Hmz.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We waren met z'n 3-en en 1 ervan was vrouw.
Mono faalde, dus neequote:
Mja, misschien had ie het dan niet moeten doenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mono faalde, dus nee
Nogmaals, ik noem geen namen want dat kan voor hem buiten fok problemen geven..
Dude.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mono faalde, dus nee
Je hoeft geen voornaam - achternaam - adres en foto's te geven hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mono faalde, dus nee
maar carooltje dus wel want je deed die zelf bold maken in een eerdere postquote:Op zondag 10 juli 2011 14:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mono faalde, dus nee
Gast ze is getrouwd hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
En was er nog een 3e bij betrokken..
Precies. De nickname is genoegquote:Op zondag 10 juli 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft geen voornaam - achternaam - adres en foto's te geven hoor.
vooral die laatste niet neequote:Op zondag 10 juli 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hoeft geen voornaam - achternaam - adres en foto's te geven hoor.
Die is nu nog niet aan de beurt, het ging eerst over iemand anders..quote:
Nu weet ik zeker dat ze gisteren met zn allen hebben zitten bekokstoven welke geweldige roddel ze de wereld in zouden helpen en dat er dus geen fuck gebeurd is.quote:
Dat mag ik hopen, want als je dat al scoren noemt.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is nu nog niet aan de beurt, het ging eerst over iemand anders..
Ja, ze hebben vast met aanmaaklimonade de Lion King gekeken....quote:Op zondag 10 juli 2011 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ze gisteren met zn allen hebben zitten bekokstoven welke geweldige roddel ze de wereld in zouden helpen en dat er dus geen fuck gebeurd is.
Rummikub gespeeld.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben vast met aanmaaklimonade de Lion King gekeken....
Oké, hoeveel mensen waren bij deze kleuterorgie betrokken dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is nu nog niet aan de beurt, het ging eerst over iemand anders..
jaquote:Op zondag 10 juli 2011 14:39 schreef L-E het volgende:
Kunnen we het nu weer over mij hebben, as usual?
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:39 schreef L-E het volgende:
Damn.. Ik had gehoopt op 3 dagen minimaal.. Niet 3 uur..quote:Op zondag 10 juli 2011 14:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ze gisteren met zn allen hebben zitten bekokstoven welke geweldige roddel ze de wereld in zouden helpen en dat er dus geen fuck gebeurd is.
Tieten?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:39 schreef L-E het volgende:
Jij!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:39 schreef L-E het volgende:
Je mag ons nog overtuigen met foto's.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn.. Ik had gehoopt op 3 dagen minimaal.. Niet 3 uur..
*meldt*quote:
Ik weet hetquote:Op zondag 10 juli 2011 14:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zegt dan wel weer genoeg over jou
Ik stap nog liever op een landmijn.quote:
Ze kunnen er toch kleding op photoshoppen?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo wel eens gezien?![]()
Ik hoef de lelijke broer van postman pat niet naakt te zien
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze kunnen er toch kleding op photoshoppen?
Doen ze dan ook skimaskers opquote:Op zondag 10 juli 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze kunnen er toch kleding op photoshoppen?
Fok! begint al met reclames van Dela uitvaart..... dus zelfs bij Googleadsense snappen ze dat die foto's niet getoond moeten wordenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fok! begint al met reclames van Dela uitvaart..... dus zelfs bij Googleadsense snappen ze dat die foto's niet getoond moeten worden
Daar mag een foto van geplaatst wordenquote:
Die staat toch gewoon? Net als Sneijder in z'n Hummer....quote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
Joja die aan het eten is zal me dan weer niet verbazen.
Maar groeien zal hij niet meer.
Zal hij op een kussentje zitten in de bus?
En houten blokjes onder z´n voetzolen om bij de pedalen te komenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
Joja die aan het eten is zal me dan weer niet verbazen.
Maar groeien zal hij niet meer.
Zal hij op een kussentje zitten in de bus?
Oh, zaten we in kusjekroel-modus vandaag?quote:
Het is zondag he. Kutopmerkingen mogen morgen weer.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, zaten we in kusjekroel-modus vandaag?
Toch niet naar Transformers 3 he?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook even broodje eten. Zo naar de bios
Ik zal je even in je kut stompenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zondag he. Kutopmerkingen mogen morgen weer.
He bah! Gelukkig hoef ik niet te kiezen tussen die 2 films..... Stap ik liever op een landmijnquote:
Oh. Kusjekroel dan maar.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zondag he. Kutopmerkingen mogen morgen weer.
Misschien kom ik die onderweg nog tegen.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
He bah! Gelukkig hoef ik niet te kiezen tussen die 2 films..... Stap ik liever op een landmijn
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
He bah! Gelukkig hoef ik niet te kiezen tussen die 2 films..... Stap ik liever op een landmijn
Woon jij in Rwanda dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kom ik die onderweg nog tegen.
Cambodja.quote:
Om op een landmijn te stappen?quote:
Klopt. Het was een opmerking. Gespeend van iedere vorm van Humortm.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen grappen he!![]()
Dat is echt geen grap.
Door al die landmijnen zitten nu overal bedelaars zonder ledematen en dat is stront irritantquote:Op zondag 10 juli 2011 15:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klopt. Het was een opmerking. Gespeend van iedere vorm van Humortm.
Nee die getrouwde vrouw was een andere roddel.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:07 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, Jofu heeft dus een trio gehad, met een getrouwde vrouw en de manspersoon die erbij betrokken was kan erdoor in de problemen raken. Tsjessus, het lijkt wel het echte leven!
Gelukkig niet, in mijn leven komt tenminste geen Jofu voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:07 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, Jofu heeft dus een trio gehad, met een getrouwde vrouw en de manspersoon die erbij betrokken was kan erdoor in de problemen raken. Tsjessus, het lijkt wel het echte leven!
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig niet, in mijn leven komt tenminste geen Jofu voor.
En wie gaat hem dan uitlaten enzo als jij aan het werk bentquote:Op zondag 10 juli 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof dat ik een puppy moet gaan kidnappen
Ja maar hij is zoquote:Op zondag 10 juli 2011 15:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wie gaat hem dan uitlaten enzo als jij aan het werk bent
Ja en als ie dus geen pup meer is, dan kijk je er niet meer naar om en vindt je het een irritant beest....quote:
Dat zijn ze allemaalquote:
Oh je kent me zo goedquote:Op zondag 10 juli 2011 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en als ie dus geen pup meer is, dan kijk je er niet meer naar om en vindt je het een irritant beest....
quote:
Miljarden malen beter.quote:
Nee, mijn broer wel maar ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef L-E het volgende:
Hoi liefjes, heeft een van jullie heel toevallig Internet en digitale televisie van KPN?
Geef m mijn nummer.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, mijn broer wel maar ik niet.
/einde bericht
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zin in werken?Ben je ziek of heb je een leuke collega?
Oeh.... Engel is verliefd.....quote:Op zondag 10 juli 2011 16:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]het laatste ... al was ik vorige week wel z,z en d
Verliefd is een te groot woord, maar als ik naar hem kijk of hem toevallig spotquote:
Dusquote:Op zondag 10 juli 2011 16:34 schreef Godtje het volgende:
Jullie mogen lachen!
Dingen die je pas jaaaaaaaaaaaaaaaaaren later begrepen hebt #52
Geloof je het zelf?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon een leven gekregen
Is dat belangrijk dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:48 schreef El_Matador het volgende:
Wie heeft wie nu (niet) geneukt op welke meet?
Ik volg het allemaal niet meer.
Ik ben nog maar bij seizoen 1. Bijna klaar.quote:
Proestquote:Op zondag 10 juli 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je ex had t anders goed naar dr zin
En dat moet je mij melden omdat?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je ex had t anders goed naar dr zin
Daarna was het toch een trio met Jofu en nog een dude?quote:Op zondag 10 juli 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom en omdat proberen te neuken op het toilet en adn falen gewoon n hele grote faal is
Iedereen weet toch dat elke meet een gangbang is.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarna was het toch een trio met Jofu en nog een dude?
Wat ik al zei /carequote:Op zondag 10 juli 2011 17:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daarom en omdat proberen te neuken op het toilet en adn falen gewoon n hele grote faal is
Ah, vandaar dat ik nooit heen ga....quote:Op zondag 10 juli 2011 18:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat elke meet een gangbang is.
Ik ook..quote:
Links!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:54 schreef Spezza19 het volgende:
Tering, wat staan er soms toch pareltjes in WGR......
Hmmm....geen trek in koffie....quote:Op zondag 10 juli 2011 18:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]en niet zo gapen... neem maar een sterke espresso
Klinkt gezelligquote:Op zondag 10 juli 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ook..
Het was hier dan ook echt zondag vandaag. Heel de dag spelletjes gedaan en filmpjes gekeken op de bank, bakje chips erbij. Net maar eens een keer gedouched.
Even lachen dan maarquote:Op zondag 10 juli 2011 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Samenwonen, zij trekt bij mij in mijn huis
Aankoop nieuwe auto dmv betaling in maandtermijnen
Damn wat een halve zool..quote:
Officiele tour autoquote:
Hier moest ik toch wel zo hard om lachen:quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:55 schreef Dondermeester het volgende:
Oh ja, ook dit is geregeld: als je je auto in de puinpoeier rijdt (of iemand anders doet dat voor jou), dan blijf je ook gewoon doorbetalen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Holy crap, door een tour-auto nog welquote:
Bram?quote:
Ja joh, hij groeit uit zijn huidige bed!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat moet een stoer bed zijn. Heeft Peuter een nieuwe bed nodig?
Duimschroeven harder aandraaien en geen nieuwe kleren geven, dan kan die niet verder groeien, scheelt veel geld.quote:
Kijk, zulke handige tips staan niet in al die kut-opvoedboeken.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Duimschroeven harder aandraaien en geen nieuwe kleren geven, dan kan die niet verder groeien, scheelt veel geld.
Ik werd laatst al uitgelachen omdat ik de 5 seconden regel uit opvoed boekjes kenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk, zulke handige tips staan niet in al die kut-opvoedboeken.
Die ken ik niet eens.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik werd laatst al uitgelachen omdat ik de 5 seconden regel uit opvoed boekjes ken
Niks, maar ik zou mijn bed toch eerder Harold Wilberforce Clifton III noemen. Kwestie van smaak. Jeweets.quote:
Ik bedenk de naam niet hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks, maar ik zou mijn bed toch eerder Harold Wilberforce Clifton III noemen. Kwestie van smaak. Jeweets.
Dat zeg ik toch ook niet, driftkopje?quote:
Staat dat in opvoedboeken, écht?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
Gewoon lekker laten opeten. 1) Dat zal ze leren respect op te brengen voor de maaltijd die ze wordt voorgeschoteld. Eten is niet voor ieder mens even vanzelfsprekend. 2) Goed voor hun afweer.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
Slaon, pao!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten opeten. 1) Dat zal ze leren respect op te brengen voor de maaltijd die ze wordt voorgeschoteld. Eten is niet voor ieder mens even vanzelfsprekend. 2) Goed voor hun afweer.
Myr!quote:
Dag jongedame. Hoe is het leven?quote:
Tevreden mensen, daar hou ik van.quote:
die nog niet allemaalquote:
meteen in een volwassenenbedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
ow crap...
dit topic is vervloekt! vervloekt zeg ik je!![]()
het oefent een duivelse aantrekkingskracht op me uitquote:
I cast you out! Begone, thy demon!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het oefent een duivelse aantrekkingskracht op me uit
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat deed ik toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:
quote:
En dan biggel ff in z'n kruis laten bijten?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht maar, ik zal mijn joejoe-voodoo doll er eens bij pakken.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan biggel ff in z'n kruis laten bijten?
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht maar, ik zal mijn joejoe-voodoo doll er eens bij pakken.
Heb je het nu over JB of over biggel?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik wil 'm toch niet beschadigen, dan heb ik er niks meer aan.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je het nu over JB of over biggel?
Heb jij een roze doos of niet? JB beweert namelijk dat 'ie daar niet van houdt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ik wil 'm toch niet beschadigen, dan heb ik er niks meer aan.
Blauwe dozen zijn inderdaad beter.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een roze doos of niet? JB beweert namelijk dat 'ie daar niet van houdt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Verschrompeld paars.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke kleur moet ie anders hebben?
Hij houdt meer van 'ausgang'?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Een blauwe wafel misschien?quote:
quote:
Zo'n polonaise is het daar nietquote:
Ik had wel zoiets van: hey, een oggetuigeverslag.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had wel zoiets van: hey, een oggetuigeverslag.
Wat schuift dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Ik had wel zoiets van: hey, een oggetuigeverslag.
quote:
Als jullie even gezellig verder voortborduren hierover, ga ik even in een hoekje de mi eruit huilen.quote:
quote:
Ah, wishful reading. T. poste wat anders.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
CL heeft mijn doos toch heul niet gezien!
quote:
Heb je een foto? Kan JB kijken of roze misschien toch wel past in zijn interieur.quote:
Je kent me wel beter dan dat toch? Ik zeg niets.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, wil jij mijn eer gewoon even redden zonder er een slaatje uit te slaan?
quote:
Ik wil wel even komen kijken of het niet zo is hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik word niet blij van de ideeën die hier over mijn doos de ronde doen zeg.
Nu is toch wel het moment om te hinten dat ze er ver naast zittenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kent me wel beter dan dat toch? Ik zeg niets.
I knowquote:
Dat staat buiten kijf, maar dat leek me nogal obvious.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Nu is toch wel het moment om te hinten dat ze er ver naast zitten
Vrouwen weten jou lang te boeien merk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I know
Deze had geen klantenkring uit te bereiden en ze zat ook niet met een ketting vast, dus ze had zo weg kunnen gaan als ze had gewild
*rolt van z'n stoel van het lachen*quote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je een foto? Kan JB kijken of roze misschien toch wel past in zijn interieur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
So I'm not gay, whoohooquote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwen weten jou lang te boeien merk ik.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Dat vrouwen dús boeiend zijn, anytimequote:
Dat was mijn punt niet. Weet je zeker dat de kapster niks voor je is?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vrouwen dús boeiend zijn, anytime
Jij hebt dus iets met boeien begrijp ik?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat vrouwen dús boeiend zijn, anytime
Geen idee. Ik weet wel dat ik daarstraks iemand tegengekomen ben die nog een veel betere indruk maaktequote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet. Weet je zeker dat de kapster niks voor je is?
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik daarstraks iemand tegengekomen ben die nog een veel betere indruk maakte
Ik ben nog op zoek naar een sleutelfiguur, inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hebt dus iets met boeien begrijp ik?
Genoeg vissen in de zee, en gelukkig zwemmen er een heleboel in scholen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik daarstraks iemand tegengekomen ben die nog een veel betere indruk maakte
Nouja, het was in ieder geval gezellig, zoals gezegd had ze heel eenvoudig kunnen vluchten als ze had gewild, toen ze uiteindelijk toch op zoek naar 'r eigen vrienden ging lachte ze wel erg lief, en in een half uur kletsen is er geen stil moment geweest. Ze vind me op z'n minst gezellig, hoop ik dan maarquote:
Dudequote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg vissen in de zee, en gelukkig zwemmen er een heleboel in scholen.
Ja, nu ik het zelf lees merk ik dat het best fout overkomtquote:
Zolang je maar niet zegt dat je een voorkeur hebt voor kleuterscholen....quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Barbusse het volgende:
Ja, nu ik het zelf lees merk ik dat het best fout overkomt
Understatement of the yearquote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, nu ik het zelf lees merk ik dat het best fout overkomt
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
Zolang je maar niet zegt dat je een voorkeur hebt voor kleuterscholen....
Geef me nu eens een reden, 1 goede reden, waarom ik dat zou zeggen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zegt dat je een voorkeur hebt voor kleuterscholen....
Welke orgie?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Is er trouwens na vanmiddag nog meer nieuws over die peuterorgie?
Zwarte crossquote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Understatement of the year
Evengoed, het was leuk, en ik moest 'r maar ff toevoegen op hyves ook enzo. Volgende week is de zwarte cross (en laat dat nou hier practisch in de achtertuin zijn) ennehm, nja, dus
Die ene waar jij dus niet aan mee deed, Techno.quote:
quote:
Het hoge gehalte aan kleuters dat hier meepost?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
Geef me nu eens een reden, 1 goede reden, waarom ik dat zou zeggen?
Ik ook een beetjequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hebt dus iets met boeien begrijp ik?
Dat is sowieso niet helemaal mijn ding, maar heb me wel vermaakt hoor dit weekend.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Die ene waar jij dus niet aan mee deed, Techno.
Ach, ik maak me ook schuldig aan kinderachtige posts. Moet kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hoge gehalte aan kleuters dat hier meepost?
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en engquote:
Daar doen we het niet voor. Rasecht of anders nietquote:
En zo hoort hetquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet helemaal mijn ding, maar heb me wel vermaakt hoor dit weekend.
groot nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en eng
nee hoor, die indruk probeert ze alleen te wekkenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en eng
Ik ben geemigreerd, vandaar het "een beetje"quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar doen we het niet voor. Rasecht of anders niet
en sinds wanneer ken je mij?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee hoor, die indruk probeert ze alleen te wekken
Evengoed niet lief en knuffelbaarquote:
Sja, mensen maken foutenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geemigreerd, vandaar het "een beetje"
Genoeg, maar emigreren hoort daar niet bijquote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed niet lief en knuffelbaar
[..]
Sja, mensen maken fouten
soms wel.. tot ik bijtquote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed niet lief en knuffelbaar
[..]
Sja, mensen maken fouten
My point exactlyquote:
Balls of steel jij, BALLS OF STEEL!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben echt wel stoer hoor, ik ga morgen op de gok stof kopen op de markt om gordijnen van te laten maken door oma
quote:
dat vond ik nou ook, oke oke, ik heb t wel een beetje opgemeten, maar geen flauw idee hoeveel stof ik moet hebben, maar dat weet dat marktmannetje vast welquote:
Wat zal dat hard en oncomfortabel liggen zegquote:
niks mis met af en toe bijten hoorquote:
misschien kletst dat wel lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zal dat hard en oncomfortabel liggen zeg
Watjequote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zal dat hard en oncomfortabel liggen zeg
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis met af en toe bijten hoor
Guilty as chargedquote:
jammer genoeg wel.. te veel schijterige mannen op deze wereldquote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
[..]
Guilty as charged
adios barbieboyquote:
Ik ben verre van schijterig, ik heb het alleen niet zo op bijtenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jammer genoeg wel.. te veel schijterige mannen op deze wereld
jij hoeft ook niet te bijten, dat doe ik welquote:Op zondag 10 juli 2011 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben verre van schijterig, ik heb het alleen niet zo op bijten
Ja goed, gebeten worden danquote:Op zondag 10 juli 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hoeft ook niet te bijten, dat doe ik wel
flauw.. erg flauw weer..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja goed, gebeten worden dan
Dus als je bijten wil moet je toch ff op naar de volgende
Ja, jij was weg, het werd net gezelligquote:
ja, ik kwam een paar minuten vervelenquote:
Dan blijf ik nu lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, jij was weg, het werd net gezellig
Weer misluktquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar bijna waar k zijn moet, dus bijna weer van fok weg
Wat een gemis.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Help, ik word niet geaccepteerd in het TRU-forum omdat ik niet zonder slag of stoot in groene mannetjes geloof...
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |