Boys waren wel mirin gisteren toe ik 16 kg shrugde ^^ evenals toen ik een grote neger(brah van me)moet uitleggen hoe hij oefeningen moest uitvoeren.quote:
pics or it didint happenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Boys waren wel mirin gisteren toe ik 16 kg shrugde ^^ evenals toen ik een grote neger(brah van me)moet uitleggen hoe hij oefeningen moest uitvoeren.
Def mirin' op die heavy ass shrugs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Boys waren wel mirin gisteren toe ik 16 kg shrugde ^^ evenals toen ik een grote neger(brah van me)moet uitleggen hoe hij oefeningen moest uitvoeren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goed topic.
Wat een drama is dit aan het worden zeg.
Waar woon jij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef Zyzz het volgende:
vandaag laatste dag kermis hier![]()
vanavond voordat ik ga pre kermis pump up (no homo)
ga gewoon op voetbal hoef je je benen niet meer te trainenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef robuust89 het volgende:
Misselijk.
Lijkt me dan niet handig om te gaan squatten, non?
net boven den boschquote:
Die trollface met dat bordje zou op fok! ook een van de standaard smilies moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ga gewoon op voetbal hoef je je benen niet meer te trainen [ afbeelding ]
ik fiets 5 uur per dag, dikke wielen heb ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:24 schreef Zyzz het volgende:
[..]
ga gewoon op voetbal hoef je je benen niet meer te trainen [ afbeelding ]
idd maar fok is gayquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Die trollface met dat bordje zou op fok! ook een van de standaard smilies moeten zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik fiets 5 uur per dag, dikke wielen heb ik
ik niet ik krijg door de gears dat ik heb al culter benen door trap lopenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik fiets 5 uur per dag, dikke wielen heb ik
trainen is overrated, gewoon 5gr test in je flikker spuiten en elke dag fappen, wel wisselen van handquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:27 schreef 16meter het volgende:
ik loop elke schooldag al met een zware rugtas... is dat voldoende of moet ik dan nog apart m'n rug trainen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |