quote:
Idd, vorig jaar in Eindhoven waren ze ook baasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:29 schreef StarGazer het volgende:
Klusjesmannen
Tijdens serious request 2009 in Groningen waren ze ook al konings
Al die woordgrapjesquote:
Is dat U PC?quote:
Hoe vind je zoiets?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://download.bnn.nl/bnn/mediadepot/mp4/372/1248/28060.mp4
Uitzending van vanavond. Faalhoofden
Haters gonna hate...quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Jezus wat een slechte humeur.
Vooral, jongens kijk eens hoe grappig wij zijn.
tijd om te zappen!!!
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me kotselijk vermaakt
Sander daarover: http://www.depers.nl/ente(...)Sander-en-Ramon.htmlquote:Op zondag 3 juli 2011 21:45 schreef Droopie het volgende:
Ik vind het prachtig...Vond Adolf ook fantastisch, zo fout, als ouder zou ik ze aanklagen, maar ik heb geen kinderen dus had (echt waar) tranen in mijn ogen van het lachen
Prachtige opmerkingquote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb me kotselijk vermaakt
Maar dan minder gayquote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Piles het volgende:
Wat een programma, eindelijk opvolgers van Geer&Goor
Ik denk dat ik toch nu toe Geer&Goor zeker zo leuk vond.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:28 schreef Piles het volgende:
Wat een programma, eindelijk opvolgers van Geer&Goor
Ik hoop dat ze dit niveau vast kunnen houdenquote:Op maandag 4 juli 2011 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch nu toe Geer&Goor zeker zo leuk vond.
Geer en Goor was dan ook 80% boeren en scheten...quote:Op maandag 4 juli 2011 08:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze dit niveau vast kunnen houden
Wel apart dat iedereen toegeeft hier naar te kijken, maar Geer&Goor altijd afgekraakt wordt omdat het te plat is
De babbelbox vraagt zich af... heeft u óók zo'n hekel aan kinderfeestjes?!quote:
Die was echt meesterlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 11:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De babbelbox vraagt zich af... heeft u óók zo'n hekel aan kinderfeestjes?!![]()
Ik vraag me bij Sander Lantinga altijd af of hij nog in de puberteit zit ofzo. Wtf is er aan de hand met die kerel?quote:Op zondag 3 juli 2011 21:28 schreef utrecht1970 het volgende:
Jezus wat een slechte humor.
Vooral, jongens kijk eens hoe grappig wij zijn.
tijd om te zappen!!!
Sommige dingen zijn grappig, maar waarom de twee (volwassen) mannen om elke scheet lachen is mij niet duidelijk. Het komt van tijd tot tijd erg nep over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:47 schreef fespo het volgende:
als je dit niet grappig vind heb je gewoon geen humor
Linkje?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tweede ep is echt geweldig
Tik 'm aangesteld.
Tik 'm ongesteld.
Dat is bij de Jumbo bij mij hier in Hilversumquote:
twitter:ramon3fm twitterde op zondag 10-07-2011 om 19:52:41Straks om 21.15 uur #klusjesmannen op Ned3! Zorg er voor dat niemand het mist en RT! Vandaag werken we in 'n supermarkt.. Tik 'm aan de bak! reageer retweet
Bij de eerste grap mors je je bier al denk ikquote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek een biertje open en ga weer lekker een halfuurtje lachen
Jaquote:
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef Cee het volgende:
"Ik heb een boodschappen vol met karren." Zei ze dat nou?
Ik ook.quote:
Geeft nietquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |