heb vanacht 14 uur geslapenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee 21:00 uur ofzoEven slaap inhalen
schop jij bart ff naar de douche zodat ik met je kan msnenquote:
Bart ga ff douchen. Maar ik moet zo eten.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
schop jij bart ff naar de douche zodat ik met je kan msnen
Ik wil nog even zeggen dat je een uberbaas hebt opgevoed.quote:
Ik heb even geen behoefte aan bier. Lijkt me ook een heel slecht plan als ik dat nu ga drinkenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die Punk IPA al gedronken?
Alle etterige streken die hij bezit heeft hij van Ez en monoquote:Op zondag 10 juli 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil nog even zeggen dat je een uberbaas hebt opgevoed.
Ik nietquote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Jullie vinden het vast niet erg als ik wat redundante foto's eruitknip hè?
Als je maar opschiet!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
Jullie vinden het vast niet erg als ik wat redundante foto's eruitknip hè?
Per onderwerp?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb op dit moment 841 MB aan fotomateriaal. Ik durf er niet veel meer uit weg te halen omdat ik dan bang ben dat ik "belangrijke" dingen wegpoets.
Ik kan ze wel opdelen per onderwerp ofzo?
Hunks, babes en Monopolyquote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Per onderwerp?Hoe had je dat in gedachten?
Bier & Tieten, Monopoly inderdaad en "wil niet op de foto".quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Per onderwerp?Hoe had je dat in gedachten?
whehequote:
Foto's van mij mogen wel meteen weg, dat scheelt ook weer ruimte. Lief van mij he?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier & Tieten, Monopoly inderdaad en "wil niet op de foto".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |