Nog nooit van SM gehoord?quote:
Heb een ouder model hiervan, super!quote:
oh ik vind het niet meer echt pijn doenquote:
Ik stam nog uit de tijd dat de epilady nieuw wasquote:Op maandag 11 juli 2011 15:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb een ouder model hiervan, super!
Als het pijn doet, zijn je haartjes te lang. Buiten de eerste keer, is het dan eigen schuld als ie je pijn doet
Nope...quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb jij ook een arsenaal aan fijne dingen?
Is dat niet vreselijk duur?quote:Op maandag 11 juli 2011 15:57 schreef Viking84 het volgende:
Epileren resulteerde bij mij in ingroei, vreselijk. Heb nu een laserapparaat en ik heb hem nog niet zo vaak gebruikt maar heb veel minder last van haargroei. Ga hem in het najaar weer gebruiken en dan hoef ik volgende zomer niet of amper te scheren als t goed is. Nu naar huis!
Dat lijkt me dan weer goed naarquote:Op maandag 11 juli 2011 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n huid is er veel te gevoelig voor. Ging helemaal kapot, met allemaal wondjes en littekens tot gevolg. Dus ja.. echt jammer, maar helaas.
Gewoon elke ochtend onder de douche ff het scheermes eroverquote:Op maandag 11 juli 2011 16:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer goed naar![]()
Wat doe je dan? Harsen en scheren is ook irriterend.
Vachtje?
Nee hoor, het apparaat zelf was wel duur (380 euro ofzo, heb hem een jaar of 2 geleden gekocht) en de cartridge zijn afh van waar je ze koopt tussen de 30 en de 40 euro (je kunt er iets van 2 keer je hele lijf mee doen) en omdat je diverse groeicycli hebt, moet je de behandeling een paar keer herhalen, maar daarna heb je echt weinig tot geen haar meer op je lijf. Ik had echt altijd van die donkere haren. Als ik ze 's morgens schoor, zag ik ze 's middags alweer terug groeien, zo irritant. Nu voel ik ze 's avonds wel weer terug komen, maar je ZIET ze niet, tenzij je er met je neus bovenop zit en dus hoef ik echt niet vaker dan om de dag te scheren en meestal scheer ik zelfs maar 2 keer per week. Je mag dat apparaat (Silkn heet het) alleen gebruiken op een ongebruinde huid, dus ik ga in het najaar weer verderquote:Op maandag 11 juli 2011 15:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk duur?
Dan liever scrubben en epileren denk ik
Daar kan mijn huid dus niet tegen, tegen elke dag scheren. Krijg ik sneller wondjes. En ik ben gewoon best veel tijd kwijt aan scheren. Als ik alles doe, toch wel 1 tot 1,5 uurquote:Op maandag 11 juli 2011 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon elke ochtend onder de douche ff het scheermes erover. Arbeidsintensiever, maar levert me tenminste geen lelijke plekken op.
Om eerlijk te zijn niet zoquote:Op maandag 11 juli 2011 16:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zit er wel heel veel groente in je restje chinees Maria?![]()
Ik heb in mijn lunchpauze chocolade gekocht bij de Xenos, en heb het gewoon nog niet eens aangeraakt.Goed bezig al zeg ik het zelf.
Owja, en mijn broodje lamsshoarma was LEKKER!!!
Peer?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb in mijn lunchpauze chocolade gekocht bij de Xenos, en heb het gewoon nog niet eens aangeraakt.Goed bezig al zeg ik het zelf.
Owja, en mijn broodje lamsshoarma was LEKKER!!!
Ja jij hebt dus makkelijk pratenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Blurred86 het volgende:
het is maar wat je 'niet duur' noemt!![]()
maar goed, ik heb dan ook het geluk dat ik niet heel donker behaard ben en ik kan rustig een week zonder mijn benen te scheren zonder dat het opvalt (en dat doe ik dan ook regelmatig)
Die idd. en 72% chocolade met amandel en met pistache nootjes.quote:
Wowquote:Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar kan mijn huid dus niet tegen, tegen elke dag scheren. Krijg ik sneller wondjes. En ik ben gewoon best veel tijd kwijt aan scheren. Als ik alles doe, toch wel 1 tot 1,5 uur. Niet iets om elke dag te doen dus
.
En waar is het fruit?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tja, als ik niet heel voorzichtig ben, snijd ik mezelf en als ik niet grondig ben, wordt het niet spekgladquote:Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow. Ik ben met 'alles' een kwartiertje kwijt ofzo? En gebruik tegenwoordig zo'n duur mannenmesje + duur mannen scheergelspul dat schuim wordt als het nat wordt, en sindsdien geen ingegroeide haren meer gehad
. Nouja, dan wil ik nog wel 2 tientjes per jaar uitgeven.
Anderhalf uur? Hoe krijg je het voor elkaar, gaat dat haartje voor haartje?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar kan mijn huid dus niet tegen, tegen elke dag scheren. Krijg ik sneller wondjes. En ik ben gewoon best veel tijd kwijt aan scheren. Als ik alles doe, toch wel 1 tot 1,5 uur. Niet iets om elke dag te doen dus
.
Ja dan zou het nķg langer durenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Anderhalf uur? Hoe krijg je het voor elkaar, gaat dat haartje voor haartje?![]()
In ieder geval fijn voor je dat je dat laserding hebt, anders was je best een flink percentage van je leven bezig met ontharen!
Moet ik weer halen idd! Mijn aardbeien hebben ook een overbeharings-probleemquote:
Ik heb er eentje gekocht toen er een geld terug actie was, dat je het gratis mocht proberen. Heb nu een Gilette Fusion met Gilette Series gel. Allemaal spul voor de gevoelige huid. En 1 haal en alles is glad. Heb mezelf nog nooit gesneden ermee.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tja, als ik niet heel voorzichtig ben, snijd ik mezelf en als ik niet grondig ben, wordt het niet spekglad. Maar miss ligt dat ook aan de mesjes die ik gebruik hoor! Gebruik nu die van de Action en die bevallen best goed, maar miss zou Gillette for men een betere keus zijn? Maar eens uitproberen
.
Maar wel in ENGELAND!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Tip: zit nooit aan je neus/mond/oog als je net een chilipeper hebt gesneden
En Mr.Mo is net weg![]()
nu ben ik helemaal alleen hier..
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
En Mr.Mo is net weg![]()
we vinden dezelfde dingen leukquote:Op maandag 11 juli 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Maar wel in ENGELAND!![]()
![]()
Ga op ontdekking uit en doe alle dingen die MeneerdeWolf stom vindt
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
'What's your favorite scary movie?'[ afbeelding ]
Gelukkig is Mo blank en dartelt ze niet in babydolls door het huis samen met een blonde eveneens schaarsgeklede bff, anders waren haar dagen geteldquote:Op maandag 11 juli 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
En van je leuter moet je ook afblijvenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
En Mr.Mo is net weg![]()
De indianen hebben moeten plaats makenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig hebben we wel een Zombies forum
Wrijf nooit in je ogen als je uien hebt geoogstquote:Op maandag 11 juli 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
En Mr.Mo is net weg![]()
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb bij deze besloten dat mijn laatste T een soort fruit naar keuze wordt, om zowel mijn groentengebrek een beetje goed te maken als om V1z0Rmans tevree te stellen.
ik ook! En dan onder de douche scheren als ik m'n haar in de shampoo hebquote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zo'n gilette venus. Bevalt prima. Ik gebruik verder ook geen scheerschuim ofzo.
Conditioner in mijn geval, want dat moet langer intrekkenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ook! En dan onder de douche scheren als ik m'n haar in de shampoo heb
Mbt gedoe ben ik het met je eens hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Mini. het volgende:
Tjee, wat een gedoe allemaal. Ik scheer gewoon, nu met vrouwenmesjes van Kruidvat om te proberen maar vroeger altijd met een mannen-Gillette. Kwartiertje onder de douche en klaar. Het scheelt wel veel (qua tijd en irritatie) als je een fatsoenlijk mesje hebt, zodat je niet meerdere keren langs dezelfde plek hoeft.
ik gebruik 't sop van de shampoo als scheersopquote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Conditioner in mijn geval, want dat moet langer intrekkenmaar jep!
Ik ook niet nee... ik smeer hooguit naderhand body lotion erop, maar ook dat vergeet ik de helft van de tijd.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zo'n gilette venus. Bevalt prima. Ik gebruik verder ook geen scheerschuim ofzo.
Idem! Ik gebruik mesjes en schuim van de meneerquote:Op maandag 11 juli 2011 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Conditioner in mijn geval, want dat moet langer intrekkenmaar jep!
Geen zwarte panties aantrekken dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Idem! Ik gebruik mesjes en schuim van de meneer, in de zomer ongeveer 1x per week. 's Winters nauwelijks, ze zijn zo blond en zacht dat je ze toch niet ziet in een panty
.
quote:Op maandag 11 juli 2011 16:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Ja, dat moet ik dus altijd wel, dus miss ligt dat dan aan t mesje?quote:Op maandag 11 juli 2011 16:49 schreef Mini. het volgende:
Tjee, wat een gedoe allemaal. Ik scheer gewoon, nu met vrouwenmesjes van Kruidvat om te proberen maar vroeger altijd met een mannen-Gillette. Kwartiertje onder de douche en klaar. Het scheelt wel veel (qua tijd en irritatie) als je een fatsoenlijk mesje hebt, zodat je niet meerdere keren langs dezelfde plek hoeft.
bookings.com?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik dus altijd wel, dus miss ligt dat dan aan t mesje?.
Ik heb hotelzoekstress. Ik wil een hotel in het centrum, dat niet idioot duur is (max 75 euro pp per nacht) en waar ze wifi hebben zodat ik jullie niet 3 dagen hoef te missen
.
Ja, daar zit ik alquote:
wij waren in een bed and breakfast, maar dat was wel meer dan 75 pppn... dat wordt ook lastig in brugge centrum gok ik...quote:Op maandag 11 juli 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hotelzoekstress. Ik wil een hotel in het centrum, dat niet idioot duur is (max 75 euro pp per nacht) en waar ze wifi hebben zodat ik jullie niet 3 dagen hoef te missen
.
En anders hotelspecials.nl ? Daar heb ik heel goedkoop een duur hotel in antwerpen geboekt.Weet even niet welke datum jij gaat, maar voor komende week zie ik al meerdere hotels <75 pppn.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik al. Maar dan staat er: "Op dit moment bekijken 10 mensen dit hotel", "laatste kamer voor deze prijs! Wees er snel bij!" en daar kan ik niet tegen
Mark mag het dadelijk even doen als ik zen aan het koken ben
Oh dat negeer ikquote:Op maandag 11 juli 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik al. Maar dan staat er: "Op dit moment bekijken 10 mensen dit hotel", "laatste kamer voor deze prijs! Wees er snel bij!" en daar kan ik niet tegen
Mark mag het dadelijk even doen als ik zen aan het koken ben
Oeh, wij hadden in Brugge een mega-kortings-actie in Hotel de Tuilerieen:quote:Op maandag 11 juli 2011 17:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
.
Ik ga pas de 23e wegquote:Op maandag 11 juli 2011 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, en van de treinwerkzaamheden weet je denk ik al he, vik?
http://www.ns.nl/werktraj(...)1_asd_brusz_13_21jul
je moet een paar keer extra overstappen dus...
Ze ruiken dat je bang bentquote:Op maandag 11 juli 2011 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik haat kinderen..
ze omsingelen me nu hier in de bibliotheek
quote:
quote:
Het gaat om een speciaal kaartje voor een speciale Bon Jovi-nachttrein (quote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Vik, maak je geen zorgen over die treinkaartjes, dat is echt makkelijk in belgie!
En volgens mij heeft dat ene hotel wel wifi, maar dubbelcheck het even. Echt een aanrader, ook heel dicht bij het treinstation, handig voor jullie!
Dat was ik niet, want ik heb hem pas een half uur geleden ofzo geboektquote:Op maandag 11 juli 2011 17:40 schreef Blurred86 het volgende:
ha ik krijg op booking.com "most recent booking for this hotel was at 16.15 from the netherlands"
ik vind 4x heel erg mooi!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Soort van sportplanning voor deze week:
Maandag: avond Zumba
Woensdag: avond Club Battle (+ misschien in de ochtend power? ben alleen bang dat ik dan in de avond niet meer naar Battle wil en die wil ik sowieso doen!)
Donderdag: Zumba (ochtend of avond, indien in ochtend de power die ik op woensdag niet doe?)
Zaterdag: ochtend Zumba?
Lastig, plannen! Vooral omdat er veel leuke dingen op dezelfde dag zijn en ik vorige keer met Battle zoveel spierpijn had dat ik donderdag maar niet was gegaan geloof ik
denk het wel hoor, het is hier een uur vroeger dus 17.15 NL tijdquote:Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was ik niet, want ik heb hem pas een half uur geleden ofzo geboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |