Pik bestaan uit zwellichaampjes ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er nog mensen die hun pik trainen? Hoort immers ook bij BB he aangezien er spieren in zitten.
Hij word maar niet groter bij mij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Zyzz het volgende:
[..]
Pik bestaan uit zwellichaampjes ofzo
[ afbeelding ]
hard trekken danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij word maar niet groter bij mij.
Cockpush-upsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn er nog mensen die hun pik trainen? Hoort immers ook bij BB he aangezien er spieren in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thx voor de tip, heb het op m'n schema gezetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:31 schreef robuust89 het volgende:
Ik doe overhead press, squat, deadlift en bench press allemaal met hetzelfde gewicht (40 kilo), want anders ontwikkelt je lichaam zich niet gelijkmatig.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
thx voor de tip, heb het op m'n schema gezet
Wat voor een fantasieën ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:33 schreef Opdekop het volgende:
Ik krijg echt rare fantasieën van jullie praatjes.
Acitiva meid, daar raak je het opgeblazen gevoel kwijt en je krijgt een goede stoelgang.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Opdekop het volgende:
Als we dan toch aan het trollololoolllen zijn; ik word depressief van de hoeveelheden eten die ik wegkauw tegenwoordig. Ik heb echt al 10stk brood gehad en 2stk fruit, bakje yoghurt en een gevulde koek[faal I know]. En nog honger, hoewel mn buik wel redelijk opgeblazen voelt. Tefok is my problem.
je hebt aidsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Opdekop het volgende:
Als we dan toch aan het trollololoolllen zijn; ik word depressief van de hoeveelheden eten die ik wegkauw tegenwoordig. Ik heb echt al 10stk brood gehad en 2stk fruit, bakje yoghurt en een gevulde koek[faal I know]. En nog honger, hoewel mn buik wel redelijk opgeblazen voelt. Tefok is my problem.
Rennie's werken goed, sturen ze ook veel naar afghanistan, haalt het opgeblazen gevoel weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:35 schreef Opdekop het volgende:
HAHAHAHAHA, opdekop is zwanger.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef Opdekop het volgende:
Ik heb geen opgeblazen gevoelgewoon een volle buik dus bol dus opgeblazen, maar still hungry.
hun afwijzen en zeggen dat ze toch nooit zo'n boy als mij kunnen krijgen en dat haten geen nut heeftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:38 schreef Ethanolic het volgende:
Zyzz wat doe jij tegen hatende chicks dan?
JA doordat jullie altijd klaarkomen van dikke billen die voorbij lopen in de sportschool, en ik zit dan weer aan die dumbells met cum en nu ben ik zwanger. For real.quote:
Welke 2?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ze was toch hard to get? Of hebben die twee al samen ge-train-date.. ye right.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:40 schreef Zyzz het volgende:
[..]
hun afwijzen en zeggen dat ze toch nooit zo'n boy als mij kunnen krijgen en dat haten geen nut heeft
en dat probeer ik een vriendin van haar te pimpen.
dubbel kil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |