Hier moest ik toch wel zo hard om lachen:quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 17:55 schreef Dondermeester het volgende:
Oh ja, ook dit is geregeld: als je je auto in de puinpoeier rijdt (of iemand anders doet dat voor jou), dan blijf je ook gewoon doorbetalen, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Holy crap, door een tour-auto nog welquote:
Bram?quote:
Ja joh, hij groeit uit zijn huidige bed!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat moet een stoer bed zijn. Heeft Peuter een nieuwe bed nodig?
Duimschroeven harder aandraaien en geen nieuwe kleren geven, dan kan die niet verder groeien, scheelt veel geld.quote:
Kijk, zulke handige tips staan niet in al die kut-opvoedboeken.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Duimschroeven harder aandraaien en geen nieuwe kleren geven, dan kan die niet verder groeien, scheelt veel geld.
Ik werd laatst al uitgelachen omdat ik de 5 seconden regel uit opvoed boekjes kenquote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Kijk, zulke handige tips staan niet in al die kut-opvoedboeken.
Die ken ik niet eens.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik werd laatst al uitgelachen omdat ik de 5 seconden regel uit opvoed boekjes ken
Niks, maar ik zou mijn bed toch eerder Harold Wilberforce Clifton III noemen. Kwestie van smaak. Jeweets.quote:
Ik bedenk de naam niet hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks, maar ik zou mijn bed toch eerder Harold Wilberforce Clifton III noemen. Kwestie van smaak. Jeweets.
Dat zeg ik toch ook niet, driftkopje?quote:
Staat dat in opvoedboeken, écht?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
Gewoon lekker laten opeten. 1) Dat zal ze leren respect op te brengen voor de maaltijd die ze wordt voorgeschoteld. Eten is niet voor ieder mens even vanzelfsprekend. 2) Goed voor hun afweer.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
Slaon, pao!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon lekker laten opeten. 1) Dat zal ze leren respect op te brengen voor de maaltijd die ze wordt voorgeschoteld. Eten is niet voor ieder mens even vanzelfsprekend. 2) Goed voor hun afweer.
Myr!quote:
Dag jongedame. Hoe is het leven?quote:
Tevreden mensen, daar hou ik van.quote:
die nog niet allemaalquote:
meteen in een volwassenenbedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:03 schreef JoeBravo het volgende:
ow crap...
dit topic is vervloekt! vervloekt zeg ik je!![]()
het oefent een duivelse aantrekkingskracht op me uitquote:
I cast you out! Begone, thy demon!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
het oefent een duivelse aantrekkingskracht op me uit
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Dat deed ik toch?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:
quote:
En dan biggel ff in z'n kruis laten bijten?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
Oh wacht maar, ik zal mijn joejoe-voodoo doll er eens bij pakken.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan biggel ff in z'n kruis laten bijten?
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wacht maar, ik zal mijn joejoe-voodoo doll er eens bij pakken.
Heb je het nu over JB of over biggel?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik wil 'm toch niet beschadigen, dan heb ik er niks meer aan.
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je het nu over JB of over biggel?
Heb jij een roze doos of niet? JB beweert namelijk dat 'ie daar niet van houdt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ik wil 'm toch niet beschadigen, dan heb ik er niks meer aan.
Blauwe dozen zijn inderdaad beter.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb jij een roze doos of niet? JB beweert namelijk dat 'ie daar niet van houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |