wil sushi eten maar niemand om mee te gaan, stomme stelletjes enzquote:
Misschien kunnen wij een stelletje vormen, zodat we samen sushi kunnen gaan eten.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
wil sushi eten maar niemand om mee te gaan, stomme stelletjes enz
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:13 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij een stelletje vormen, zodat we samen sushi kunnen gaan eten.
Pics zeggen niet alles. Ik zie er wel vrij goed uit, maar ben psychiatrisch patient. Ook niet alles.quote:
veel gekker dan de kerels die ik tegenkom kan je niet zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 17:34 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Pics zeggen niet alles. Ik zie er wel vrij goed uit, maar ben psychiatrisch patient. Ook niet alles.
Probeer in een vijver die niet vertroebeld is te vissen.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:36 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
veel gekker dan de kerels die ik tegenkom kan je niet zijn
waar kan ik die vinden danquote:Op zondag 10 juli 2011 17:43 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Probeer in een vijver die niet vertroebeld is te vissen.
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doorgaans kan het aanmelden bij een bingoclub al snel z'n vruchten afwerpen.
Daar heb je bingogekken dat is ook niet alles.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:46 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doorgaans kan het aanmelden bij een bingoclub al snel z'n vruchten afwerpen.
transformers??? hahaha!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:52 schreef zwartedoos het volgende:
Nou, niemand gevonden voor sushi, maar nu ga ik met mannelijke vrienden naa de bios, ook leuk! Alleen 1 nadeel, Transformers![]()
Maja beats thuiszitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |