Die ene waar jij dus niet aan mee deed, Techno.quote:
quote:
Het hoge gehalte aan kleuters dat hier meepost?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
Geef me nu eens een reden, 1 goede reden, waarom ik dat zou zeggen?
Ik ook een beetjequote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij hebt dus iets met boeien begrijp ik?
Dat is sowieso niet helemaal mijn ding, maar heb me wel vermaakt hoor dit weekend.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
Die ene waar jij dus niet aan mee deed, Techno.
Ach, ik maak me ook schuldig aan kinderachtige posts. Moet kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hoge gehalte aan kleuters dat hier meepost?
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en engquote:
Daar doen we het niet voor. Rasecht of anders nietquote:
En zo hoort hetquote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is sowieso niet helemaal mijn ding, maar heb me wel vermaakt hoor dit weekend.
groot nietquote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en eng
nee hoor, die indruk probeert ze alleen te wekkenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Sorry schat, ik val op lief klein schattig knuffelbaar en zulks. Jij bent groot stoer sterk en eng
Ik ben geemigreerd, vandaar het "een beetje"quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daar doen we het niet voor. Rasecht of anders niet
en sinds wanneer ken je mij?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee hoor, die indruk probeert ze alleen te wekken
Evengoed niet lief en knuffelbaarquote:
Sja, mensen maken foutenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geemigreerd, vandaar het "een beetje"
Genoeg, maar emigreren hoort daar niet bijquote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed niet lief en knuffelbaar
[..]
Sja, mensen maken fouten
soms wel.. tot ik bijtquote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed niet lief en knuffelbaar
[..]
Sja, mensen maken fouten
My point exactlyquote:
Balls of steel jij, BALLS OF STEEL!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ben echt wel stoer hoor, ik ga morgen op de gok stof kopen op de markt om gordijnen van te laten maken door oma
quote:
dat vond ik nou ook, oke oke, ik heb t wel een beetje opgemeten, maar geen flauw idee hoeveel stof ik moet hebben, maar dat weet dat marktmannetje vast welquote:
Wat zal dat hard en oncomfortabel liggen zegquote:
niks mis met af en toe bijten hoorquote:
misschien kletst dat wel lekkerquote:Op zondag 10 juli 2011 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat zal dat hard en oncomfortabel liggen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |