Drink het eens als je stoned bent.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef Myraela het volgende:
Er staat nog cassis, wat was daar nou zo bijzonder aan ineens.
Geen idee.... ik heb je alleen sangria zien drinken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat ik toen al niet aan de rose?
Jij hebt helemaal geen kip op stok gehad die hadden alleen huppelkind en ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij halfrauw naar binnen zitten werken
Oh en de volgende keer neem ik 3 flessen cassis mee
Ja de vooroordelen werden weer bevestigd, je zat kip-op-stok te eten met een McDonalds pet opquote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen kip op stok gehad die hadden alleen huppelkind en ik.
S'nachts was er dat toch ook nog? Wat heb ik dan naar binnen zitten werkenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen kip op stok gehad die hadden alleen huppelkind en ik.
Ohh dat, dat weet ik niet maar het was niet weg te knagen, en ik had zoeen hongerquote:Op zondag 10 juli 2011 19:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
S'nachts was er dat toch ook nog? Wat heb ik dan naar binnen zitten werken
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja de vooroordelen werden weer bevestigd, je zat kip-op-stok te eten met een McDonalds pet op
quote:
Ik!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een linkje gestuurd via email
Van mijn foto's
Ik weett niet of we daar iemand in missen?
Ja naat, de dag komt dat jij ook zulke superlatieven gaat gebruiken. Als jij voor het eerst gaat blowen wil ik er bij zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn denk ik. Maar, oké, ik begrijp wat je bedoelt.
Dank u.quote:
Daar moet heel Radio 49 bij zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja naat, de dag komt dat jij ook zulke superlatieven gaat gebruiken. Als jij voor het eerst gaat blowen wil ik er bij zijn
Ielgquote:
Had je je sint outfit maar moeten aantrekken.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan wel uit mijn fobo nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |