abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 19:24:28 #51
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_99331569
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dit dus.
Jopie wil Fer en Fer wil naar Twente.
Dus either dit jaar voor 2.5 of volgend jaar gratis, Fer gaat spelen voor Twente.
yep.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:24:57 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_99331594
Hoezo, de transferperiode is nog lang.
2000 light years from home
pi_99331624
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Merkie het volgende:
Hoezo, de transferperiode is nog lang.
Inderdaad, niet zo snel toegeven. Pakt in de toekomst ook alleen maar nadelig uit.
pi_99331644
Martin gaat echt niet zwichten hoor.
pi_99331646
Jopie kan de tyfus krijgen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_99331762
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Inderdaad, niet zo snel toegeven. Pakt in de toekomst ook alleen maar nadelig uit.
Nee hem houden tegen wil en dank is praktisch. Hij geeft toch te kennen zelf absoluut naar Twente te willen, en niet naar het buitenland.
Dus wat wil je gaan doen dan. Dwingen dat hij voor een andere club kiest? Op de tribune zetten? En dan?
Ben je nou echt zo achterlijk?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99331958
quote:
15s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Nee hem houden tegen wil en dank is praktisch. Hij geeft toch te kennen zelf absoluut naar Twente te willen, en niet naar het buitenland.
Dus wat wil je gaan doen dan. Dwingen dat hij voor een andere club kiest? Op de tribune zetten? En dan?
En wat dan?
Wat als Twente een miljoen had geboden?
Had Feyenoord het dan ook maar moeten accepteren?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_99331968
quote:
15s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij mag toch gaan ?
Zolang Twente maar de prijs betaald die Feyenoord wil ..
sim-pel
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_99331993
Niemand hoeft hem hier nog..
alleen is het niet zo dat ie dan maar voor 2 miljoen kan gaan..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:34:58 #60
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99332169
Waar de woede om de transfer van Wijnaldum enigszins heeft plaatsgemaakt voor begrip, wakkert Fer het vuurtje flink op. Beetje ons onder druk gaan zetten met zulke uitspraken, wat een klootzak joh. Gewoon vasthouden aan die 5 miljoen, en anders niet laten gaan. Wie denkt hij wel niet dat hij is dan.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_99332174
2 miljoen :') .

Zo'n club neem je dan toch niet serieus. Dan gaat er 500.000 naar de talentpool. Gaat er van die overige 1.5 miljoen nog flink want centen aan aan andere kosten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_99332214
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Cara het volgende:

[..]

En wat dan?
Wat als Twente een miljoen had geboden?
Had Feyenoord het dan ook maar moeten accepteren?
A : Door zijn uitspraken heb je geen drol meer aan hem in een Feyenoordshirt. Legioen kotst die jongen en masse uit.
B: Hij is zelf ook totaal niet meer gemotiveerd.
C: Twente heeft totaal geen noodzaak het bod te verhogen, als Fer nu niet komt pikken ze hem a la Janssen volgend jaar in juni toch gewoon gratis op.

Het (vermeende) bod van Twente is niet 1 miljoen maar 2,5 tot 3 miljoen. Dat is een fatsoenlijk bedrag voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en vorig seizoen werkelijk geen flikker gepresteerd heeft.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:36:58 #63
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_99332259
Nee, dat is het niet.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_99332308
Oh en Fer ook verbieden om met Twente te praten. Daar moet toestemming zijn. En ik weet zeker dat Fer al weet wat hij gaat verdienen, hoe lang zijn contract wordt etc.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_99332349
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

A : Door zijn uitspraken heb je geen drol meer aan hem in een Feyenoordshirt. Legioen kotst die jongen en masse uit.
C: Twente heeft totaal geen noodzaak het bod te verhogen, als Fer nu niet komt pikken ze hem a la Janssen volgend jaar in juni toch gewoon gratis op.

Het (vermeende) bod van Twente is niet 1 miljoen maar 2,5 tot 3 miljoen. Dat is een fatsoenlijk bedrag voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en vorig seizoen werkelijk geen flikker gepresteerd heeft.
Het is 2 miljoen. Maar om dat te weten, moet je begrijpend kunnen lezen.
pi_99332389
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Het is minder, maar goed. Naar jou logica is het dus zo dat als Twente maar 1 miljoen had geboden en Fer hetzelfde gezegd had, Feyenoord hetzelfde had moeten doen? Immers heeft Twente dan nog steeds geen noodzaak, is Fer nog niet gemotiveerd en heb je er nog steeds geen drol aan.
Gewoon vasthouden aan je eigen bedrag en schijt hebben aan die tactieken.
pi_99332433
Als je hem verkoopt voor 2 miljoen, dan gaan die andere spelers ook op den duur zulke vertekken eisen.
pi_99332493
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dit dus.
Jopie wil Fer en Fer wil naar Twente.
Dus either dit jaar voor 2.5 of volgend jaar gratis, Fer gaat spelen voor Twente.
Als Twente een jaar klote speelt hoeft Fer er ook ineens niet heen hoor..
#12 is not for sale!
  maandag 11 juli 2011 @ 19:41:41 #69
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_99332510
Twee judassen vind ik wat teveel van het goede. Je kan Wijnaldum niet vergelijken met die arrogante neerbuigende taal van Fer. Fer heeft een grote muil en zet Feyenoord flink onder druk, Wijnaldum heeft wel laten zien dat hij meer Feyenoorder is. Hem zal ik zeker niet negatief toezingen of uitfluiten.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_99332701
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef yvette1982 het volgende:
Twee judassen vind ik wat teveel van het goede. Je kan Wijnaldum niet vergelijken met die arrogante neerbuigende taal van Fer. Fer heeft een grote muil en zet Feyenoord flink onder druk, Wijnaldum heeft wel laten zien dat hij meer Feyenoorder is. Hem zal ik zeker niet negatief toezingen of uitfluiten.
Ik fluit ze allebei uit. Omdat Fer nu nóg erger is dan Wijnaldum betekent het niet dat Wijnaldum opeens niet erg is. Dat is zoiets als Hitler en Stalin vergelijken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99332710
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:39 schreef Cara het volgende:

[..]

Het is minder, maar goed. Naar jou logica is het dus zo dat als Twente maar 1 miljoen had geboden en Fer hetzelfde gezegd had, Feyenoord hetzelfde had moeten doen? Immers heeft Twente dan nog steeds geen noodzaak, is Fer nog niet gemotiveerd en heb je er nog steeds geen drol aan.
Gewoon vasthouden aan je eigen bedrag en schijt hebben aan die tactieken.
Ik las in de sporteditie van het AD van zaterdag dat het zou gaan om een bedrag van 3 miljoen euro + een percentage van 10% bij doorverkoop.

Ik hoef die tyfusvent in ieder geval niet meer in een Feyenoordshirt te zien. Pak gewoon dat geld, wat we trouwens goed kunnen gebruiken en oprotten verder.

Zo belangrijk als dragende kracht als bijvoorbeeld een Vlaar dat het de moeite loont om hem te houden is hij sowieso niet.
Groetjes, Ezio.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:45:41 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99332718
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:34 schreef PIETR het volgende:
Waar de woede om de transfer van Wijnaldum enigszins heeft plaatsgemaakt voor begrip, wakkert Fer het vuurtje flink op. Beetje ons onder druk gaan zetten met zulke uitspraken, wat een klootzak joh. Gewoon vasthouden aan die 5 miljoen, en anders niet laten gaan. Wie denkt hij wel niet dat hij is dan.
Wel positief voor Wijnaldum dit. Woede heeft zich volledig verplaatst én er is zelfs meer begrip voor hoe Wijnaldum het deed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99332924
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik las in de sporteditie van het AD van zaterdag dat het zou gaan om een bedrag van 3 miljoen euro + een percentage van 10% bij doorverkoop.

Voorzover ik weet is AD de enige die dat meldt.
Daarbij heeft Twente een bevestigd bod van 2 miljoen gedaan, waarna Feyenoord heeft aangegeven geen tegenbod te verlangen. Het lijkt me dan ook sterk dat Twente dan denkt met er een miljoen op gooien de wereld te krijgen.
pi_99332947
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Wel positief voor Wijnaldum dit. Woede heeft zich volledig verplaatst én er is zelfs meer begrip voor hoe Wijnaldum het deed.
Ik vond het als niet Feyenoorder sowieso niet zo gek. Het is een jongen van Rotterdam, maar met zijn vermeende talent is het veel beter voor hem en voor het Nederlands voetbal/elftal om in een betere stabielere ploeg te zitten.
Alleen jammer voor Vlaar, als hij het over kon doen zou hij waarschijnlijk ook weg gaan.
pi_99333197
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Cara het volgende:

[..]

Voorzover ik weet is AD de enige die dat meldt.
Daarbij heeft Twente een bevestigd bod van 2 miljoen gedaan, waarna Feyenoord heeft aangegeven geen tegenbod te verlangen. Het lijkt me dan ook sterk dat Twente dan denkt met er een miljoen op gooien de wereld te krijgen.
Dan nog, hem tegen wil en dank houden is niet in het sportieve nog het financiële belang van Feyenoord.
Hooguit leuk om de 'eer' van een V Geel of Feyenoord hoog te houden.
Groetjes, Ezio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')