abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99335465
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:28 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*joehoee ;)
Oh, dacht dat ik al geantwoord had :@ het ligt er aan wat voor andere honden. Ik ben er nog steeds niet achter waarom hij sommige honden absoluut niet moet :') sommige mannetjes maakt hij bang, andere maken hem bang. Herders :N labradors :Y maar dan ook weer niet alle labjes. Als hij los is is het veel minder erg dan aan de riem. En (loopse) dames :9~

Maar de meeste pensions/kennels hebben een proefdag zag ik al.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99335717
Oja, mijn lijst ging na het avondeten alweer bergaf:

O: Rijstwafel met yoghurtlaagje o, nee toch niet het begon hier al :')
T: Rijstwafel met yoghurtlaagje
T: Snee volkoren met salami
L: Twee snee-en volkoren met salami
T: Smoothie, 1 banaan, 5 aarbeien, scheut magere yogurt, restje melk, scheut vruchtensap
D: 75 gram volkorenpasta met carbonarasaus uut een pötje van de Xenos. Paar lepels gebruikt, rest weggegooid wegens enorm goor. 50 gram strooikaas erdoor gedaan om de smaak te verbergen
T: Cracker van de Lidl met de andere 50 gram strooikaas erop gesmolten
T: Twee wortelmuffins met krenten
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 11 juli 2011 @ 20:41:19 #203
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99335922
geen groente bij je D syrena? verder qua kcal denk ik wel een ok lijstje (afhankelijk van hoe groot de muffins zijn misschien). En er zitten wortels in je muffins natuurlijk :7 zelf gebakken? :9
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_99336034
het avondeten zelf vind ik ook maar matig Syrena.. maar de pasta was wel volkoren, dat dan weer wel ;)
pi_99336082
En tot morgen! Nog even tvkijken met lief en dan bedtijd.
pi_99336193
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:32 schreef Blurred86 het volgende:
lijstjesdump:

O: havermout, banaan, melk
S: 32 min hardlopen 9.9 km/u
T: half glas granaatappelsap, 2 sneetjes volkoren sodabread (1x pindakaas/jam, 1x gorgonzola/honing), koffie met melk
T: nepmagnum almond
T: 1 snee volkoren sodabread met eiersalade (gekookt ei +beetje light mayo), thee met melk
T: appel
D: couscous met groente (ui, champ, wortel, courgette, paprika, cherrytomaatjes), wat geraspte kaas en 2 worstjes +beetje ketchup
T: wijntje, yoghurt met wat muesli

op de magnum na ben ik best tevreden :P nee flauw, maar ik vind hem eigenlijk best ok zo denk ik :) wat jullie?
Ik denk dat je redelijk hoog zit in de kcal. Al je tussendoortjes zijn erg calorierijk...Maar, je hebt geen L.

Gooi het voor de lol eens door een caloriechecker?
pi_99336302
Lijstje:

O: yoghurt met banaan en allbran
T: chocolatechip cookie
L: restje geroosterde aardappel met courgette, rode ui, wortelen en worstje
T: halve honingmeloen
T: volkorenboterham met pindakaas
D: pasta primavera met peultjes, bleekselderij en erwten
pi_99336730
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:41 schreef Blurred86 het volgende:
geen groente bij je D syrena? verder qua kcal denk ik wel een ok lijstje (afhankelijk van hoe groot de muffins zijn misschien). En er zitten wortels in je muffins natuurlijk :7 zelf gebakken? :9
Nee geen veggies :@ . De muffins waren niet heel groot gelukkig, vorige week gebakken en ingevroren :Y) Ik had een recept waar je de wortels eerst tot puree moest koken. En dan afkoelen en dan met yoghurt, meel, boter etc. Alleen dat afkoelen van de puree duurde me veel te lang, dus de muffins zijn een tikje klef van binnen. Ik vind dat wel lekker :@

Recept:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99336835
Oh en ze moesten echt veel langer bakken dan 20 minuten. Was zeker 45 min. maar dat zal aan de puree hebben gelegen.
pi_99337009
Mijn lijstje:
O: 150 magere yoghurt, druiven, lijnzaad
T: flink stuk kersenvlaai
L: triangelbroodje kipkerrie, 200 gr rauwkost met 1 lepel dressing
T: nectarine, 2 babybel kaasjes
B: 2x 20 minuten fietsen
D: pasta met 2 el creme fraiche, champignons, prei en ui

Toch geen RPM, vriendje is morgenavond toch weg en dan ga ik liever dan *)

Best tevreden verder!
pi_99337095
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:42 schreef MarMar het volgende:
het avondeten zelf vind ik ook maar matig Syrena.. maar de pasta was wel volkoren, dat dan weer wel ;)
Ik heb gister wel veel veggies gegeten! Forel op de BBQ (dus met kop en vel er nog aan) en dan tomatensalade met bolletjes mozarella en verse basilicum en rucola uit de tuin, gemengde sla met radijsjes, lenteui en verkruimelde geitenkaas, ijsberg met snippers gerookte zalm, snippers gerookte forel, snippers grana panado, olijven.

:Y)
pi_99337141
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh, dacht dat ik al geantwoord had :@ het ligt er aan wat voor andere honden. Ik ben er nog steeds niet achter waarom hij sommige honden absoluut niet moet :') sommige mannetjes maakt hij bang, andere maken hem bang. Herders :N labradors :Y maar dan ook weer niet alle labjes. Als hij los is is het veel minder erg dan aan de riem. En (loopse) dames :9~

Maar de meeste pensions/kennels hebben een proefdag zag ik al.
^O^ het is dat het wel erg ver weg is maar nu zou ik hem prima hier kunnen hebben mits hij Bo heel laat ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_99337234
Hey syrena een beetje voor jezelf opkomen hoor! Vragen ze je zus ook voor dit soort klusjes?
  maandag 11 juli 2011 @ 21:02:21 #214
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99337469
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik denk dat je redelijk hoog zit in de kcal. Al je tussendoortjes zijn erg calorierijk...Maar, je hebt geen L.

Gooi het voor de lol eens door een caloriechecker?
OK, ik kom op ą1900 t/m mijn D (dat is wat ik tot nu toe op heb). Vond mijn (zelfgebakken) brood een beetje moeilijk inschatten, heb voor die 3 sneden 4 sneden allinson gerekend. Ik vind dat best wel meevallen? zeker incl hardlopen (volgens looptijden.nl 369 kcal) en ik wil ook niet afvallen he, het mag alleen wel wat strakker allemaal :7
pi_99337498
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ het is dat het wel erg ver weg is maar nu zou ik hem prima hier kunnen hebben mits hij Bo heel laat ;)
Ik denk dat ie van Bo een zenuwtrekkend oog zou krijgen :+ krijgt ie ook van de hond van mijn zus. Die is nogal springerig en energiek. Al weet ze inmiddels wel dat Ozzie niet wil spelen ;(

Ik moet voor volgend jaar gewoon een lekkere vent hebben met drie kinders en een boerderij en een half bos oO< koeien, paardjes en een stevig hek om het land.
pi_99337679
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef Perruche het volgende:
Hey syrena een beetje voor jezelf opkomen hoor! Vragen ze je zus ook voor dit soort klusjes?
Die is heel slim in Utrecht gaan wonen en roggelt het zo dat wij haar een hond afraden, ze er toch eentje neemt formaat joekel en brengt die dan lekker naar mijn moeder :')

Toen ik zei dat ze ook wel een keer Ozzie kon nemen kwam het: Kom je toch gezellig met hem hierheen een dagje?! (Dus 2 uur in de trein en dan de rest van de dag op hun flat. Gezallich)
pi_99337704
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Yeah!!! *O* Vlucht zal rond de 535 zitten denk ik.
Dat zou goedkoper moeten kunnen! Wanneer willen jullie gaan?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_99337786
Ik heb ook al gezegd dat zij best met hun twee eens hierheen kunnen komen, ze kunnen dan in mijn ouders' huis zitten (met megatuin waar niemand in kan kijken) en hun eigen hond meenemen. Maar gek genoeg wordt dat aanbod telkens niet aangenomen :+
pi_99337835
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat zou goedkoper moeten kunnen! Wanneer willen jullie gaan?
Eind okt/begin november. Heb gisteren alleen ff op cheaptickets gekeken trouwens.
pi_99337957
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik denk dat ie van Bo een zenuwtrekkend oog zou krijgen :+ krijgt ie ook van de hond van mijn zus. Die is nogal springerig en energiek. Al weet ze inmiddels wel dat Ozzie niet wil spelen ;(

Ik moet voor volgend jaar gewoon een lekkere vent hebben met drie kinders en een boerderij en een half bos oO< koeien, paardjes en een stevig hek om het land.
_O- het is een lastig beest,maar idd Bo is behoorlijk aanwezig.
pi_99338011
Ik heb net allemaal dingen bij Zalando besteld :o
  maandag 11 juli 2011 @ 21:13:44 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99338143
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net allemaal dingen bij Zalando besteld :o
wat daaaannnn?
pi_99338150
En volgens eetmeter 1700 kcal. Best ok!

Nu ff rondje lopen, lekker weer O+
pi_99338180
quote:
14s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:13 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

wat daaaannnn?
es ff kijken of ik straks een fotootje van mn bestelling kan uploaden. Nu eerst ff naar buiten!
pi_99338289
Beschrijving:
2 paar slippers (in 2 maten :P )
2 rokjes (een rood/geel achtig, 1 blauw)
2 t-shirtjes (wit en geel)
2 "hike broeken" voor op vakantie (van die stoffen)

Jaja het getal 2 O+
pi_99338297
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:14 schreef Perruche het volgende:

[..]

es ff kijken of ik straks een fotootje van mn bestelling kan uploaden. Nu eerst ff naar buiten!
Ja zeg, ons eerst lekker maken }:|
Ik zit in de bloemkoollucht,heb een bloemkool die niet bepaald wit was aan het buurpaard gegeven dit het vol smaak opknaagt :9
  maandag 11 juli 2011 @ 21:16:38 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99338363
Perruche en Jeager, jullie zitten vrij laag in calorieen denk ik.
Nog een stukje fruit ? Of lekker een crackertje met kaas? :9 Of een tomaatje gevuld met wat tonijn uit blik?

Perruche: 1700? Hmm, dat is wel ok ja :)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 11 juli 2011 @ 21:17:17 #228
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99338415
ik zit doelloos en chagerijnig te f5-en :') ik ga mn pc uitzetten denk ik :Y
Kwak
  maandag 11 juli 2011 @ 21:19:38 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99338586
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit doelloos en chagerijnig te f5-en :') ik ga mn pc uitzetten denk ik :Y
Lekker even in je tuin O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99338664
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Perruche en Jeager, jullie zitten vrij laag in calorieen denk ik.
Nog een stukje fruit ? Of lekker een crackertje met kaas? :9 Of een tomaatje gevuld met wat tonijn uit blik?

Perruche: 1700? Hmm, dat is wel ok ja :)
ik heb nog een mini-toblerone erbijgegeten... :9

@ Blurred: 1900 valt me mee, inderdaad! Ik had het op 2500 ingeschat!

@ Syrena: al die salades die je gister gegeten hebt zijn nou niet echt de goede groentes vol met vitamientjes. Erg lekker, maar voor de rest...
pi_99338960
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Eind okt/begin november. Heb gisteren alleen ff op cheaptickets gekeken trouwens.
Ik ga even voor je zoeken. Maakt het nog uit of je vertrekt vanaf AMS, DUS of BRU?
Doe wat je niet durft.
pi_99339937
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ga even voor je zoeken. Maakt het nog uit of je vertrekt vanaf AMS, DUS of BRU?
AMS is makkelijker denk ik, maar DUS of BRU kan ook. Maar dan moet m'n vader ons waarschijnlijk brengen :+
pi_99340175
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

AMS is makkelijker denk ik, maar DUS of BRU kan ook. Maar dan moet m'n vader ons waarschijnlijk brengen :+
Brussel is voor jou veel dichter bij dan AMS ! En ook Dusseldorf kun je erg makkelijk met de trein komen, zeker als iemand jullie even in Duitsland op de trein zet!
pi_99340299
Zeg, wie was er allemaal kamperen in Delft? Ik kijk door Phaidra's foto's, en er is 1 gezicht dat ik niet kan plaatsen. Ja, en Meneer Phaidra, maar dat leek me logisch...

Wat een mooi plekje hadden julie, inderdaad!
pi_99340590
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:
Zeg, wie was er allemaal kamperen in Delft? Ik kijk door Phaidra's foto's, en er is 1 gezicht dat ik niet kan plaatsen. Ja, en Meneer Phaidra, maar dat leek me logisch...

Ik vraag het me nu ook af! :)

Dat vleesch O+

Ik ben mega-opgeblazen, mijn buik is humongous, heb zelfs een zwangerschapstest gedaan (negatief), nu maar een ketel thee leegdrinken.
pi_99340605
Chico?

Vliegtuigspotters zijn ergens goed voor! O+ het vliegtuig van Mr.Mo is geland :P
ik neem er wat druifjes en een roseetje op :9
Alleen balen dat hij volgens mij via Rotterdam naar Arnhem moet, klopt dat?
Ja doei.
  maandag 11 juli 2011 @ 21:48:48 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99340619
Kan er ook inderdaad 1 niet plaatsen :P
pi_99340678
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Chico?

Vliegtuigspotters zijn ergens goed voor! O+ het vliegtuig van Mr.Mo is geland :P
Nee, die herkende ik wel. Tenminste, die is blond.
pi_99340709
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Brussel is voor jou veel dichter bij dan AMS ! En ook Dusseldorf kun je erg makkelijk met de trein komen, zeker als iemand jullie even in Duitsland op de trein zet!
Ja maar mijn zus woont in Utrecht. Daar kan ik dan een dag vantevoren op m'n gemak heen en blijven slapen en dan naar Schiphol worden gebracht (of samen treinen).
pi_99340735
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Chico?

schiphol.nl doet het meestal ook wel voor aankomsten monitoren. Hoewel ik het alleen zijn gewend ben hou ik meestal ook vluchttijden enzo in de gaten.. :@
pi_99340761
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kijk eens op www.delta.com Ik vind nu een vlucht (vertrek 4 nov terug 12 nov) voor 436 euro pp
:)

En het onbekende gezicht op de foto's is een vriendin van mij. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99340858
En mijn zus zal wel ongelofelijk gaan miepen als ze hélémaal naar Limbabwe moet met volle bepakking omdat we vanaf Brussel of Dusseldorf vertrekken :') En ook weer terug w/

Dus dan moet het wel een flinke besparing opleveren _O-
pi_99340884
Het alleen zijn vind ik ook niet zo erg, op zich. Het is vooral de vliegreis de me zorgen baart. Heb nu de hele bank voor me alleen :9 en de druifjes zijn lekker O+ en DS9 is weer leuk O+
Ja doei.
pi_99340984
Ik kruip maar eens in bed, geloof ik. Nog even genoeg energie op doen voor een laatste dag werken, en dan 3 en misschien wel 4 weken vakantie! *O*
pi_99341030
Welk vliegveld is in NY het handigste, JFK of die andere?
pi_99341085
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:55 schreef Syrena het volgende:
Welk vliegveld is in NY het handigste, JFK of die andere?
JFK of Newark maakt niet uit. Allebei goed te doen.
Gewoon kijken welke goedkoper is. :)
Doe wat je niet durft.
pi_99341131
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:43 schreef Jagärtrut het volgende:

Een vriendin van HPKW waarschijnlijk? En ik ben niet blond meer. Niet echt tenminste.

Oh en uhm, mocht iemand vriendjes willen zijn op facebook om mijn foto's ook te kunnen zien, ik voeg uit principe geen mensen toe die ik niet irl gezien heb :@ maar ik kan proberen om mijn fotoalbum voor vrienden van vrienden zichtbaar te krijgen.

Syrena, volgens mij gaat er ook een pendelbus van Nijmegen station naar Weeze? Tenminste, ik moet die pendelbus komende zomer hebben. Kost 16 euro pp, dat dan wel weer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_99341744
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Een vriendin van HPKW waarschijnlijk? En ik ben niet blond meer. Niet echt tenminste.

Oh en uhm, mocht iemand vriendjes willen zijn op facebook om mijn foto's ook te kunnen zien, ik voeg uit principe geen mensen toe die ik niet irl gezien heb :@ maar ik kan proberen om mijn fotoalbum voor vrienden van vrienden zichtbaar te krijgen.

Syrena, volgens mij gaat er ook een pendelbus van Nijmegen station naar Weeze? Tenminste, ik moet die pendelbus komende zomer hebben. Kost 16 euro pp, dat dan wel weer.
maar vanaf weeze kun je niet naar ny vliegen...dat is alleen maar ryanair en co....
pi_99342008
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar vanaf weeze kun je niet naar ny vliegen...dat is alleen maar ryanair en co....
Oh wacht ja, dusseldorf (weeze) en dusseldorf waren 2 verschillende luchthavens. Sorry :@.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 11 juli 2011 @ 22:46:44 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_99343866
*zweterig van Zumba* :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest wel lachen om Ewelina in een jurkje op de camping, trouwens _O-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')