abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 23:52:51 #251
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99347370
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ritmo heet tegenwoordig john x geloof ik. Al tijden niet gezien.
Ritmo is gewoon terug ald ritmo maar heeft zich hier nog.niet laten zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99348475
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef Maastoren het volgende:
Mkrabby twitterde op maandag 11-07-2011 om 23:37:03 #Feyenoord moet volgens td Van Geel tijdens het trainingskamp een team worden, was volgens hem ook de basis van succes van ADO vorig jaar reageer retweet
Ik zeg een paar hoeren, strippers, veel alcohol en de heren gaan voor elkaar door het vuur komend seizoen.
bedankt van geel dat wisten we nog niet
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_99348608
Ik ben benieuwd wat de vrouw van Martin gaat organiseren, zodat het team hechter wordt.
pi_99349149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 00:15 schreef Absurditeit het volgende:
Ik ben benieuwd wat de vrouw van Martin gaat organiseren, zodat het team hechter wordt.
Een PES party met Ali B. om het op te fleuren en voor de vrouwen een tripje naar een spa om het vervolgens af te sluiten met een diner bij het altijd hippe restaurant de Bazaar :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 00:29:41 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_99349305
Een avondje stappen in de ski hut natuurlijk

They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_99349375
Met z'n allen in de Euromast, deur dicht, sleutel in de Maas. Broederschap vormt in nood.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_99350456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een avondje stappen in de ski hut natuurlijk

[ afbeelding ]
Die Henk maakte destijds gewoon deel uit van het interieur daar bij die skihut.
pi_99350618
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 00:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Die Henk maakte destijds gewoon deel uit van het interieur daar bij die skihut.
Zo keepte hij ook.
pi_99350731
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 01:01 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Zo keepte hij ook.
Timmer was best een aardige keeper.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_99350841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Op de lijn wel, maar voor de rest was het middelmaat.
pi_99350852
Hmm, het wordt niet echt Fer gespeeld door munsterman
pi_99350869
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 01:03 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij had ook wel z'n aardige periodes en saves, maar overall heb ik hem altijd toch wel een matige keeper gevonden. Iig geen keeper voor Feyenoord.
pi_99352288
Ik kom ook vaak in de Skihut :@
pi_99355064
quote:
Twente: Fer geen prioriteit meer

FC Twente heeft Feyenoord laten weten af te zien van het aantrekken van Leroy Fer. Mede door de financiële gevolgen van de stadionramp in de Grolsch Veste is de club uit Enschede niet van plan het door de Rotterdammers gewenste bedrag op tafel te leggen

Vijf dagen na het bouwdrama zijn de beleidsmakers van FC Twente vooral met hun hoofd bij de slachtoffers en nabestaanden, maar ondertussen roept, tegen wil en dank, ook de plicht. Ergo: de bekerhouder ontkomt niet aan het opmaken van de (financiële) balans en het treffen van maatregelen voor de toekomst.

Ofschoon het onderzoek naar de toedracht en de schuldvraag van de stadionramp in volle gang is, hoopt FC Twente - dat daarin geen partij is - snel antwoorden te formuleren op enkele prangende vragen. Naar welk stadion moet er worden uitgeweken voor de thuiswedstrijd in de derde voorronde van de Champions League? Kan de eerste thuiswedstrijd in de competitie, op 13 augustus tegen AZ, wel worden gehouden in de Grolsch Veste? Wanneer kan het dak van de nieuwbouw alsnog worden geplaatst? En wanneer kunnen de zesduizend nieuwe seizoenkaarthouders hun plek op de nieuwe tribune innemen?

Vanwege de uitbouw van de Grolsch Veste zou FC Twente in de nieuwe competitie voor 30.000 toeschouwers gaan spelen. Aangevuld met onder meer de revenuen uit de commerciële invulling van de nieuwe tribune leek een begroting van ruim 43 miljoen euro gegarandeerd. Na de stadionramp kunnen die prognoses de prullenbak in.

Fer
Zo heeft de aankoop van Leroy Fer geen prioriteit meer. FC Twente wil de middenvelder van Feyenoord graag inlijven, deed ook een bod van 2,5 miljoen euro, maar komt - mede vanwege de trieste omstandigheden - niet met een verhoging op de proppen. Omdat de club uit Rotterdam volhardt in een vraagprijs van een kleine vijf miljoen euro, hebben beide clubs afgesproken de onderhandelingen te staken.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)rioriteit-meer.dhtml
_O-
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:17:13 #265
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_99355125
:)

Nu moeten we Fer dwingen om voor een goed betalende Engelse club te kiezen.
pi_99355278
haha mooi voor 'm. En nou opzoute naar de UK voor 4 mln pond, degraderen en volgend jaar championship.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:39:39 #267
268409 voice-over
pi_99355395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:30 schreef mister_popcorn het volgende:
haha mooi voor 'm. En nou opzoute naar de UK voor 4 mln pond, degraderen en volgend jaar championship.
Dat is een mooie straf voor deze ondankbare, overschatte speler.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:03:24 #268
350364 DeJullert
Ik haat werken in de Jumbo.
pi_99355776
Tja, zal Fer nu toch gaan bijtekenen? Zover ik weet is er geen een andere binnenlandse ploeg die interrese in hem heeft. :)

Dat word naar het buitenland toe, zien we hem gelukkig ook niet meer terug. :D
pi_99355818
is gewoon een strategie van Twente.
het zaadje is geplant bij Fer
die al aan heeft gegeven niet bij Feyenoord te willen blijven..
de supporters zullen hem ook niet meer hoeven te zien..

door te zeggen dat ze geen interesse meer hebben , zijn zij geen partij meer in de situatie
Fer zal intern blijven zeiken ,zoals de Guzman ....
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:09:49 #270
350364 DeJullert
pi_99355897
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:05 schreef Calciumdude het volgende:
is gewoon een strategie van Twente.
het zaadje is geplant bij Fer
die al aan heeft gegeven niet bij Feyenoord te willen blijven..
de supporters zullen hem ook niet meer hoeven te zien..

door te zeggen dat ze geen interesse meer hebben , zijn zij geen partij meer in de situatie
Fer zal intern blijven zeiken ,zoals de Guzman ....
Ookal wil hij niet blijven, Feyenoord kan als hun willen hem 1 jaar op de tribune zetten. Ze kunnen 1 jaar doen met hem wat ze willen.

Ik vind gewoon verkopen die hap, omdat hij wegwilt nu presteert hij waarschijnlijk geen 100% meer op de trainingen/wedstrijden. Zet er dan iemand in waar we nog een toekomst mee hebben. Gaat het misschien wel wat lastiger, maar dan word de vervanger alvast voorbereid.
pi_99355991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:09 schreef DeJullert het volgende:

[..]

Ookal wil hij niet blijven, Feyenoord kan als hun willen hem 1 jaar op de tribune zetten. Ze kunnen 1 jaar doen met hem wat ze willen.

Ik vind gewoon verkopen die hap, omdat hij wegwilt nu presteert hij waarschijnlijk geen 100% meer op de trainingen/wedstrijden. Zet er dan iemand in waar we nog een toekomst mee hebben. Gaat het misschien wel wat lastiger, maar dan word de vervanger alvast voorbereid.
Nope, ik zeg , vasthouden aan zijn contract, en op de bank zetten, heel het seizoen..
geeft een beter signaal af ..
Leuk en aardig hoor dat ie weg wil en helemaal fijn voor hem dat Twente hem ook wil(de) maar ze zullen toch gewoon de prijs moeten betalen die Feyenoord wil hebben.
Willen ze dat niet , dan zou Feyenoord eigenlijk Twente aanklagen dat ze Fer zijn hoofd op hol hebben gebracht , maar when push comes to shove niet thuis geven..
wat dat betreft komt dat dak als een mooi excuus naar boven..

uiteindelijk willen ze hem gewoon voor een fooi of voor niks..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:18:22 #272
350364 DeJullert
pi_99356077
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:14 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Nope, ik zeg , vasthouden aan zijn contract, en op de bank zetten, heel het seizoen..
Leuk en aardig hoor dat ie weg wil en helemaal fijn voor hem dat Twente hem ook wil(de) maar ze zullen toch gewoon de prijs moeten betalen die Feyenoord wil hebben.
Willen ze dat niet , dan zou Feyenoord eigenlijk Twente aanklagen dat ze Fer zijn hoofd op hol hebben gebracht , maar when push comes to shove niet thuis geven..
wat dat betreft komt dat dak als een mooi excuus naar boven..

uiteindelijk willen ze hem gewoon voor een fooi of voor niks..
Een jaar op de bank zetten kan ook gewoon. Wel zonde van het salarisgeld. dan zie ik toch liever dat hij naar het buitenland verkast, dat we gaan chagarijnige Fer meer hebben die zichzelf te goed vind & we hebben meer centjes zodat we versterkingen kunnen aanschaffen. (als de KNVB dit toestaat natuurlijk.)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:19:28 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99356106
Toch wel veel mensen die liever kapitaalverkrachting zien dan uiteindelijk verder kijken wat het beste is.
signalen afgeven? Beggars are not choosers
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:25:53 #274
350364 DeJullert
pi_99356253
Waarom zullen we een speler behouden, die zich niet op zijn gemak voelt bij ons? Hierdoor presteert hij waarschijnlijk gewoon minder. Daarom vind ik ook gewoon dat we hem moeten verkopen, dan zijn we er gewoon meteen vanaf. We hebben wat geld gepakt. Want hij loopt volgend jaar met alle waarschijnlijkheid gewoon de deur uit.
pi_99356380
Zo, en wat nu Leroy ? :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:34:00 #276
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99356439
Als ie echt alleen naar Twente wil omdat ie niet naar het buitenland wil of kan en het komt er deze transferperiode niet van en hij tekent ook niet bij, dan mag ie van mij gerust tot de winterstop lekker op de bank blijven zitten om daarna voor poging 2 te gaan, weer dezelfde situatie, dan vrolijk de rest van het seizoen ook op de bank.

Dergelijke ondankbare honden hoef ik niet op het veld te zien.

Overigens is dit natuurlijk gewoon blufpoker van Twente, die weten dat Fer graag naar Twente komt en die heeft dit 'nieuwtje' vanuit Twente kamp natuurlijk ook allang uitgelegd gekregen van Joopie.
Ze hebben daar nu een 'mooi' excuus om niet mee te kunnen bieden, doen nu alsof ze hem niet meer willen, zullen later weer komen dat het oude bod nog staat, gooien er een paar ton bij en de situatie bij Feyenoord is onhoudbaar en dan moet ie uiteindelijk toch en zal Feyenoord ook wel overstag gaan.

Maar haakt Twente echt serieus af, dan ben ik wel benieuwd wat er dan volgt. :7
pi_99356512
Al doen ze er een paar ton bij Martin zwicht niet.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:40:43 #278
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99356602
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:37 schreef Paul-89 het volgende:
Al doen ze er een paar ton bij Martin zwicht niet.
Dat moet ik nog maar zien hoor, hoop het van harte.
Die jongen kan echt niet meer voor waarde zijn voor Feyenoord door deze situatie, uitgekotst door de aanhang en die raakt straks echt geen bal meer.
Loopt daarnaast ook nog eens transfervrij de deur uit als we deze transferperiode(s) niet happen op een bod en ik dacht toch echt dat Van Geel zei dat Fer bleef "Wanneer het sportieve belang van zijn aanblijven de financiele compensatie overtreft" en dat lijkt me niet bepaald het geval bij een ongemotiveerde en uitgekotste speler die door de (zelf) gecreëerde druk uiteindelijk van basisplaats via de bank naar de tribune gaat.

dinsdag 12 juli 2011 @ 09:41:00 #279
268409 voice-over
pi_99356608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:14 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Een afschrikwekkend voorbeeld stellen aan andere onwillige spelertjes. Feyenoord moet de toon zetten, een club is oneindig belangrijker dan kutspelers met hun miljoentjes op de bank.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:04:32 #280
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99357196
Hij moet sowieso weg. En ik ga er echt wel vanuit dat hij voor een bedrag van tussen de 3 en 4 miljoen naar Twente zal gaan. Plus nog een mooi doorverkoop percentage van tussen de 10 en 20%.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:05:35 #281
131800 Tarado
capô de fusca
pi_99357214
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:41 schreef voice-over het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Een afschrikwekkend voorbeeld stellen aan andere onwillige spelertjes. Feyenoord moet de toon zetten, een club is oneindig belangrijker dan kutspelers met hun miljoentjes op de bank.
Dit soort dingen komen niet alleen bij Feyenoord voor, het is een ongeschreven regel dat als een contract nog maar een jaar heeft de speler voor een vergoeding de deur uitgaat, om dit te voorkomen moet je spelers tussentijds verlengen en niet pas als dat laatste jaar ingaat
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:25:55 #282
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99357705
"Deal afgebroken"
Feyenoord-watcher Martijn Krabbedam liet zojuist weten op VI-radio dat Feyenoord's technisch directeur Martin van Geel heeft gesproken met een commissaris van FC Twente en dat een deal er niet inzit.
Feyenoord blijft bij het standpunt dat het bod van 2,5 miljoen euro onacceptabel is en wenst daarom niet verder te onderhandelen met FC Twente, Fer is hier ook al van op de hoogte.

Van Geel laat nogmaals duidelijk merken dat het geen uitverkoop is bij Feyenoord en dat er over iedere speler te praten valt, maar wel tegen de juiste prijs.
Fer zelf wil nog steeds graag naar FC Twente en denkt er een betere speler te worden onder Adriaanse en benadrukt dat niet om het geld gaat, maar puur om de sportieve ontwikkeling.

Van Geel is echter niet bang voor een ongemotiveerde Fer en verwacht een professionele opstelling en dito inzet, al begrijpt hij de teleurstelling bij Fer.
Hij zag vanaf het eerste contact een transfer van Fer naar FC Twente niet gebeuren en blijft van mening dat Fer mag vertrekken, maar niet naar Twente voor het geboden bedrag.

Transfergeruchten
Als je als club positiespel wilt spelen heb je te weinig aan Fernandez en zal de club een andere spits moeten halen, Dost is wat dat betreft nog steeds de ideale kandidaat.
Feyenoord zal zich nog moeten versterken om een beter seizoen te draaien als het vorige, anders zal de club opnieuw geen rol van betekenis spelen.

El Ahmadi mag nog steeds vertrekken, ook bij een transfer van Fer en 2 of 3 spelers van het eerste zullen naar Excelsior gaan op huurbasis.
Op de achtergrond is de club druk bezig en is men in afwachting van de KNVB die moet beslissen of de club aankopen mag doen terwijl ze in categorie 1 zitten.
De namen van de spelers die men wil aantrekken zijn bekend, maar alles staat of valt bij de beslissing van de KNVB en een eventueel vertrek van Fer en welk bedrag daar mee gemoeid gaat.
pi_99357779
En nog altijd begrijp ik niet waarom de KNVB hier weken voor nodig heeft... Kom aan zeg, ga er ff een dagje voor zitten en dan kan je naar mijn mening ook al een besluit nemen..
pi_99357864
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:29 schreef ForzaCaptian het volgende:
En nog altijd begrijp ik niet waarom de KNVB hier weken voor nodig heeft... Kom aan zeg, ga er ff een dagje voor zitten en dan kan je naar mijn mening ook al een besluit nemen..
Klopt.
  Moderator dinsdag 12 juli 2011 @ 10:39:59 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_99358044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:19 schreef Tarado het volgende:
Toch wel veel mensen die liever kapitaalverkrachting zien dan uiteindelijk verder kijken wat het beste is.
signalen afgeven? Beggars are not choosers
Gelukkig hebben we nu een TD die de rug recht, en afdwingt dat Feyenoord niet meer als een bedelaar wordt behandeld. De club heeft lang genoeg in het zielige hoekje gezeten. Er mag dan nog een schuld zijn, dat betekent niet dat je je trots hoeft te verkwanselen. Dankzij de goede deal met WIjnaldum (die er niet was gekomen als je je als een bedelaar had opgesteld die blij is met elke aalmoes) kan Fer aan zijn contract gehouden worden zolang er geen prijs op tafel komt die Feyenoord wil. Hij gaat zijn best maar doen om volgend jaar een verhuizing naar een stapje hoger af te dwingen. Doet-ie moeilijk? Tribune. De club is de baas.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:46:12 #286
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99358238
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:25 schreef Lastpost het volgende:

Van Geel ^O^
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:49:58 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99358336
Hij zal nu sowieso wegmoeten, blijven heeft voor niemand zin. Iedereen kotst hem uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 juli 2011 @ 10:51:50 #288
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_99358392
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:45:47 In tegenstelling tot de eerdere berichtgeving zal #Feyenoord in #Ermelo slechts een maal per dag trainen.De trainingen beginnen om 10:30uur. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:47:46 #Been zal hier zijn redenen voor hebben,feit is wel dat spelers onderling al geklaagd hebben over de minieme trainingsuren bij #Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:48:54 Een deel van de spelers werkt in hun eigen tijd prive trainingen af.Sommige spelers hebben zelfd een privecoach in de hand genomen hiervoor. reageer retweet
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_99358723
quote:
Hull City: het was onze beslissing

Hull City kreeg de afgelopen dagen in Engeland de nodige kritiek voor het afblazen van het duel tegen Feyenoord. Volgens de algemeen directeur van de club is het de beslissing van Hull City zelf geweest en hadden ze geen andere keuze.

‘Voor elk duel hebben we nauw contact met de politie. Alle informatie die we daarvoor krijgen, nemen we mee. Aanvankelijk leek het risico mee te vallen en beheersbaar. Het risico nam echter substantieel toe en daardoor hebben we uiteindelijk de beslissing moeten nemen de wedstrijd af te blazen. We werken samen met de politie, maar het was onze beslissing. Het risico was aanzienlijk en wij wilden de publieke veiligheid in het stadion en het centrum niet in gevaar brengen.’
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:05:42 #290
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_99358787
Kunnen we de geleden schade niet op hun verhalen? We lopen nu ongetwijfeld inkomsten mis en de hele voorbereiding is ontregeld..
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:36:10 #291
268409 voice-over
pi_99359800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:49 schreef Caland het volgende:
Hij zal nu sowieso wegmoeten, blijven heeft voor niemand zin. Iedereen kotst hem uit.
Ach, die Fer heeft zichzelf ook makkelijk gek laten maken. Ondertussen heeft hij wel maandenlang flauwekulpraatjes aan ons verkocht als 'ik weet nog niet wat ik ga doen'. Het toont alleen maar aan dat hij zo labiel en onbetrouwbaar is als de pest.

En dat moet 'oorlog' maken op ons middenveld? _O-

Eerst presteren, dan pas je domme bek open doen Fer.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:38:05 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99359882
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ach, die Fer heeft zichzelf ook makkelijk gek laten maken. Ondertussen heeft hij wel maandenlang flauwekulpraatjes aan ons verkocht als 'ik weet nog niet wat ik ga doen'. Het toont alleen maar aan dat hij zo labiel en onbetrouwbaar is als de pest.

En dat moet 'oorlog' maken op ons middenveld? _O-

Eerst presteren, dan pas je domme bek open doen Fer.
Inderdaad zeg. Het mooie is nog dat Twente hem nu eigenlijk heel hard in z'n poepertje naait als ze echt geen bod meer gaan neerleggen. Hebben hem compleet gek gemaakt zodat hij die uitspraken van gisteren doet en trekken zich dan terug. Wat blijft over: Fer en elke supporter die zijn bloed wel kan drinken.

Wat een streek van die Munsterman. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:38:53 #293
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_99359916
Is Fer al verpatst?

Nu ik wat langer nagedacht heb snap ik hem en Wijnaldum wel. Of strijden voor een 8ste plek of om de titel meedoen en zo eerder kans maken voor selectie bij Oranje en Europees naam maken. Ik zou blind tekenen al bied Feyenoord 3x zoveel als Twente.

Alleen had ik dan nooit geroepen dat ik in Nederland alleen voor Feyenoord kan spelen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_99361619
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 10:51 schreef Happel het volgende:
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:45:47 In tegenstelling tot de eerdere berichtgeving zal #Feyenoord in #Ermelo slechts een maal per dag trainen.De trainingen beginnen om 10:30uur. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:47:46 #Been zal hier zijn redenen voor hebben,feit is wel dat spelers onderling al geklaagd hebben over de minieme trainingsuren bij #Feyenoord. reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 10:48:54 Een deel van de spelers werkt in hun eigen tijd prive trainingen af.Sommige spelers hebben zelfd een privecoach in de hand genomen hiervoor. reageer retweet
Ergens is het gewoon schandalig. Op de facebook page van Olympique Lyon zie je elke dag doodleuk foto's voorbij komen van hun trainingskamp - waaronder foto's van hoe ze lekker uren intensief zijn gaan fietsen en hardlopen in de bergen. Dan krijg je onze jongens die eh .. tja, wat doen ze eigenlijk? :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:29:27 #295
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_99361653
Waarom trainen ze eigenlijk zo weinig? Ik wel benieuwd naar een verklaring daarvoor...
pi_99361671
Nu Verheijen de schema's heeft opgesteld heb ik er wel vertrouwen in dat het goed is.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:30:25 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99361678
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:27 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ergens is het gewoon schandalig. Op de facebook page van Olympique Lyon zie je elke dag doodleuk foto's voorbij komen van hun trainingskamp - waaronder foto's van hoe ze lekker uren intensief zijn gaan fietsen en hardlopen in de bergen. Dan krijg je onze jongens die eh .. tja, wat doen ze eigenlijk? :')
Volgens die Verheijen schijnt dit het beste te zijn. Volg zijn twitter een beetje, en die moet er wel verstand van hebben. Ze gebruiken nu zijn methode.

Hij heeft wel een beetje een hoge pet van zichzelf op, en dan druk ik me nog zachtjes uit :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:34:07 #298
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_99361782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:27 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

In het geval van Lerra:

PES spelen natuurlijk, lekker chillen met de Ipod op, even wat rappen met de matties in de hotelkamer, even tweeten dat je nog niets weet, dat het lastig is allemaal en dat ze niet moeten un-followen aangezien ze wel degelijk clubliefde hebben, even laten optekenen dat Twente een mooie club is, je haar in de juiste stylo doen, bellen met de homies thuis, skypen met je vrouw van 19 en 3 kinderen thuis en weer dat verplichte uurtje met de bal spelen om je PES-pana's na te doen en wat lachen op het veld om Ron te irriteren.

Daarna tijdens het traditionele kaart-uurtje de pokerset tevoorschijn halen en met de bijlmer-boys in een hoekje afzonderen, blackcard-greg even pingen hoe het met hem in Barcelona is en dan op de laptop een filmpje kijken en 's avonds zeiken bij Mario dat ie ertussen uit moet wegens stress om in z'n dikke bak naar Roffa te gaan en daar verder te chillen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:36:31 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99361860
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 12:42:59 After 2 weeks periodized pre-season training Feyenoord still has 0 injuries. They have been training/playing with all 23 players every day. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 12:44:08 Later today I will give some insight into their first 2 weeks of training & the principles behind this gradual build-up towards top fitness. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:22:19 As promised, the general guidelines I normally use in pre-season when working with clubs like Barca, Zenit, Chelsea, Man City or Feyenoord. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:25:49 Week 1: Mon tactical, Tue conditioning 11v11/8v8 (for example 3x10min), Wed off, Thu tactical, Fri tactical, Sat amateur game, Sun off. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:29:54 Week 2: Mon tactical but no games, Tue conditioning 11v11/8v8 (3x11min), Wed off, Thu tactical, Fri tactical, Sat amateur game, Sun off. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:32:35 Week 3: Mon tactical no games, Tue conditioning 7v7/5v5 (e.g. 4x5min), Wed off, Thu tactical, Fri tactical, Sat pro game, Sun recovery. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:37:35 Week 4 (1/2): Mon off, Tue tactical, Wed pro game (group 1) & conditioning 7v7/5v5 (group 2, e.g. 4x5.5min), Thu recovery (group 1+2). reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:39:12 Week 4 (2/2): Fri off, Sat tactical, Sun pro game (group 2) & football conditioning games 7v7/6v6/5v5 (group 1, e.g. 4x5.5min). reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:41:04 Week 5 (1/2): Mon recovery (group 1+2), Tue off, Wed tactical, Thu football conditioning games 4v4/3v3 (2x6x1minWork/2minRest). reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:42:46 Week 5 (2/2): Fri tactical (pm), Sat tactical (pm), Sun top game (last game before start of season with strongest team). reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:44:40 Week 6 (1/2): Mon recovery for starting XI & football conditioning games for subs 4x5.5min 7v7/5v5, Tue off, Wed tactical. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:47:10 Week 6 (2/2): Thu conditioning games 4v4/3v3 (e.g. 2x6x1minWork/1.5minRest), Fri tactical (pm), Sat tactical (pm), Sun 1st league game. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:48:50 Obviously, this planning is based on the ideal scenario which often does not exist. So, the coach has to adjust this reference to reality. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:51:02 Also, coaches who only train 2/3 times per week have to adjust this 'ideal scenario' but football conditioning games stay the same each week reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 21:59:56 To cut a long story short, with this approach your team will be as fit as any other team & look even fitter as no accumulation of fatigue. reageer retweet
raymondverheije twitterde op zondag 10-07-2011 om 22:03:45 And more importantly you will have significantly less injuries so you can train&play more often with best players to develop strongest team. reageer retweet
Alhoewel ik me afvraag wat dan tactische trainingen bij Been zijn :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99361983
Hij heeft wel gelijk dat dat overdreven lang rondjes rennen helemaal geen zin heeft voor voetballers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')