quote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je het nu over JB of over biggel?
Heb jij een roze doos of niet? JB beweert namelijk dat 'ie daar niet van houdt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ik wil 'm toch niet beschadigen, dan heb ik er niks meer aan.
Blauwe dozen zijn inderdaad beter.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een roze doos of niet? JB beweert namelijk dat 'ie daar niet van houdt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
Verschrompeld paars.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welke kleur moet ie anders hebben?
Hij houdt meer van 'ausgang'?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Een blauwe wafel misschien?quote:
quote:
Zo'n polonaise is het daar nietquote:
Ik had wel zoiets van: hey, een oggetuigeverslag.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had wel zoiets van: hey, een oggetuigeverslag.
Wat schuift dat?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
Ik had wel zoiets van: hey, een oggetuigeverslag.
quote:
Als jullie even gezellig verder voortborduren hierover, ga ik even in een hoekje de mi eruit huilen.quote:
quote:
Ah, wishful reading. T. poste wat anders.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
CL heeft mijn doos toch heul niet gezien!
quote:
Heb je een foto? Kan JB kijken of roze misschien toch wel past in zijn interieur.quote:
Je kent me wel beter dan dat toch? Ik zeg niets.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, wil jij mijn eer gewoon even redden zonder er een slaatje uit te slaan?
quote:
Ik wil wel even komen kijken of het niet zo is hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik word niet blij van de ideeën die hier over mijn doos de ronde doen zeg.
Nu is toch wel het moment om te hinten dat ze er ver naast zittenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Je kent me wel beter dan dat toch? Ik zeg niets.
I knowquote:
Dat staat buiten kijf, maar dat leek me nogal obvious.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Nu is toch wel het moment om te hinten dat ze er ver naast zitten
Vrouwen weten jou lang te boeien merk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I know
Deze had geen klantenkring uit te bereiden en ze zat ook niet met een ketting vast, dus ze had zo weg kunnen gaan als ze had gewild
*rolt van z'n stoel van het lachen*quote:Op zondag 10 juli 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je een foto? Kan JB kijken of roze misschien toch wel past in zijn interieur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
So I'm not gay, whoohooquote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwen weten jou lang te boeien merk ik.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:
Dat vrouwen dús boeiend zijn, anytimequote:
Dat was mijn punt niet. Weet je zeker dat de kapster niks voor je is?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat vrouwen dús boeiend zijn, anytime
Jij hebt dus iets met boeien begrijp ik?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat vrouwen dús boeiend zijn, anytime
Geen idee. Ik weet wel dat ik daarstraks iemand tegengekomen ben die nog een veel betere indruk maaktequote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was mijn punt niet. Weet je zeker dat de kapster niks voor je is?
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik daarstraks iemand tegengekomen ben die nog een veel betere indruk maakte
Ik ben nog op zoek naar een sleutelfiguur, inderdaadquote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hebt dus iets met boeien begrijp ik?
Genoeg vissen in de zee, en gelukkig zwemmen er een heleboel in scholen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet wel dat ik daarstraks iemand tegengekomen ben die nog een veel betere indruk maakte
Nouja, het was in ieder geval gezellig, zoals gezegd had ze heel eenvoudig kunnen vluchten als ze had gewild, toen ze uiteindelijk toch op zoek naar 'r eigen vrienden ging lachte ze wel erg lief, en in een half uur kletsen is er geen stil moment geweest. Ze vind me op z'n minst gezellig, hoop ik dan maarquote:
Dudequote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Genoeg vissen in de zee, en gelukkig zwemmen er een heleboel in scholen.
Ja, nu ik het zelf lees merk ik dat het best fout overkomtquote:
Zolang je maar niet zegt dat je een voorkeur hebt voor kleuterscholen....quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Barbusse het volgende:
Ja, nu ik het zelf lees merk ik dat het best fout overkomt
Understatement of the yearquote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, nu ik het zelf lees merk ik dat het best fout overkomt
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
Zolang je maar niet zegt dat je een voorkeur hebt voor kleuterscholen....
Geef me nu eens een reden, 1 goede reden, waarom ik dat zou zeggen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zegt dat je een voorkeur hebt voor kleuterscholen....
Welke orgie?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef CherryLips het volgende:
Is er trouwens na vanmiddag nog meer nieuws over die peuterorgie?
Zwarte crossquote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Understatement of the year
Evengoed, het was leuk, en ik moest 'r maar ff toevoegen op hyves ook enzo. Volgende week is de zwarte cross (en laat dat nou hier practisch in de achtertuin zijn) ennehm, nja, dus
Die ene waar jij dus niet aan mee deed, Techno.quote:
quote:
Het hoge gehalte aan kleuters dat hier meepost?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
Geef me nu eens een reden, 1 goede reden, waarom ik dat zou zeggen?
Ik ook een beetjequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hebt dus iets met boeien begrijp ik?
Dat is sowieso niet helemaal mijn ding, maar heb me wel vermaakt hoor dit weekend.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Die ene waar jij dus niet aan mee deed, Techno.
Ach, ik maak me ook schuldig aan kinderachtige posts. Moet kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hoge gehalte aan kleuters dat hier meepost?
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en engquote:
Daar doen we het niet voor. Rasecht of anders nietquote:
En zo hoort hetquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet helemaal mijn ding, maar heb me wel vermaakt hoor dit weekend.
groot nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en eng
nee hoor, die indruk probeert ze alleen te wekkenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en eng
Ik ben geemigreerd, vandaar het "een beetje"quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar doen we het niet voor. Rasecht of anders niet
en sinds wanneer ken je mij?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee hoor, die indruk probeert ze alleen te wekken
Evengoed niet lief en knuffelbaarquote:
Sja, mensen maken foutenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geemigreerd, vandaar het "een beetje"
Genoeg, maar emigreren hoort daar niet bijquote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed niet lief en knuffelbaar
[..]
Sja, mensen maken fouten
soms wel.. tot ik bijtquote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed niet lief en knuffelbaar
[..]
Sja, mensen maken fouten
My point exactlyquote:
Balls of steel jij, BALLS OF STEEL!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben echt wel stoer hoor, ik ga morgen op de gok stof kopen op de markt om gordijnen van te laten maken door oma
quote:
dat vond ik nou ook, oke oke, ik heb t wel een beetje opgemeten, maar geen flauw idee hoeveel stof ik moet hebben, maar dat weet dat marktmannetje vast welquote:
Wat zal dat hard en oncomfortabel liggen zegquote:
niks mis met af en toe bijten hoorquote:
misschien kletst dat wel lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zal dat hard en oncomfortabel liggen zeg
Watjequote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zal dat hard en oncomfortabel liggen zeg
Smaken verschillen gelukkigquote:Op zondag 10 juli 2011 21:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis met af en toe bijten hoor
Guilty as chargedquote:
jammer genoeg wel.. te veel schijterige mannen op deze wereldquote:Op zondag 10 juli 2011 21:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig
[..]
Guilty as charged
adios barbieboyquote:
Ik ben verre van schijterig, ik heb het alleen niet zo op bijtenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jammer genoeg wel.. te veel schijterige mannen op deze wereld
jij hoeft ook niet te bijten, dat doe ik welquote:Op zondag 10 juli 2011 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben verre van schijterig, ik heb het alleen niet zo op bijten
Ja goed, gebeten worden danquote:Op zondag 10 juli 2011 22:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij hoeft ook niet te bijten, dat doe ik wel
flauw.. erg flauw weer..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja goed, gebeten worden dan
Dus als je bijten wil moet je toch ff op naar de volgende
Ja, jij was weg, het werd net gezelligquote:
ja, ik kwam een paar minuten vervelenquote:
Dan blijf ik nu lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, jij was weg, het werd net gezellig
Weer misluktquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar bijna waar k zijn moet, dus bijna weer van fok weg
Wat een gemis.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
Help, ik word niet geaccepteerd in het TRU-forum omdat ik niet zonder slag of stoot in groene mannetjes geloof...
Dat dus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |