quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Die baas is wel echt een saaie bal zeglach eens een keer..
Thuis moet ie weer onderdanig naar zijn vrouw zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Die baas is wel echt een saaie bal zeglach eens een keer..
Dacht ik ook.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef donroyco het volgende:
"We betalen er goed voor..."_____________________!
wat zei die gast nou net 6 a 7 euro en hij werkte 40 uur per weekquote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef donroyco het volgende:
quote:
Ik werk er (in de restaurantbediening)quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Verzorgingshuis is nog wel leuk hoor, heb er eens een dag gelopen, al die types.
Mijn ma werkt ook in een verzorgingshuis, heeft altijd wel iets te vertellen over ze.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik werk er (in de restaurantbediening)
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weet je waarom negers alleen maar wit brood eten? Anders eten ze hun vingers op!![]()
![]()
Wat een gelul inderdaad, 6 / 7 euro per uurquote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef donroyco het volgende:
tv-uitzendingen 2 keer bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef donroyco het volgende:
Iemand de aflevering als dl-link? Dan kan ik hem onderweg nog een keer kijken
Niet voor mij alleenquote:
Dat was toch ook zoquote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef Captainp00face het volgende:
Ik gok dat een zo'n jongen ontslagen gaat worden, ze vroegen aan hem of ze'n baas thuis misschien iets tekort kwam;
"Ik denk het wel ja".
Oeps.
Het is extreem flauw, dat was het vorige week ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:23 schreef widmfan7 het volgende:
Ik vond gister echt zwaar teleurstellend. Vorige week in Duinrell heb ik toch een paar keer flink gelachen maar gister was echt nog flauwer dan vorige week. Heb eigenlijk geen enkele keer moeten lachen. Chagerijnige mensen ook allemaal eromheen. Nee, dit was niet best. Hopelijk wordt het volgende week weer net zo leuk als aflevering 1.
Toch moet ik zeggen dat het deze aflevering in ieder geval heel wat geforceerder over komt allemaal.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is extreem flauw, dat was het vorige week ook.
2 volwassen mannen die de hele tijd puberaal gedrag vertonen en kinderachtige woordgrapjes maken. Natuurlijk is het geforceerd.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat het deze aflevering in ieder geval heel wat geforceerder over komt allemaal.
En als ik dan de deleted scenes kijk wordt dat gevoel alleen nog maar versterkt.
Hopen dat ze volgende aflevering weer écht in een flauw relbui zijn.
Dat is het concept juist, de BNN-presentatoren die supermelig doen, en de werkgevers die koste wat het kost serieus proberen te blijven. Het programma zou natuurlijk geen hol aan zijn als werkgevers en werknemers opeens superjolig zouden gaan doen.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:54 schreef Franktastic1984 het volgende:
Het geforceerde (al vond ik het nog steeds hilarisch) kwam omdat het personeel totaal niet mee ging in de sfeer, ze bleven te serieus omdat ze waarschijnlijk anders buiten geflikkerd zouden worden door die baas. Misschien dat de voorwaarden om het programma op te nemen door de baas ook wat strenger zijn gesteld waardoor ze minder vrijheid kregen.
Bovendien is er over een pretpark met leuk personeel nu eenmaal ook een meer boeiende en afwisselendere aflevering te maken dan een supermarkt.
Maar ach, wat lul ik; gewoon verstand op nul en je woordgrapkennis ff bijspijkeren, heerlijk!
Ik snap wat het concept is hoor, het ging mij om het verschil van (het personeel van) Duinrell en Jumbo om te verklaren dat de 2e afl iets geforceerder overkwam/ moeizamer verliep.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is het concept juist, de BNN-presentatoren die supermelig doen, en de werkgevers die koste wat het kost serieus proberen te blijven. Het programma zou natuurlijk geen hol aan zijn als werkgevers en werknemers opeens superjolig zouden gaan doen.
Ik heb het eerder andersomquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:06 schreef fespo het volgende:
ik kijk nu Geer en Goor, maar dat is vergeleken met dit maar saai. nog niet 1x moeten lachen .
Straks met het eten buiten kijk daar heb je super marioquote:
niet gelijk huilen jochiequote:Op woensdag 13 juli 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoefde je niet verplicht in dit topic te melden hoor. Oprotten dus.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef Cee het volgende:
Ik stel mezelf steeds zo teleur als ik hier om lach maar ik kan het niet laten.![]()
Haha! die heb ik gisteravond ook gezien op YT!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:40 schreef Tim86 het volgende:
Net deze nog helemaal gekeken...3 kwartier Klusjesmannen..nu ben ik hersendood
Ja, kennen die kinderen van tegenwoordig de Smurfen niet meer? Haha..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef Veerboot het volgende:
... en hoe het eerst ook even stilvalt na zijn Grote Smurf-imitatie. Die kinderen zo van:
Echt ontzettend sterk geďmiteerd. Die smurf is ook echt perfect.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
^ Hij wordt al goed opgebouwd door die Man Bijt Hond opmerking.. Briljant!
was voor mij gelijk m'n eerste echte "'godver ik ben oud' momentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef Veerboot het volgende:
... en hoe het eerst ook even stilvalt na zijn Grote Smurf-imitatie. Die kinderen zo van:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:16 schreef donroyco het volgende:
Jij bent hier iedere dag? En die kapper is iedere dag open?
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Cee het volgende:
Een bejaarde die zegt dat ze geen poesje is terwijl hij d'r benen zalft.
GEIL.
dibs.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Tik 'm aan, ouwe!" tegen een bejaarde
heheeh ik zie het ook wel jaquote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef Cee het volgende:
Mevrouw Jacobs is "I want that one!" van Little Britain!
This is boring, I wanna go home.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
"Met de jaren '80, we willen graag ons truitje terug"
Respect hoor. Lijkt me namelijk echt smerig, sommige dingen die je ook moet doenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik kan je zeggen, dit is briljant werk om te doen. Ik haal continu van dit soort grappen uit met die mensen
Ik sta in restaurantbediening (meest smerige is een keer overgeven ofzo)..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:24 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Respect hoor. Lijkt me namelijk echt smerig, sommige dingen die je ook moet doen
Komt vast door die grap van dat rolletje vet. Terwijl die vrouw één hele grote rol heeftquote:
Wat heeft ze eigenlijk voor slechtzittend maliënkolder aan?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Zo die blonde is op dreef zeg, allejezus
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk voor slechtzittend maliënkolder aan?
Geen idee, maar het tast haar humeur wel aan.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk voor slechtzittend maliënkolder aan?
Zo is ze waarschijnlijk altijd. En maar afvragen waarom ze vrijgezel isquote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef donroyco het volgende:
Die blonde dikzak zat in d'r maandelijkse periode of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |