abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 juli 2011 @ 15:49:45 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99322657
Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? maandag 11 juli 2011 @ 15:50:58 #2
70532 loveli
N
pi_99322698
Een martelwerktuig een fijn ding noemen :')
crap in = crap out
pi_99322732
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
Nog nooit van SM gehoord? :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 11 juli 2011 @ 15:52:30 #4
70532 loveli
N
pi_99322760
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nog nooit van SM gehoord? :')
Heb jij ook een arsenaal aan fijne dingen? :')
crap in = crap out
pi_99322792
quote:
Heb een ouder model hiervan, super!
Als het pijn doet, zijn je haartjes te lang. Buiten de eerste keer, is het dan eigen schuld als ie je pijn doet :P
pi_99322813
:z :z :z Nog een uurtje.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99322835
quote:
oh ik vind het niet meer echt pijn doen :P
Ben er onderhand zo aan gewend...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? maandag 11 juli 2011 @ 15:54:54 #8
70532 loveli
N
pi_99322857
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Heb een ouder model hiervan, super!
Als het pijn doet, zijn je haartjes te lang. Buiten de eerste keer, is het dan eigen schuld als ie je pijn doet :P
Ik stam nog uit de tijd dat de epilady nieuw was :')
crap in = crap out
pi_99322872
XM, als je me wat meer info (model en prijs enzo) wil PM en ga ik vanavond even kijken :) ben nu op werk!
pi_99322873
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb jij ook een arsenaal aan fijne dingen? :')
Nope...
Een oom wel, deelde het ook doodleuk op z'n hyves ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 11 juli 2011 @ 15:56:04 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99322899
Okee, het is de Braun Silk epil Xpressive, type 5375.

Alle onderdelen die hier staan, zitten er ook bij, meesten ongebruikt :).

Nieuwprijs is 99 euro, naja paar keer gebruikt, krijg vast niet ALLE haartjes eruit, dus nja, 40 euro ofzo?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 11 juli 2011 @ 15:57:31 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99322947
Epileren resulteerde bij mij in ingroei, vreselijk. Heb nu een laserapparaat en ik heb hem nog niet zo vaak gebruikt maar heb veel minder last van haargroei. Ga hem in het najaar weer gebruiken en dan hoef ik volgende zomer niet of amper te scheren als t goed is. Nu naar huis!
Niet meer actief op Fok!
pi_99323033
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Epileren resulteerde bij mij in ingroei, vreselijk. Heb nu een laserapparaat en ik heb hem nog niet zo vaak gebruikt maar heb veel minder last van haargroei. Ga hem in het najaar weer gebruiken en dan hoef ik volgende zomer niet of amper te scheren als t goed is. Nu naar huis!
Is dat niet vreselijk duur?
Dan liever scrubben en epileren denk ik :P
  maandag 11 juli 2011 @ 15:59:47 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99323035
Epileren ;( Handig doch auw.

TT O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 11 juli 2011 @ 16:00:15 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99323054
M'n huid is er veel te gevoelig voor. Ging helemaal kapot, met allemaal wondjes en littekens tot gevolg. Dus ja.. echt jammer, maar helaas.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99323109
*O* achter een echte computer *O*

niet thuis ;(
Ja doei.
pi_99323180
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n huid is er veel te gevoelig voor. Ging helemaal kapot, met allemaal wondjes en littekens tot gevolg. Dus ja.. echt jammer, maar helaas.
Dat lijkt me dan weer goed naar :{
Wat doe je dan? Harsen en scheren is ook irriterend.
Vachtje? :s)
  maandag 11 juli 2011 @ 16:03:48 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99323206
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat lijkt me dan weer goed naar :{
Wat doe je dan? Harsen en scheren is ook irriterend.
Vachtje? :s)
Gewoon elke ochtend onder de douche ff het scheermes erover :). Arbeidsintensiever, maar levert me tenminste geen lelijke plekken op.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:13:04 #19
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99323527
We kwakken er eens een lijstje in!

O: twee sneetjes met parmaham
L: volkorenbroodtosti
T: chai met kardemom, melk en suiker
T: twee gekookte eitjes
D: restje Chinees
S: Zumba
T: glaasje sap
pi_99323583
Speenvarken van de Chinees :9 O+
pi_99323651
Zit er wel heel veel groente in je restje chinees Maria? :)

Ik heb in mijn lunchpauze chocolade gekocht bij de Xenos, en heb het gewoon nog niet eens aangeraakt. B-) Goed bezig al zeg ik het zelf.

Owja, en mijn broodje lamsshoarma was LEKKER!!! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 11 juli 2011 @ 16:17:20 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99323696
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is dat niet vreselijk duur?
Dan liever scrubben en epileren denk ik :P
Nee hoor, het apparaat zelf was wel duur (380 euro ofzo, heb hem een jaar of 2 geleden gekocht) en de cartridge zijn afh van waar je ze koopt tussen de 30 en de 40 euro (je kunt er iets van 2 keer je hele lijf mee doen) en omdat je diverse groeicycli hebt, moet je de behandeling een paar keer herhalen, maar daarna heb je echt weinig tot geen haar meer op je lijf. Ik had echt altijd van die donkere haren. Als ik ze 's morgens schoor, zag ik ze 's middags alweer terug groeien, zo irritant. Nu voel ik ze 's avonds wel weer terug komen, maar je ZIET ze niet, tenzij je er met je neus bovenop zit en dus hoef ik echt niet vaker dan om de dag te scheren en meestal scheer ik zelfs maar 2 keer per week. Je mag dat apparaat (Silkn heet het) alleen gebruiken op een ongebruinde huid, dus ik ga in het najaar weer verder :).

Samenvatting: het apparaat is prijzig (al is er nu een veel goedkopere opvolger) en de cartridges zijn ook prijzig, maar als het goed werkt, ben je uiteindelijk minder geld kwijt dan wanneer je scheermesjes en scheerschuim moet kopen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 16:19:42 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99323791
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gewoon elke ochtend onder de douche ff het scheermes erover :). Arbeidsintensiever, maar levert me tenminste geen lelijke plekken op.
Daar kan mijn huid dus niet tegen, tegen elke dag scheren. Krijg ik sneller wondjes. En ik ben gewoon best veel tijd kwijt aan scheren. Als ik alles doe, toch wel 1 tot 1,5 uur :'). Niet iets om elke dag te doen dus _O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 16:19:44 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99323794
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ik heb in mijn lunchpauze chocolade gekocht bij de Xenos, en heb het gewoon nog niet eens aangeraakt. B-) Goed bezig al zeg ik het zelf.

Om eerlijk te zijn niet zo :P Ik deelde met vriendje om kosten te drukken en hij lust alleen babi pangang :+ en nasi. Maar goed, gezien ik nagenoeg elke dag netjes groenten eet kan het vast niet heel veel kwaad.

Lamsshoarma O+

Ik heb wel een blij multiculti lijstje, met Italiaans, Indiaas, Chinees en een Latin S :D
  maandag 11 juli 2011 @ 16:19:44 #25
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99323795
het is maar wat je 'niet duur' noemt! :o
maar goed, ik heb dan ook het geluk dat ik niet heel donker behaard ben en ik kan rustig een week zonder mijn benen te scheren zonder dat het opvalt (en dat doe ik dan ook regelmatig :') )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99323803
quote:

Peer?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 11 juli 2011 @ 16:20:51 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99323834
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Blurred86 het volgende:
het is maar wat je 'niet duur' noemt! :o
maar goed, ik heb dan ook het geluk dat ik niet heel donker behaard ben en ik kan rustig een week zonder mijn benen te scheren zonder dat het opvalt (en dat doe ik dan ook regelmatig :') )
Ja jij hebt dus makkelijk praten :6. Ik ben echt naarstig op zoek geweest naar onthaaroplossingen, want ik hoef echt niet van die Esaubenen :P. Op mijn armen heb ik blonde haartjes. Als ik die op m'n benen had gehad, had ik er ook niet zo'n drukte om gemaakt.
Niet meer actief op Fok!
pi_99323840
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Peer?
Die idd. en 72% chocolade met amandel en met pistache nootjes.

Owja, en ik heb ook 3 zichtbare haren op mijn benen. Beter gezegd, rondom mijn linkerenkel.
Nou, mooi niet dat ik mijn benen ga scheren. Ben toch zeker geen wielrenner. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_99323876
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar kan mijn huid dus niet tegen, tegen elke dag scheren. Krijg ik sneller wondjes. En ik ben gewoon best veel tijd kwijt aan scheren. Als ik alles doe, toch wel 1 tot 1,5 uur :'). Niet iets om elke dag te doen dus _O-.
Wow :o. Ik ben met 'alles' een kwartiertje kwijt ofzo? En gebruik tegenwoordig zo'n duur mannenmesje + duur mannen scheergelspul dat schuim wordt als het nat wordt, en sindsdien geen ingegroeide haren meer gehad :o. Nouja, dan wil ik nog wel 2 tientjes per jaar uitgeven.
pi_99323915
quote:
En waar is het fruit?
  maandag 11 juli 2011 @ 16:23:29 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99323926
Lijstjeeee!

O: yoghurt met aardbei
T: koekje bij de koffie
T: drie bth sandwichspread
T: kleine halve meloen
B: fietsen naar de boulevard en terug (10-15 mins in totaal ofzo :')
L: broodje kroket :9~
T: twee koekjes bij de thee
D: spinaziebol (spinazie met een ei erin met bladerdeeg erom)

Straks even ons tripje naar Brugge regelen. Heb er helemaal zin in! Ben maandag de hele dag vrij, dus we kunnen maandag eind vd middag nog terugreizen, waardoor we zaterdagmiddag + -avond hebben, zondagochtend + -middag ('s avonds concert) en maandagochtend + -middag *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 16:24:41 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99323970
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wow :o. Ik ben met 'alles' een kwartiertje kwijt ofzo? En gebruik tegenwoordig zo'n duur mannenmesje + duur mannen scheergelspul dat schuim wordt als het nat wordt, en sindsdien geen ingegroeide haren meer gehad :o. Nouja, dan wil ik nog wel 2 tientjes per jaar uitgeven.
Tja, als ik niet heel voorzichtig ben, snijd ik mezelf en als ik niet grondig ben, wordt het niet spekglad :P. Maar miss ligt dat ook aan de mesjes die ik gebruik hoor! Gebruik nu die van de Action en die bevallen best goed, maar miss zou Gillette for men een betere keus zijn? Maar eens uitproberen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_99324009
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Anderhalf uur? Hoe krijg je het voor elkaar, gaat dat haartje voor haartje? :P

In ieder geval fijn voor je dat je dat laserding hebt, anders was je best een flink percentage van je leven bezig met ontharen! _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:26:48 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99324047
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Anderhalf uur? Hoe krijg je het voor elkaar, gaat dat haartje voor haartje? :P

In ieder geval fijn voor je dat je dat laserding hebt, anders was je best een flink percentage van je leven bezig met ontharen! _O-
Ja dan zou het nóg langer duren ;). Als ik om de dag scheer ben ik wel minder tijd kwijt hoor :). Maar dat "rats rats, even snel onder de douche", dat werkt dus niet bij mij :P. En met dat laserding ben ik dus nog niet klaar, dus het wordt hopelijk nog beter :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 16:27:00 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99324062
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En waar is het fruit?
Moet ik weer halen idd! Mijn aardbeien hebben ook een overbeharings-probleem ;(
pi_99324087
Tip: zit nooit aan je neus/mond/oog als je net een chilipeper hebt gesneden :')

En Mr.Mo is net weg ;( -O- nu ben ik helemaal alleen hier..
Ja doei.
pi_99324111
Ik zweer bij deze scheermesjes O+ En dan scheren met scheerolie i.p.v. schuim :Y

It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:29:03 #38
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99324121
aloe vera scheergel van de tuinen O+
pi_99324125
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tja, als ik niet heel voorzichtig ben, snijd ik mezelf en als ik niet grondig ben, wordt het niet spekglad :P. Maar miss ligt dat ook aan de mesjes die ik gebruik hoor! Gebruik nu die van de Action en die bevallen best goed, maar miss zou Gillette for men een betere keus zijn? Maar eens uitproberen :).
Ik heb er eentje gekocht toen er een geld terug actie was, dat je het gratis mocht proberen. Heb nu een Gilette Fusion met Gilette Series gel. Allemaal spul voor de gevoelige huid. En 1 haal en alles is glad. Heb mezelf nog nooit gesneden ermee.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:29:19 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99324135
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:

Maar wel in ENGELAND! O+ *O*

Ga op ontdekking uit en doe alle dingen die MeneerdeWolf stom vindt *)
pi_99324142
quote:

:D :P

'What's your favorite scary movie?'
pi_99324181
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar wel in ENGELAND! O+ *O*

Ga op ontdekking uit en doe alle dingen die MeneerdeWolf stom vindt *)
we vinden dezelfde dingen leuk :') al ga ik wel DS9 kijken tot in den treure vanavond :9

en morgen ga ik intro fitness doen denk ik.. want hij is nog niet lid geworden van de sportschool :')
Ja doei.
pi_99324200
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

'What's your favorite scary movie?'[ afbeelding ]
_O- :D :'( :D
  maandag 11 juli 2011 @ 16:32:11 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99324238
quote:

[..]

Gelukkig is Mo blank en dartelt ze niet in babydolls door het huis samen met een blonde eveneens schaarsgeklede bff, anders waren haar dagen geteld ;(
  maandag 11 juli 2011 @ 16:32:43 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99324262
quote:

En van je leuter moet je ook afblijven :P.

Dat probleem met chilipepers heb ik ook altijd (dat ik na het snijden aan m'n gezicht zit dus :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_99324282
Gelukkig hebben we wel een Zombies forum :')
Ja doei.
pi_99324290
1x per week epileren, half uurtje bezig denk. Alleen benen dan, de rest krijgt wel vreselijk ingegroeide haartjes als ik dat epileer
  maandag 11 juli 2011 @ 16:37:14 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99324446
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig hebben we wel een Zombies forum :')
De indianen hebben moeten plaats maken ;(

Tijd voor... Zombie-indianen oO< >:O
pi_99324450
Scheren en epileren :N no go.
Ingegroeide haartjes tot ontstekingen waar ik mee naar de huisarts kon (en dan een scheermesje dat in de alcohol ontsmet was :') ).
Laseren O+ maar dan niet thuis dat werkt bij niet (niet sterk genoeg) maar een keer of 3 per jaar max bij de schoonheidsspecialiste.
Ik moet weer een keer binnenkort dus even bellen :).
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 11 juli 2011 @ 16:38:47 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99324512
Ik heb bij deze besloten dat mijn laatste T een soort fruit naar keuze wordt, om zowel mijn groentengebrek een beetje goed te maken als om V1z0Rmans tevree te stellen. 8-)
pi_99324602
quote:

Wrijf nooit in je ogen als je uien hebt geoogst :') week plezier gegarandeerd (en dan niet weten waarvan :P ).
pi_99324648
whaha ;( huuuu

morgen neem ik Mr.Mo's kaartje ook mee naar de bibliotheek :@ kan ik 2 uur interneppen!
Ja doei.
pi_99324682
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb bij deze besloten dat mijn laatste T een soort fruit naar keuze wordt, om zowel mijn groentengebrek een beetje goed te maken als om V1z0Rmans tevree te stellen. 8-)
^O^
  maandag 11 juli 2011 @ 16:46:19 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99324821
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

^O^ [ afbeelding ]
De invloed van het interwebz in practice 8-)
pi_99324942
Tjee, wat een gedoe allemaal. Ik scheer gewoon, nu met vrouwenmesjes van Kruidvat om te proberen maar vroeger altijd met een mannen-Gillette. Kwartiertje onder de douche en klaar. Het scheelt wel veel (qua tijd en irritatie) als je een fatsoenlijk mesje hebt, zodat je niet meerdere keren langs dezelfde plek hoeft.
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 11 juli 2011 @ 16:50:27 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99324996
Ik heb zo'n gilette venus. Bevalt prima. Ik gebruik verder ook geen scheerschuim ofzo.
pi_99325008
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zo'n gilette venus. Bevalt prima. Ik gebruik verder ook geen scheerschuim ofzo.
ik ook! En dan onder de douche scheren als ik m'n haar in de shampoo heb :+
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 16:51:24 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99325025
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ook! En dan onder de douche scheren als ik m'n haar in de shampoo heb :+
Conditioner in mijn geval, want dat moet langer intrekken :P maar jep! :D
pi_99325029
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Mini. het volgende:
Tjee, wat een gedoe allemaal. Ik scheer gewoon, nu met vrouwenmesjes van Kruidvat om te proberen maar vroeger altijd met een mannen-Gillette. Kwartiertje onder de douche en klaar. Het scheelt wel veel (qua tijd en irritatie) als je een fatsoenlijk mesje hebt, zodat je niet meerdere keren langs dezelfde plek hoeft.
Mbt gedoe ben ik het met je eens hoor.
Heb ik ook lang gedaan met van die venus mesjes maar ineens dachten mijn huid+haarzakjes daar anders over.
pi_99325054
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

ik gebruik 't sop van de shampoo als scheersop :+
Ja doei.
pi_99325147
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ook niet nee... ik smeer hooguit naderhand body lotion erop, maar ook dat vergeet ik de helft van de tijd. :+
Everything has changed
pi_99325284
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Peer?
:D Lekker!!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99325489
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Idem! Ik gebruik mesjes en schuim van de meneer :@ , in de zomer ongeveer 1x per week. 's Winters nauwelijks, ze zijn zo blond en zacht dat je ze toch niet ziet in een panty oO< .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99325514
Vakantie geboekt! Ga met mijn zus en moeder een weekje naar ROME :D! Super de luxe hotel! En als we terug komen ga ik meteen erachteraan een week met een vriendin naar de Ardennen. Heb er zin in!! *O*

lijstje

O: 1 pistolet, helft achterham/helft aardbeien
T: appel
L: 3 volkoren boterhammen, achterham/30+ kaas/aardbeien
T: mueslireepje
D: aardappels, sperziebonen/worteltjes, kipfilet
S: 90 min fitness
T: yoghurt, 2 el muesli, kiwi
pi_99325535
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Idem! Ik gebruik mesjes en schuim van de meneer :@ , in de zomer ongeveer 1x per week. 's Winters nauwelijks, ze zijn zo blond en zacht dat je ze toch niet ziet in een panty oO< .
Geen zwarte panties aantrekken dan?
Heb heel handig onderbenen pikzwart en bovenbenen heel blond,leuke grap der natuur :+
  maandag 11 juli 2011 @ 17:04:43 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99325607
quote:

[..]

:D.
Niet meer actief op Fok!
pi_99325659
ik mag pagina 2 van dit topic niet openen in de bieb :')
Ja doei.
pi_99325670
Dus, post eens door _O-
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:06:23 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99325671
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Mini. het volgende:
Ja, dat moet ik dus altijd wel, dus miss ligt dat dan aan t mesje? :+.

Ik heb hotelzoekstress :'). Ik wil een hotel in het centrum, dat niet idioot duur is (max 75 euro pp per nacht) en waar ze wifi hebben zodat ik jullie niet 3 dagen hoef te missen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99325678
_O- wie was er hier niet netjes dan?
pi_99325696
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb hotelzoekstress :'). Ik wil een hotel in het centrum, dat niet idioot duur is (max 75 euro pp per nacht) en waar ze wifi hebben zodat ik jullie niet 3 dagen hoef te missen :P.
bookings.com?
  maandag 11 juli 2011 @ 17:07:58 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99325738
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

bookings.com?
Ja, daar zit ik al :+. Maar dan staat er: "Op dit moment bekijken 10 mensen dit hotel", "laatste kamer voor deze prijs! Wees er snel bij!" en daar kan ik niet tegen :') Mark mag het dadelijk even doen als ik zen aan het koken ben :z
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 17:09:16 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99325801
En ik moet ook een speciaal treinkaartje regelen voor het concert, maar dat kan alleen op een Vlaams station, lekker handig. Dus ik hoop maar dat er nog kaartjes zijn als ik daar kom, anders moet ik een taxi regelen. Ook geen grote ramp, maar wel duurder. En morgen ook maar even een concertkaartje kopen bij de VVV :+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 17:09:52 #74
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99325826
quote:

[..]

wij waren in een bed and breakfast, maar dat was wel meer dan 75 pppn... dat wordt ook lastig in brugge centrum gok ik...

hoe heette het ook alweer... ohja, con ampere. http://www.zoover.nl/belg(...)re/bed-and-breakfast
Kwak
pi_99325836
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, daar zit ik al :+. Maar dan staat er: "Op dit moment bekijken 10 mensen dit hotel", "laatste kamer voor deze prijs! Wees er snel bij!" en daar kan ik niet tegen :') Mark mag het dadelijk even doen als ik zen aan het koken ben :z
En anders hotelspecials.nl ? Daar heb ik heel goedkoop een duur hotel in antwerpen geboekt.Weet even niet welke datum jij gaat, maar voor komende week zie ik al meerdere hotels <75 pppn.
pi_99325840
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh dat negeer ik :)
  maandag 11 juli 2011 @ 17:11:26 #77
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99325885
ohja, en van de treinwerkzaamheden weet je denk ik al he, vik?

http://www.ns.nl/werktraj(...)1_asd_brusz_13_21jul

je moet een paar keer extra overstappen dus...
Kwak
pi_99325886
Nou, op de vorige pagina (heb even 25 posts per pagina ingesteld) staat dus iets dat ik niet mag lezen _O-
Ja doei.
pi_99326021
quote:

[..]

Oeh, wij hadden in Brugge een mega-kortings-actie in Hotel de Tuilerieen:

http://www.hoteltuilerieen.com/default.asp?iId=GDJDFK

Brugge is zodanig minipini dat je, ook al zit je buiten het centrum , zo in het centrum bent!

Ik heb geen backbone, ik ga niet bootcampen maar wandelen! Ik wil eigenlijk niet het risico lope dat ik een of andere blessure krijg zo vlak voor de 4daagse (lees: ik ben moe en heb geen zin)
  maandag 11 juli 2011 @ 17:16:27 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99326071
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, en van de treinwerkzaamheden weet je denk ik al he, vik?

http://www.ns.nl/werktraj(...)1_asd_brusz_13_21jul

je moet een paar keer extra overstappen dus...
Ik ga pas de 23e weg ;).

Hotel is ook geregeld *O*. 180 euro voor 2 nachten, dus dat valt nogal mee ;). Pfiew, was echt ff stressen, want bij allerlei hotels stond dat er nog 1 kamer beschikbaar was. Had eerst eentje op t oog die Perr noemde op FB, maar daar was de laatste kamer net vergeven.
Niet meer actief op Fok!
pi_99326170
http://www.crea.uva.nl/cu(...)1&subcoursegroup=836

Doen of niet? Voor: toffe cursus, niet al te duur, zwartwit doka, op niveau. Tegen: sporten kan ik woensdag dan wel vergeten, weet niet of ik tot 17 uur college heb, ik heb nog geen idee voor een project.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:20:04 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99326205
Yeay Vik *O* Leuk hoor!

Kruidvat heeft nagellak in de aanbieding en ik heb nagels :P Heb 2 gehaald en ik vind ze mooi nou wil ik er nog meer :')

Mijn been heeft 2 uur wandelen goed doorstaan geloof ik, hopelijk morgen een klein rondje hardlopen?? Misschien
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99326358
ik haat kinderen..

ze omsingelen me nu hier in de bibliotheek ;(
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:25:04 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99326402
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik haat kinderen..

ze omsingelen me nu hier in de bibliotheek ;(
Ze ruiken dat je bang bent :Y.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 17:27:54 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99326502
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D
Negeren Mo, straks springen ze op je schoot
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99326507
quote:

[..]

Ik zit als echte nerdmet 2 laptops aan :')
pi_99326519
:') nog 4 dagen tot we thuis internet hebben, als het meezit...
Ja doei.
pi_99326550
Vik, maak je geen zorgen over die treinkaartjes, dat is echt makkelijk in belgie!

En volgens mij heeft dat ene hotel wel wifi, maar dubbelcheck het even. Echt een aanrader, ook heel dicht bij het treinstation, handig voor jullie!
pi_99326711
oooh...ik ga zo niet hardlopen meer vanavond. Ik ben stuk. Ach, zaterdag gelopen, zondag callenetics, dus vandaag een rustdag is misshcien ook wel goed. M'n doel is nog 1x te lopen voordat ik donderdag vlieg, dus dat komt wel goed.

Nog maar 1 dagje werken, en dan is het vakantie! *O* *O*
  maandag 11 juli 2011 @ 17:35:50 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99326786
Soort van sportplanning voor deze week:

Maandag: avond Zumba
Woensdag: avond Club Battle (+ misschien in de ochtend power? ben alleen bang dat ik dan in de avond niet meer naar Battle wil en die wil ik sowieso doen!)
Donderdag: Zumba (ochtend of avond, indien in ochtend de power die ik op woensdag niet doe? :P)
Zaterdag: ochtend Zumba?

Lastig, plannen! Vooral omdat er veel leuke dingen op dezelfde dag zijn en ik vorige keer met Battle zoveel spierpijn had dat ik donderdag maar niet was gegaan geloof ik :')
  maandag 11 juli 2011 @ 17:36:39 #91
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99326814
leuk Vik! waaar heb je geboekt? *nieuwsgierig O-)
  maandag 11 juli 2011 @ 17:38:35 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99326897
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Vik, maak je geen zorgen over die treinkaartjes, dat is echt makkelijk in belgie!

En volgens mij heeft dat ene hotel wel wifi, maar dubbelcheck het even. Echt een aanrader, ook heel dicht bij het treinstation, handig voor jullie!
Het gaat om een speciaal kaartje voor een speciale Bon Jovi-nachttrein ( :') ) en daarvoor is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar :P. Maar ik denk dat het niet zo hard zal gaan en anders verzinnen we daar wel weer wat op.

Heb geboekt bij het Ibishotel geloof ik, middeleeuws sfeertje ofzo hadden ze het over. Zal wel, weinig tijd gehad om goed te kijken :').

En ik heb nu al zo'n zin in komend weekend (Friesland) en volgend weekend dat ik niet weet hoe ik me de komende tijd nog op m'n werk moet concentreren _O-.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 17:40:24 #93
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99326962
ha ik krijg op booking.com "most recent booking for this hotel was at 16.15 from the netherlands" :+
maar ziet er goed uit wel! :Y
pi_99326989
booking.com is tof O+
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:41:23 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99327000
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:40 schreef Blurred86 het volgende:
ha ik krijg op booking.com "most recent booking for this hotel was at 16.15 from the netherlands" :+
Dat was ik niet, want ik heb hem pas een half uur geleden ofzo geboekt :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_99327017
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Soort van sportplanning voor deze week:

Maandag: avond Zumba
Woensdag: avond Club Battle (+ misschien in de ochtend power? ben alleen bang dat ik dan in de avond niet meer naar Battle wil en die wil ik sowieso doen!)
Donderdag: Zumba (ochtend of avond, indien in ochtend de power die ik op woensdag niet doe? :P)
Zaterdag: ochtend Zumba?

Lastig, plannen! Vooral omdat er veel leuke dingen op dezelfde dag zijn en ik vorige keer met Battle zoveel spierpijn had dat ik donderdag maar niet was gegaan geloof ik :')
ik vind 4x heel erg mooi!

Vorige week heb ik 3x hardgelopen en 1x callenetics. Dat vond ik ook mooi!
  maandag 11 juli 2011 @ 17:42:22 #97
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99327031
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat was ik niet, want ik heb hem pas een half uur geleden ofzo geboekt :+.
denk het wel hoor, het is hier een uur vroeger dus 17.15 NL tijd :7
  maandag 11 juli 2011 @ 17:42:41 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99327042
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ Slankies O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Dankjulliewel voor de prachtige bos bloemen O+

Wow, ben helemaal verrast! Wat lief O+

Aww :D O+
  maandag 11 juli 2011 @ 17:43:23 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99327064
quote:

[..]

lol
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_99327075
Foto! B-)
En graag gedaan! :) Je hebt het wel verdiend ondertussen met al dat gepruts en gedoe aan je lijf! :*
Doe wat je niet durft.
pi_99327098
O+ goed zo XM!
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:44:58 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99327130
quote:
17s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:

:D :o Dat is snel! O+.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 17:45:18 #103
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99327140
quote:

O+
pi_99327244
quote:

O+
  maandag 11 juli 2011 @ 17:49:24 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99327282
En nou moet ik huilen :')

Zo lief O+
pi_99327351
' ach, 't is maar internet '

;) :P
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:52:03 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99327368
Zo! M'n zus gaf vandaag bloed over en blijkt nu ontstoken neusamandelen, ontstoken slokdarm en een darm/lever-infectie te hebben. Gaat minstens drie weken duren voor ze weer hersteld is, lekker zo vlak voor de zomervakantie :X.
Niet meer actief op Fok!
pi_99327376
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

Zo lief O+
:*
  maandag 11 juli 2011 @ 17:52:15 #109
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99327378
Nou, de slankies zijn wel iets meer dan dat, gelukkig O+.
  maandag 11 juli 2011 @ 17:52:56 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99327408
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo! M'n zus gaf vandaag bloed over en blijkt nu ontstoken neusamandelen, ontstoken slokdarm en een darm/lever-infectie te hebben. Gaat minstens drie weken duren voor ze weer hersteld is, lekker zo vlak voor de zomervakantie :X.
Jemig -O-. En ze had eerder nergens last van?
  maandag 11 juli 2011 @ 17:53:43 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99327440
quote:
11s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jemig -O-. En ze had eerder nergens last van?
Vziw niet. En ze moet stoppen met roken, goh.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 17:54:28 #112
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99327461
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:43 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Foto! B-)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99327489
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:54 schreef Duvel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
oh, als je toch bezig bent! Doe gelijk even foto's van de rest van jullie huis, want die stoel ziet er tof uit! :7
  maandag 11 juli 2011 @ 17:55:38 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99327514
Yay de blommen zijn gearriveerd! *O*
  maandag 11 juli 2011 @ 17:58:34 #115
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99327626
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, als je toch bezig bent! Doe gelijk even foto's van de rest van jullie huis, want die stoel ziet er tof uit! :7
Deze?

heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_99327676
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D :o Dat is snel! O+.
Inderdaad! :o
O+
Everything has changed
pi_99327712
internettijd in de bieb zit erop!

:W via een supermarkt weer naar huis :z

geniet van de bloemen XM! :*
Ja doei.
pi_99327721
quote:
5s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:58 schreef Duvel het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]
yest! Toffe stoel!
  maandag 11 juli 2011 @ 18:00:46 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99327722
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vind 4x heel erg mooi!

Vorige week heb ik 3x hardgelopen en 1x callenetics. Dat vond ik ook mooi!
Ik ook! :Y Ben benieuwd of het deze week gaat lukken :Y)
pi_99327735
Zo'n stoel heb ik ook! O+

En wist niks van bloemen ( ;( ) maar 't spreekt voor zich dat ze je van harte gegund zijn! :*
pi_99327759
Fijn xm! Hij is mooi!
  maandag 11 juli 2011 @ 18:03:29 #122
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99327820
quote:

O+ je hebt t verdiend na/met alle ellende aan je lijf.
Kwak
pi_99327839
quote:

O+ :*
pi_99327854
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:03 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

O+ je hebt t verdiend na/met alle ellende aan je lijf.
ik las "namens alle ellende aan je lijf".
pi_99327880
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Tjee, best eng dat je dat ineens kunt hebben... Hopelijk is ze er snel weer bovenop!
Everything has changed
  maandag 11 juli 2011 @ 18:06:06 #126
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99327913
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:00 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

yest! Toffe stoel!
http://www.leolux.nl/scylla/

Maar dan tweedehands en opnieuw bekleed!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 11 juli 2011 @ 18:07:35 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99327969
Yeah, je hebt hem XM... O+ Je bent een lieverd!
  Vis een optie? maandag 11 juli 2011 @ 18:17:32 #128
70532 loveli
N
pi_99328392
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:

^^
crap in = crap out
  maandag 11 juli 2011 @ 18:22:58 #129
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_99328652
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:51 schreef motorbloempje het volgende:

Eat that, Bea.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 11 juli 2011 @ 18:25:01 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99328723
Ik neem m'n hardloopschoenen ook mee naar Brugge :'). En volgens mijn schema moet ik dan 8 km doen :') :'). Ben benieuwd of het allemaal een beetje hardloopbaar is daar :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 18:27:57 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99328855
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem m'n hardloopschoenen ook mee naar Brugge :'). En volgens mijn schema moet ik dan 8 km doen :') :'). Ben benieuwd of het allemaal een beetje hardloopbaar is daar :P.
't Is België, niet Bolivia :').
  maandag 11 juli 2011 @ 18:28:39 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99328877
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ooooooooooooooooh!

Ik bedoel meer qua stoplichten enzo ;). Ik heb geen zin om aan het eind van elke straat 2 min stil te moeten staan :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 18:29:33 #133
148689 Muis006
pi_99328913
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

_O-

*Vik pakt de malariakit weer uit*
  maandag 11 juli 2011 @ 18:31:11 #134
148689 Muis006
pi_99328975
quote:
10s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ooooooooooooooooh!

Ik bedoel meer qua stoplichten enzo ;). Ik heb geen zin om aan het eind van elke straat 2 min stil te moeten staan :P.
Een groot deel van het centrum is sowieso autovrij dacht ik.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:32:36 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99329033
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Een groot deel van het centrum is sowieso autovrij dacht ik.
Ah, beter :). Naja, ik ga pas zondag lopen, dus ik kom er zaterdag wel achter hoe het zit :+.

Men ik heb er zó'n zin in, ik word werkelijk een beetje moe van m'n eigen enthousiasme soms, pff :').
Niet meer actief op Fok!
pi_99329101
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:49 schreef XcUZ_Me het volgende:

Zo lief O+
Aww :* O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_99329203
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Geen zwarte panties aantrekken dan?
Heb heel handig onderbenen pikzwart en bovenbenen heel blond,leuke grap der natuur :+
Fijne jongen, die natuur :P .

Ook bij zwarte panties gaat het wel goed eigenlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 11 juli 2011 @ 18:37:20 #138
70532 loveli
N
pi_99329263
Bright side: zwarte haren laten zich laseren.
crap in = crap out
  maandag 11 juli 2011 @ 18:41:13 #139
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99329429
ik maakte van de nood een deugd en huurdereserveerde een schattige fiat 500 automaat om mn broertje volgende week naar t ziekenhuis te karren... geen zin om te stressen over een onbekende schakelbenzinemotor in een afgetrapte huurbak :@ en de parenti betalen uiteraard :7

misschien kan ik 's middags nog wel even neer t tuincentrum wat spullen halen!
Kwak
  maandag 11 juli 2011 @ 18:44:22 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99329584
Nou, zo maar eens richting de vve-vergadering. Kijken of er net als vorig jaar weer een anderhalf uur durende discussie over het al dan niet mogen plaatsen van beeldjes van terracotta eenden aan de voorzijde van het pand, bij de eigen opgang, zal ontstaan.
  maandag 11 juli 2011 @ 18:45:24 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99329624
Zo, de spinaziebol is nom, ook al was ik door de chaos in m'n kop de nootmuskaat, de peper en het zout vergeten :'). Morgen gaat Mark weer Turkse tortilla's maken *O*.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 19:00:51 #142
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99330347
):O
pi_99330578
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:00 schreef Blurred86 het volgende:
O-)
je gaat in September al promoveren? ^O^ Dacht dat dat wel een jaar of 4 zou duren!

Snap dat dat spannend is, maar ook wel goed om gelijk in de groep te vallen!
pi_99330600
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

je gaat in September al promoveren? ^O^ Dacht dat dat wel een jaar of 4 zou duren!

Snap dat dat spannend is, maar ook wel goed om gelijk in de groep te vallen!
huh? waar is die post van je?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:06:35 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99330619
Ja waar is die post ineens gebleven? :P. Te herkenbaar? :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 19:06:53 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99330635
Blurred is blijkbaar de snelste promovenda ever _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_99330653
Ge-edit tot een koe zo te zien :P.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:09:37 #148
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99330764
ik vond een koe bij nader inzien toch leuker dan een stomme zeurpost :7

en jaaaaa beginnen met promoveren dan of whatever, zeurpieten :6
pi_99330995
quote:

[..]

Walburg hotel O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99331039
*O* :* XM 't is je zeker gegund!

en vik, nasty! beterschap voor je zus!
pi_99331157
Hey XM wat leuk dat ze al binnen zijn!!

Ik heb ook bloemen gekocht net O+, 4 grote pakketten en ze staan nu verdeeld over 3 vazen :o voor maar 10 euro!
  maandag 11 juli 2011 @ 19:17:23 #152
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99331177
ja, dat zou ik haast vergeten, beterschap voor je zus vik!
Kwak
pi_99331206
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef loveli het volgende:
Bright side: zwarte haren laten zich laseren.
icm witte huid, ihazthem ;)

quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Zo, de spinaziebol is nom, ook al was ik door de chaos in m'n kop de nootmuskaat, de peper en het zout vergeten :'). Morgen gaat Mark weer Turkse tortilla's maken *O*.
Heb je dat recept al gepost?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:19:05 #154
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99331268
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

icm witte huid, ihazthem ;)

[..]

Heb je dat recept al gepost?
Yep, maar wil het nog wel een keer doen hoor O+.

http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Niet meer actief op Fok!
pi_99331391
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
ja, dat zou ik haast vergeten, beterschap voor je zus vik!
"
pi_99331403
Zo, bijgeleesd :7
Beterschap voor je zus Vik!
Mooie blommen XM, succes met de vergadering terracotta eendjes? oO< Ieh
En jaloers op de Scylla * Syrena wants.
Maar eerst maar eens een volwassen eettafel met stoelen. Ik ben een weegschaal, dus drama :7 (ik zoek al sinds ik op mezelf woon :') heb nu wel leuke stoelen gezien, denk ik, moet ze nog in het echt gaan bekijken).

Oja, en mijn zus wil met mij stedentrippen naar New York, eind oktober/begin november 8-) benieuwd of het doorgaat, want typisch mijn zus had ze eerst mij gevraagd, inmiddels weer plannen gemaakt met een andere vriendin en nu mij weer, want de vriendin "heeft toch nooit geld" :+ Ik moet haar nog vertellen dat ik geen hostel wil dat een gezamelijke badkamer heeft :@
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 11 juli 2011 @ 19:22:14 #157
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_99331432
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Je zat in het Ibis hotel toch? In het centrum? Dan kan je richting Minnewater lopen en dan over de wallen rondom Brugge. Beetje oppassen voor alle toeristen maar geen stoplicht te zien. Ik zou het centrum niet in rennen, al die bejaarde Amerikanen die daar voorbij sjokken ;-)
pi_99331437
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yep, maar wil het nog wel een keer doen hoor O+.

http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Van de spinaziebollen :@
pi_99331541
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Syrena het volgende:
Zo, bijgeleesd :7
Beterschap voor je zus Vik!
Mooie blommen XM, succes met de vergadering terracotta eendjes? oO< Ieh
En jaloers op de Scylla [me=Syrena] wants.
[/me]
Maar eerst maar eens een volwassen eettafel met stoelen. Ik ben een weegschaal, dus drama :7 (ik zoek al sinds ik op mezelf woon :') heb nu wel leuke stoelen gezien, denk ik, moet ze nog in het echt gaan bekijken).

Oja, en mijn zus wil met mij stedentrippen naar New York, eind oktober/begin november 8-) benieuwd of het doorgaat, want typisch mijn zus had ze eerst mij gevraagd, inmiddels weer plannen gemaakt met een andere vriendin en nu mij weer, want de vriendin "heeft toch nooit geld" :+ Ik moet haar nog vertellen dat ik geen hostel wil dat een gezamelijke badkamer heeft :@
Leuk, New York! O+ Ik weet nog wel een paar redelijk goedkope hotelletjes. :)
Everything has changed
pi_99331546
Bij de wortelsoep hebben we kipschnitzeltjes gemaakt O+ en ik zou custard maken voor dochterlief (en de rest van de fam), maar de room was niet goed genoeg afgekoeld, dus die is mislukt :P donderdag opnieuw..
De schnitzeltjes met zelfgemaakt paneermeel met kruiden erdoor enzo was wel megalekker, lang leve masterchef (junior in dit geval ;) )
pi_99331655
quote:

O+

Dat heeft de firma Henk en Zonen snel geregeld zeg! :D
pi_99331804
XM je hebt het verdiend :*

En Vik beterschap voor je zus lijkt me vrij vervelend zoiets :{
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99331927
D: 2 courgettes + 1 tomaat met kruiden uit de oven. Nu moet ik alleen nog iets van vlees en misschien carbs maken, maar ik zit eigenlijk al helemaal vol :').
pi_99331992
Hondengezeik in spoiler, moest het ff kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99332028
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Mini. het volgende:

[..]

Leuk, New York! O+ Ik weet nog wel een paar redelijk goedkope hotelletjes. :)
Yeah!!! *O* Vlucht zal rond de 535 zitten denk ik.
pi_99332149
Lijstje :)
O:boterham filet AM, boterham smeerkaas
T: rozemarijn crackers
L: Griekse yoghurt met een nectarine erdoor (250 gram), komkommer met olijfolie/kruiden dressing (halve komkommer)
T: 2 kletskoppen
D: verse kapuchijners met opgebakken spekjes en vers gebakken aardappelen :9
T: yoghurt (allerlaatste beetje danio)
T: denk 2 pruimen
pi_99332218
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Syrena het volgende:
Hondengezeik in spoiler, moest het ff kwijt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan hij niet bij jou in huis?
  maandag 11 juli 2011 @ 19:38:51 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99332350
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef anna82 het volgende:

[..]

O+

Dat heeft de firma Henk en Zonen snel geregeld zeg! :D

Eensch :Y
pi_99332491
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kan hij niet bij jou in huis?
Ja kan. Maar dan verandert er niks, namelijk dat ik 17 dagen lang 24/7 bij de hond ben. Alleen is die hond dan ook nog in paniek omdat ie niet in zijn eigen huis is :')

Ik moet die 17 dagen ook vrij nemen, want 's ochtends snel uitlaten, naar mijn werk racen, max 4 uur werken en terugracen kost me mijn zenuwen.

Ik las vorig jaar op MP een advertentie van mensen die zelf een Beagle hadden en die Beagles opvingen voor vakanties. En dat klonk helemaal geweldig. Ze zaten alleen in Zwolle oO<
pi_99332736
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja kan. Maar dan verandert er niks, namelijk dat ik 17 dagen lang 24/7 bij de hond ben. Alleen is die hond dan ook nog in paniek omdat ie niet in zijn eigen huis is :')

Ik moet die 17 dagen ook vrij nemen, want 's ochtends snel uitlaten, naar mijn werk racen, max 4 uur werken en terugracen kost me mijn zenuwen.

Ik las vorig jaar op MP een advertentie van mensen die zelf een Beagle hadden en die Beagles opvingen voor vakanties. En dat klonk helemaal geweldig. Ze zaten alleen in Zwolle oO<
17 dagen vakantie op moeten nemen omdat je ouders op vakantie willen? Ben ik bot als ik zeg dat ze dan mooi een andere oppas mogen regelen? Manipuleren is echt not done.
pi_99332832
quote:

[..]

Kan die hond dan niet alleen zijn?
Vind het een behoorlijk beetje te gek.
  maandag 11 juli 2011 @ 19:48:33 #172
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99332866
quote:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind het van de zotte dat JIJ moet vrijnemen om op de hond te passen! Je ouders willen toch op vakantie? Dan moeten zij dit oplossen!
  maandag 11 juli 2011 @ 19:49:52 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99332949
Toch maar een bellen syreen. Er zijn grenzen.
*denkt terug aan de hondebeet vorig jaar en de opmerking dat je nooit meer oppast

En XM, bedank Klaas-en-de-rest maar. Bij haar kwam dit hele lieve idee vandaan.
pi_99333119
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

17 dagen vakantie op moeten nemen omdat je ouders op vakantie willen? Ben ik bot als ik zeg dat ze dan mooi een andere oppas mogen regelen? Manipuleren is echt not done.
Nee, je denkt er precies zo over als ik. Ik weet de data nog niet, maar zodra ik die weet en er echt niet met ze te praten valt en ze weer gaan manipuleren, boek ik zelf een singlesreis naar Amerika heb ik me voorgenomen.

Die 14 dagen vorig jaar waren al afgrijselijk en dan tel ik nog niet eens mee dat ik na hun thuiskomst een week ziek was van de hondenbeet :{

Kijk, als ik nu een man had en een gezin met kinders, dan was het anders. Dan was ik niet 24/7 met hem alleen, hij verveelt zich te pletter als ie alleen met mij is en ik voel me zo ontzettend verantwoordelijk dat ik echt geen vakantie heb dan.

Ik denk dat ik ze echt weken ga negeren als ik het aankaart en de zin: Eigenlijk is het jouw hond weer geuit wordt. Echt :{w
pi_99333169
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:53 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nee, je denkt er precies zo over als ik. Ik weet de data nog niet, maar zodra ik die weet en er echt niet met ze te praten valt en ze weer gaan manipuleren, boek ik zelf een singlesreis naar Amerika heb ik me voorgenomen.

Die 14 dagen vorig jaar waren al afgrijselijk en dan tel ik nog niet eens mee dat ik na hun thuiskomst een week ziek was van de hondenbeet :{

Kijk, als ik nu een man had en een gezin met kinders, dan was het anders. Dan was ik niet 24/7 met hem alleen, hij verveelt zich te pletter als ie alleen met mij is en ik voel me zo ontzettend verantwoordelijk dat ik echt geen vakantie heb dan.

Ik denk dat ik ze echt weken ga negeren als ik het aankaart en de zin: Eigenlijk is het jouw hond weer geuit wordt. Echt :{w
Is het jouw hond dan ook echt?

En zou gewoon zeggen dat je daar geen vrije dagen voor hebt.
pi_99333190
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb een keer in Hotel 31 gezeten, de badkamer was wel gedeeld (als in: op de gang, niet met meerdere mensen tegelijk) maar we hebben er het hele weekend niemand anders gezien. Ze hebben ook nog een zusterhotel, Hotel 17. Ze hebben ook kamers met eigen badkamer maar die zijn natuurlijk duurder. Verder heb ik meerdere keren in hotel Pennsylvania gezeten, dat is echt geweldig qua ligging (en wel eigen badkamer) maar de prijzen variëren een beetje van week tot week, snap niet helemaal waarom.
Everything has changed
pi_99333329
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:53 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Is het jouw hond dan ook echt?

En zou gewoon zeggen dat je daar geen vrije dagen voor hebt.
Nou inderdaad. Zo hou je geen vakantiedagen over om zelf weg te gaan!

Syrena, laat je niet manipuleren omdat het je ouders zijn en ze misbruik maken van de situatie. Jij hebt ook een leven en kan niet zomaar 17 dagen je leven opofferen omdat zij weg willen en geen oppas voor de hond geregeld hebben. Het is ook wel makkelijk, gewoon de hond aan jou geven als jij toch niet klaagt. Is het nog gratis ook (neem ik aan).
pi_99333407
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:47 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kan die hond dan niet alleen zijn?
Vind het een behoorlijk beetje te gek.
Hij is nooit langer dan 4 uur alleen. Behalve die keer dat ik mezelf heb buitengesloten paar weken geleden ;( Daar is hij al lang en breed overheen, maar ik niet.

Het is voor een deel ook mijn probleem in de zin dat ik me ontzettend verantwoordelijk voel voor 'm als mijn ouders weg zijn. Moeilijk uit te leggen, maar als mijn ouders weg zijn dan voel ik me nog steeds onveilig, wat nergens op slaat, maar ik kan er niet aan werken omdat ik dan steeds de hond heb en daar dan ook nog verantwoordelijk voor ben en geen afleiding heb in de zin van naar mijn werk gaan.

En die keer dat ie een dag bij een kennis is geweest die zelf beagles heeft gehad :') zat ik steeds op de klok te loeren wanneer ze 'm kwam brengen en oh god als het maar goed gaat.... (kwam ze lekker laat met 'm aan, ze hadden samen op de bank geslapen *; maar ja, wist ik veel :+ )
pi_99333504
Jemig, zachte geitenkaas wordt niet bij elke winkel verkocht! Eindje mogen fietsen dus, was wel lekker!

Net een salade gegeten van appel, groene druiven, zachte geitenkaas, uitgebakken bacon, sla melange en een honingazijndressing :9 O+

Fietsen is leuk, krijg zo de buurt wel 'n beetje in m'n hoofd!

@Duvel: wellicht is Bea wel een van onze lurkers :9
Ja doei.
pi_99333531
Netjes uitleggen dan :Y en vermoed dat hij wel langer alleen kan zijn?
pi_99333691
Oh en dat ik geen vakantiedagen heb kan ik niet zeggen, ik werk in het onderwijs. Ik heb nu ook zes weken vakantie :@

MI> Nee, het is mijn moeder's hond, als ik mijn vader ondervraag geeft hij ook toe dat hij meer voor haar is aangeschaft dan voor mij. Maar ik heb wel meegezeurd en toen ook gezegd dat ik op zou passen als zij op vakantie zouden gaan. Alleen gingen ze toen maar weekjes en waren we er alledrie wel van overtuigd dat ik na zeven jaar wel een man & kids had en dat het dan niet meer zou gaan.

Maar ik heb dus een baan met eindeloos veel verlof en geen eigen leven. En nee, ik krijg er niets voor, nou ja, vorig jaar een parfum en dit jaar een truitje. Na lang aandringen van mijn moeder :@
pi_99333765
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik heb een keer in Hotel 31 gezeten, de badkamer was wel gedeeld (als in: op de gang, niet met meerdere mensen tegelijk) maar we hebben er het hele weekend niemand anders gezien. Ze hebben ook nog een zusterhotel, Hotel 17. Ze hebben ook kamers met eigen badkamer maar die zijn natuurlijk duurder. Verder heb ik meerdere keren in hotel Pennsylvania gezeten, dat is echt geweldig qua ligging (en wel eigen badkamer) maar de prijzen variëren een beetje van week tot week, snap niet helemaal waarom.
Staat genoteerd 8-) We willen een weekje, of zou dat te lang zijn? n00b is oO<
pi_99333786
Nog afgezien van wel of niet vrij nemen, jij hoeft toch niet 17 dagen je eigen leven op te offeren omdat je ouders hun hond zo verwend hebben dat hij niet een dag alleen kan blijven? Daar kan hij toch best aan wennen, en jij mag best wat meer aan jezelf denken!
Everything has changed
  maandag 11 juli 2011 @ 20:05:01 #184
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99333826
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:02 schreef Syrena het volgende:
Oh en dat ik geen vakantiedagen heb kan ik niet zeggen, ik werk in het onderwijs. Ik heb nu ook zes weken vakantie :@

MI> Nee, het is mijn moeder's hond, als ik mijn vader ondervraag geeft hij ook toe dat hij meer voor haar is aangeschaft dan voor mij. Maar ik heb wel meegezeurd en toen ook gezegd dat ik op zou passen als zij op vakantie zouden gaan. Alleen gingen ze toen maar weekjes en waren we er alledrie wel van overtuigd dat ik na zeven jaar wel een man & kids had en dat het dan niet meer zou gaan.

Maar ik heb dus een baan met eindeloos veel verlof en geen eigen leven. En nee, ik krijg er niets voor, nou ja, vorig jaar een parfum en dit jaar een truitje. Na lang aandringen van mijn moeder :@
Dan nog, ik vind het van de zotte dat jij je vakantiedagen opmaakt omdat je ouders nota bene weg willen. Zeker als het niet jouw hond is- en zeker niet als ie je gebeten heeft. En zeker als jij 17 dagen lang je eigen leven in de vrieskist moet stoppen vanwege die hond.
pi_99333953
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
Netjes uitleggen dan :Y en vermoed dat hij wel langer alleen kan zijn?
Mijn vader beweert dat ik gerust halve dagen kan werken, maar die heeft makkelijk lullen, die is nog nooit dagen alleen met hem geweest :') en is geen soft vrouwmens.

Ik probeer het al drie jaar uit te leggen :{ maar 17 dagen gaat dus echt niet gebeuren. Tenzij ze me willen ophalen in Vijverdal na hun vakantie. daar zou Ozzie de tijd van zijn leven hebben denk ik, lekker veel mensen :')
pi_99333996
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Staat genoteerd 8-) We willen een weekje, of zou dat te lang zijn? n00b is oO<
Nouja, je moet er wel op rekenen dat je rond de 100 euro per nacht kwijt bent voor een hotelkamer. New York is gewoon een dure stad. Verder ligt het er maar net aan wat je wilt gaan doen en hoe lang je dat volhoudt. Je kunt je er op zich makkelijk een week vermaken, er zijn veel leuke musea, je kunt goed shoppen, en het is ook al heel leuk om gewoon door de stad te lopen of in Central Park te gaan zitten, maar na een paar dagen nieuwe indrukken komt het vaak toch niet echt meer binnen.
Everything has changed
  maandag 11 juli 2011 @ 20:08:16 #187
148689 Muis006
pi_99334013
Syreentje had je mijn DM? Of heb ik niet goed bijgelezen en is zoiets geen optie :P?
pi_99334150
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:04 schreef Mini. het volgende:
Nog afgezien van wel of niet vrij nemen, jij hoeft toch niet 17 dagen je eigen leven op te offeren omdat je ouders hun hond zo verwend hebben dat hij niet een dag alleen kan blijven? Daar kan hij toch best aan wennen, en jij mag best wat meer aan jezelf denken!
Ze hebben niet alleen de hond verpest, maar mij ook oO<

Ik heb wel al de ultieme terugmanipulatie bedacht: Zeg mam, weet je nog hoe naar je het nu nog vindt dat jouw ouders het zo vanzelfsprekend vonden dat je bij hen kwam poetsen? En hoe schuldig je je voelde dat je dat eigenlijk niet wilde? En hoe kwaad je nu nog bent op ze daarvoor?

Want in essentie is het hetzelfde, alleen hoef ik niet elke week, maar elk jaar :{
pi_99334191
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:08 schreef Muis006 het volgende:
Syreentje had je mijn DM? Of heb ik niet goed bijgelezen en is zoiets geen optie :P?
Ik ga 'm nu lezen :7
pi_99334217
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb wel al de ultieme terugmanipulatie bedacht: Zeg mam, weet je nog hoe naar je het nu nog vindt dat jouw ouders het zo vanzelfsprekend vonden dat je bij hen kwam poetsen? En hoe schuldig je je voelde dat je dat eigenlijk niet wilde? En hoe kwaad je nu nog bent op ze daarvoor?

Want in essentie is het hetzelfde, alleen hoef ik niet elke week, maar elk jaar :{
waarom kan die hond niet naar een kennel voor 2.5 week? Er zijn best heel leuke kennels!
pi_99334227
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wel gelijk 17 dagen, daarvoor kun je toch 8 uur per week poetsen. :P
Everything has changed
pi_99334294
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

waarom kan die hond niet naar een kennel voor 2.5 week? Er zijn best heel leuke kennels!
Duur en naar. Dat naar maak ik er zelf van :+ maar het zal volgend jaar echt wel moeten. En met duur hoeven ze niet aan te komen want mijn moeder heeft verteld hoeveel spaargeld ze hebben }:|
pi_99334424
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Duur en naar. Dat naar maak ik er zelf van :+ maar het zal volgend jaar echt wel moeten. En met duur hoeven ze niet aan te komen want mijn moeder heeft verteld hoeveel spaargeld ze hebben }:|
Ehh Syreen? Ga eens googlen?Sommige dierenpensions zijn net luxe hotels!

Kan hij wel met andere hondjes?
  maandag 11 juli 2011 @ 20:16:33 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99334482
Huppakee, meteen je oudets brllen syrena. Dan hebben zij tijd een andere oplossing te regelen en kan jij je op je eigen vakantie concentreren.
pi_99334546
Ik denk dat ik er donderdag weer over begin, en dat wekelijks vol ga houden tot ze een datum hebben en een kennel/pension hebben geregeld. Want pas beginnen als ze een datum hebben kan nog wel ff duren, en ik ken mijn ouders, notoire uitstellers }:|

En ik ga mijn zus zeggen dat ze moet zeggen dat het belachelijk is. Dat doet ze wel voor me O+

En als dat allemaal niet helpt, ga ik zelf hondjes nemen. Ik wil namelijk al heel lang twee ruwharige tekkels. Meisjes O+ wat ik niet doe omdat ik verstandig ben WANT WAAR MOET IK ZE OVERDAG LATEN :')
pi_99334629
mmm....ik kijk teveel politieseries. Ik hoor net een harde gil, gevolgd door een knal en iemand die de trap af rent. Ik denk nu dus dat er iemand is neergeschoten, en de dader (hopelijk) net weggerend is...
pi_99334660
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Huppakee, meteen je oudets brllen syrena. Dan hebben zij tijd een andere oplossing te regelen en kan jij je op je eigen vakantie concentreren.
Ze zijn net drie weken terug, dit gaat over bouwvak 2012 c_/ het moet zelfs nog gepland worden door de opperplanner van de motorclub.
pi_99334743
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:19 schreef Jagärtrut het volgende:
mmm....ik kijk teveel politieseries. Ik hoor net een harde gil, gevolgd door een knal en iemand die de trap af rent. Ik denk nu dus dat er iemand is neergeschoten, en de dader (hopelijk) net weggerend is...
Herkenbaar :@ Tot nu toe was het altijd loos alarm, dus hopelijk bij jou ook.
pi_99335179
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ehh Syreen? Ga eens googlen?Sommige dierenpensions zijn net luxe hotels!

Kan hij wel met andere hondjes?
*joehoee ;)
  maandag 11 juli 2011 @ 20:32:59 #200
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99335434
lijstjesdump:

O: havermout, banaan, melk
S: 32 min hardlopen 9.9 km/u
T: half glas granaatappelsap, 2 sneetjes volkoren sodabread (1x pindakaas/jam, 1x gorgonzola/honing), koffie met melk
T: nepmagnum almond
T: 1 snee volkoren sodabread met eiersalade (gekookt ei +beetje light mayo), thee met melk
D: couscous met groente (ui, champ, wortel, courgette, paprika, cherrytomaatjes), wat geraspte kaas en 2 worstjes +beetje ketchup
T: wijntje, yoghurt met wat muesli

op de magnum na ben ik best tevreden :P nee flauw, maar ik vind hem eigenlijk best ok zo denk ik :) wat jullie?
pi_99335465
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*joehoee ;)
Oh, dacht dat ik al geantwoord had :@ het ligt er aan wat voor andere honden. Ik ben er nog steeds niet achter waarom hij sommige honden absoluut niet moet :') sommige mannetjes maakt hij bang, andere maken hem bang. Herders :N labradors :Y maar dan ook weer niet alle labjes. Als hij los is is het veel minder erg dan aan de riem. En (loopse) dames :9~

Maar de meeste pensions/kennels hebben een proefdag zag ik al.
pi_99335717
Oja, mijn lijst ging na het avondeten alweer bergaf:

O: Rijstwafel met yoghurtlaagje o, nee toch niet het begon hier al :')
T: Rijstwafel met yoghurtlaagje
T: Snee volkoren met salami
L: Twee snee-en volkoren met salami
T: Smoothie, 1 banaan, 5 aarbeien, scheut magere yogurt, restje melk, scheut vruchtensap
D: 75 gram volkorenpasta met carbonarasaus uut een pötje van de Xenos. Paar lepels gebruikt, rest weggegooid wegens enorm goor. 50 gram strooikaas erdoor gedaan om de smaak te verbergen
T: Cracker van de Lidl met de andere 50 gram strooikaas erop gesmolten
T: Twee wortelmuffins met krenten
  maandag 11 juli 2011 @ 20:41:19 #203
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99335922
geen groente bij je D syrena? verder qua kcal denk ik wel een ok lijstje (afhankelijk van hoe groot de muffins zijn misschien). En er zitten wortels in je muffins natuurlijk :7 zelf gebakken? :9
pi_99336034
het avondeten zelf vind ik ook maar matig Syrena.. maar de pasta was wel volkoren, dat dan weer wel ;)
pi_99336082
En tot morgen! Nog even tvkijken met lief en dan bedtijd.
pi_99336193
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef Blurred86 het volgende:
lijstjesdump:

O: havermout, banaan, melk
S: 32 min hardlopen 9.9 km/u
T: half glas granaatappelsap, 2 sneetjes volkoren sodabread (1x pindakaas/jam, 1x gorgonzola/honing), koffie met melk
T: nepmagnum almond
T: 1 snee volkoren sodabread met eiersalade (gekookt ei +beetje light mayo), thee met melk
D: couscous met groente (ui, champ, wortel, courgette, paprika, cherrytomaatjes), wat geraspte kaas en 2 worstjes +beetje ketchup
T: wijntje, yoghurt met wat muesli

op de magnum na ben ik best tevreden :P nee flauw, maar ik vind hem eigenlijk best ok zo denk ik :) wat jullie?
Ik denk dat je redelijk hoog zit in de kcal. Al je tussendoortjes zijn erg calorierijk...Maar, je hebt geen L.

Gooi het voor de lol eens door een caloriechecker?
pi_99336302
Lijstje:

O: yoghurt met banaan en allbran
T: chocolatechip cookie
L: restje geroosterde aardappel met courgette, rode ui, wortelen en worstje
T: halve honingmeloen
T: volkorenboterham met pindakaas
D: pasta primavera met peultjes, bleekselderij en erwten
pi_99336730
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Blurred86 het volgende:
geen groente bij je D syrena? verder qua kcal denk ik wel een ok lijstje (afhankelijk van hoe groot de muffins zijn misschien). En er zitten wortels in je muffins natuurlijk :7 zelf gebakken? :9
Nee geen veggies :@ . De muffins waren niet heel groot gelukkig, vorige week gebakken en ingevroren :Y) Ik had een recept waar je de wortels eerst tot puree moest koken. En dan afkoelen en dan met yoghurt, meel, boter etc. Alleen dat afkoelen van de puree duurde me veel te lang, dus de muffins zijn een tikje klef van binnen. Ik vind dat wel lekker :@

Recept:
SPOILER
pi_99336835
Oh en ze moesten echt veel langer bakken dan 20 minuten. Was zeker 45 min. maar dat zal aan de puree hebben gelegen.
pi_99337009
Mijn lijstje:
O: 150 magere yoghurt, druiven, lijnzaad
T: flink stuk kersenvlaai
L: triangelbroodje kipkerrie, 200 gr rauwkost met 1 lepel dressing
T: nectarine, 2 babybel kaasjes
B: 2x 20 minuten fietsen
D: pasta met 2 el creme fraiche, champignons, prei en ui

Toch geen RPM, vriendje is morgenavond toch weg en dan ga ik liever dan *)

Best tevreden verder!
pi_99337095
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef MarMar het volgende:
het avondeten zelf vind ik ook maar matig Syrena.. maar de pasta was wel volkoren, dat dan weer wel ;)
Ik heb gister wel veel veggies gegeten! Forel op de BBQ (dus met kop en vel er nog aan) en dan tomatensalade met bolletjes mozarella en verse basilicum en rucola uit de tuin, gemengde sla met radijsjes, lenteui en verkruimelde geitenkaas, ijsberg met snippers gerookte zalm, snippers gerookte forel, snippers grana panado, olijven.

:Y)
pi_99337141
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh, dacht dat ik al geantwoord had :@ het ligt er aan wat voor andere honden. Ik ben er nog steeds niet achter waarom hij sommige honden absoluut niet moet :') sommige mannetjes maakt hij bang, andere maken hem bang. Herders :N labradors :Y maar dan ook weer niet alle labjes. Als hij los is is het veel minder erg dan aan de riem. En (loopse) dames :9~

Maar de meeste pensions/kennels hebben een proefdag zag ik al.
^O^ het is dat het wel erg ver weg is maar nu zou ik hem prima hier kunnen hebben mits hij Bo heel laat ;)
pi_99337234
Hey syrena een beetje voor jezelf opkomen hoor! Vragen ze je zus ook voor dit soort klusjes?
  maandag 11 juli 2011 @ 21:02:21 #214
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99337469
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik denk dat je redelijk hoog zit in de kcal. Al je tussendoortjes zijn erg calorierijk...Maar, je hebt geen L.

Gooi het voor de lol eens door een caloriechecker?
OK, ik kom op ±1900 t/m mijn D (dat is wat ik tot nu toe op heb). Vond mijn (zelfgebakken) brood een beetje moeilijk inschatten, heb voor die 3 sneden 4 sneden allinson gerekend. Ik vind dat best wel meevallen? zeker incl hardlopen (volgens looptijden.nl 369 kcal) en ik wil ook niet afvallen he, het mag alleen wel wat strakker allemaal :7
pi_99337498
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ het is dat het wel erg ver weg is maar nu zou ik hem prima hier kunnen hebben mits hij Bo heel laat ;)
Ik denk dat ie van Bo een zenuwtrekkend oog zou krijgen :+ krijgt ie ook van de hond van mijn zus. Die is nogal springerig en energiek. Al weet ze inmiddels wel dat Ozzie niet wil spelen ;(

Ik moet voor volgend jaar gewoon een lekkere vent hebben met drie kinders en een boerderij en een half bos oO< koeien, paardjes en een stevig hek om het land.
pi_99337679
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
Hey syrena een beetje voor jezelf opkomen hoor! Vragen ze je zus ook voor dit soort klusjes?
Die is heel slim in Utrecht gaan wonen en roggelt het zo dat wij haar een hond afraden, ze er toch eentje neemt formaat joekel en brengt die dan lekker naar mijn moeder :')

Toen ik zei dat ze ook wel een keer Ozzie kon nemen kwam het: Kom je toch gezellig met hem hierheen een dagje?! (Dus 2 uur in de trein en dan de rest van de dag op hun flat. Gezallich)
pi_99337704
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat zou goedkoper moeten kunnen! Wanneer willen jullie gaan?
Doe wat je niet durft.
pi_99337786
Ik heb ook al gezegd dat zij best met hun twee eens hierheen kunnen komen, ze kunnen dan in mijn ouders' huis zitten (met megatuin waar niemand in kan kijken) en hun eigen hond meenemen. Maar gek genoeg wordt dat aanbod telkens niet aangenomen :+
pi_99337835
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat zou goedkoper moeten kunnen! Wanneer willen jullie gaan?
Eind okt/begin november. Heb gisteren alleen ff op cheaptickets gekeken trouwens.
pi_99337957
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik denk dat ie van Bo een zenuwtrekkend oog zou krijgen :+ krijgt ie ook van de hond van mijn zus. Die is nogal springerig en energiek. Al weet ze inmiddels wel dat Ozzie niet wil spelen ;(

Ik moet voor volgend jaar gewoon een lekkere vent hebben met drie kinders en een boerderij en een half bos oO< koeien, paardjes en een stevig hek om het land.
_O- het is een lastig beest,maar idd Bo is behoorlijk aanwezig.
pi_99338011
Ik heb net allemaal dingen bij Zalando besteld :o
  maandag 11 juli 2011 @ 21:13:44 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99338143
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net allemaal dingen bij Zalando besteld :o
wat daaaannnn?
pi_99338150
En volgens eetmeter 1700 kcal. Best ok!

Nu ff rondje lopen, lekker weer O+
pi_99338180
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

wat daaaannnn?
es ff kijken of ik straks een fotootje van mn bestelling kan uploaden. Nu eerst ff naar buiten!
pi_99338289
Beschrijving:
2 paar slippers (in 2 maten :P )
2 rokjes (een rood/geel achtig, 1 blauw)
2 t-shirtjes (wit en geel)
2 "hike broeken" voor op vakantie (van die stoffen)

Jaja het getal 2 O+
pi_99338297
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

es ff kijken of ik straks een fotootje van mn bestelling kan uploaden. Nu eerst ff naar buiten!
Ja zeg, ons eerst lekker maken }:|
Ik zit in de bloemkoollucht,heb een bloemkool die niet bepaald wit was aan het buurpaard gegeven dit het vol smaak opknaagt :9
  maandag 11 juli 2011 @ 21:16:38 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99338363
Perruche en Jeager, jullie zitten vrij laag in calorieen denk ik.
Nog een stukje fruit ? Of lekker een crackertje met kaas? :9 Of een tomaatje gevuld met wat tonijn uit blik?

Perruche: 1700? Hmm, dat is wel ok ja :)
  maandag 11 juli 2011 @ 21:17:17 #228
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99338415
ik zit doelloos en chagerijnig te f5-en :') ik ga mn pc uitzetten denk ik :Y
Kwak
  maandag 11 juli 2011 @ 21:19:38 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99338586
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit doelloos en chagerijnig te f5-en :') ik ga mn pc uitzetten denk ik :Y
Lekker even in je tuin O+
pi_99338664
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche en Jeager, jullie zitten vrij laag in calorieen denk ik.
Nog een stukje fruit ? Of lekker een crackertje met kaas? :9 Of een tomaatje gevuld met wat tonijn uit blik?

Perruche: 1700? Hmm, dat is wel ok ja :)
ik heb nog een mini-toblerone erbijgegeten... :9

@ Blurred: 1900 valt me mee, inderdaad! Ik had het op 2500 ingeschat!

@ Syrena: al die salades die je gister gegeten hebt zijn nou niet echt de goede groentes vol met vitamientjes. Erg lekker, maar voor de rest...
pi_99338960
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Eind okt/begin november. Heb gisteren alleen ff op cheaptickets gekeken trouwens.
Ik ga even voor je zoeken. Maakt het nog uit of je vertrekt vanaf AMS, DUS of BRU?
Doe wat je niet durft.
pi_99339937
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga even voor je zoeken. Maakt het nog uit of je vertrekt vanaf AMS, DUS of BRU?
AMS is makkelijker denk ik, maar DUS of BRU kan ook. Maar dan moet m'n vader ons waarschijnlijk brengen :+
pi_99340175
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

AMS is makkelijker denk ik, maar DUS of BRU kan ook. Maar dan moet m'n vader ons waarschijnlijk brengen :+
Brussel is voor jou veel dichter bij dan AMS ! En ook Dusseldorf kun je erg makkelijk met de trein komen, zeker als iemand jullie even in Duitsland op de trein zet!
pi_99340299
Zeg, wie was er allemaal kamperen in Delft? Ik kijk door Phaidra's foto's, en er is 1 gezicht dat ik niet kan plaatsen. Ja, en Meneer Phaidra, maar dat leek me logisch...

Wat een mooi plekje hadden julie, inderdaad!
pi_99340590
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, wie was er allemaal kamperen in Delft? Ik kijk door Phaidra's foto's, en er is 1 gezicht dat ik niet kan plaatsen. Ja, en Meneer Phaidra, maar dat leek me logisch...

Ik vraag het me nu ook af! :)

Dat vleesch O+

Ik ben mega-opgeblazen, mijn buik is humongous, heb zelfs een zwangerschapstest gedaan (negatief), nu maar een ketel thee leegdrinken.
pi_99340605
Chico?

Vliegtuigspotters zijn ergens goed voor! O+ het vliegtuig van Mr.Mo is geland :P
ik neem er wat druifjes en een roseetje op :9
Alleen balen dat hij volgens mij via Rotterdam naar Arnhem moet, klopt dat?
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:48:48 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99340619
Kan er ook inderdaad 1 niet plaatsen :P
pi_99340678
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Chico?

Vliegtuigspotters zijn ergens goed voor! O+ het vliegtuig van Mr.Mo is geland :P
Nee, die herkende ik wel. Tenminste, die is blond.
pi_99340709
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Brussel is voor jou veel dichter bij dan AMS ! En ook Dusseldorf kun je erg makkelijk met de trein komen, zeker als iemand jullie even in Duitsland op de trein zet!
Ja maar mijn zus woont in Utrecht. Daar kan ik dan een dag vantevoren op m'n gemak heen en blijven slapen en dan naar Schiphol worden gebracht (of samen treinen).
pi_99340735
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Chico?

schiphol.nl doet het meestal ook wel voor aankomsten monitoren. Hoewel ik het alleen zijn gewend ben hou ik meestal ook vluchttijden enzo in de gaten.. :@
pi_99340761
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kijk eens op www.delta.com Ik vind nu een vlucht (vertrek 4 nov terug 12 nov) voor 436 euro pp
:)

En het onbekende gezicht op de foto's is een vriendin van mij. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99340858
En mijn zus zal wel ongelofelijk gaan miepen als ze hélémaal naar Limbabwe moet met volle bepakking omdat we vanaf Brussel of Dusseldorf vertrekken :') En ook weer terug w/

Dus dan moet het wel een flinke besparing opleveren _O-
pi_99340884
Het alleen zijn vind ik ook niet zo erg, op zich. Het is vooral de vliegreis de me zorgen baart. Heb nu de hele bank voor me alleen :9 en de druifjes zijn lekker O+ en DS9 is weer leuk O+
Ja doei.
pi_99340984
Ik kruip maar eens in bed, geloof ik. Nog even genoeg energie op doen voor een laatste dag werken, en dan 3 en misschien wel 4 weken vakantie! *O*
pi_99341030
Welk vliegveld is in NY het handigste, JFK of die andere?
pi_99341085
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:55 schreef Syrena het volgende:
Welk vliegveld is in NY het handigste, JFK of die andere?
JFK of Newark maakt niet uit. Allebei goed te doen.
Gewoon kijken welke goedkoper is. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99341131
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:

Een vriendin van HPKW waarschijnlijk? En ik ben niet blond meer. Niet echt tenminste.

Oh en uhm, mocht iemand vriendjes willen zijn op facebook om mijn foto's ook te kunnen zien, ik voeg uit principe geen mensen toe die ik niet irl gezien heb :@ maar ik kan proberen om mijn fotoalbum voor vrienden van vrienden zichtbaar te krijgen.

Syrena, volgens mij gaat er ook een pendelbus van Nijmegen station naar Weeze? Tenminste, ik moet die pendelbus komende zomer hebben. Kost 16 euro pp, dat dan wel weer.
pi_99341744
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Een vriendin van HPKW waarschijnlijk? En ik ben niet blond meer. Niet echt tenminste.

Oh en uhm, mocht iemand vriendjes willen zijn op facebook om mijn foto's ook te kunnen zien, ik voeg uit principe geen mensen toe die ik niet irl gezien heb :@ maar ik kan proberen om mijn fotoalbum voor vrienden van vrienden zichtbaar te krijgen.

Syrena, volgens mij gaat er ook een pendelbus van Nijmegen station naar Weeze? Tenminste, ik moet die pendelbus komende zomer hebben. Kost 16 euro pp, dat dan wel weer.
maar vanaf weeze kun je niet naar ny vliegen...dat is alleen maar ryanair en co....
pi_99342008
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar vanaf weeze kun je niet naar ny vliegen...dat is alleen maar ryanair en co....
Oh wacht ja, dusseldorf (weeze) en dusseldorf waren 2 verschillende luchthavens. Sorry :@.
  maandag 11 juli 2011 @ 22:46:44 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99343866
*zweterig van Zumba* :7

SPOILER
Moest wel lachen om Ewelina in een jurkje op de camping, trouwens _O-
  maandag 11 juli 2011 @ 22:49:28 #251
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99344008
ik denk dat ze gewoon niet meer terug durft te komen Maria :D
  maandag 11 juli 2011 @ 22:50:14 #252
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99344053
Was ik in de Ikea geweest voor een afzuigkap.. bijna een week geleden maar ben er nog niet overheen.
Nu komt ie er morgen in, moeten we eerst nog bijna de halve keuken slopen :')

Net nog een halve meloen gehad, kom nu op 1600 kcal, beetje weingi maar een kort dagje. Morgen weer vroeg voor klussen...
Planning
O: boterham kaas, beschuit jam, beker melk
T's: perzik, appel, peer, boterham jam
L: 2 boterhammen tonijnsalade, kom bruine bonensoep met roookworst
T's : blokje choco, gekookt ei
D: 500 gr sperziebonen, gegrilde biefstuk met champignon, sjalot en paprika, aardappelkroketjes, rode bieten
T: 250 magere kwark met paar lepels rabarbermoes
  maandag 11 juli 2011 @ 22:51:35 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99344121
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk dat ze gewoon niet meer terug durft te komen Maria :D
Maar ik ben ook wel heuuul eng hoor! :o >:O

Nja dat denk ik, of ze wacht tot de storm (harhar, welke storm :') ) is overgewaaid :+

Mooie lijst, Uniek O+
pi_99344163
Inderdaad uniekje lekker lijstje weer.

Ik ga eens kijken of ik fotos van mijn aankopen kan vinden, brb!
  maandag 11 juli 2011 @ 22:56:05 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99344353
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Maar ik ben ook wel heuuul eng hoor! :o >:O

Nja dat denk ik, of ze wacht tot de storm (harhar, welke storm :') ) is overgewaaid :+

Mooie lijst, Uniek O+
Thanks Zumbakoningin O+

Wil graag weer een meet alleen weet niet wanneer?
In Drachten dat wel want wil dat MarMar ook mee kan :Y
pi_99344518
Hoe kan je foto's online zetten en resizen?
pi_99344534
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Was ik in de Ikea geweest voor een afzuigkap.. bijna een week geleden maar ben er nog niet overheen.
Nu komt ie er morgen in, moeten we eerst nog bijna de halve keuken slopen :')

Ik snap er niets van :D
  maandag 11 juli 2011 @ 23:00:59 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99344655
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef Perruche het volgende:
Hoe kan je foto's online zetten en resizen?
Photobucket resized geloof ik automagisch! :Y
pi_99344744
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Photobucket resized geloof ik automagisch! :Y
^O^ idd
pi_99344781
Mijn bestelling :')

SPOILER
Even in een spoiler, te groot denk ik!
pi_99344803
Weekmenu is af, dus ik ga slapen :W
Truste!!
pi_99344895
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef Perruche het volgende:
Mijn bestelling :')

SPOILER
Even in een spoiler, te groot denk ik!
Vind de broeken wel leuk voor in vrije tijd :Y lijken me lekker zitten, rest is niet mijn smaak :@
pi_99344984
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind de broeken wel leuk voor in vrije tijd :Y lijken me lekker zitten, rest is niet mijn smaak :@
:D ja precies! Op vakantie naar egypte wil ik wel een comfy toeristen broek :7.

Moet de rest nog even kijken, soms staat het en soms is het een vlag op een modderschuit :D
  maandag 11 juli 2011 @ 23:22:50 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99345905
Die sandaaltjes!! O+ *wil*

De rest kan jij denk ik goed hebben, maar staat idd niet iedereen :P Bij mij staan dergelijke broekies niet zo, al vind ik de eerste wel nais! De eerste rok vind ik leuker dan de tweede ivm Spaansige charme :P

Maar die sandaaltjes! O+ :D
pi_99346375
Weekmenu hier:

Maandag: pasta met gegrilde groenten
Dinsdag: noodles met kip, sugar snaps, chilies, etc.
Woensdag: pasta met peer en gorgonzola en walnoot
Donderdag: barbecue
Vrijdag: nachos
Zaterdag: lasagnette
Zondag: ik opteer voor pub op de hoek O+

Heb voor ontbijt en lunch enzo fruit gehaald voor
smoothies, zalm voor de vis ( :') ) en uiteraard is er nog ei *O*

Mr.Mo zit in de trein en ik ben aan het bedenken wat ik nog ga doen voor het slapen :o lezen, denk ik! Of tot zo :')
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 23:32:39 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99346421
dat rode rokje is leuk ja O+
  maandag 11 juli 2011 @ 23:34:08 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99346499
Ik ga morgen lunchen met haring O+ :9

Maar nu eerst schlaf'n geh'n! Trusten slankies *O* Morgen hopelijk weer sollicitatiebrief/ven schrijven :9

Tevens lol :')

[ Bericht 9% gewijzigd door MariaEtcetera op 11-07-2011 23:41:38 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 07:14:15 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99354654
Ik ben dit weekend in Drachten. Meeten? :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 07:17:17 #269
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99354664
5 km in 30:23 (9,9 km/u). Ging weer lekker! *O*. Hopelijk loop ik gauw weer eens 10!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 07:21:50 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99354691
@ Mo: ligt het aan mij of eet jij (ook) best vaak hetzelfde? Zie de nachos en de gorgonzola met peer iig regelmatig voorbij komen :P.

En ik weet wel dingen om te doen voor het slapen zonder mr Mo O-) .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 07:24:27 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99354709
Vanmiddag uit het werk Bon Jovi-kaartje scoren. Als het goed is, zijn er nog kaarten. Stiekem wil ik in de pauze al gaan, maar ik heb maar een half uur en ik denk dat dat een beetje enthousiast is :'). Ga ik in de pauze gedroogde kikkererwten halen bij de natuurwinkel op Scheef :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_99354722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 07:24 schreef Viking84 het volgende:
Vanmiddag uit het werk Bon Jovi-kaartje scoren. Als het goed is, zijn er nog kaarten. Stiekem wil ik in de pauze al gaan, maar ik heb maar een half uur en ik denk dat dat een beetje enthousiast is :'). Ga ik in de pauze gedroogde kikkererwten halen bij de natuurwinkel op Scheef :Y.
Oeh netjes hoor :Y
Decent people wash their car in lunchbreak (insert muzieknootje).

Ik zit wakker te worden :') heb echt de pest aan de dinsdag maar vooruit.
Zo eens wat functioneringsgesprekken voorbereiden hoez en de zee ;)

Weekmenu

SPOILER
  dinsdag 12 juli 2011 @ 07:27:20 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99354732
Oeh die pasta pesto! :9~. Receptje? O-) .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 07:28:01 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99354741
Wij eten de beroemde Turkse tortilla's! *O*. Hopelijk heb ik ze in mijn herinnering niet tot onovertrefbare proporties opgeblazen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99354829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 07:27 schreef Viking84 het volgende:
Oeh die pasta pesto! :9~. Receptje? O-) .
Ik doe het wel op gevoel hoor :@

SPOILER
pi_99354850
Goedemorgen!

Haha Maria ik wist wel dat jij die slippertjes leuk zou vinden :D
Dat broekje moet ik ook even kijken of dat gaat, met die dikke bovenbenen... nou ja, september pas op vakantie dus ik heb nog even! Gisteren was een goede start :) .
pi_99354860
Pasta al pesto e patate :9
pi_99354862
M'n ex maakte dat nog wel eens voor ontbijt :')
pi_99354902
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 07:45 schreef Perruche het volgende:
M'n ex maakte dat nog wel eens voor ontbijt :')
:X

3 halen 1 betalen in de plaatselijke kledingwinkel, temptation :o
Maar met mijn geluk tik ik dan nog 150 euro af :')
pi_99354924
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 07:50 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:X

3 halen 1 betalen in de plaatselijke kledingwinkel, temptation :o
Maar met mijn geluk tik ik dan nog 150 euro af :')
Haha ja hij was italiaan en homesick, dan krijg je dat :D

Oeh klinkt goed, ik zou gewoon gaan :')

:W werken bis spater!
  dinsdag 12 juli 2011 @ 07:56:37 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99354944
Uuugh kreeg ik vannacht nog ff de schrik, bloed bij de urine :X. Gelukkig leverde Google me op dat dat goed mogelijk is na zo'n onderzoek als gister. Moet na 2 dagen voorbij zijn. Maar ik stond echt ff zo van: :o :'( .
pi_99354953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Haha ja hij was italiaan en homesick, dan krijg je dat :D

Oeh klinkt goed, ik zou gewoon gaan :')

:W werken bis spater!
Oooh aha! We gaan ook maar wel voor de Mr :)
pi_99354959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuugh kreeg ik vannacht nog ff de schrik, bloed bij de urine :X. Gelukkig leverde Google me op dat dat goed mogelijk is na zo'n onderzoek als gister. Moet na 2 dagen voorbij zijn. Maar ik stond echt ff zo van: :o :'( .
Jeetje :{ jij hebt ook echt alle ellende erbij :N
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:01:22 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99354981
* uniekhoorn heeft hardloopkleding aan *O*
Mijn been doet het ng goed, nu een klein rondje proberen.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:05:00 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99355013
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 07:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jeetje :{ jij hebt ook echt alle ellende erbij :N
Jaa, als ik iets doe, doe ik het goed :').
pi_99355032
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[me=uniekhoorn] heeft hardloopkleding aan *O*
[/me]
^O^
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:05 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jaa, als ik iets doe, doe ik het goed :').
Nou zeg dat wel :Y
pi_99355085
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[me=uniekhoorn] heeft hardloopkleding aan *O*
[/me]
een klein rondje, ok? Niet te snel weer opbouwen, je krijg die klachten niet voor niets!
pi_99355128
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

een klein rondje, ok? Niet te snel weer opbouwen, je krijg die klachten niet voor niets!
Eens! Die 5 km van vorige week heeft er hier ook voor gezorgd dat mijn voet weer pijn doet! Ik doe vanavond wel weer 10 minuten op de loopband en donderdag 3 km ofzo. :D
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:30:39 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99355276
Morrrrrrning! Ik word tegewoordig vanzelf tussen 7 en 8 wakker. Nog even liggen soezen en nu maar eruit.

Huis aan kant maken. Verder. geen plannen overdag behalve vriendje ophalen van het lab, eten bij zijn vader en met pa em de zusjes met aanhang en broertje zonder aanhang naar HP7 marathon vanavond *O*
Kwak
pi_99355313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:30 schreef kwakz0r het volgende:
Morrrrrrning! Ik word tegewoordig vanzelf tussen 7 en 8 wakker. Nog even liggen soezen en nu maar eruit.
Ik ook en dat vind ik in combinatie met slapen gaan om 1 uur toch een wat minder fijne combinatie :').
pi_99355429
Uniek rustig aan he met je pootje :) en Henk ook!

Gisteren niet gaan spinnen maar vanavond wel weer sporten. Misschien spinnen misschien iets anders... Het was te mooi weer gisteren ;)
pi_99355431
Goedemorgen!

Ben nu wel nieuwsgierig naar de fotos zeg :P

Lijstje van gister
O: dubbele boterham vlokken
T: pruim
L: dubbele boterham vlokken, dubbele geitenkaas, pruim
T: antaflu, pruim
D: gebakken garnaaltjes, aardappeltjes uit de oven en grote salade met zelfgemaakte mosterddressing
T: mona's brownietoetje (lekkere chocolademousse met vieze stukjes)
T: 3 rosé
  dinsdag 12 juli 2011 @ 08:42:43 #293
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_99355436
Beuh. Moe. :z
pi_99355457
Welke foto's puff?

Je lijstje, misschien iets te veel zoet (vlokken, chocotoetje) en te weinig groente...?

Ik was echt blij met mijn lijstje gister trouwens :@ die taart was niet zo goed, maar niet te veel kcals en wel groente enzo :)
pi_99355479
mijn planning:

O: yoghurt met banaan en allbran
L: restje pasta primavera met parmezaanse kaas
T: ?
S: klein rondje hardlopen
D: ovenfrietjes, broccoli, biefstuk
T: iets lekkers.

Ha. Laatste dag werken vandaag, en vanavond stapt de Duutser op het vliegtuig richting europa weer, fijn!
pi_99355570
Moggels! Da's lekker op je werk komen, geen stoel aangeschoven, kranten niet geniet (misdadig!) en collega in geen velden of wegen te bekennen :') en ze heeft op haar verlofkaart staan dat ze deze week volledig werkt. Terwijl er een afspraak staat dat je dat niet doet als we maar beperkt open zijn en je teveel verlofuren hebt.

*ineens weer weet waarom ik elders gesolliciteerd heb* oO<
pi_99355644
Dat klinkt stom, syrena, doen ze dat soort onzin vaker?

Per: mn salade was huge, en ook met worteltjes en echte groenters.
pi_99355667
Jagar prima planning hoor :Y

Mijn planning:
O: 200 gr magere yoghurt met 4 el cruesli, lijnzaad, druiven
T: 200 gr kerstomaatjes
L: 2 sneden brood kaas en een rauwkost salade
T: 2 babybel
B: 2x20 minuten fietsen
T: pakje rijstmelk
S: iets in de sportschool
D: salade met echte groentjes :7 (afgekeken van puff!)
pi_99355718
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:42 schreef Perruche het volgende:
Uniek rustig aan he met je pootje :) en Henk ook!

Gisteren niet gaan spinnen maar vanavond wel weer sporten. Misschien spinnen misschien iets anders... Het was te mooi weer gisteren ;)
Jajajaja, ik heb het hardlopen alweer even in de ijskast gezet. Iig de langere stukken. :) Doe vanavond weer een rondje fitness en cardio en schijn mijn Posterior chain te moeten trainen, dus dat ga ik maar even navragen. :)

Lijstje:
B: 15 min. fietsen
O: banaan, 250 ml yoghurt/kwark met wat mango (noes! Muesli vergeten!)
T: 2 boterhammen grillworst
L: nog zo'n lekker broodje van de turk met lamsshoarma
T: wat couscoussalade
T: wat paranoten of amandelen
S: sportschool
D: meer couscoussalde en misschien nog wat extra groentjes. :)

En ik had vanochtend weer 2 wekkers die niet afgingen! }:|
Doe wat je niet durft.
pi_99355720
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat klinkt stom, syrena, doen ze dat soort onzin vaker?

Per: mn salade was huge, en ook met worteltjes en echte groenters.
Ja, standaard als de baas vergadering heeft of vakantie. En die vindt: Als ik het niet constateer kan ik er niks van zeggen :')

Maar dat is meer omdat ze flipt om het minste en dan gaat schreeuwen. Zoals daarnet dus tegen mij, omdat ze iets van onze systeemconversie niet had meegekregen. Als je dan terecht zou opmerken dat het haar eigen verantwoordelijkheid is om ook zélf eens te informeren naar hoe & wat wordt het alleen maar erger.

Toen ze terugkwam van de wc kreeg ik wel een niet helemaal welgemeend sorry :') waarna ze daarna op luide toon verder haar gal spuwde.

Nou ja, ik hoef maar tot 15 uur.
pi_99355858
Morg'n...

Gooi ik 'm wel dicht! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')