icm witte huid, ihazthemquote:Op maandag 11 juli 2011 18:37 schreef loveli het volgende:
Bright side: zwarte haren laten zich laseren.
Heb je dat recept al gepost?quote:Op maandag 11 juli 2011 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Zo, de spinaziebol is nom, ook al was ik door de chaos in m'n kop de nootmuskaat, de peper en het zout vergeten. Morgen gaat Mark weer Turkse tortilla's maken
.
Yep, maar wil het nog wel een keer doen hoorquote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
icm witte huid, ihazthem
[..]
Heb je dat recept al gepost?
"quote:Op maandag 11 juli 2011 19:17 schreef kwakz0r het volgende:
ja, dat zou ik haast vergeten, beterschap voor je zus vik!
Je zat in het Ibis hotel toch? In het centrum? Dan kan je richting Minnewater lopen en dan over de wallen rondom Brugge. Beetje oppassen voor alle toeristen maar geen stoplicht te zien. Ik zou het centrum niet in rennen, al die bejaarde Amerikanen die daar voorbij sjokken ;-)quote:Op maandag 11 juli 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik neem m'n hardloopschoenen ook mee naar Brugge. En volgens mijn schema moet ik dan 8 km doen
![]()
. Ben benieuwd of het allemaal een beetje hardloopbaar is daar
.
Van de spinaziebollenquote:Op maandag 11 juli 2011 19:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, maar wil het nog wel een keer doen hoor.
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Leuk, New York!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:21 schreef Syrena het volgende:
Zo, bijgeleesd![]()
Beterschap voor je zus Vik!
Mooie blommen XM, succes met de vergadering terracotta eendjes?Ieh
En jaloers op de Scylla [me=Syrena] wants.
[/me]
Maar eerst maar eens een volwassen eettafel met stoelen. Ik ben een weegschaal, dus drama(ik zoek al sinds ik op mezelf woon
heb nu wel leuke stoelen gezien, denk ik, moet ze nog in het echt gaan bekijken).
Oja, en mijn zus wil met mij stedentrippen naar New York, eind oktober/begin novemberbenieuwd of het doorgaat, want typisch mijn zus had ze eerst mij gevraagd, inmiddels weer plannen gemaakt met een andere vriendin en nu mij weer, want de vriendin "heeft toch nooit geld"
Ik moet haar nog vertellen dat ik geen hostel wil dat een gezamelijke badkamer heeft
![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slankies
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjulliewel voor de prachtige bos bloemen
Wow, ben helemaal verrast! Wat lief
Aww![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Yeah!!!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:24 schreef Mini. het volgende:
[..]
Leuk, New York!Ik weet nog wel een paar redelijk goedkope hotelletjes.
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:31 schreef Syrena het volgende:
Hondengezeik in spoiler, moest het ff kwijt
Kan hij niet bij jou in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 11 juli 2011 19:25 schreef anna82 het volgende:
[..]
Dat heeft de firma Henk en Zonen snel geregeld zeg!
Ja kan. Maar dan verandert er niks, namelijk dat ik 17 dagen lang 24/7 bij de hond ben. Alleen is die hond dan ook nog in paniek omdat ie niet in zijn eigen huis isquote:
17 dagen vakantie op moeten nemen omdat je ouders op vakantie willen? Ben ik bot als ik zeg dat ze dan mooi een andere oppas mogen regelen? Manipuleren is echt not done.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja kan. Maar dan verandert er niks, namelijk dat ik 17 dagen lang 24/7 bij de hond ben. Alleen is die hond dan ook nog in paniek omdat ie niet in zijn eigen huis is![]()
Ik moet die 17 dagen ook vrij nemen, want 's ochtends snel uitlaten, naar mijn werk racen, max 4 uur werken en terugracen kost me mijn zenuwen.
Ik las vorig jaar op MP een advertentie van mensen die zelf een Beagle hadden en die Beagles opvingen voor vakanties. En dat klonk helemaal geweldig. Ze zaten alleen in Zwolle
Kan die hond dan niet alleen zijn?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja kan. Maar dan verandert er niks, namelijk dat ik 17 dagen lang 24/7 bij de hond ben. Alleen is die hond dan ook nog in paniek omdat ie niet in zijn eigen huis is![]()
Ik moet die 17 dagen ook vrij nemen, want 's ochtends snel uitlaten, naar mijn werk racen, max 4 uur werken en terugracen kost me mijn zenuwen.
Ik las vorig jaar op MP een advertentie van mensen die zelf een Beagle hadden en die Beagles opvingen voor vakanties. En dat klonk helemaal geweldig. Ze zaten alleen in Zwolle
Sorry hoor, maar ik vind het van de zotte dat JIJ moet vrijnemen om op de hond te passen! Je ouders willen toch op vakantie? Dan moeten zij dit oplossen!quote:Op maandag 11 juli 2011 19:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, je denkt er precies zo over als ik. Ik weet de data nog niet, maar zodra ik die weet en er echt niet met ze te praten valt en ze weer gaan manipuleren, boek ik zelf een singlesreis naar Amerika heb ik me voorgenomen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
17 dagen vakantie op moeten nemen omdat je ouders op vakantie willen? Ben ik bot als ik zeg dat ze dan mooi een andere oppas mogen regelen? Manipuleren is echt not done.
Is het jouw hond dan ook echt?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nee, je denkt er precies zo over als ik. Ik weet de data nog niet, maar zodra ik die weet en er echt niet met ze te praten valt en ze weer gaan manipuleren, boek ik zelf een singlesreis naar Amerika heb ik me voorgenomen.
Die 14 dagen vorig jaar waren al afgrijselijk en dan tel ik nog niet eens mee dat ik na hun thuiskomst een week ziek was van de hondenbeet![]()
Kijk, als ik nu een man had en een gezin met kinders, dan was het anders. Dan was ik niet 24/7 met hem alleen, hij verveelt zich te pletter als ie alleen met mij is en ik voel me zo ontzettend verantwoordelijk dat ik echt geen vakantie heb dan.
Ik denk dat ik ze echt weken ga negeren als ik het aankaart en de zin: Eigenlijk is het jouw hond weer geuit wordt. Echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |