Van mij hoeft ook niet per sé. Ik sta toch altijd als een downie op de foto.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Foto's van mij mogen wel meteen weg, dat scheelt ook weer ruimte. Lief van mij he?
Crewbashquote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Van mij hoeft ook niet per sé. Ik sta toch altijd als een downie op de foto.
Zelfs uit de koelkast was al lauw voordat je het had geopendquote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik drink nu trouwens een koud biertje, gisteren viel het gewoon niet te koelen
Ach het maakte me ook niet meer uitquote:Op zondag 10 juli 2011 21:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zelfs uit de koelkast was al lauw voordat je het had geopend
Mezelf?quote:
Ja dat ookquote:
ik kom vanavond wel even langsquote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
Er ligt nog koud bier in de koelkast. Iemand biertje doen?
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je meteen helpen opruimen.
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog een foto van de tuin gemaakt vanmorgenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je meteen helpen opruimen.
[ afbeelding ]
Oh super, daar was ik wel benieuwd naar. Want dit is al na het opruimen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een foto van de tuin gemaakt vanmorgenEven uploaden
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een foto van de tuin gemaakt vanmorgenEven uploaden
dat shirt heb ik hier gekocht:quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
RoD, vergeten te vragen gisteren, maar waar heb je dat überdope bierflesjes opende shirt vandaan?
Inderdaad.quote:
Krijg je die flesopener in je shirt er standaard bij?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat shirt heb ik hier gekocht:
http://www.roadkilltshirts.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |