Jij had hem vannacht ook wel flink te pakkenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En slapen heeft ook niet geholpen, nog brakker
HAHAquote:Op zondag 10 juli 2011 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij had hem vannacht ook wel flink te pakken
Huh wat?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHA
Jij hebt carooltje gedaan in de badkamer
Jaquote:Op zondag 10 juli 2011 17:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij had hem vannacht ook wel flink te pakken
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHA
Dus jij zeker niet meer nuchter om half 2......quote:
Het had erger gekund inderdaad.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:58 schreef Monopoly het volgende:
Wees blij dat ik het niet de woonkamer deed.
heb je niks geleerd van wiet op meets?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Ook thuis hier. Teringbussen
Maar man, die wiet van Patje zou verboden moeten worden. Helemaal gaar.
Deze was wel goed te roken. Iets te goed zelfs..quote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je niks geleerd van wiet op meets?
Gewoon cassis drinken jonge!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
Ook thuis hier. Teringbussen
Maar man, die wiet van Patje zou verboden moeten worden. Helemaal gaar.
Ik kan daar ook niet tegen nee, dan raak ik echt helemaal in mn eigen wereld en komt er geen zinnig woord meer uit lolquote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb je niks geleerd van wiet op meets?
mwaquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen nee, dan raak ik echt helemaal in mn eigen wereld en komt er geen zinnig woord meer uit lol
en WAAR WAS JIJquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen nee, dan raak ik echt helemaal in mn eigen wereld en komt er geen zinnig woord meer uit lol
De datum kwam mij niet goed uit + ik ben ziek op het moment. maar ik had allerlei dingen staan gister. Inclusief een verjaardag van mn broer.quote:
Boe's wieneuktwie lijst.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de zwarte lijst voor meets?
quote:
ah, te jammerquote:Op zondag 10 juli 2011 18:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De datum kwam mij niet goed uit + ik ben ziek op het moment. maar ik had allerlei dingen staan gister. Inclusief een verjaardag van mn broer.
DE lijst. boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 24quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
de zwarte lijst voor meets?
Hell yeah.quote:
nieuw onderwerp aubquote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo zie je maar weer, what happens on fokmeet doesn't stay on fokmeet
Mono gaat je slaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Zo zie je maar weer, what happens on fokmeet doesn't stay on fokmeet
Ik was het niet, het was Huppel. Ik dacht nog: ik zal het maar niet bekendmaken, maar toen kwam huppel dit topic binnenlopen...quote:
Dan gaat hij op de lijst hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HAHA
gewoon niet meer over hebbenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
Are you people messing around or did this shit actually happened?
attentquote:Op zondag 10 juli 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
Mono was wel nog zo lief om te melden datzolang ik de badkamerprullenbak even leeg gooide ik niet zou merken dat er geneukt was.
Aha dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik wist het al.Dat was waarom Faye dit riep:
[..]
Oja ik zat daarnaast toen ze dat typte, ik had zoiets van WTF, maar dat had ik daarvoor ook alquote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik wist het al.Dat was waarom Faye dit riep:
[..]
Wat is het toch ook een schat.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:21 schreef Myraela het volgende:
Mono was wel nog zo lief om te melden datzolang ik de badkamerprullenbak even leeg gooide ik niet zou merken dat er geneukt was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |