Gelukkig niet, in mijn leven komt tenminste geen Jofu voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:07 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, Jofu heeft dus een trio gehad, met een getrouwde vrouw en de manspersoon die erbij betrokken was kan erdoor in de problemen raken. Tsjessus, het lijkt wel het echte leven!
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig niet, in mijn leven komt tenminste geen Jofu voor.
En wie gaat hem dan uitlaten enzo als jij aan het werk bentquote:Op zondag 10 juli 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik geloof dat ik een puppy moet gaan kidnappen
Ja maar hij is zoquote:Op zondag 10 juli 2011 15:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wie gaat hem dan uitlaten enzo als jij aan het werk bent
Ja en als ie dus geen pup meer is, dan kijk je er niet meer naar om en vindt je het een irritant beest....quote:
Dat zijn ze allemaalquote:
Oh je kent me zo goedquote:Op zondag 10 juli 2011 15:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en als ie dus geen pup meer is, dan kijk je er niet meer naar om en vindt je het een irritant beest....
quote:
Miljarden malen beter.quote:
Nee, mijn broer wel maar ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef L-E het volgende:
Hoi liefjes, heeft een van jullie heel toevallig Internet en digitale televisie van KPN?
Geef m mijn nummer.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, mijn broer wel maar ik niet.
/einde bericht
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zin in werken?Ben je ziek of heb je een leuke collega?
Oeh.... Engel is verliefd.....quote:Op zondag 10 juli 2011 16:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]het laatste ... al was ik vorige week wel z,z en d
Verliefd is een te groot woord, maar als ik naar hem kijk of hem toevallig spotquote:
Dusquote:Op zondag 10 juli 2011 16:34 schreef Godtje het volgende:
Jullie mogen lachen!
Dingen die je pas jaaaaaaaaaaaaaaaaaren later begrepen hebt #52
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |