quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Veel meisjes vallen op ecto's..Ik ben ecto. PM maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon mirin jezelf dan heb je geen sma nodigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wie zegt dat we meisjes willen aantrekken? Van DeRukker. weet ik bijvoorbeeld dat hij homo is.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Veel meisjes vallen op ecto's..Nee veel meisjes vallen op sexy alpha cunts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders zouden al die bitches niet gaan cummen als ik voorbij loop.Zyzz, son of Zeus, brother of Hercules and father of modern day Aesthetics.
Ach, verse tonijn is 20 EUR / kg terwijl je uit blik het al rond de 8 EUR / kg kunt krijgen of minder.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:00 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Als ik lees dat de meesten hier ook groeien op ingeblikt spul enzo dan ga ik daar ook maar 's mee experimenteren.
Met je shirt uit rondlopen op een kermis om geen meisjes aan te trekken ??quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wie zegt dat we meisjes willen aantrekken? Van DeRukker. weet ik bijvoorbeeld dat hij homo is.
Genoeg lieve jongens bij Kop van Jut.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met je shirt uit rondlopen op een kermis om geen meisjes aan te trekken ??
Ik doe het voor de aandacht. Ben aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met je shirt uit rondlopen op een kermis om geen meisjes aan te trekken ??
Rustig aan met de tonijn, je weet dat die vis niet zoveel familie meer heeft?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, verse tonijn is 20 EUR / kg terwijl je uit blik het al rond de 8 EUR / kg kunt krijgen of minder.
Zelf maak ik me wel eens schuldig aan de Runderknakworstjes van de AHIets van 17 g eiwit / 8 g vet per 100 gram. Daar zit dan kippenseperatorvlees en rundercollageen e.d. in enzo
Wilde net zeggen. Klein mannetje, maar goed fysiek, alpha instelling en irl troll.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:07 schreef 16meter het volgende:
Je hebt schijt aan alles brah, ik mag die instelling wel.
Gut jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:07 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Rustig aan met de tonijn, je weet dat die vis niet zoveel familie meer heeft?
Tnx brah. Gisterenavond sprak zo'n jongen mij aan lol en vroeg hoe ik zo shredded ben worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wilde net zeggen. Klein mannetje, maar goed fysiek, alpha instelling en irl troll.
Kun je trouwens ook dansen, Zyzz? Ik weet dat je idool het kan, maar wat bak jij er van?
Fock trainen, roids are the shitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:11 schreef 16meter het volgende:
ik ben net begonnen maar ik wil niet deadliften (verpest je rug) en squaten (niet leuk, te zwaar).. welke oefeningen kan ik doen om ze te vervangen?
seated row en leg curl, high repquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:11 schreef 16meter het volgende:
ik ben net begonnen maar ik wil niet deadliften (verpest je rug) en squatten (niet leuk, te zwaar).. welke oefeningen kan ik doen om ze te vervangen?
Dit topic word getrolled.quote:
seated row machine vind ik heel leuk.. dus mooi dat ik die ipv deadlift kan doenquote:
Boys waren wel mirin gisteren toe ik 16 kg shrugde ^^ evenals toen ik een grote neger(brah van me)moet uitleggen hoe hij oefeningen moest uitvoeren.quote:
pics or it didint happenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Boys waren wel mirin gisteren toe ik 16 kg shrugde ^^ evenals toen ik een grote neger(brah van me)moet uitleggen hoe hij oefeningen moest uitvoeren.
Def mirin' op die heavy ass shrugs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Boys waren wel mirin gisteren toe ik 16 kg shrugde ^^ evenals toen ik een grote neger(brah van me)moet uitleggen hoe hij oefeningen moest uitvoeren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goed topic.
Wat een drama is dit aan het worden zeg.
Waar woon jij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef Zyzz het volgende:
vandaag laatste dag kermis hier![]()
vanavond voordat ik ga pre kermis pump up (no homo)
ga gewoon op voetbal hoef je je benen niet meer te trainenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
Misselijk.
Lijkt me dan niet handig om te gaan squatten, non?
net boven den boschquote:
Die trollface met dat bordje zou op fok! ook een van de standaard smilies moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ga gewoon op voetbal hoef je je benen niet meer te trainen [ afbeelding ]
ik fiets 5 uur per dag, dikke wielen heb ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ga gewoon op voetbal hoef je je benen niet meer te trainen [ afbeelding ]
idd maar fok is gayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die trollface met dat bordje zou op fok! ook een van de standaard smilies moeten zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik fiets 5 uur per dag, dikke wielen heb ik
ik niet ik krijg door de gears dat ik heb al culter benen door trap lopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik fiets 5 uur per dag, dikke wielen heb ik
trainen is overrated, gewoon 5gr test in je flikker spuiten en elke dag fappen, wel wisselen van handquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:27 schreef 16meter het volgende:
ik loop elke schooldag al met een zware rugtas... is dat voldoende of moet ik dan nog apart m'n rug trainen??
Pik bestaan uit zwellichaampjes ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er nog mensen die hun pik trainen? Hoort immers ook bij BB he aangezien er spieren in zitten.
Hij word maar niet groter bij mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Pik bestaan uit zwellichaampjes ofzo
[ afbeelding ]
hard trekken danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij word maar niet groter bij mij.
Cockpush-upsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er nog mensen die hun pik trainen? Hoort immers ook bij BB he aangezien er spieren in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thx voor de tip, heb het op m'n schema gezetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:31 schreef robuust89 het volgende:
Ik doe overhead press, squat, deadlift en bench press allemaal met hetzelfde gewicht (40 kilo), want anders ontwikkelt je lichaam zich niet gelijkmatig.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
thx voor de tip, heb het op m'n schema gezet
Wat voor een fantasieën ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:33 schreef Opdekop het volgende:
Ik krijg echt rare fantasieën van jullie praatjes.
Acitiva meid, daar raak je het opgeblazen gevoel kwijt en je krijgt een goede stoelgang.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Opdekop het volgende:
Als we dan toch aan het trollololoolllen zijn; ik word depressief van de hoeveelheden eten die ik wegkauw tegenwoordig. Ik heb echt al 10stk brood gehad en 2stk fruit, bakje yoghurt en een gevulde koek[faal I know]. En nog honger, hoewel mn buik wel redelijk opgeblazen voelt. Tefok is my problem.
je hebt aidsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Opdekop het volgende:
Als we dan toch aan het trollololoolllen zijn; ik word depressief van de hoeveelheden eten die ik wegkauw tegenwoordig. Ik heb echt al 10stk brood gehad en 2stk fruit, bakje yoghurt en een gevulde koek[faal I know]. En nog honger, hoewel mn buik wel redelijk opgeblazen voelt. Tefok is my problem.
Rennie's werken goed, sturen ze ook veel naar afghanistan, haalt het opgeblazen gevoel weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Opdekop het volgende:
HAHAHAHAHA, opdekop is zwanger.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb geen opgeblazen gevoelgewoon een volle buik dus bol dus opgeblazen, maar still hungry.
hun afwijzen en zeggen dat ze toch nooit zo'n boy als mij kunnen krijgen en dat haten geen nut heeftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
Zyzz wat doe jij tegen hatende chicks dan?
JA doordat jullie altijd klaarkomen van dikke billen die voorbij lopen in de sportschool, en ik zit dan weer aan die dumbells met cum en nu ben ik zwanger. For real.quote:
Welke 2?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ze was toch hard to get? Of hebben die twee al samen ge-train-date.. ye right.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
hun afwijzen en zeggen dat ze toch nooit zo'n boy als mij kunnen krijgen en dat haten geen nut heeft
en dat probeer ik een vriendin van haar te pimpen.
dubbel kil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |