Ik wil alles!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb op dit moment 841 MB aan fotomateriaal. Ik durf er niet veel meer uit weg te halen omdat ik dan bang ben dat ik "belangrijke" dingen wegpoets.
Ik kan ze wel opdelen per onderwerp ofzo?
Ik ook.quote:
Volgende keer graag maken als ik niet aan 't eten ben, oke?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb 3 portretten van jou en Rulerofdeath gemaakt
Jij hebt ze zelf gemaakt! Hoe heb je al die foto's van jezelf gemaakt trouwens? Laten doen of echt dan ding in een klauw vasthouden ofzo?quote:
Zodra ik mezelf in de lens zag, klikkenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt ze zelf gemaakt! Hoe heb je al die foto's van jezelf gemaakt trouwens? Laten doen of echt dan ding in een klauw vasthouden ofzo?
Met één hand of twee?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zodra ik mezelf in de lens zag, klikken
Inderdaad en al dat zaad wat ik die badkamer ligt...quote:Op zondag 10 juli 2011 23:26 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een smerige meet moet dit geweest zijn. God-ver-domme. Dit geloof je toch niet. Elke keer wordt het erger.
Alleen al de verhalen over die breakdancepiet maken mij woest hier. Dat doe je niet met zo'n kind. Om te janken.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad en al dat zaad wat ik die badkamer ligt...
Waar?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen al de verhalen over die breakdancepiet maken mij woest hier. Dat doe je niet met zo'n kind. Om te janken.
Inderdaad je mag kinderen geen Kip op stok laten eten!quote:Op zondag 10 juli 2011 23:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen al de verhalen over die breakdancepiet maken mij woest hier. Dat doe je niet met zo'n kind. Om te janken.
Zuipfeest?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
Je neemt je kind toch niet mee naar zo'n zuipfeest. Wat bezielt je dan. Dat kind had gewoon in Emmen moeten blijven.
Ik had hem ook thuis gelaten.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:30 schreef Panzermaus het volgende:
Je neemt je kind toch niet mee naar zo'n zuipfeest. Wat bezielt je dan. Dat kind had gewoon in Emmen moeten blijven.
Zo jong en zo'n baasjequote:Op zondag 10 juli 2011 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
De meeste mensen zouden wel hun kind thuishouden ja, maar huppelzoon is relaxed
Inderdaad een Kip op stok etende dancepauper.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
Breakdancepiet wordt opgeleid tot raspauper op deze manier.
Ik ben nog wakkerquote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
Gebeurt er hier uberhaupt nog wat? Slaapt alles al?
STELLETJE NICHTEN!!!![]()
ik ben ook wakker. en nu faye er is is het de moeite om me te melden. niets persoonlijksquote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
Om te slapen?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nog een sigaretje roken en dan weer een poging wagen
Ja, ik moet er om 6 uur uitquote:
aii! Succes in ieder geval, je kan hetquote:Op maandag 11 juli 2011 02:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik moet er om 6 uur uitNieuwe baan en moet toch maar proberen fris en fruitig voor de dag te komen
Komt ook wel goedquote:Op maandag 11 juli 2011 02:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
aii! Succes in ieder geval, je kan het
Krijgen we nog wel een feestje bij jou?quote:Op maandag 11 juli 2011 02:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt ook wel goedHet is orderpicken enzo
Even wat knaken verdienen voor de verhuizing volgende maand
Als ik in Rdam woon, kan ik wel wat organiseren een keertje in een rustige periode. Hier in Lelystad gaat het niet lukken, pa en ma zijn nu een weekje weg met de camper en gaan verder niet weg deze zomer omdat ze naar Nieuw Zeeland gaan in decemberquote:Op maandag 11 juli 2011 02:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Krijgen we nog wel een feestje bij jou?
Oh oke, dan bewerk ik je badkamer wel, op de monomanierquote:Op maandag 11 juli 2011 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik in Rdam woon, kan ik wel wat organiseren een keertje in een rustige periode. Hier in Lelystad gaat het niet lukken, pa en ma zijn nu een weekje weg met de camper en gaan verder niet weg deze zomer omdat ze naar Nieuw Zeeland gaan in december
Ik ben ineens klaarwakker.quote:Op maandag 11 juli 2011 00:57 schreef JJH het volgende:
Hahahahaquote:Op maandag 11 juli 2011 02:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, dan bewerk ik je badkamer wel, op de monomanier
Trustequote:Op maandag 11 juli 2011 02:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha
Liefjens, ik ben een slaapje doen.
Gr Gr
Mono.quote:Op maandag 11 juli 2011 02:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaha