quote:Op zondag 10 juli 2011 21:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weet je waarom negers alleen maar wit brood eten? Anders eten ze hun vingers op!![]()
![]()
Wat een gelul inderdaad, 6 / 7 euro per uurquote:Op zondag 10 juli 2011 21:42 schreef donroyco het volgende:
"We betalen er goed voor..."_____________________!
tv-uitzendingen 2 keer bekijkenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:47 schreef donroyco het volgende:
Iemand de aflevering als dl-link? Dan kan ik hem onderweg nog een keer kijken
Niet voor mij alleenquote:
Dat was toch ook zoquote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef Captainp00face het volgende:
Ik gok dat een zo'n jongen ontslagen gaat worden, ze vroegen aan hem of ze'n baas thuis misschien iets tekort kwam;
"Ik denk het wel ja".
Oeps.
Het is extreem flauw, dat was het vorige week ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:23 schreef widmfan7 het volgende:
Ik vond gister echt zwaar teleurstellend. Vorige week in Duinrell heb ik toch een paar keer flink gelachen maar gister was echt nog flauwer dan vorige week. Heb eigenlijk geen enkele keer moeten lachen. Chagerijnige mensen ook allemaal eromheen. Nee, dit was niet best. Hopelijk wordt het volgende week weer net zo leuk als aflevering 1.
Toch moet ik zeggen dat het deze aflevering in ieder geval heel wat geforceerder over komt allemaal.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is extreem flauw, dat was het vorige week ook.
2 volwassen mannen die de hele tijd puberaal gedrag vertonen en kinderachtige woordgrapjes maken. Natuurlijk is het geforceerd.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toch moet ik zeggen dat het deze aflevering in ieder geval heel wat geforceerder over komt allemaal.
En als ik dan de deleted scenes kijk wordt dat gevoel alleen nog maar versterkt.
Hopen dat ze volgende aflevering weer écht in een flauw relbui zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |