Knocked out van de drank?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heeft ie niet, iig niet vannacht.. Hij lag veilig opgeborgen in de keuken..
Opgesloten in een keukenkastjequote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mij toch wel?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik de wereld niet aandoen hoor.
terwijl jij met zn moeder bezig was?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee dat niet..quote:Op zondag 10 juli 2011 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
terwijl jij met zn moeder bezig was?
+1quote:Op zondag 10 juli 2011 14:30 schreef L-E het volgende:
Jofu, dropje, mopje, of je komt nu met een naam, of ik blijf erbij dat je alles verzint.
Mooie vrouw met gitaar, sexy!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja![]()
En ben l'oncle soul ook.![]()
Deze is zo knap!en zo een geweldige stem
![]()
[ afbeelding ]
Waarom moet ik met namen komen? Als ik die persoon dat nou niet wil aan doen omdat hij daar buiten Fok ook last van kan krijgen doe ik dat niet, klaar ermee..quote:Op zondag 10 juli 2011 14:30 schreef L-E het volgende:
Jofu, dropje, mopje, of je komt nu met een naam, of ik blijf erbij dat je alles verzint.
HIJ??quote:Op zondag 10 juli 2011 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom moet ik met namen komen? Als ik die persoon dat nou niet wil aan doen omdat hij daar buiten Fok ook last van kan krijgen doe ik dat niet, klaar ermee..
HIJquote:Op zondag 10 juli 2011 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom moet ik met namen komen? Als ik die persoon dat nou niet wil aan doen omdat hij daar buiten Fok ook last van kan krijgen doe ik dat niet, klaar ermee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |