Een prikkie valt over te discussiėren. Ik heb sowieso niet het vertrouwen in die jongen, al 2 seizoenen lang is het kut met peren.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:35 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had was Feyenoord in ieder geval nooit zover afgegleden als nu.
Nonchalant?
Als je bij Feyenoord spelers voor een prikkie probeert op te halen ben je aan het verkeerde adres. En het is goed dat V. Geel daar ook zo over denkt.
Ben je niet bang dat hij zich dan ziek meldt bij de club , vervolgens een arbitragezaak aanspant met de beelden achter de hand, en de KNVB hem in het gelijk stelt i.v.m. een onwerkbare situatie ?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Fer gaat nooit bij Feijenoord blijven, geloof mij nou maar. Die gaat zo hard het leven zuur gemaakt worden bij trainingen en oefenpotjes dat als Twente niet komt hij wel naar het buitenland moet. Win-win.
Nee.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat hij zich dan ziek meldt bij de club , vervolgens een arbitragezaak aanspant met de beelden achter de hand, en de KNVB hem in het gelijk stelt i.v.m. een onwerkbare situatie ?
Ritmo heet tegenwoordig john x geloof ik. Al tijden niet gezien.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Caland het volgende:
Ik mis nu eigenlijk alleen datmeenjeniet en ritmo nog in dit topic![]()
Jij vergeet voor het gemak dat je niet zomaar tientallen wedstrijden in vertegenwoordigende elftallen speelt. Daarom noemde ik dat even, want om alles op een seizoen in een zeer slecht draaiend elftal te gooien is te simpel.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak dat hij vorig seizoen niets, maar dan ook echt niets heeft laten zien dat zijn status als zogenaamd groot talent ook maar enigszins tegemoet komt.
En inderdaad dit worden we niet eens.
Al neem ik toch aan dat jij hem na deze uitspraken ook niet in een Feyenoord-shirt hoeft te zien?
Dit heeft niks met voetbalkwaliteiten te maken. Ja Fer heeft talent en wat aardige wedstrijden gespeeld maar over het algemeen is het gewoon om te janken. Maar de potentie is er wel alleen is dat geen kwaliteit zoals we allemaal weten.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een prikkie valt over te discussiėren. Ik heb sowieso niet het vertrouwen in die jongen, al 2 seizoenen lang is het kut met peren.
Als Mario of V Geel serieus overwogen hem als belangrijkste man op het middenveld neer te zetten kwamen ze bedonderd uit.
Het verschil in niveau als Fer er afgelopen seizoen in kwam voor de toch beperkte voetballer Meeuwis was echt enorm schrijnend.
Ik dacht al dat jij het wasquote:Op maandag 11 juli 2011 22:42 schreef Caland het volgende:
Ik mis nu eigenlijk alleen datmeenjeniet en ritmo nog in dit topic![]()
(De houding van) Van Geel wordt volgens mij best breed gesteund.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
Ook weer typisch de Feyenoordfan natuurlijk.
Jarenlang klagen dat Feyenoord voor te weinig spelers verkoopt en een zwakke houding heeft op de transfermarkt. Is er eindelijk een sterk, daadkrachtig iemand met een standpunt en dan is het weer niet goed.
Dit dus.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
Jarenlang klagen dat Feyenoord voor te weinig spelers verkoopt en een zwakke houding heeft op de transfermarkt. Is er eindelijk een sterk, daadkrachtig iemand met een standpunt en dan is het weer niet goed.
Was maar als grapje bedoeltquote:
Volgens mij heeft Twente 2,5 miljoen geboden.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:24 schreef DeJullert het volgende:
Hoeveel heeft FC Twente nou eigenlijk geboden op Leroy Fer? Ik hoorde geruchte van 1 miljoen - 2.5 miljoen. Vind ik eigenlijk best laag voor Leroy. Hij kan toch wel voetballen. Van mij mogen ze hem voor 3.5 miljoen + laten gaan. We krijgen van Joop toch geen 5 miljoen voor hem.
Valt allemaal reuze mee denk ik, zolang hij hem uiteindelijk maar wel gewoon verkoopt.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:59 schreef Cara het volgende:
Ik zeg een paar hoeren, strippers, veel alcohol en de heren gaan voor elkaar door het vuur komend seizoen.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 11-07-2011 om 23:37:03#Feyenoord moet volgens td Van Geel tijdens het trainingskamp een team worden, was volgens hem ook de basis van succes van ADO vorig jaar reageer retweet
Ik zeg betaald krijgen naar prestatie. Laat ze maar eens werken voor hun geld. (Geldt niet voor elke Feyenoorder natuurlijk ;-))quote:Op maandag 11 juli 2011 23:44 schreef Maastoren het volgende:
Ik zeg een paar hoeren, strippers, veel alcohol en de heren gaan voor elkaar door het vuur komend seizoen.twitter:Mkrabby twitterde op maandag 11-07-2011 om 23:37:03#Feyenoord moet volgens td Van Geel tijdens het trainingskamp een team worden, was volgens hem ook de basis van succes van ADO vorig jaar reageer retweet
Is ook mijn prio 1 ja.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het lijkt mij hoofdzaak dat er iemand een keer een foto van haar weet te hosselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |