Dit ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je trots toch eens opzij man
Hoor wat je zegt, je wilt hem dan maar op de tribune flikkeren voor een paar ton (die we héél goed kunnen gebruiken om schulden te saneren) om "hem maar een lesje te leren"?
Je hoeft de hoer niet uit te hangen omdat je schulden hebt.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zet je trots toch eens opzij man
Hoor wat je zegt, je wilt hem dan maar op de tribune flikkeren voor een paar ton (die we héél goed kunnen gebruiken om schulden te saneren) om "hem maar een lesje te leren"?
Tussen 'niet elk bod' en 5 miljoen zit een wezenlijk verschil.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft de hoer niet uit te hangen omdat je schulden hebt.
Wijnaldum 5, Fer ook. En anders niet, punt.
Dat je ondanks de schulden niet elk bod accepteert, doet Feyenoord op termijn meer goed dan kwaad, ben er van overtuigd.
En waarom ben je er precies van overtuigd? Daar ben ik benieuwd naar. Want ik zie op dit moment een schuld van Feyenoord. Die behoorlijk is. Je kan die schuld weer voor een klein deel wegpoetsen door Fer voor 2 of 3 miljoen te verkopen. Doe je dat niet, dan moet ik helaas in de herhaling vallen met mijn post hierboven.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hoeft de hoer niet uit te hangen omdat je schulden hebt.
Wijnaldum 5, Fer ook. En anders niet, punt.
Dat je ondanks de schulden niet elk bod accepteert, doet Feyenoord op termijn meer goed dan kwaad, ben er van overtuigd.
Ik ben niet een van degenen die het een voetballer kwalijk neemt als hij niet z'n hele leven voor Feyenoord wil voetballen hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:54 schreef Guus Muisarm het volgende:
Neem maar aan dat voetballers het als werk zien. Feijenoord is niet hun doel maar de spaanse/engelse competie.
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben niet een van degenen die het een voetballer kwalijk neemt als hij niet z'n hele leven voor Feyenoord wil voetballen hoor.
Maar er zijn grenzen.
Als Jopie 1 miljoen had geboden, kun je óók wel zeggen: het is toch 1 miljoen en we hebben schulden. Waar ligt de ondergrens dan. Van Geel legt die hoog en ik vind dat prima.
Eerder 4.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:09 schreef Haringkop het volgende:
Hij gaat heus wel, is gewoon het spel wat nu gespeeld word. Feyenoord wil van Fer af en Fer wil naar Twente, Twente wil Fer..cirkeltje rond.
Komen we uit op 3 miljoen, optyfen met die gozer.
We hebben een kenner in ons topic.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Feyenoord kan zichzelf beter opdoeken, als je de beste spelers voor een prikkie moet verkopen aan Nederlandse club kom je nooit meer terug aan de top.
Dat is het lot van een Nederlandse subtopper.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:09 schreef Temlin het volgende:
Feyenoord kan zichzelf beter opdoeken, als je de beste spelers voor een prikkie moet verkopen aan Nederlandse club kom je nooit meer terug aan de top.
Ik denk dat je je schulden sneller wegpoetst door je niet als een schlemiel te laten behandelen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waarom ben je er precies van overtuigd? Daar ben ik benieuwd naar. Want ik zie op dit moment een schuld van Feyenoord. Die behoorlijk is. Je kan die schuld weer voor een klein deel wegpoetsen door Fer voor 2 of 3 miljoen te verkopen. Doe je dat niet, dan moet ik helaas in de herhaling vallen met mijn post hierboven.
Waarschijnlijk omdat Utrecht met een grote zak geld clubs als Ado leeg kan gaan kopen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het lot van een Nederlandse subtopper.
Bij Utrecht hoor je niemand janken dat al hun toppers van vorig jaar verkocht zijn.
Overigens reken ik Fer niet tot een sleutelspeler, eerder als een talent.
Zowel Joop als Martin weten dat er een deal is bij 5 miljoen.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.
Je kunt prima een ondergrens hebben maar toch onderhandelen.
8 miljoen voor Fer, droom verder Martin.
Uiteraard, maar je kunt andere clubs niet gaan verwijten dat ze er geen rekening mee houden dat wij er financieel zo'n bende van hebben gemaakt.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Utrecht met een grote zak geld clubs als Ado leeg kan gaan kopen.
Dat zien we jaquote:Op maandag 11 juli 2011 21:12 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Utrecht met een grote zak geld clubs als Ado leeg kan gaan kopen.
Dat heeft ze wel 14 miljoen opgeleverd. Maar het is na deze zomer wel duidelijk geworden dat Feyenoord een 3e rangs BV is geworden.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het lot van een Nederlandse subtopper.
Bij Utrecht hoor je niemand janken dat al hun toppers van vorig jaar verkocht zijn.
Overigens reken ik Fer niet tot een sleutelspeler, eerder als een talent.
Jij vindt 5 miljoen voor Fer echt een realistisch bedrag op dit moment?quote:Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zowel Joop als Martin weten dat er een deal is bij 5 miljoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |