quote:
Whehehequote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Monopoly het volgende:
Volgende keer maar minder bier voor mij, en minder wiet
Dolfijnen parasolquote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Zokunen het volgende:
Hmm eigenlijk zou er een dolfijnen parasol topic diaree moeten komen en een adoreer myra spam, maar ik denk dat myra dat niet zo tof zou vinden
Spannende verhalen kan je wel krijgen.quote:
waar moest je heen worden gedragen?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb flink aan de wiet gezeten dankzij patje. Vooral die laatste joint met pure bacardi erachteraan heeft het licht uitgedaan bij mij
Ik heb zelf een bed gefabriceerdquote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar moest je heen worden gedragen?
Dat nare kanon?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zelf een bed gefabriceerdBen uiteindelijk op zo'n tuinkussen in de tuin gaan liggen en in slaap gevallen
Werd om 9 uur wakker en was spatzuiver, geen kater enzo.
Toen nog 2,5 liter bier weg getikt en 2 van die nare flesjes van Patje1987
Keizerskroonopoly pils.quote:
Daar heb ik er op het eind 2 van gehad.quote:
Mits op waarheid berustend en m.b.t. Voornoemde bazenmeet. Liefst ook van de erotische overtuiging.quote:
Snuf was er, zonder hont, hont had liefdesverdriet (even geskyped, jeweets).quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mits op waarheid berustend en m.b.t. Voornoemde bazenmeet. Liefst ook van de erotische overtuiging.
echt waarom vind ik de hype om hont te typen zo grappigquote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Snuf was er, zonder hont, hont had liefdesverdriet (even geskyped, jeweets).
Ik doe mee!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, maar, mono, over 4 weken een 48-uursmarathon nyan cat?
Er is aan mijn tieten gezeten.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mits op waarheid berustend en m.b.t. Voornoemde bazenmeet. Liefst ook van de erotische overtuiging.
quote:
Mag ik dan het dier zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik en mijn grootse plannen... Idee, idee, idee:
Een 48-uursmarathon nyan cat zonder alcohol en drugs voor het goede doel (iets met dieren ofzo), waarbij Radio 49 steeds contact met ons opneemt via skaip.
jij moet wel een enorm bed hebben gehadquote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef JJH het volgende:
Bwurgh. Van dat uurtje slaap ben ik niet beter geworden.
Hoezo gehad?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij moet wel een enorm bed hebben gehad
Geef mij maar weer de schuld van allesquote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zelf een bed gefabriceerdBen uiteindelijk op zo'n tuinkussen in de tuin gaan liggen en in slaap gevallen
Werd om 9 uur wakker en was spatzuiver, geen kater enzo.
Toen nog 2,5 liter bier weg getikt en 2 van die nare flesjes van Patje1987
Mono is ook een naar, naar mannetje.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef Driepink het volgende:
Ik stond echt versteld van mono, toen hij oppeens het woordje "naar" gebruikte.. Dit was ik niet gewend!
Gr. Gr.
dus je hebt je kater weggezopenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Mijn kater kwam overigens rond een uurtje of 2 aanwaaien, ik was er niet blij mee
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus je hebt je kater weggezopen
En patatjes bij Mono in de tuin in Lelystadquote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Purmerend!! Wij zijn er!!
Het was een zeer gezellige rit naar huis. Slapend huppelkind, slapende mono en slapende Ez.![]()
Nu is het mijn beurt
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen deel 3 ontvangen van de foto's, iemand deel 1 en 2 voor mij
Heb je de zippyshare gekregen in je PM?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen deel 3 ontvangen van de foto's, iemand deel 1 en 2 voor mij
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Weer bbq'en na zoveel drank is niet zo goed plan
Jij had hem vannacht ook wel flink te pakkenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En slapen heeft ook niet geholpen, nog brakker
HAHAquote:Op zondag 10 juli 2011 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij had hem vannacht ook wel flink te pakken
Huh wat?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHA
Jij hebt carooltje gedaan in de badkamer
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij had hem vannacht ook wel flink te pakken
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHA
Dus jij zeker niet meer nuchter om half 2......quote:
Het had erger gekund inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Wees blij dat ik het niet de woonkamer deed.
heb je niks geleerd van wiet op meets?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Ook thuis hier. Teringbussen
Maar man, die wiet van Patje zou verboden moeten worden. Helemaal gaar.
Deze was wel goed te roken. Iets te goed zelfs..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je niks geleerd van wiet op meets?
Gewoon cassis drinken jonge!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Ook thuis hier. Teringbussen
Maar man, die wiet van Patje zou verboden moeten worden. Helemaal gaar.
Ik kan daar ook niet tegen nee, dan raak ik echt helemaal in mn eigen wereld en komt er geen zinnig woord meer uit lolquote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je niks geleerd van wiet op meets?
mwaquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen nee, dan raak ik echt helemaal in mn eigen wereld en komt er geen zinnig woord meer uit lol
en WAAR WAS JIJquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen nee, dan raak ik echt helemaal in mn eigen wereld en komt er geen zinnig woord meer uit lol
De datum kwam mij niet goed uit + ik ben ziek op het moment. maar ik had allerlei dingen staan gister. Inclusief een verjaardag van mn broer.quote:
Boe's wieneuktwie lijst.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de zwarte lijst voor meets?
quote:
ah, te jammerquote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De datum kwam mij niet goed uit + ik ben ziek op het moment. maar ik had allerlei dingen staan gister. Inclusief een verjaardag van mn broer.
DE lijst. boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de zwarte lijst voor meets?
Hell yeah.quote:
nieuw onderwerp aubquote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo zie je maar weer, what happens on fokmeet doesn't stay on fokmeet
Mono gaat je slaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo zie je maar weer, what happens on fokmeet doesn't stay on fokmeet
Ik was het niet, het was Huppel. Ik dacht nog: ik zal het maar niet bekendmaken, maar toen kwam huppel dit topic binnenlopen...quote:
Dan gaat hij op de lijst hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHA
gewoon niet meer over hebbenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Are you people messing around or did this shit actually happened?
attentquote:Op zondag 10 juli 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
Mono was wel nog zo lief om te melden datzolang ik de badkamerprullenbak even leeg gooide ik niet zou merken dat er geneukt was.
Aha dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik wist het al.Dat was waarom Faye dit riep:
[..]
Oja ik zat daarnaast toen ze dat typte, ik had zoiets van WTF, maar dat had ik daarvoor ook alquote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik wist het al.Dat was waarom Faye dit riep:
[..]
Wat is het toch ook een schat.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
Mono was wel nog zo lief om te melden datzolang ik de badkamerprullenbak even leeg gooide ik niet zou merken dat er geneukt was.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb jou nog keihard zien hakken en toen was het nog niet zo laatquote:
Moet kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb jou nog keihard zien hakken en toen was het nog niet zo laat
Ga naar de eerste de beste boswachter toe en vraag hem om uitleg.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga naar de eerste de beste boswachter toe en vraag hem om uitleg.
hakkuh kan altijdquote:Op zondag 10 juli 2011 18:32 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb jou nog keihard zien hakken en toen was het nog niet zo laat
Ik vond 't wel tof iig.quote:
Hotshot?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die die rode goldstrike achtige spul op hadden? Want dat was echt niet te nassen zo goor
Ik vond de shotquote:Op zondag 10 juli 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die die rode goldstrike achtige spul op hadden? Want dat was echt niet te nassen zo goor
Ja dat jaquote:
Ik had zo'n gevoel dat ik als ik die naar binnen ging werken ik Hoofddorp niet zou halen.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:51 schreef ValHallen het volgende:
Die heb ik volgens mij halfrauw naar binnen zitten werkenquote:
Sangria aan het atten!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
Hakken??? Heb ik dat gemistWaar was ik?
En ik ook nog eens 3, cassisquote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij halfrauw naar binnen zitten werken
Oh en de volgende keer neem ik 3 flessen cassis mee
Drink het eens als je stoned bent.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
Er staat nog cassis, wat was daar nou zo bijzonder aan ineens.
Geen idee.... ik heb je alleen sangria zien drinken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat ik toen al niet aan de rose?
Jij hebt helemaal geen kip op stok gehad die hadden alleen huppelkind en ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij halfrauw naar binnen zitten werken
Oh en de volgende keer neem ik 3 flessen cassis mee
Ja de vooroordelen werden weer bevestigd, je zat kip-op-stok te eten met een McDonalds pet opquote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen kip op stok gehad die hadden alleen huppelkind en ik.
S'nachts was er dat toch ook nog? Wat heb ik dan naar binnen zitten werkenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen kip op stok gehad die hadden alleen huppelkind en ik.
Ohh dat, dat weet ik niet maar het was niet weg te knagen, en ik had zoeen hongerquote:Op zondag 10 juli 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
S'nachts was er dat toch ook nog? Wat heb ik dan naar binnen zitten werken
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja de vooroordelen werden weer bevestigd, je zat kip-op-stok te eten met een McDonalds pet op
quote:
Ik!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een linkje gestuurd via email
Van mijn foto's
Ik weett niet of we daar iemand in missen?
Ja naat, de dag komt dat jij ook zulke superlatieven gaat gebruiken. Als jij voor het eerst gaat blowen wil ik er bij zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn denk ik. Maar, oké, ik begrijp wat je bedoelt.
Dank u.quote:
Daar moet heel Radio 49 bij zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja naat, de dag komt dat jij ook zulke superlatieven gaat gebruiken. Als jij voor het eerst gaat blowen wil ik er bij zijn
Ielgquote:
Had je je sint outfit maar moeten aantrekken.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan wel uit mijn fobo nu
Ja goede voornemens wel maar gewoon vergeten op een gegeven moment.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Had je je sint outfit maar moeten aantrekken.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
Zo. Net mijn bed uit. Shoarma met knoflooksaus gegeten.
Geen puik idee, was eerste eten vandaag en mijn slokdarm deed pijn.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Shoarma,dat is wat ik vannacht heb gemist
Komt deze uit de koker van Mono of heb je hem zelf bedacht?quote:AAP NOOT MIES! SEKS IS VIES!
die staat al 1,5 maand in mijn onderschrift ofzoquote:Op zondag 10 juli 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Komt deze uit de koker van Mono of heb je hem zelf bedacht?
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:37 schreef Watertornado het volgende:
Hoe komt al dat bier trouwens op mijn camera?
Nog rondslingerend zaad?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Myr hoe is het met je huis???
Alles een beetje schoon enzo?
Het waren hamburgers met korting vandaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
ow en wat zat er in het eten? Ik ben aan de diarree
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
Myr hoe is het met je huis???
Alles een beetje schoon enzo?
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Het waren hamburgers met korting vandaar.
Eerder ieeeeejl! Carool!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.teringzooi. Ik ga morgen wel opruimen, ik wilde vanochtend alleen maar slapen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Dat hebben we nog in koor gezongenHamburgers met korting oh-oh-oh-oh-oh
Een vals koor dan toch.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
Ja binnen valt het ook wel mee hoor en mensen boden nog wel aan te helpen, maar ik had er echt even geen zin in.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Engel had best nog veel opgeruimd toch
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:48 schreef Snuf. het volgende:
Die 1e hamburger die ik kreeg van mono
Zijn woorden waren: Zwart is goed, dat ding was door en door verbrand
Baas was dat he.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Monopoly het volgende:
quote:
IHIHIHI was het goed?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
IHIHI oke dankjewel voor deze infoquote:Op zondag 10 juli 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
Ik welquote:Op zondag 10 juli 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
Maar ik weet van de helft van de mensen die geweest zijn niet wie ze nou eigenlijk zijn op het forum
Dus ik heb geen flauw idee wie Mono heeft gebatst.
ik ben benieuwd naar jouw foto'squote:Op zondag 10 juli 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
Er is wel een aantal foto's die best UI-waardig zijn trouwens.
ik was het nietquote:Op zondag 10 juli 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
Maar ik weet van de helft van de mensen die geweest zijn niet wie ze nou eigenlijk zijn op het forum
Dus ik heb geen flauw idee wie Mono heeft gebatst.
Zo'n vermoeden had ik al.quote:
Ik ben ze nu aan het overpompen naar mijn computer.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar jouw foto's
FayeStapelfoto's staan er ook op volgens mij
nu al?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik duik er ook vroeg in, morgen half 11 de wekker
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:04 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, WT. Waar blijven de foto's?
Tevens zo even douchen en dan mijn nest in. Wekker om 5 uur
Is iets van 1 gig aan foto's en fotocamera heeft een nogal slome USB-interface.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben ze nu aan het overpompen naar mijn computer.
heb vanacht 14 uur geslapenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee 21:00 uur ofzoEven slaap inhalen
schop jij bart ff naar de douche zodat ik met je kan msnenquote:
Bart ga ff douchen. Maar ik moet zo eten.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
schop jij bart ff naar de douche zodat ik met je kan msnen
Ik wil nog even zeggen dat je een uberbaas hebt opgevoed.quote:
Ik heb even geen behoefte aan bier. Lijkt me ook een heel slecht plan als ik dat nu ga drinkenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die Punk IPA al gedronken?
Alle etterige streken die hij bezit heeft hij van Ez en monoquote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen dat je een uberbaas hebt opgevoed.
Ik nietquote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Jullie vinden het vast niet erg als ik wat redundante foto's eruitknip hè?
Als je maar opschiet!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Jullie vinden het vast niet erg als ik wat redundante foto's eruitknip hè?
Per onderwerp?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb op dit moment 841 MB aan fotomateriaal. Ik durf er niet veel meer uit weg te halen omdat ik dan bang ben dat ik "belangrijke" dingen wegpoets.
Ik kan ze wel opdelen per onderwerp ofzo?
Hunks, babes en Monopolyquote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Per onderwerp?Hoe had je dat in gedachten?
Bier & Tieten, Monopoly inderdaad en "wil niet op de foto".quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Per onderwerp?Hoe had je dat in gedachten?
whehequote:
Foto's van mij mogen wel meteen weg, dat scheelt ook weer ruimte. Lief van mij he?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier & Tieten, Monopoly inderdaad en "wil niet op de foto".
Van mij hoeft ook niet per sé. Ik sta toch altijd als een downie op de foto.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Foto's van mij mogen wel meteen weg, dat scheelt ook weer ruimte. Lief van mij he?
Crewbashquote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Van mij hoeft ook niet per sé. Ik sta toch altijd als een downie op de foto.
Zelfs uit de koelkast was al lauw voordat je het had geopendquote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik drink nu trouwens een koud biertje, gisteren viel het gewoon niet te koelen
Ach het maakte me ook niet meer uitquote:Op zondag 10 juli 2011 21:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zelfs uit de koelkast was al lauw voordat je het had geopend
Mezelf?quote:
Ja dat ookquote:
ik kom vanavond wel even langsquote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
Er ligt nog koud bier in de koelkast. Iemand biertje doen?
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je meteen helpen opruimen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een foto van de tuin gemaakt vanmorgenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je meteen helpen opruimen.
[ afbeelding ]
Oh super, daar was ik wel benieuwd naar. Want dit is al na het opruimen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een foto van de tuin gemaakt vanmorgenEven uploaden
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een foto van de tuin gemaakt vanmorgenEven uploaden
dat shirt heb ik hier gekocht:quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
RoD, vergeten te vragen gisteren, maar waar heb je dat überdope bierflesjes opende shirt vandaan?
Inderdaad.quote:
Krijg je die flesopener in je shirt er standaard bij?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat shirt heb ik hier gekocht:
http://www.roadkilltshirts.com/
Ik wil alles!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb op dit moment 841 MB aan fotomateriaal. Ik durf er niet veel meer uit weg te halen omdat ik dan bang ben dat ik "belangrijke" dingen wegpoets.
Ik kan ze wel opdelen per onderwerp ofzo?
Ik ook.quote:
Volgende keer graag maken als ik niet aan 't eten ben, oke?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb 3 portretten van jou en Rulerofdeath gemaakt
Jij hebt ze zelf gemaakt! Hoe heb je al die foto's van jezelf gemaakt trouwens? Laten doen of echt dan ding in een klauw vasthouden ofzo?quote:
Zodra ik mezelf in de lens zag, klikkenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt ze zelf gemaakt! Hoe heb je al die foto's van jezelf gemaakt trouwens? Laten doen of echt dan ding in een klauw vasthouden ofzo?
Met één hand of twee?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zodra ik mezelf in de lens zag, klikken
Inderdaad en al dat zaad wat ik die badkamer ligt...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een smerige meet moet dit geweest zijn. God-ver-domme. Dit geloof je toch niet. Elke keer wordt het erger.
Alleen al de verhalen over die breakdancepiet maken mij woest hier. Dat doe je niet met zo'n kind. Om te janken.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad en al dat zaad wat ik die badkamer ligt...
Waar?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen al de verhalen over die breakdancepiet maken mij woest hier. Dat doe je niet met zo'n kind. Om te janken.
Inderdaad je mag kinderen geen Kip op stok laten eten!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen al de verhalen over die breakdancepiet maken mij woest hier. Dat doe je niet met zo'n kind. Om te janken.
Zuipfeest?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
Je neemt je kind toch niet mee naar zo'n zuipfeest. Wat bezielt je dan. Dat kind had gewoon in Emmen moeten blijven.
Ik had hem ook thuis gelaten.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
Je neemt je kind toch niet mee naar zo'n zuipfeest. Wat bezielt je dan. Dat kind had gewoon in Emmen moeten blijven.
Zo jong en zo'n baasjequote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
De meeste mensen zouden wel hun kind thuishouden ja, maar huppelzoon is relaxed
Inderdaad een Kip op stok etende dancepauper.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Breakdancepiet wordt opgeleid tot raspauper op deze manier.
Ik ben nog wakkerquote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
Gebeurt er hier uberhaupt nog wat? Slaapt alles al?
STELLETJE NICHTEN!!!![]()
ik ben ook wakker. en nu faye er is is het de moeite om me te melden. niets persoonlijksquote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
Om te slapen?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nog een sigaretje roken en dan weer een poging wagen
Ja, ik moet er om 6 uur uitquote:
aii! Succes in ieder geval, je kan hetquote:Op maandag 11 juli 2011 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik moet er om 6 uur uitNieuwe baan en moet toch maar proberen fris en fruitig voor de dag te komen
Komt ook wel goedquote:Op maandag 11 juli 2011 02:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
aii! Succes in ieder geval, je kan het
Krijgen we nog wel een feestje bij jou?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt ook wel goedHet is orderpicken enzo
Even wat knaken verdienen voor de verhuizing volgende maand
Als ik in Rdam woon, kan ik wel wat organiseren een keertje in een rustige periode. Hier in Lelystad gaat het niet lukken, pa en ma zijn nu een weekje weg met de camper en gaan verder niet weg deze zomer omdat ze naar Nieuw Zeeland gaan in decemberquote:Op maandag 11 juli 2011 02:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Krijgen we nog wel een feestje bij jou?
Oh oke, dan bewerk ik je badkamer wel, op de monomanierquote:Op maandag 11 juli 2011 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in Rdam woon, kan ik wel wat organiseren een keertje in een rustige periode. Hier in Lelystad gaat het niet lukken, pa en ma zijn nu een weekje weg met de camper en gaan verder niet weg deze zomer omdat ze naar Nieuw Zeeland gaan in december
Ik ben ineens klaarwakker.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
Hahahahaquote:Op maandag 11 juli 2011 02:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, dan bewerk ik je badkamer wel, op de monomanier
Trustequote:Op maandag 11 juli 2011 02:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha
Liefjens, ik ben een slaapje doen.
Gr Gr
Mono.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha