wil sushi eten maar niemand om mee te gaan, stomme stelletjes enzquote:
Misschien kunnen wij een stelletje vormen, zodat we samen sushi kunnen gaan eten.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wil sushi eten maar niemand om mee te gaan, stomme stelletjes enz
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een stelletje vormen, zodat we samen sushi kunnen gaan eten.
Pics zeggen niet alles. Ik zie er wel vrij goed uit, maar ben psychiatrisch patient. Ook niet alles.quote:
veel gekker dan de kerels die ik tegenkom kan je niet zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Pics zeggen niet alles. Ik zie er wel vrij goed uit, maar ben psychiatrisch patient. Ook niet alles.
Probeer in een vijver die niet vertroebeld is te vissen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
veel gekker dan de kerels die ik tegenkom kan je niet zijn
waar kan ik die vinden danquote:Op zondag 10 juli 2011 17:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer in een vijver die niet vertroebeld is te vissen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doorgaans kan het aanmelden bij een bingoclub al snel z'n vruchten afwerpen.
Daar heb je bingogekken dat is ook niet alles.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doorgaans kan het aanmelden bij een bingoclub al snel z'n vruchten afwerpen.
transformers??? hahaha!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef zwartedoos het volgende:
Nou, niemand gevonden voor sushi, maar nu ga ik met mannelijke vrienden naa de bios, ook leuk! Alleen 1 nadeel, Transformers![]()
Maja beats thuiszitten
Denkt ze misschien dat je een player bent? Misschien heeft ze daar negatieve ervaringen mee. Zelfbescherming. Wel kut verder.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:12 schreef Mpj het volgende:
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen. Meisje heeft contact met mij verbroken (overal geblokkeerd en alles) omdat ik dit weekend bij iemand anders heb geslapen. Like whut, we hebben niet eens een relatie en we kennen elkaar net en dan gaat ze zo dramatisch doen. Ben geirriteerd..![]()
Naar een psycholoog? Of?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
Mjah, morgen dus maar naar een huisarts voor een verwijzing.
geeft d'r een dikke warme knuffel en houd haar armpje om d'r heenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Beetje kut.. Verdrietig.. Om een aantal dingen.. Wou dat ik iemand had die een arm om me heen slaat en me niet los laat tot ik in slaap ben gevallen.
quote:
Nee johquote:
Je zag in haar een potentieel vriendinnetje?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn buurmeisje is verhuisd. En hoewel ik haar nooit heb leren kennen mis ik haar nu al
Wtfquote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef Newbie114 het volgende:
Fak het is me zojuist gelukt een verticale striae kapot te krassen. En dan net op de rand van m'n onderbroek! Het brand, tyfusdetyfus...
Dat had ik dus ook...quote:
Das kut.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook...
Striae is zwangerschapsstriemen ik heb ze omdat ik te snel in de lengte gegroeid ben (m'n huid kon het niet bijhouden, daarom zijn ze ook horizontaal bij mij) en nu had ik jeuk en kraste ik er een open.
Dan train je teveel man, beter doe je even rustig aan met die shit voordat je armen afzichtelijk worden (ze beginnen rood en worden daarna wit en nooit meer bruin, net als een litteken dus, en aangezien mijn armen nog al eens bruin worden zou ik het niet leuk vindn er witte strepen op te hebben zitten...)quote:Op maandag 11 juli 2011 15:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Das kut.
Ik heb ze trouwens sinds kort bij m'n biceps op de huid zitten van het krachttrainen. Wie wil me aanraken?
OT: lekker, ik ga ff in de tuin chillen
Valt wel mee, tis maar een klein beetje en je ziet het bij heel veel mensen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan train je teveel man, beter doe je even rustig aan met die shit voordat je armen afzichtelijk worden (ze beginnen rood en worden daarna wit en nooit meer bruin, net als een litteken dus, en aangezien mijn armen nog al eens bruin worden zou ik het niet leuk vindn er witte strepen op te hebben zitten...)
Oké dan is het goed ik heb echt 12-13 cm strepen tot ong 20 cm strepen, dus dat zie je wel, behalve als ik onderbroek aan heb. Hij is alweer redelijk dicht enzo het brand niet meer dus ik ga eens even lekker douchen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:52 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Valt wel mee, tis maar een klein beetje en je ziet het bij heel veel mensen.
edit: ohja, tuin
Ik herken iets van Sheldon van TBBT in deze opmerkingquote:Op maandag 11 juli 2011 14:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Mijn buurmeisje is verhuisd. En hoewel ik haar nooit heb leren kennen mis ik haar nu al
Wutquote:Op maandag 11 juli 2011 15:58 schreef kwiwi het volgende:
Geïrriteerd... 35/40 graden en maar een paar uurtjes stroom per dag is kut
Vakantie of woonplaats? Vakantie is wel Chill pak een kan limonade/cola/sangria/pina colada of iets anders kouds en drinkbaars en ga bij het zwembad liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CyprusTypen is eigenlijk al teveel in deze hitte
Woonplaats. Als het vakantie was geweest was ik inderdaad wel aan het zwembad gaan liggenquote:Op maandag 11 juli 2011 16:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Vakantie of woonplaats? Vakantie is wel Chill pak een kan limonade/cola/sangria/pina colada of iets anders kouds en drinkbaars en ga bij het zwembad liggen
Auw. Ik voel je pijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:41 schreef Newbie114 het volgende:
Fak het is me zojuist gelukt een horizontale striae kapot te krassen. En dan net op de rand van m'n onderbroek! Het brand, tyfusdetyfus...
Moe, ik volg een zomercursus bij het Crea Cafequote:Op maandag 11 juli 2011 19:53 schreef scrub_nurse het volgende:
zo een IKEA kastje opgezet,ging goed,nu geen zin om de puinhoop op te ruimen en de kast in ruimen
ach morgen weer n dag
quote:
quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef TheUnknown81 het volgende:
Ik wil het uitmaken, maar krijg het niet voor elkaar. Ze accepteert het niet en ik ben dan zo'n slappe lul dat ik daarna weer met haar omga alsof er niets gebeurd is.
Verzet is zinloos.quote:Dat gevoel dat ik het zat ben groeit steeds..
Maak haar duidelijk dat bij iemand blijven uit medelijden niet gaat werken en dat jullie beide verder moeten. Of zo.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:20 schreef TheUnknown81 het volgende:
Ik wil het uitmaken, maar krijg het niet voor elkaar. Ze accepteert het niet en ik ben dan zo'n slappe lul dat ik daarna weer met haar omga alsof er niets gebeurd is.
Dat gevoel dat ik het zat ben groeit steeds..
Ik vind dat je lef hebt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben toch voor zekerheid gegaan mensen...
Vandaag zou ik meedoen met een fotosessie (als fotograaf) bij de judovereniging en judomeisje zou dan de technieken demonstreren.
Na afloop ben ik toch op haar afgestapt met m'n hart zowat bonzend in m'n keel. Ik vroeg haar of ze eens samen met z'n tweetjes wat konden drinken ofzo.
Ze keek een beetje geschrokken en vroeg op wat voor manier ik dat bedoelde. Door die vraag schrok ik weer en zei dat ik er niets mee bedoelde, maar het me gewoon leuk leek.
Ze beantwoordde dat ze t n lief aanbod vond, maar toch liever alleen afspreekt met de hele groep.
Gotta face it: friendszone
Daarna ben ik nog met vrienden naar Transformers gegaan en die was wel baas.
edit: ik ben wel heel blij dat ik het toch gevraagd heb, want ik denk dat ik spijt had gekregen als ik het niet had gedaan. En nu heb ik in ieder geval de duidelijkheid waar ik wel een beetje naar hunkerde, ookal is het niet het antwoord waarop ik hoopte
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben toch voor zekerheid gegaan mensen...
Vandaag zou ik meedoen met een fotosessie (als fotograaf) bij de judovereniging en judomeisje zou dan de technieken demonstreren.
Na afloop ben ik toch op haar afgestapt met m'n hart zowat bonzend in m'n keel. Ik vroeg haar of ze eens samen met z'n tweetjes wat konden drinken ofzo.
Ze keek een beetje geschrokken en vroeg op wat voor manier ik dat bedoelde. Door die vraag schrok ik weer en zei dat ik er niets mee bedoelde, maar het me gewoon leuk leek.
Ze beantwoordde dat ze t n lief aanbod vond, maar toch liever alleen afspreekt met de hele groep.
Gotta face it: friendszone
Daarna ben ik nog met vrienden naar Transformers gegaan en die was wel baas.
edit: ik ben wel heel blij dat ik het toch gevraagd heb, want ik denk dat ik spijt had gekregen als ik het niet had gedaan. En nu heb ik in ieder geval de duidelijkheid waar ik wel een beetje naar hunkerde, ookal is het niet het antwoord waarop ik hoopte
verklaar je nader.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:03 schreef marcb1974 het volgende:
Pijn in mijn reet, maar gelukkig wel redelijk geslapen.
Wieeeeeequote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:40 schreef DjinN het volgende:
Blij, zenuwachtig!Vrijdag ga ik mijn lievelingsband van heel dichtbij zien
En hopelijk lukt het me om een foto met hun samen te scoren
zo voel ik me dus al jarenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kan mijn ondertitel beter veranderen in "Pas op, instortingsgevaar" ...
Nouja, ik ben er weer bovenop.
Een paar dagen héél diep gegaan, maar nu is het weer goed.
Alweer tijden geleden dat ik zo'n breakdown heb gehad.
Druk in de weer en daardoor kom ik maar amper aan mijn slaap. Morgen weer een nieuwe cursusdag.quote:
quote:
Engeland is best groot.....quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:17 schreef scrub_nurse het volgende:
uh zie zn vorige post? EngelandVeel plezier!
OT: ga ik de hele dag lekker hangen? Of mezelf activeren? Dilemma's dilemma's
Jeez, lekker dan. Al een klein beetje bekomen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef candygirl het volgende:
pas je op een huis/ naja op de hond in het huis van vrienden die op vakantie zijn, heb je het snachts inbrekers in de slaapkamer![]()
Nu nog pijn aan mijn keel van het schreeuwen, mennnnn wat was ik bang
hm niet echt! maar ook doodmoe,niks geslapen vannacht.Dat breekt nu op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Jeez, lekker dan. Al een klein beetje bekomen?
OT: Beetje misselijk.
Dan zou ik nadat de technische recherche geweest eens lekker je nest in duiken dat soort stress vreet namelijk heel veel slaap.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:09 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm niet echt! maar ook doodmoe,niks geslapen vannacht.Dat breekt nu op.
Maar kan niet gaan slapen want de technische recherche komt zo nog
Ai, sterkte.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:09 schreef candygirl het volgende:
[..]
hm niet echt! maar ook doodmoe,niks geslapen vannacht.Dat breekt nu op.
Maar kan niet gaan slapen want de technische recherche komt zo nog
Jeetje, heftig! Sterkte!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef candygirl het volgende:
pas je op een huis/ naja op de hond in het huis van vrienden die op vakantie zijn, heb je het snachts inbrekers in de slaapkamer![]()
Iemand waarmee ik samenwerk is boos op me omdat ik overkom als dat ik haar ideeën niet goed vind. Maar het stomme is: ik vind haar ideeën ook gewoon niet zo goed over het algemeenquote:
auchquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:30 schreef Bienelientjee het volgende:
Damn, een spiertje in mijn bil verrekt! Doet zeer!![]()
nog steeds uit mijn doen , twijfel of thuis slapen met de hond of toch maar hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef candygirl het volgende:
Hoe is t precies (af)gelopen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:46 schreef candygirl het volgende:
tsja gips adrukken gemaakt van de voetstappen. maatje 47!!!!quote:
Bah Candy wat een ellende,was je alleen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:10 schreef candygirl het volgende:
[..]
tsja gips adrukken gemaakt van de voetstappen. maatje 47!!!!
vingerafdrukken enz iets mee gedaan. buren hebben wel brommer gehoord.
Maar goed hoorde al zeker een uur geluiden, maar ja dacht vreemd huis.
Verder kunnen ze nu nog niet veel. Morgen komen ze schade herstellen.
Ze zijn gewoon ook maar even binnen geweest, andere kamer door raam naar binnen (de enige waar rolluik open was en plat dak) en meteen door naar onze slaapkamer.
Maar krijg het beeld niet uit mijn hoofd, iemand in huis ,bijna in je kamer.
Ben geen paniek mens, maar brr vind het echt kut
\\nee mijn mannetje lag naast me te slapen, ik denk laat maar slapen ik zal me wel weer dingen verbeelden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:19 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Bah Candy wat een ellende,was je alleen?
Oeh, morgenavond (of vrijdagochtendquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Beetje nerveus voor mijn date van morgen!![]()
Twee nachtjes nog.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Lusteloos zonder zijn warmte om me heen.
ach, ging mijn ma ooit maar alleen op vakantiequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:27 schreef Neo-Mullen het volgende:
Pa is weer thuis van vakantie, dus ik ben nu niet meer de koning van het huis
Achja, echt veel heb ik niet gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, ging mijn ma ooit maar alleen op vakantieHet langste dat ik alleen thuis ben geweest zijn 4 dagen(van ma t/m do) en zat met stage
![]()
Verder wel goed, blij met mijn nieuwe schoentjes, en blij dat de migraine aanval verdwenen is
Datquote:
Blijven oefenenquote:
Datquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou het pas nieuwswaardig vinden als je zonder stuitje naar de dokter zou gaan...
Proest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zou het pas nieuwswaardig vinden als je zonder stuitje naar de dokter zou gaan...
Nee achter je stuitje naar de dokter is minstens net zo raar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:05 schreef Høken het volgende:
[..]
Proest.
Oke, 'Morgen voor m'n stuitje naar de dokter, want hij doet verdomde pijn!' zo beter?
Morgen om mijn stuitje heen naar de dokter.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee achter je stuitje naar de dokter is minstens net zo raar.
Of je moet achteruit lopen.
Ik ga morgen naar de dokter omdat mijn stuitje pijn doet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:19 schreef Høken het volgende:
Morgen om mijn stuitje heen naar de dokter.
Ik ga morgen naar m'n stuitje omdat de dokter pijn doet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de dokter omdat mijn stuitje pijn doet.
Ja, dat je lam bent van het lange slapen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:10 schreef Mpj het volgende:
Nu pas wakker en nog steeds moe, dat zegt genoeg toch..
Laat me met rust allemaal.
Nee, dat ik het hard nodig had.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat je lam bent van het lange slapen.
OT:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |