yep.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit dus.
Jopie wil Fer en Fer wil naar Twente.
Dus either dit jaar voor 2.5 of volgend jaar gratis, Fer gaat spelen voor Twente.
Nee hem houden tegen wil en dank is praktisch. Hij geeft toch te kennen zelf absoluut naar Twente te willen, en niet naar het buitenland.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Inderdaad, niet zo snel toegeven. Pakt in de toekomst ook alleen maar nadelig uit.
En wat dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hem houden tegen wil en dank is praktisch. Hij geeft toch te kennen zelf absoluut naar Twente te willen, en niet naar het buitenland.
Dus wat wil je gaan doen dan. Dwingen dat hij voor een andere club kiest? Op de tribune zetten? En dan?
Ben je nou echt zo achterlijk?
Hij mag toch gaan ?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee hem houden tegen wil en dank is praktisch. Hij geeft toch te kennen zelf absoluut naar Twente te willen, en niet naar het buitenland.
Dus wat wil je gaan doen dan. Dwingen dat hij voor een andere club kiest? Op de tribune zetten? En dan?
Ben je nou echt zo achterlijk?
A : Door zijn uitspraken heb je geen drol meer aan hem in een Feyenoordshirt. Legioen kotst die jongen en masse uit.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Cara het volgende:
[..]
En wat dan?
Wat als Twente een miljoen had geboden?
Had Feyenoord het dan ook maar moeten accepteren?
Het is 2 miljoen. Maar om dat te weten, moet je begrijpend kunnen lezen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A : Door zijn uitspraken heb je geen drol meer aan hem in een Feyenoordshirt. Legioen kotst die jongen en masse uit.
B: Hij is zelf ook totaal niet meer gemotiveerd.
C: Twente heeft totaal geen noodzaak het bod te verhogen, als Fer nu niet komt pikken ze hem a la Janssen volgend jaar in juni toch gewoon gratis op.
Het (vermeende) bod van Twente is niet 1 miljoen maar 2,5 tot 3 miljoen. Dat is een fatsoenlijk bedrag voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en vorig seizoen werkelijk geen flikker gepresteerd heeft.
Het is minder, maar goed. Naar jou logica is het dus zo dat als Twente maar 1 miljoen had geboden en Fer hetzelfde gezegd had, Feyenoord hetzelfde had moeten doen? Immers heeft Twente dan nog steeds geen noodzaak, is Fer nog niet gemotiveerd en heb je er nog steeds geen drol aan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
A : Door zijn uitspraken heb je geen drol meer aan hem in een Feyenoordshirt. Legioen kotst die jongen en masse uit.
B: Hij is zelf ook totaal niet meer gemotiveerd.
C: Twente heeft totaal geen noodzaak het bod te verhogen, als Fer nu niet komt pikken ze hem a la Janssen volgend jaar in juni toch gewoon gratis op.
Het (vermeende) bod van Twente is niet 1 miljoen maar 2,5 tot 3 miljoen. Dat is een fatsoenlijk bedrag voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en vorig seizoen werkelijk geen flikker gepresteerd heeft.
Als Twente een jaar klote speelt hoeft Fer er ook ineens niet heen hoor..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit dus.
Jopie wil Fer en Fer wil naar Twente.
Dus either dit jaar voor 2.5 of volgend jaar gratis, Fer gaat spelen voor Twente.
Ik fluit ze allebei uit. Omdat Fer nu nóg erger is dan Wijnaldum betekent het niet dat Wijnaldum opeens niet erg is. Dat is zoiets als Hitler en Stalin vergelijken.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
Twee judassen vind ik wat teveel van het goede. Je kan Wijnaldum niet vergelijken met die arrogante neerbuigende taal van Fer. Fer heeft een grote muil en zet Feyenoord flink onder druk, Wijnaldum heeft wel laten zien dat hij meer Feyenoorder is. Hem zal ik zeker niet negatief toezingen of uitfluiten.
Ik las in de sporteditie van het AD van zaterdag dat het zou gaan om een bedrag van 3 miljoen euro + een percentage van 10% bij doorverkoop.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef Cara het volgende:
[..]
Het is minder, maar goed. Naar jou logica is het dus zo dat als Twente maar 1 miljoen had geboden en Fer hetzelfde gezegd had, Feyenoord hetzelfde had moeten doen? Immers heeft Twente dan nog steeds geen noodzaak, is Fer nog niet gemotiveerd en heb je er nog steeds geen drol aan.
Gewoon vasthouden aan je eigen bedrag en schijt hebben aan die tactieken.
Wel positief voor Wijnaldum dit. Woede heeft zich volledig verplaatst én er is zelfs meer begrip voor hoe Wijnaldum het deed.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef PIETR het volgende:
Waar de woede om de transfer van Wijnaldum enigszins heeft plaatsgemaakt voor begrip, wakkert Fer het vuurtje flink op. Beetje ons onder druk gaan zetten met zulke uitspraken, wat een klootzak joh. Gewoon vasthouden aan die 5 miljoen, en anders niet laten gaan. Wie denkt hij wel niet dat hij is dan.
Voorzover ik weet is AD de enige die dat meldt.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik las in de sporteditie van het AD van zaterdag dat het zou gaan om een bedrag van 3 miljoen euro + een percentage van 10% bij doorverkoop.
Ik vond het als niet Feyenoorder sowieso niet zo gek. Het is een jongen van Rotterdam, maar met zijn vermeende talent is het veel beter voor hem en voor het Nederlands voetbal/elftal om in een betere stabielere ploeg te zitten.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel positief voor Wijnaldum dit. Woede heeft zich volledig verplaatst én er is zelfs meer begrip voor hoe Wijnaldum het deed.
Dan nog, hem tegen wil en dank houden is niet in het sportieve nog het financiële belang van Feyenoord.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Cara het volgende:
[..]
Voorzover ik weet is AD de enige die dat meldt.
Daarbij heeft Twente een bevestigd bod van 2 miljoen gedaan, waarna Feyenoord heeft aangegeven geen tegenbod te verlangen. Het lijkt me dan ook sterk dat Twente dan denkt met er een miljoen op gooien de wereld te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |