quote:
Whehehequote:Op zondag 10 juli 2011 16:56 schreef Monopoly het volgende:
Volgende keer maar minder bier voor mij, en minder wiet
Dolfijnen parasolquote:Op zondag 10 juli 2011 16:58 schreef Zokunen het volgende:
Hmm eigenlijk zou er een dolfijnen parasol topic diaree moeten komen en een adoreer myra spam, maar ik denk dat myra dat niet zo tof zou vinden
Spannende verhalen kan je wel krijgen.quote:
waar moest je heen worden gedragen?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb flink aan de wiet gezeten dankzij patje. Vooral die laatste joint met pure bacardi erachteraan heeft het licht uitgedaan bij mij
Ik heb zelf een bed gefabriceerdquote:Op zondag 10 juli 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waar moest je heen worden gedragen?
Dat nare kanon?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zelf een bed gefabriceerdBen uiteindelijk op zo'n tuinkussen in de tuin gaan liggen en in slaap gevallen
Werd om 9 uur wakker en was spatzuiver, geen kater enzo.
Toen nog 2,5 liter bier weg getikt en 2 van die nare flesjes van Patje1987
Keizerskroonopoly pils.quote:
Daar heb ik er op het eind 2 van gehad.quote:
Mits op waarheid berustend en m.b.t. Voornoemde bazenmeet. Liefst ook van de erotische overtuiging.quote:
Snuf was er, zonder hont, hont had liefdesverdriet (even geskyped, jeweets).quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mits op waarheid berustend en m.b.t. Voornoemde bazenmeet. Liefst ook van de erotische overtuiging.
echt waarom vind ik de hype om hont te typen zo grappigquote:Op zondag 10 juli 2011 17:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Snuf was er, zonder hont, hont had liefdesverdriet (even geskyped, jeweets).
Ik doe mee!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, maar, mono, over 4 weken een 48-uursmarathon nyan cat?
Er is aan mijn tieten gezeten.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mits op waarheid berustend en m.b.t. Voornoemde bazenmeet. Liefst ook van de erotische overtuiging.
quote:
Mag ik dan het dier zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
Ik en mijn grootse plannen... Idee, idee, idee:
Een 48-uursmarathon nyan cat zonder alcohol en drugs voor het goede doel (iets met dieren ofzo), waarbij Radio 49 steeds contact met ons opneemt via skaip.
jij moet wel een enorm bed hebben gehadquote:Op zondag 10 juli 2011 17:23 schreef JJH het volgende:
Bwurgh. Van dat uurtje slaap ben ik niet beter geworden.
Hoezo gehad?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij moet wel een enorm bed hebben gehad
Geef mij maar weer de schuld van allesquote:Op zondag 10 juli 2011 17:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb zelf een bed gefabriceerdBen uiteindelijk op zo'n tuinkussen in de tuin gaan liggen en in slaap gevallen
Werd om 9 uur wakker en was spatzuiver, geen kater enzo.
Toen nog 2,5 liter bier weg getikt en 2 van die nare flesjes van Patje1987
Mono is ook een naar, naar mannetje.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:37 schreef Driepink het volgende:
Ik stond echt versteld van mono, toen hij oppeens het woordje "naar" gebruikte.. Dit was ik niet gewend!
Gr. Gr.
dus je hebt je kater weggezopenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:36 schreef Monopoly het volgende:
Mijn kater kwam overigens rond een uurtje of 2 aanwaaien, ik was er niet blij mee
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dus je hebt je kater weggezopen
En patatjes bij Mono in de tuin in Lelystadquote:Op zondag 10 juli 2011 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Purmerend!! Wij zijn er!!
Het was een zeer gezellige rit naar huis. Slapend huppelkind, slapende mono en slapende Ez.![]()
Nu is het mijn beurt
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen deel 3 ontvangen van de foto's, iemand deel 1 en 2 voor mij
Heb je de zippyshare gekregen in je PM?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb alleen deel 3 ontvangen van de foto's, iemand deel 1 en 2 voor mij
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:49 schreef charmed_angel het volgende:
Weer bbq'en na zoveel drank is niet zo goed plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |