abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99335321
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Pure mazzel dat PSV opeens flink wat geld beschikbaar had en als een wezenloze allerlei spelers is gaan halen om weer aan te haken bij de top.
Zoals gezegd met Janssen kan zo´n gok van een Van Geel ook compleet mislopen.
Zeker als je weet dat Fer en Twente er allang uit zijn samen is het gewoon niet slim om het zo op de spits te spelen.
Kijk zijn rijtje verkopen nog eens terug, dat heeft echt niet alleen maar met geluk te maken.
pi_99335354
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef PIETR het volgende:
Waar de woede om de transfer van Wijnaldum enigszins heeft plaatsgemaakt voor begrip, wakkert Fer het vuurtje flink op. Beetje ons onder druk gaan zetten met zulke uitspraken, wat een klootzak joh. Gewoon vasthouden aan die 5 miljoen, en anders niet laten gaan. Wie denkt hij wel niet dat hij is dan.
Briljant plan.

Fuck de toekomst, we hebben geen talenten meer nodig! Tekenen voor Feijenoord is tekenen voor de club! Je eigen carriere? FUCK IT! We gaan allemaal samen ten onder. Met steeds minder maar jahhhhhhhhh ......
pi_99335360
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Kijk zijn rijtje verkopen nog eens terug, dat heeft echt niet alleen maar met geluk te maken.
Dat staat er ook niet.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99335412
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat staat er ook niet.
Nee maar het is nu ook geen toeval dat Martin er een mooi bedrag uitsleept.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:34:02 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99335490
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:29 schreef Paul-89 het volgende:
Beenhakker was ook allang gezwicht.
Misschien is Stokstaart familie? ;)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99335536
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Nee want Stokstaart moet ook niks meer van die man hebben volgens mij. :P
pi_99335560
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Nee maar het is nu ook geen toeval dat Martin er een mooi bedrag uitsleept.
We zullen zien.
Ik acht die Munsterman wel in staat zijn poot stijf te houden. Zeker omdat hij weet dat hij Fer volgend jaar toch wel tekent bij die Tukkers.

Als de clubs er alsnog uitkomen ergens tussen rond de 4 heeft V Geel puik werk geleverd.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:35:24 #133
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99335570
Gadverdamme, gadverdamme Fer. :r
En maar gek vinden dat Vlaar een beetje hard doorgaat op de trainingen. En dat er ''gescholden'' wordt tijdens trainingen en oefenpartijen. Ik zeg iets met een platte kar en de binnenstad.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_99335608
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen van niet.
Groetjes, Ezio.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:36:25 #135
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_99335619
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:
Sportief of financieel, de club verliest door hem tegen wil en dank te behouden.
Voor nu wel, maar het voorbeeld dat gesteld wordt door nu Fer zijn zin te geven, is op de lange termijn destructief voor de club.
pi_99335731
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:35 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

We zullen zien.
Ik acht die Munsterman wel in staat zijn poot stijf te houden. Zeker omdat hij weet dat hij Fer volgend jaar toch wel tekent bij die Tukkers.

Als de clubs er alsnog uitkomen ergens tussen rond de 4 heeft V Geel puik werk geleverd.
Joop is een 'leuke' tegenstander.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:38:10 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99335732
Kan niet eens rustig van mijn avond genieten merk ik. :')

Houden we het wel gezellig. *)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 20:38:45 #138
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99335765
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:31 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Briljant plan.

Fuck de toekomst, we hebben geen talenten meer nodig! Tekenen voor Feijenoord is tekenen voor de club! Je eigen carriere? FUCK IT! We gaan allemaal samen ten onder. Met steeds minder maar jahhhhhhhhh ......
Het is juist heel erg toekomstgericht, om je trots als club terug te eisen. Dat betekent onder andere dat je je vice-aanvoerder niet voor 2 miljoen laat gaan. Zoals gezegd: dat lijkt misschien 2 miljoen weggooien maar je verdient dat bedrag terug. En je waardigheid.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_99335830
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef Zelva het volgende:

[..]

Voor nu wel, maar het voorbeeld dat gesteld wordt door nu Fer zijn zin te geven, is op de lange termijn destructief voor de club.
Het bod is aan de lage kant maar niet onacceptabel voor een eenjarig contract en gezien de recente prestaties van Fer.
Zeker niet als je een percentage doorverkoop weet te forceren.
Groetjes, Ezio.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:39:43 #140
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99335835
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:36 schreef Zelva het volgende:

[..]

Eens. Kijk maar naar middelmatige spelers als Bruins en recenter Cabral. Hoe lang zal het duren voor spelers als Biseswar, Leerdam, Mokotjo dezelfde trekjes gaan vertonen.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_99335956
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Het is juist heel erg toekomstgericht, om je trots als club terug te eisen. Dat betekent onder andere dat je je vice-aanvoerder niet voor 2 miljoen laat gaan. Zoals gezegd: dat lijkt misschien 2 miljoen weggooien maar je verdient dat bedrag terug. En je waardigheid.
Voor trots en waardigheid koop je alleen geen fuck. Als we 2 of 3 miljoen vangen kunnen we via een constructie Vormer of Schone wellicht wel halen.

Sowieso spelers waar je komende seizoenen sportief gezien aanzienlijk meer aan hebt dan aan een (ongemotiveerde) Fer.
Groetjes, Ezio.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 20:47:32 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99336346
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Voor trots en waardigheid koop je alleen geen fuck. Als we 2 of 3 miljoen vangen kunnen we via een constructie Vormer of Schone wellicht wel halen.

Sowieso spelers waar je komende seizoenen sportief gezien aanzienlijk meer aan hebt dan aan een (ongemotiveerde) Fer.
Je koopt daarmee dat het voortaan serieus wordt genomen als Feyenoord zijn beste spelers alleen voor een goed bedrag laat gaan.
We zijn toch zo jaloers op hoe ajax steeds weer de hoofdprijs voor vertrekkende spelers weet te vangen? Nou, dit is les 1: laat je niet aftroeven door Jopie en Leroy, die denken het wel even met een vies mediaspelletje alsnog te kunnen ritselen. :W
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 20:52:48 #143
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99336744
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Je koopt daarmee dat het voortaan serieus wordt genomen als Feyenoord zijn beste spelers alleen voor een goed bedrag laat gaan.
We zijn toch zo jaloers op hoe ajax steeds weer de hoofdprijs voor vertrekkende spelers weet te vangen? Nou, dit is les 1: laat je niet aftroeven door Jopie en Leroy, die denken het wel even met een vies mediaspelletje alsnog te kunnen ritselen. :W
Het resultaat is dus een ongeïnspireerde Fer op het veld (of tribune?) voor een riant salaris, een legioen dat hem iedere week uit fluit. Waardoor die dus nóg slechter gaat spelen (want laten we wel wezen, zo "bepalend" was ie nou ook weer niet hé afgelopen seizoen) en we dus helemaal geen tyfus meer aan hem overhouden.

Moet je je dan "overgeven" aan zo'n knaap van 20? Ik denk het nu wel. Is dat een ramp? Ja dat is zeker een ramp als je de middelen hebt om zoiets af te wenden. Maar dat heeft Feyenoord op dit moment niet.

Wat heeft Feyenoord dan wel? Juist, een fucking grote schuld die ervoor zorgt dat we geen tyfus kunnen doen. Dáár moet je dus eerst vanaf. En dat doe je door Fer te verpatsen. Je hebt geen donder meer aan die gozer.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_99336897
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:38 schreef Gert het volgende:

Nee. In dit geval, nee.

Omdat je bij een heel redelijk bod gaat staan kutten met een voetballer en daarbij een signaal afgeeft dat niet echt geweldig is naar nieuwe spelers. Geen speler die meer komt met dit soort gezever. het is niet alsof "het geweldige Feijenoord" dat in jullie hoofdjes zit hetzelfde is als wat voetballers zien. Die zien een werkgever. Is er een betere carriere kans dan ga je zelf natuurlijk niet nog een jaar lopen kloten bij een kansloos iets in de tijd dat JIJ voetballer bent.

Vergelijk Dzjudzjak bij PSV. tekende lekker bij en vertrekt toch. Hij WEET dat PSV hem wel laat gaan maar tekent toch bij. Hij blij, meer geld per maand en PSV blij meer geld als tranfersom vanwege nog te verkrijgen jaren.

Of Affelay. Tekent niet bij. Toch laten gaan. Doe je het niet heb je minder doorstroming en kiezen andere voetballers eerder voor andere ploegen.

Neem maar aan dat voetballers het als werk zien. Feijenoord is niet hun doel maar de spaanse/engelse competie.
pi_99336936
We hebben dus weer 2 kampen.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:55:31 #146
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99336974
Je mag je als Feyenoord nóóit laten chanteren. Zeker niet door een ondankbare snotaap die hoogstpersoonlijk met zijn ongemotiveerde spel twee maal voor een uitschakeling heeft gezorgd.
pi_99336988
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Ok concreet:
Wat moeten wij volgens jou als Feyenoord zijnde na deze uitspraken dan nog met die balhaar van een Fer in onze selectie?

Je kunt het ook anders bekijken, Feyenoord heeft een traditie om in potentie goede spelers te vroeg of voor te weinig te laten lopen.
Fer kan zomaar de nieuwe De Guzman worden. Ik zeg echter niet dat je louter moet gaan redeneren vanuit die angst, maar het is wel duidelijk dat Joop en Twente allang ergens in een chic restaurant in Drienerloo hebben gesproken met Fer over zijn toekomst.

Dat is dus een compleet andere situatie dan dat een speler zich niet heeft uitgesproken over zijn toekomst maar niet wil verlengen. Dan kun je alsnog pressie uit oefenen omdat dreigt dat de betreffende speler anders wellicht elders in het buitenland transfervrij tekent.
Groetjes, Ezio.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 20:57:01 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99337091
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:55 schreef H.M.Murdock het volgende:
Je mag je als Feyenoord nóóit laten chanteren. Zeker niet door een ondankbare snotaap die hoogstpersoonlijk met zijn ongemotiveerde spel twee maal voor een uitschakeling heeft gezorgd.
En diezelfde ondankbare snotaap wil je volgend jaar gratis de kuip uit laten lopen?
En diezelfde ondankbare snotaap die geen pepernoot wist te raken vorig seizoen weer iedere week (ongemotiveerd) opstellen? :)
4045
onlogisch
  maandag 11 juli 2011 @ 20:57:37 #149
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_99337125
Dan maar een tribuneklant.
  Moderator maandag 11 juli 2011 @ 20:59:07 #150
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_99337231
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef H.M.Murdock het volgende:
Dan maar een tribuneklant.
Zet je trots toch eens opzij man :')

Hoor wat je zegt, je wilt hem dan maar op de tribune flikkeren voor een paar ton (die we héél goed kunnen gebruiken om schulden te saneren) om "hem maar een lesje te leren"?
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')