaan kopen.
Dat heeft ze wel 14 miljoen opgeleverd. Maar het is na deze zomer wel duidelijk geworden dat Feyenoord een 3e rangs BV is geworden.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het lot van een Nederlandse subtopper.
Bij Utrecht hoor je niemand janken dat al hun toppers van vorig jaar verkocht zijn.
Overigens reken ik Fer niet tot een sleutelspeler, eerder als een talent.
Jij vindt 5 miljoen voor Fer echt een realistisch bedrag op dit moment?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zowel Joop als Martin weten dat er een deal is bij 5 miljoen.
Schulden gaan goed, volgend jaar waarschijnlijk ook weer een kleine winst. Stap voor stap komen we terug. Ook sportief.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Temlin het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel 14 miljoen opgeleverd. Maar het is na deze zomer wel duidelijk geworden dat Feyenoord een 3e rangs BV is geworden.
Financieel gezien wel. Maar sportief gaat het steeds harder bergafwaarts. Leuk dat de club er dalijk dan bovenop is, jammer dat je dan alleen Top-klasse speelt.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schulden gaan goed, volgend jaar waarschijnlijk ook weer een kleine winst. Stap voor stap komen we terug. Ook sportief.
Kijkende van waar we komen hebben we het wat dat betreft prima gedaan.
Jij vind een 10e plek met een begroting die de 4e van Nederland is goed? En sportief is het helemaal niet zo rooskleurig als jij het stelt. Met dit team ga je absoluut geen potten breken.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schulden gaan goed, volgend jaar waarschijnlijk ook weer een kleine winst. Stap voor stap komen we terug. Ook sportief.
Fer weet maanden niks, hoort ineens dat Twente 'm wil, en gaat zich vervolgens als een klein kind gedragen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Temlin het volgende:
Fer is gewoon een smerige rat, jaren lang geprofiteerd van Feyenoord en als het slecht gaat met de club is hij heel snel weg.
Sportief gaat het elk jaar slechter man, met aankomend seizoen als nieuw dieptepunt.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mokotjo gaat ook niet verlengen, je moet het gaan doen vanaf 2012 doen met transfervrije spelers als Schaken. Feyenoord is sportief en financieel failliet. Toch jammer van de grote club die het vroeger was.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Sportief gaat het elk jaar slechter man, met aankomend seizoen als nieuw dieptepunt.
Iets minder mag ook, maar dan zullen er riante doovrerkoopvoorwaarden aan vast moeten zitten.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij vindt 5 miljoen voor Fer echt een realistisch bedrag op dit moment?
Mwoah structureel..... Seizoen hiervoor werden we 4e....quote:Op maandag 11 juli 2011 21:21 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jij vind een 10e plek met een begroting die de 4e van Nederland is goed? En sportief is het helemaal niet zo rooskleurig als jij het stelt. Met dit team ga je absoluut geen potten breken.
Niemand kan een goal maken je mag al blij zijn als je nacompetitie ontloopt.
Het gaat een ongelofelijk zwaar seizoen worden, maar door de steun van Het Legioen komen wij altijd terug daar waar we thuishoren.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:26 schreef Temlin het volgende:
[..]
Mokotjo gaat ook niet verlengen, je moet het gaan doen vanaf 2012 doen met transfervrije spelers als Schaken. Feyenoord is sportief en financieel failliet. Toch jammer van de grote club die het vroeger was.
Ik zie in Fer een hoop potentie, maar beste spelerquote:Op maandag 11 juli 2011 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets minder mag ook, maar dan zullen er riante doovrerkoopvoorwaarden aan vast moeten zitten.
Of ze echt zo goed zijn daar kun je van mening over verschillen (bij Oranje/Jong Oranje vinden ze van wel), maar het kan toch niet dat je je twee beste spelers voor in totaal 7 miljoen aan andere Nederlandse clubs verkoopt. Dat moet je gewoon niet willen. Schulden of niet. Dan ben je niet meer serieus te nemen als club. En je ondermijnt daarmee ook je eigen onderhandelingspositie in de toekomst. Ik denk dat Van Geel dat heel goed in de gaten heeft. Die uitstraling weer terug krijgen is belangrijk.
Met geschreeuw van wat supporters worden schakens niet ineens Messi'squote:Op maandag 11 juli 2011 21:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het gaat een ongelofelijk zwaar seizoen worden, maar door de steun van Het Legioen komen wij altijd terug daar waar we thuishoren.
Sterker door strijd.
quote:Alle problemen verdwenen
Feyenoord maakt een ongekend sterke voorbereiding door. Tegen het zéér gerenommeerde Vitesse Delft won de ploeg met liefst 4-1.
Pessimistisch ventje ben je.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:33 schreef Temlin het volgende:
Tel daar onze uitstekende jeugdopleiding
Wat heb je in vredesnaam aan een uitstekende jeugdopleiding als je grootste talenten voor een peulenschil weg gaan naar grote engelse teams. Juist 0,0 helemaal niets je werkt voor de spelers en hebt er zelf geen ene zak aan.
Beetje jammer dat dit de ''top'' al was. De rest kan nog maar net aanhaken.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pessimistisch ventje ben je.
Luc 2 miljoen , Wijnaldum hebben we 5 voor gekregen, Fer mogelijk 3. Is in een schamel seizoen 10 miljoen die je kunt bijschrijven voor jongens die je zelf hebt opgeleid. Behalve onze amsterdamse vrienden zijn er bijster weinig clubs die aan dergelijke bedragen komen voor louter zelf opgeleide spelers.
Jeugdopleiding heb je geen fuck aan als spelers geen kans krijgen zich rustig te ontwikkelen. Dat heeft het afgelopen seizoen toch wel ruimschoot bewezen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mwoah structureel..... Seizoen hiervoor werden we 4e....
Komende seizoen baart me inderdaad ook grote zorgen.
Neemt niet weg dat ik de toekomst rooskleurig zie.
Als we financieel gezond waren geweest hadden we spelers als Schone en Vormer waarschijnlijk wel kunnen halen.
Tel daar onze uitstekende jeugdopleiding bij op en je hebt alles om straks gewoon weer vrolijk aan te haken bij de (sub)top.
Al moet er dan ook een andere trainer komen, Been bakt er niets meer van.
De Pers is een originele neuzenkrant, wat stond er over die wereldpartij tegen Emmen?quote:
Zeker.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Jeugdopleiding heb je geen fuck aan als spelers geen kans krijgen zich rustig te ontwikkelen. Dat heeft het afgelopen seizoen toch wel ruimschoot bewezen.
Als Feyenoord goed in zijn slappe was zat dan had ik het wel geweten: Fer verbannen naar de tribune .... een heel jaar lang. Tenzij hij bijtekent natuurlijk.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het resultaat is dus een ongeïnspireerde Fer op het veld (of tribune?) voor een riant salaris, een legioen dat hem iedere week uit fluit. Waardoor die dus nóg slechter gaat spelen (want laten we wel wezen, zo "bepalend" was ie nou ook weer niet hé afgelopen seizoen) en we dus helemaal geen tyfus meer aan hem overhouden.
Moet je je dan "overgeven" aan zo'n knaap van 20? Ik denk het nu wel. Is dat een ramp? Ja dat is zeker een ramp als je de middelen hebt om zoiets af te wenden. Maar dat heeft Feyenoord op dit moment niet.
Wat heeft Feyenoord dan wel? Juist, een fucking grote schuld die ervoor zorgt dat we geen tyfus kunnen doen. Dáár moet je dus eerst vanaf. En dat doe je door Fer te verpatsen. Je hebt geen donder meer aan die gozer.
vi.nlquote:Botsing dreigt tussen Feyenoord en gewilde Fer
11/07/2011 21:59
Volgens Martin van Geel vertrekt Leroy Fer 'absoluut niet' naar FC Twente, maar de middenvelder van Feyenoord legt zich niet neer bij het standpunt van zijn werkgever. Daardoor dreigt Fer te botsen met de club waar hij zijn carrière begon.
'Er is helemaal niks afgeketst want er was nog geen deal', zegt Rob Jansen, zakelijk begeleider van Fer tegen Voetbal International. 'Maar als Feyenoord het standpunt huldigt dat Leroy niet naar FC Twente gaat, is dat voor hun rekening, want dat is zeker niet het standpunt van Leroy.'
FC Twente meldde zich onlangs in De Kuip met een officieel bod van zo’n tweeënhalf miljoen euro, maar dat vond Feyenoord technisch directeur Martin van Geel nog net geen belediging. Feyenoord vraagt voor Fer ongeveer net zo’n bedrag dat de club eerder ontving voor Georginio Wijnaldum: vijf miljoen euro.
'Ik heb contact gehad met Aldo van der Laan (commissaris bij FC Twente, red.)', zegt Van Geel. 'Samen zijn we tot de conclusie gekomen dat dit het niet gaat worden, met respect voor elkaars argumenten. Zij kunnen niet, wij willen niet, of tenminste: dan moet er echt een substantieel bedrag tegenover staan. Nou, als het dan niet kan, zeg ik: streep erdoor.'
Leroy Fer wil zelf nog steeds naar Enschede, maar wel op een fatsoenlijke manier. Fer overweegt volgens Jansen niet een vertrek te forceren via een gang naar de arbitragecommissie van de KNVB. 'Absoluut niet', zegt de makelaar. 'Leroy gaat pas als beide clubs een akkoord hebben bereikt. En daarop hebben wij overigens nog steeds goede hoop.' (Martijn Krabbendam)
Begrijp ook werkelijk niet waar V Geel die 5 miljoen op baseert.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Absurditeit het volgende:
Kan nog wel een zure zomer worden voor Fer. Je kunt moeilijk zeggen dat hij zich echt in de kijker heeft gespeeld het afgelopen seizoen..
Hoef je ook niet te begrijpen. Zolang van Geel het zelf maar begrijptquote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Begrijp ook werkelijk niet waar V Geel die 5 miljoen op baseert.
Transfersommen zijn toch nooit ergens op gebaseerd? Het is gewoon wat de gek voor een speler geeft.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klinkt erg praktisch iddquote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Transfersommen zijn toch nooit ergens op gebaseerd? Het is gewoon wat de gek voor een speler geeft.
Van Geel is in deze situatie goed bezig. Niet laten afschepen met een fooitje. Als het niet doorgaat mag Fer een seizoen op het bankje komen zitten.
En een paar ton weg smijtenquote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Transfersommen zijn toch nooit ergens op gebaseerd? Het is gewoon wat de gek voor een speler geeft.
Van Geen is in deze situatie goed bezig. Niet laten afschepen met een fooitje. Als het niet doorgaat mag Fer een seizoen op het bankje komen zitten.
Hij wil niet naar het buitenland.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef Caland het volgende:
Fer gaat echt wel weg, desnoods naar het buitenland.
Fer heeft 27 wedstrijden in vertegenwoordigende Oranje-elftallen gespeeld, waarvan 6 in Jong Oranje en één "echte" interland. En hij is dit jaar 21 geworden. Zo'n ontzettend totaal uit de lucht gegrepen bedrag is het niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Poe hee die paar ton. Denk je dat we daarmee uit de schulden komen? Zoals eerder gezegd moet je in deze situatie aangeven dat (toekomstige) spelers van de selectie niet met Feyenoord moeten sollen.quote:
Onderhandelingsstrategie?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat hij vorig seizoen niets, maar dan ook echt niets heeft laten zien dat zijn status als zogenaamd groot talent ook maar enigszins tegemoet komt.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Fer heeft 27 wedstrijden in vertegenwoordigende Oranje-elftallen gespeeld, waarvan 6 in Jong Oranje en één "echte" interland. En hij is dit jaar 21 geworden. Zo'n ontzettend totaal uit de lucht gegrepen bedrag is het niet.
Het kán zijn dat Twente hem volgend jaar transfervrij oppikt. Het kan ook zijn dat Fer zich over een jaar wél klaar voelt voor het buitenland, en bij een subtopper in bijvoorbeeld Engeland of Spanje twee keer zoveel kan verdienen als ze hem in Enschede bieden.
Twente kan dat risico nemen, maar als ze hem écht graag willen dan moeten ze nu toehappen en met meer geld over de brug komen.
Maar we worden het niet eens hè?
Ach Feyenoord heeft de afgelopen decennia al vele miljoenen weggesmeten, dan kan dit er ook nog wel bij. Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling ofzo. Twente moet gewoon betalen wat er gevraagd word en anders hebben ze gewoon dikke vette pech gehad, zelfde geldt voor Fer hij denkt alleen aan zichzelf doen wij dat ook. Hoef je echt geen medelijden mee te hebben hoor.quote:
Die nonchalante houding heeft Feyenoord bijna de kop gekost. En jij gooit er nog lekker ff zo'n lompe opmerking uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Poe hee die paar ton. Denk je dat we daarmee uit de schulden komen? Zoals eerder gezegd moet je in deze situatie aangeven dat (toekomstige) spelers van de selectie niet met Feyenoord moeten sollen.
Het is niet de vraag of Fer weggaat maar wanneer. Het is een goede zaak dat V.Geel niet gelijk met het eerste en te laag bod akkoord gaat vanwege de schulden.
Goed uitgangspuntquote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach Feyenoord heeft de afgelopen decennia al vele miljoenen weggesmeten, dan kan dit er ook nog wel bij. Feyenoord is geen liefdadigheidsinstelling ofzo. Twente moet gewoon betalen wat er gevraagd word en anders hebben ze gewoon dikke vette pech gehad, zelfde geldt voor Fer hij denkt alleen aan zichzelf doen wij dat ook. Hoef je echt geen medelijden mee te hebben hoor.
Laat dan eerst verdomme eens wat zien voordat je dingen gaat eisen! Hij eist een transfer naar Twente, wij eisen 5 miljoen.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat hij vorig seizoen niets, maar dan ook echt niets heeft laten zien dat zijn status als zogenaamd groot talent ook maar enigszins tegemoet komt.
En inderdaad dit worden we niet eens.
Al neem ik toch aan dat jij hem na deze uitspraken ook niet in een Feyenoord-shirt hoeft te zien?
Yeah dat riepen Wotte, Gullit en Bosz ook iedere ochtend.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ach Feyenoord heeft de afgelopen decennia al vele miljoenen weggesmeten, dan kan dit er ook nog wel bij.
En Iniesta komt misschien ook nog naar Rotterdam zuid met de winterstop.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:33 schreef voice-over het volgende:
Fer speelt zich in de kijker bij ManCity die hem in januari koopt voor 5 mln.
Je krijgt dan een El Hamdaoui 2.0 in je selectie.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil ook niet bij Feijenoord blijven. Dilemma.
Als ik het voor het zeggen had was Feyenoord in ieder geval nooit zover afgegleden als nu.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die nonchalante houding heeft Feyenoord bijna de kop gekost. En jij gooit er nog lekker ff zo'n lompe opmerking uit.
Wat ben ik blij dat jij het daar niet voor het zeggen hebt.
Fer gaat nooit bij Feijenoord blijven, geloof mij nou maar. Die gaat zo hard het leven zuur gemaakt worden bij trainingen en oefenpotjes dat als Twente niet komt hij wel naar het buitenland moet. Win-win.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je krijgt dan een El Hamdaoui 2.0 in je selectie.
Na 2 thuiswedstrijden overspannen de ziektewet in
Lijkt me een prima scenarioquote:Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer gaat nooit bij Feijenoord blijven, geloof mij nou maar. Die gaat zo hard het leven zuur gemaakt worden bij trainingen en oefenpotjes dat als Twente niet komt hij wel naar het buitenland moet. Win-win.
Een prikkie valt over te discussiëren. Ik heb sowieso niet het vertrouwen in die jongen, al 2 seizoenen lang is het kut met peren.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had was Feyenoord in ieder geval nooit zover afgegleden als nu.
Nonchalant?
Als je bij Feyenoord spelers voor een prikkie probeert op te halen ben je aan het verkeerde adres. En het is goed dat V. Geel daar ook zo over denkt.
Ben je niet bang dat hij zich dan ziek meldt bij de club , vervolgens een arbitragezaak aanspant met de beelden achter de hand, en de KNVB hem in het gelijk stelt i.v.m. een onwerkbare situatie ?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer gaat nooit bij Feijenoord blijven, geloof mij nou maar. Die gaat zo hard het leven zuur gemaakt worden bij trainingen en oefenpotjes dat als Twente niet komt hij wel naar het buitenland moet. Win-win.
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij zich dan ziek meldt bij de club , vervolgens een arbitragezaak aanspant met de beelden achter de hand, en de KNVB hem in het gelijk stelt i.v.m. een onwerkbare situatie ?
Ritmo heet tegenwoordig john x geloof ik. Al tijden niet gezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Caland het volgende:
Ik mis nu eigenlijk alleen datmeenjeniet en ritmo nog in dit topic![]()
Jij vergeet voor het gemak dat je niet zomaar tientallen wedstrijden in vertegenwoordigende elftallen speelt. Daarom noemde ik dat even, want om alles op een seizoen in een zeer slecht draaiend elftal te gooien is te simpel.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat hij vorig seizoen niets, maar dan ook echt niets heeft laten zien dat zijn status als zogenaamd groot talent ook maar enigszins tegemoet komt.
En inderdaad dit worden we niet eens.
Al neem ik toch aan dat jij hem na deze uitspraken ook niet in een Feyenoord-shirt hoeft te zien?
Dit heeft niks met voetbalkwaliteiten te maken. Ja Fer heeft talent en wat aardige wedstrijden gespeeld maar over het algemeen is het gewoon om te janken. Maar de potentie is er wel alleen is dat geen kwaliteit zoals we allemaal weten.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een prikkie valt over te discussiëren. Ik heb sowieso niet het vertrouwen in die jongen, al 2 seizoenen lang is het kut met peren.
Als Mario of V Geel serieus overwogen hem als belangrijkste man op het middenveld neer te zetten kwamen ze bedonderd uit.
Het verschil in niveau als Fer er afgelopen seizoen in kwam voor de toch beperkte voetballer Meeuwis was echt enorm schrijnend.
Ik dacht al dat jij het wasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Caland het volgende:
Ik mis nu eigenlijk alleen datmeenjeniet en ritmo nog in dit topic![]()
(De houding van) Van Geel wordt volgens mij best breed gesteund.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
Ook weer typisch de Feyenoordfan natuurlijk.
Jarenlang klagen dat Feyenoord voor te weinig spelers verkoopt en een zwakke houding heeft op de transfermarkt. Is er eindelijk een sterk, daadkrachtig iemand met een standpunt en dan is het weer niet goed.
Dit dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
Jarenlang klagen dat Feyenoord voor te weinig spelers verkoopt en een zwakke houding heeft op de transfermarkt. Is er eindelijk een sterk, daadkrachtig iemand met een standpunt en dan is het weer niet goed.
Was maar als grapje bedoeltquote:
Volgens mij heeft Twente 2,5 miljoen geboden.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef DeJullert het volgende:
Hoeveel heeft FC Twente nou eigenlijk geboden op Leroy Fer? Ik hoorde geruchte van 1 miljoen - 2.5 miljoen. Vind ik eigenlijk best laag voor Leroy. Hij kan toch wel voetballen. Van mij mogen ze hem voor 3.5 miljoen + laten gaan. We krijgen van Joop toch geen 5 miljoen voor hem.
Valt allemaal reuze mee denk ik, zolang hij hem uiteindelijk maar wel gewoon verkoopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
Ik zeg een paar hoeren, strippers, veel alcohol en de heren gaan voor elkaar door het vuur komend seizoen.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 11-07-2011 om 23:37:03#Feyenoord moet volgens td Van Geel tijdens het trainingskamp een team worden, was volgens hem ook de basis van succes van ADO vorig jaar reageer retweet
Ik zeg betaald krijgen naar prestatie. Laat ze maar eens werken voor hun geld. (Geldt niet voor elke Feyenoorder natuurlijk ;-))quote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef Maastoren het volgende:
Ik zeg een paar hoeren, strippers, veel alcohol en de heren gaan voor elkaar door het vuur komend seizoen.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 11-07-2011 om 23:37:03#Feyenoord moet volgens td Van Geel tijdens het trainingskamp een team worden, was volgens hem ook de basis van succes van ADO vorig jaar reageer retweet
Is ook mijn prio 1 ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het lijkt mij hoofdzaak dat er iemand een keer een foto van haar weet te hosselen.
Ritmo is gewoon terug ald ritmo maar heeft zich hier nog.niet laten zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ritmo heet tegenwoordig john x geloof ik. Al tijden niet gezien.
bedankt van geel dat wisten we nog nietquote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef Maastoren het volgende:
Een PES party met Ali B. om het op te fleuren en voor de vrouwen een tripje naar een spa om het vervolgens af te sluiten met een diner bij het altijd hippe restaurant de Bazaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ben benieuwd wat de vrouw van Martin gaat organiseren, zodat het team hechter wordt.
Die Henk maakte destijds gewoon deel uit van het interieur daar bij die skihut.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een avondje stappen in de ski hut natuurlijk
[ afbeelding ]
Zo keepte hij ook.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die Henk maakte destijds gewoon deel uit van het interieur daar bij die skihut.
Timmer was best een aardige keeper.quote:
Op de lijn wel, maar voor de rest was het middelmaat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Timmer was best een aardige keeper.
Hij had ook wel z'n aardige periodes en saves, maar overall heb ik hem altijd toch wel een matige keeper gevonden. Iig geen keeper voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Timmer was best een aardige keeper.
quote:Twente: Fer geen prioriteit meer
FC Twente heeft Feyenoord laten weten af te zien van het aantrekken van Leroy Fer. Mede door de financiële gevolgen van de stadionramp in de Grolsch Veste is de club uit Enschede niet van plan het door de Rotterdammers gewenste bedrag op tafel te leggen
Vijf dagen na het bouwdrama zijn de beleidsmakers van FC Twente vooral met hun hoofd bij de slachtoffers en nabestaanden, maar ondertussen roept, tegen wil en dank, ook de plicht. Ergo: de bekerhouder ontkomt niet aan het opmaken van de (financiële) balans en het treffen van maatregelen voor de toekomst.
Ofschoon het onderzoek naar de toedracht en de schuldvraag van de stadionramp in volle gang is, hoopt FC Twente - dat daarin geen partij is - snel antwoorden te formuleren op enkele prangende vragen. Naar welk stadion moet er worden uitgeweken voor de thuiswedstrijd in de derde voorronde van de Champions League? Kan de eerste thuiswedstrijd in de competitie, op 13 augustus tegen AZ, wel worden gehouden in de Grolsch Veste? Wanneer kan het dak van de nieuwbouw alsnog worden geplaatst? En wanneer kunnen de zesduizend nieuwe seizoenkaarthouders hun plek op de nieuwe tribune innemen?
Vanwege de uitbouw van de Grolsch Veste zou FC Twente in de nieuwe competitie voor 30.000 toeschouwers gaan spelen. Aangevuld met onder meer de revenuen uit de commerciële invulling van de nieuwe tribune leek een begroting van ruim 43 miljoen euro gegarandeerd. Na de stadionramp kunnen die prognoses de prullenbak in.
Fer
Zo heeft de aankoop van Leroy Fer geen prioriteit meer. FC Twente wil de middenvelder van Feyenoord graag inlijven, deed ook een bod van 2,5 miljoen euro, maar komt - mede vanwege de trieste omstandigheden - niet met een verhoging op de proppen. Omdat de club uit Rotterdam volhardt in een vraagprijs van een kleine vijf miljoen euro, hebben beide clubs afgesproken de onderhandelingen te staken.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rioriteit-meer.dhtml
Dat is een mooie straf voor deze ondankbare, overschatte speler.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:30 schreef mister_popcorn het volgende:
haha mooi voor 'm. En nou opzoute naar de UK voor 4 mln pond, degraderen en volgend jaar championship.
Ookal wil hij niet blijven, Feyenoord kan als hun willen hem 1 jaar op de tribune zetten. Ze kunnen 1 jaar doen met hem wat ze willen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:05 schreef Calciumdude het volgende:
is gewoon een strategie van Twente.
het zaadje is geplant bij Fer
die al aan heeft gegeven niet bij Feyenoord te willen blijven..
de supporters zullen hem ook niet meer hoeven te zien..
door te zeggen dat ze geen interesse meer hebben , zijn zij geen partij meer in de situatie
Fer zal intern blijven zeiken ,zoals de Guzman ....
Nope, ik zeg , vasthouden aan zijn contract, en op de bank zetten, heel het seizoen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:09 schreef DeJullert het volgende:
[..]
Ookal wil hij niet blijven, Feyenoord kan als hun willen hem 1 jaar op de tribune zetten. Ze kunnen 1 jaar doen met hem wat ze willen.
Ik vind gewoon verkopen die hap, omdat hij wegwilt nu presteert hij waarschijnlijk geen 100% meer op de trainingen/wedstrijden. Zet er dan iemand in waar we nog een toekomst mee hebben. Gaat het misschien wel wat lastiger, maar dan word de vervanger alvast voorbereid.
Een jaar op de bank zetten kan ook gewoon. Wel zonde van het salarisgeld. dan zie ik toch liever dat hij naar het buitenland verkast, dat we gaan chagarijnige Fer meer hebben die zichzelf te goed vind & we hebben meer centjes zodat we versterkingen kunnen aanschaffen. (als de KNVB dit toestaat natuurlijk.)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Nope, ik zeg , vasthouden aan zijn contract, en op de bank zetten, heel het seizoen..
geeft een beter signaal af ..
Leuk en aardig hoor dat ie weg wil en helemaal fijn voor hem dat Twente hem ook wil(de) maar ze zullen toch gewoon de prijs moeten betalen die Feyenoord wil hebben.
Willen ze dat niet , dan zou Feyenoord eigenlijk Twente aanklagen dat ze Fer zijn hoofd op hol hebben gebracht , maar when push comes to shove niet thuis geven..
wat dat betreft komt dat dak als een mooi excuus naar boven..
uiteindelijk willen ze hem gewoon voor een fooi of voor niks..
Dat moet ik nog maar zien hoor, hoop het van harte.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:37 schreef Paul-89 het volgende:
Al doen ze er een paar ton bij Martin zwicht niet.
Helemaal mee eens. Een afschrikwekkend voorbeeld stellen aan andere onwillige spelertjes. Feyenoord moet de toon zetten, een club is oneindig belangrijker dan kutspelers met hun miljoentjes op de bank.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:14 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Nope, ik zeg , vasthouden aan zijn contract, en op de bank zetten, heel het seizoen..
geeft een beter signaal af ..
Dit soort dingen komen niet alleen bij Feyenoord voor, het is een ongeschreven regel dat als een contract nog maar een jaar heeft de speler voor een vergoeding de deur uitgaat, om dit te voorkomen moet je spelers tussentijds verlengen en niet pas als dat laatste jaar ingaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:41 schreef voice-over het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Een afschrikwekkend voorbeeld stellen aan andere onwillige spelertjes. Feyenoord moet de toon zetten, een club is oneindig belangrijker dan kutspelers met hun miljoentjes op de bank.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:29 schreef ForzaCaptian het volgende:
En nog altijd begrijp ik niet waarom de KNVB hier weken voor nodig heeft... Kom aan zeg, ga er ff een dagje voor zitten en dan kan je naar mijn mening ook al een besluit nemen..
Gelukkig hebben we nu een TD die de rug recht, en afdwingt dat Feyenoord niet meer als een bedelaar wordt behandeld. De club heeft lang genoeg in het zielige hoekje gezeten. Er mag dan nog een schuld zijn, dat betekent niet dat je je trots hoeft te verkwanselen. Dankzij de goede deal met WIjnaldum (die er niet was gekomen als je je als een bedelaar had opgesteld die blij is met elke aalmoes) kan Fer aan zijn contract gehouden worden zolang er geen prijs op tafel komt die Feyenoord wil. Hij gaat zijn best maar doen om volgend jaar een verhuizing naar een stapje hoger af te dwingen. Doet-ie moeilijk? Tribune. De club is de baas.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:19 schreef Tarado het volgende:
Toch wel veel mensen die liever kapitaalverkrachting zien dan uiteindelijk verder kijken wat het beste is.
signalen afgeven? Beggars are not choosers
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:45:47In tegenstelling tot de eerdere berichtgeving zal #Feyenoord in #Ermelo slechts een maal per dag trainen.De trainingen beginnen om 10:30uur. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:47:46#Been zal hier zijn redenen voor hebben,feit is wel dat spelers onderling al geklaagd hebben over de minieme trainingsuren bij #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:48:54Een deel van de spelers werkt in hun eigen tijd prive trainingen af.Sommige spelers hebben zelfd een privecoach in de hand genomen hiervoor. reageer retweet
quote:Hull City: het was onze beslissing
Hull City kreeg de afgelopen dagen in Engeland de nodige kritiek voor het afblazen van het duel tegen Feyenoord. Volgens de algemeen directeur van de club is het de beslissing van Hull City zelf geweest en hadden ze geen andere keuze.
‘Voor elk duel hebben we nauw contact met de politie. Alle informatie die we daarvoor krijgen, nemen we mee. Aanvankelijk leek het risico mee te vallen en beheersbaar. Het risico nam echter substantieel toe en daardoor hebben we uiteindelijk de beslissing moeten nemen de wedstrijd af te blazen. We werken samen met de politie, maar het was onze beslissing. Het risico was aanzienlijk en wij wilden de publieke veiligheid in het stadion en het centrum niet in gevaar brengen.’
Ach, die Fer heeft zichzelf ook makkelijk gek laten maken. Ondertussen heeft hij wel maandenlang flauwekulpraatjes aan ons verkocht als 'ik weet nog niet wat ik ga doen'. Het toont alleen maar aan dat hij zo labiel en onbetrouwbaar is als de pest.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:49 schreef Caland het volgende:
Hij zal nu sowieso wegmoeten, blijven heeft voor niemand zin. Iedereen kotst hem uit.
Inderdaad zeg. Het mooie is nog dat Twente hem nu eigenlijk heel hard in z'n poepertje naait als ze echt geen bod meer gaan neerleggen. Hebben hem compleet gek gemaakt zodat hij die uitspraken van gisteren doet en trekken zich dan terug. Wat blijft over: Fer en elke supporter die zijn bloed wel kan drinken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ach, die Fer heeft zichzelf ook makkelijk gek laten maken. Ondertussen heeft hij wel maandenlang flauwekulpraatjes aan ons verkocht als 'ik weet nog niet wat ik ga doen'. Het toont alleen maar aan dat hij zo labiel en onbetrouwbaar is als de pest.
En dat moet 'oorlog' maken op ons middenveld?![]()
Eerst presteren, dan pas je domme bek open doen Fer.
Ergens is het gewoon schandalig. Op de facebook page van Olympique Lyon zie je elke dag doodleuk foto's voorbij komen van hun trainingskamp - waaronder foto's van hoe ze lekker uren intensief zijn gaan fietsen en hardlopen in de bergen. Dan krijg je onze jongens die eh .. tja, wat doen ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:51 schreef Happel het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:45:47In tegenstelling tot de eerdere berichtgeving zal #Feyenoord in #Ermelo slechts een maal per dag trainen.De trainingen beginnen om 10:30uur. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:47:46#Been zal hier zijn redenen voor hebben,feit is wel dat spelers onderling al geklaagd hebben over de minieme trainingsuren bij #Feyenoord. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:48:54Een deel van de spelers werkt in hun eigen tijd prive trainingen af.Sommige spelers hebben zelfd een privecoach in de hand genomen hiervoor. reageer retweet
Volgens die Verheijen schijnt dit het beste te zijn. Volg zijn twitter een beetje, en die moet er wel verstand van hebben. Ze gebruiken nu zijn methode.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:27 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ergens is het gewoon schandalig. Op de facebook page van Olympique Lyon zie je elke dag doodleuk foto's voorbij komen van hun trainingskamp - waaronder foto's van hoe ze lekker uren intensief zijn gaan fietsen en hardlopen in de bergen. Dan krijg je onze jongens die eh .. tja, wat doen ze eigenlijk?
In het geval van Lerra:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:27 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ergens is het gewoon schandalig. Op de facebook page van Olympique Lyon zie je elke dag doodleuk foto's voorbij komen van hun trainingskamp - waaronder foto's van hoe ze lekker uren intensief zijn gaan fietsen en hardlopen in de bergen. Dan krijg je onze jongens die eh .. tja, wat doen ze eigenlijk?
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 12:42:59After 2 weeks periodized pre-season training Feyenoord still has 0 injuries. They have been training/playing with all 23 players every day. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 12:44:08Later today I will give some insight into their first 2 weeks of training & the principles behind this gradual build-up towards top fitness. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:22:19As promised, the general guidelines I normally use in pre-season when working with clubs like Barca, Zenit, Chelsea, Man City or Feyenoord. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:25:49Week 1: Mon tactical, Tue conditioning 11v11/8v8 (for example 3x10min), Wed off, Thu tactical, Fri tactical, Sat amateur game, Sun off. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:29:54Week 2: Mon tactical but no games, Tue conditioning 11v11/8v8 (3x11min), Wed off, Thu tactical, Fri tactical, Sat amateur game, Sun off. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:32:35Week 3: Mon tactical no games, Tue conditioning 7v7/5v5 (e.g. 4x5min), Wed off, Thu tactical, Fri tactical, Sat pro game, Sun recovery. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:37:35Week 4 (1/2): Mon off, Tue tactical, Wed pro game (group 1) & conditioning 7v7/5v5 (group 2, e.g. 4x5.5min), Thu recovery (group 1+2). reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:39:12Week 4 (2/2): Fri off, Sat tactical, Sun pro game (group 2) & football conditioning games 7v7/6v6/5v5 (group 1, e.g. 4x5.5min). reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:41:04Week 5 (1/2): Mon recovery (group 1+2), Tue off, Wed tactical, Thu football conditioning games 4v4/3v3 (2x6x1minWork/2minRest). reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:42:46Week 5 (2/2): Fri tactical (pm), Sat tactical (pm), Sun top game (last game before start of season with strongest team). reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:44:40Week 6 (1/2): Mon recovery for starting XI & football conditioning games for subs 4x5.5min 7v7/5v5, Tue off, Wed tactical. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:47:10Week 6 (2/2): Thu conditioning games 4v4/3v3 (e.g. 2x6x1minWork/1.5minRest), Fri tactical (pm), Sat tactical (pm), Sun 1st league game. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:48:50Obviously, this planning is based on the ideal scenario which often does not exist. So, the coach has to adjust this reference to reality. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:51:02Also, coaches who only train 2/3 times per week have to adjust this 'ideal scenario' but football conditioning games stay the same each week reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:59:56To cut a long story short, with this approach your team will be as fit as any other team & look even fitter as no accumulation of fatigue. reageer retweet
Alhoewel ik me afvraag wat dan tactische trainingen bij Been zijntwitter:raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 22:03:45And more importantly you will have significantly less injuries so you can train&play more often with best players to develop strongest team. reageer retweet
quote:Twente kan Fer geen dak boven het hoofd bieden
“De aankoop van Leroy Fer heeft geen prioriteit meer. FC Twente wil de middenvelder van Feyenoord graag inlijven, deed ook een bod van 2,5 miljoen euro, maar komt niet met een verhoging op de proppen. Omdat de club uit Rotterdam volhardt in een vraagprijs van een kleine vijf miljoen euro, hebben beide clubs afgesproken de onderhandelingen te staken.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |