Maar ik ben ook wel heuuul eng hoor!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:49 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk dat ze gewoon niet meer terug durft te komen Maria
Thanks Zumbakoninginquote:Op maandag 11 juli 2011 22:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar ik ben ook wel heuuul eng hoor!![]()
![]()
Nja dat denk ik, of ze wacht tot de storm (harhar, welke storm) is overgewaaid
![]()
Mooie lijst, Uniek
Ik snap er niets vanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Was ik in de Ikea geweest voor een afzuigkap.. bijna een week geleden maar ben er nog niet overheen.
Nu komt ie er morgen in, moeten we eerst nog bijna de halve keuken slopen
Photobucket resized geloof ik automagisch!quote:Op maandag 11 juli 2011 22:58 schreef Perruche het volgende:
Hoe kan je foto's online zetten en resizen?
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Photobucket resized geloof ik automagisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler, te groot denk ik!
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:03 schreef Perruche het volgende:
Mijn bestellingVind de broeken wel leuk voor in vrije tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler, te groot denk ik!lijken me lekker zitten, rest is niet mijn smaak
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 11 juli 2011 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind de broeken wel leuk voor in vrije tijdlijken me lekker zitten, rest is niet mijn smaak
Oeh netjes hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:24 schreef Viking84 het volgende:
Vanmiddag uit het werk Bon Jovi-kaartje scoren. Als het goed is, zijn er nog kaarten. Stiekem wil ik in de pauze al gaan, maar ik heb maar een half uur en ik denk dat dat een beetje enthousiast is. Ga ik in de pauze gedroogde kikkererwten halen bij de natuurwinkel op Scheef
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Ik doe het wel op gevoel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:45 schreef Perruche het volgende:
M'n ex maakte dat nog wel eens voor ontbijt
Haha ja hij was italiaan en homesick, dan krijg je datquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
3 halen 1 betalen in de plaatselijke kledingwinkel, temptation
Maar met mijn geluk tik ik dan nog 150 euro af
Oooh aha! We gaan ook maar wel voor de Mrquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha ja hij was italiaan en homesick, dan krijg je dat
Oeh klinkt goed, ik zou gewoon gaanwerken bis spater!
Jeetjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uuugh kreeg ik vannacht nog ff de schrik, bloed bij de urine. Gelukkig leverde Google me op dat dat goed mogelijk is na zo'n onderzoek als gister. Moet na 2 dagen voorbij zijn. Maar ik stond echt ff zo van:
![]()
.
Jaa, als ik iets doe, doe ik het goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetjejij hebt ook echt alle ellende erbij
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[me=uniekhoorn] heeft hardloopkleding aan
[/me]
Mijn been doet het ng goed, nu een klein rondje proberen.
Nou zeg dat welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jaa, als ik iets doe, doe ik het goed.
een klein rondje, ok? Niet te snel weer opbouwen, je krijg die klachten niet voor niets!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[me=uniekhoorn] heeft hardloopkleding aan
[/me]
Mijn been doet het ng goed, nu een klein rondje proberen.
Eens! Die 5 km van vorige week heeft er hier ook voor gezorgd dat mijn voet weer pijn doet! Ik doe vanavond wel weer 10 minuten op de loopband en donderdag 3 km ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
een klein rondje, ok? Niet te snel weer opbouwen, je krijg die klachten niet voor niets!
Ik ook en dat vind ik in combinatie met slapen gaan om 1 uur toch een wat minder fijne combinatiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:30 schreef kwakz0r het volgende:
Morrrrrrning! Ik word tegewoordig vanzelf tussen 7 en 8 wakker. Nog even liggen soezen en nu maar eruit.
Jajajaja, ik heb het hardlopen alweer even in de ijskast gezet. Iig de langere stukken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:42 schreef Perruche het volgende:
Uniek rustig aan he met je pootjeen Henk ook!
Gisteren niet gaan spinnen maar vanavond wel weer sporten. Misschien spinnen misschien iets anders... Het was te mooi weer gisteren
Ja, standaard als de baas vergadering heeft of vakantie. En die vindt: Als ik het niet constateer kan ik er niks van zeggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat klinkt stom, syrena, doen ze dat soort onzin vaker?
Per: mn salade was huge, en ook met worteltjes en echte groenters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |