Ik stap nog liever op een landmijn.quote:
Ze kunnen er toch kleding op photoshoppen?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je zijn fobo wel eens gezien?![]()
Ik hoef de lelijke broer van postman pat niet naakt te zien
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze kunnen er toch kleding op photoshoppen?
Doen ze dan ook skimaskers opquote:Op zondag 10 juli 2011 14:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze kunnen er toch kleding op photoshoppen?
Fok! begint al met reclames van Dela uitvaart..... dus zelfs bij Googleadsense snappen ze dat die foto's niet getoond moeten wordenquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Fok! begint al met reclames van Dela uitvaart..... dus zelfs bij Googleadsense snappen ze dat die foto's niet getoond moeten worden
Daar mag een foto van geplaatst wordenquote:
Die staat toch gewoon? Net als Sneijder in z'n Hummer....quote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
Joja die aan het eten is zal me dan weer niet verbazen.
Maar groeien zal hij niet meer.
Zal hij op een kussentje zitten in de bus?
En houten blokjes onder z´n voetzolen om bij de pedalen te komenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:55 schreef Godtje het volgende:
Joja die aan het eten is zal me dan weer niet verbazen.
Maar groeien zal hij niet meer.
Zal hij op een kussentje zitten in de bus?
Oh, zaten we in kusjekroel-modus vandaag?quote:
Het is zondag he. Kutopmerkingen mogen morgen weer.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, zaten we in kusjekroel-modus vandaag?
Toch niet naar Transformers 3 he?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook even broodje eten. Zo naar de bios
Ik zal je even in je kut stompenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zondag he. Kutopmerkingen mogen morgen weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |