Het gaat om een speciaal kaartje voor een speciale Bon Jovi-nachttrein (quote:Op maandag 11 juli 2011 17:29 schreef Perruche het volgende:
Vik, maak je geen zorgen over die treinkaartjes, dat is echt makkelijk in belgie!
En volgens mij heeft dat ene hotel wel wifi, maar dubbelcheck het even. Echt een aanrader, ook heel dicht bij het treinstation, handig voor jullie!
Dat was ik niet, want ik heb hem pas een half uur geleden ofzo geboektquote:Op maandag 11 juli 2011 17:40 schreef Blurred86 het volgende:
ha ik krijg op booking.com "most recent booking for this hotel was at 16.15 from the netherlands"
ik vind 4x heel erg mooi!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Soort van sportplanning voor deze week:
Maandag: avond Zumba
Woensdag: avond Club Battle (+ misschien in de ochtend power? ben alleen bang dat ik dan in de avond niet meer naar Battle wil en die wil ik sowieso doen!)
Donderdag: Zumba (ochtend of avond, indien in ochtend de power die ik op woensdag niet doe?)
Zaterdag: ochtend Zumba?
Lastig, plannen! Vooral omdat er veel leuke dingen op dezelfde dag zijn en ik vorige keer met Battle zoveel spierpijn had dat ik donderdag maar niet was gegaan geloof ik
denk het wel hoor, het is hier een uur vroeger dus 17.15 NL tijdquote:Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was ik niet, want ik heb hem pas een half uur geleden ofzo geboekt.
quote:Op maandag 11 juli 2011 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slankies
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dankjulliewel voor de prachtige bos bloemen
Wow, ben helemaal verrast! Wat lief
Aww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slankies
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aww![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slankies
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aww![]()
Jemigquote:Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef Viking84 het volgende:
Zo! M'n zus gaf vandaag bloed over en blijkt nu ontstoken neusamandelen, ontstoken slokdarm en een darm/lever-infectie te hebben. Gaat minstens drie weken duren voor ze weer hersteld is, lekker zo vlak voor de zomervakantie.
Vziw niet. En ze moet stoppen met roken, goh.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jemig. En ze had eerder nergens last van?
oh, als je toch bezig bent! Doe gelijk even foto's van de rest van jullie huis, want die stoel ziet er tof uit!quote:
Deze?quote:Op maandag 11 juli 2011 17:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, als je toch bezig bent! Doe gelijk even foto's van de rest van jullie huis, want die stoel ziet er tof uit!
Ik ook!quote:Op maandag 11 juli 2011 17:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vind 4x heel erg mooi!
Vorige week heb ik 3x hardgelopen en 1x callenetics. Dat vond ik ook mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |