Helemaal mee eens. Ik weet niet wanneer zijn vader is overleden, maar daar denk je echt wel aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dat een ongelofelijke kutdag is.
Oktober vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik weet niet wanneer zijn vader is overleden, maar daar denk je echt wel aan.
Ik ben het eigenlijk zwaar eens met 'm. Zo'n reactie kan niet, spreekt nul vertrouwen uit, niet goed voor hem, niet goed voor de moraal van het team e.d.quote:
Zeker ook omdat Papa Gesink bij een val in een mountainbike wedstrijd is overleden ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste verjaardag dus, dat is best moeilijk, weet ik ook uit ervaring.
Daar ben ik het ook gedeeltelijk mee eens. Het gaat er alleen om dat Danny alle andere dingen erbij betrekt waar ie absoluut niet zeker van is. Het is enorm speculeren wat hij ook doet en op basis daarvan gaat hij conclusies trekken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk zwaar eens met 'm. Zo'n reactie kan niet, spreekt nul vertrouwen uit, niet goed voor hem, niet goed voor de moraal van het team e.d.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Gesink is overschat.
Danny moet zich niet aanstellen.
Als er één ding zeker is, is dat Gesink niet overschat is. De mensen die dat zeggen, volgen echt alleen maar de Tour en hebben de ballen verstand van wielrennen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Gesink is overschat.
Danny moet zich niet aanstellen.
Vraag ik me ook af. Hij heeft de val gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
Hoe komt Nelissen erbij dat die hoogtestage niet goed is uitgepakt?
Het is toch geen gok om te gaan rijden voor iemand die 6e werd vorig jaar.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
Kan iemand Barend van tafel halen, de tering zeg.
Volgens mij heeft Danny achter de schermen van RTL meegekregen dat ie wat harder moet zijn en wat meer spectaculaire uitspraken moet doen, want dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Ook triest om te zeggen trouwens even tussendoor 'dat 'ie het in de Tirreno ook al had'... Die dood van z'n pa wordt ook wel even lekker gebaggatelisseerd zeg... En Danny zou beter moeten weten dat Gesink toen in een rot periode zat...
Doen!!!!!! Laterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta op het punt om te zappen hoor. Nelissen trekt totaal verkeerde feiten en conclusies
Kijk Mart en zijn tafelleden snappen het. Geen felle discussies, zij weten het juiste dat die val impact heeft gehadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef chufi het volgende:
We kunnen ook ff waxhten en dan kijken wat ze in de avondetappe zeggen
twitteren kan ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
wie wil die randdebiel van een nelissen even mailen/vraag stellen via mailbox
Ik geef toe, ik heb er geen verstand van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als er één ding zeker is, is dat Gesink niet overschat is. De mensen die dat zeggen, volgen echt alleen maar de Tour en hebben de ballen verstand van wielrennen.
quote:
Triest opportunisme, wat alleen op z'n plaats zou zijn als Gesink zonder tegenslagen er 6x fair wordt afgereden bij de beste tien... Dit slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Danny is Gesink wel heel erg aan het afbranden.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk Mart en zijn tafelleden snappen het. Geen felle discussies, zij weten het juiste dat die val impact heeft gehad
Die komen zometeen met zijn drieen hapjes langsbrengen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef kawotski het volgende:
Minpuntje: Te weinig focus op de rondemissen zeg ik jullie
juistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef marcodej het volgende:
Je kan pas wat zeggen over die hoogtestage als hij er nu zonder die tegenslagen keihard afgereden was.
Dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn idee is dat het allemaal nog te vroeg is voor conclusies en oordelen
Telegraafreactie van Nelissen.twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:07:29Niet nerveus worden mensen het is zoals het is. Voor dat salaris mag je best je ploeg dragen. Contador hoor zo nooit praten. reageer retweet
hij werd er afgereden. van het peleton notabene!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef marcodej het volgende:
Je kan pas wat zeggen over die hoogtestage als hij er nu zonder die tegenslagen keihard afgereden was.
Gesink verliest anderhalve minuut op een veredelde brug en is in z'n hoofd al afgestapt...dan mogen er conclusies getrokken worden...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn idee is dat het allemaal nog te vroeg is voor conclusies en oordelen
Yep. Door een val.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij werd er afgereden. van het peleton notabene!
Dan noem je ook wel een naamquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef Lann555 het volgende:
Kan weinig zeggen over de hoogtestages, maar het zegt wel wat dat Gesink het eigenlijk al heeft opgegeven en dat ook uitspreekt, wat niet past bij een leider.
Kan me herinneren hoe Vino met een knie in dik verband als een idioot aan bleef vallen en bleef proberen te koersen. Goed, hij reed niet helemaal clean, maar de kop zat op de goede plek
Hopelijk verwisselen Gesink en Mollema dan niet de bloedzakjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef Lann555 het volgende:
Kan weinig zeggen over de hoogtestages, maar het zegt wel wat dat Gesink het eigenlijk al heeft opgegeven en dat ook uitspreekt, wat niet past bij een leider.
Kan me herinneren hoe Vino met een knie in dik verband als een idioot aan bleef vallen en bleef proberen te koersen. Goed, hij reed niet helemaal clean, maar de kop zat op de goede plek
Robert heeft de kwaliteiten om top-5 te eindigen. Hij bewijst gewoon door het jaar heen dat hij daar absoluut toe in staat is. Ik erger me dood aan de reactie van mensen die het hele jaar door het Tour niet volgen, dan vlak voor de Tour de verwachtingen lezen, dan als het even tegen zit in de Tour zeggen van oh hij is overschat, hij kan de verwachtingen niet waarmaken. Slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb er geen verstand van.
Maar zie Gesink niet in de top 5 eindigen. Zal rond de 5 - 15e zitten.
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:09:28@dnelissen Mee eens dat hij de kop niet moet laten hangen. Maar zeggen dat die hoogtestage niet goed heeft uitgepakt is puur speculatie... reageer retweet
Mentale- en lichamelijk hardheid horen er ook bij om je potentie waar te kunnen maken. Wat hij in Oman doet is leuk, maar het gaat er in de topsport om dat je er staat als het moet en daar schort het tot nu toe aan. Altijd vallen is geen toeval meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Robert heeft de kwaliteiten om top-5 te eindigen. Hij bewijst gewoon door het jaar heen dat hij daar absoluut toe in staat is. Ik erger me dood aan de reactie van mensen die het hele jaar door het Tour niet volgen, dan vlak voor de Tour de verwachtingen lezen, dan als het even tegen zit in de Tour zeggen van oh hij is overschat, hij kan de verwachtingen niet waarmaken. Slaat helemaal nergens op.
Jij laat je hier zien als de kenner inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta op het punt om te zappen hoor. Nelissen trekt totaal verkeerde feiten en conclusies
ja wat gekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is toch geen gok om te gaan rijden voor iemand die 6e werd vorig jaar.
Gesink heeft vele tegenslagen gehad, Waaronder die val en het overlijden van zijn vader.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jij laat je hier zien als de kenner inderdaad
Gert is een heel herkenbare droogklootquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:15 schreef Culthit. het volgende:
Ik vond Gert eerst vervelend, maar ik mag 'm nu wel. Hij zegt tenminste zinnige dingen aan tafel.
Hij heeft vorig jaar prima bewezen dat hij het mentaal en lichamelijk aankan. En dat altijd vallen heeft niets met mentale en lichamelijke hardheid te maken. Dan draai je het om.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mentale- en lichamelijk hardheid horen er ook bij om je potentie waar te kunnen maken. Wat hij in Oman doet is leuk, maar het gaat er in de topsport om dat je er staat als het moet en daar schort het tot nu toe aan. Altijd vallen is geen toeval meer.
Haha lol!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
22 jaar en 301 dagen, waarom weet hij dat.
Mwah, verloor hij in Zwitserland niet het klassement vrij onnodig? Ik acht 'm mentaal iig nog niet helemaal top.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar prima bewezen dat hij het mentaal en lichamelijk aankan. En dat altijd vallen heeft niets met mentale en lichamelijke hardheid te maken. Dan draai je het om.
Beetje onwennig nog misschien, hij is nu meer op zijn gemak.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ie de eerste paar dagen geforceerd grappig probeerde te zijn.
Zijn reactie op het vallen is wel een teken dat zijn mentale hardheid misschien niet 100% is op dit moment. En toch ook wat rondjes op cruciale momentjes verloren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar prima bewezen dat hij het mentaal en lichamelijk aankan. En dat altijd vallen heeft niets met mentale en lichamelijke hardheid te maken. Dan draai je het om.
Ja precies.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje onwennig nog misschien, hij is nu meer op zijn gemak.
Gesink valt altijd in belangrijke koersen....ook vorig jaar in de Tour. Dat is geen toeval en dat heeft met zijn mentale instelling te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
JA NU!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef Falco het volgende:
Ik ben vanavond maar es afgehaakt. Ik hoor het wel wanneer het nog boeiend wil worden.
Hij kon er dit jaar iets aan doen dat Brajkovic voor zijn neus viel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gesink valt altijd in belangrijke koersen....ook vorig jaar in de Tour. Dat is geen toeval en dat heeft met zijn mentale instelling te maken.
Hij kwam voor het gratis eten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef wdn het volgende:
wtf moet Boskamp daar; of was dat al gevraagd?
Jawel. Een goede Gesink zit niet achter Brajkovic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kon er dit jaar iets aan doen dat Brajkovic voor zijn neus viel?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Een goede Gesink zit niet achter Brajkovic.
Het was een vlakke rit...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij had achter Boonen moeten zitten inderdaad, of Wiggins.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Hylarisch zeg...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat de blinde haas van den Burg het beter doet dan Nelissen
twitter:TTtoet twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:11:04Zijn wiggins en Horner en Boonen ook watjes @dnelissen slaat nergens op om Gesink een watje te noemen hij is met 70 km gevallen #tourdujour reageer retweet
...twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:20:19@TTtoet is een sleutelbeen breuk een gebroken neus en een hersenenschudding is niet hetzelfde als schaafwonden. Sorry! reageer retweet
Hij is de kneuzingen vergeten hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:TTtoet twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:11:04Zijn wiggins en Horner en Boonen ook watjes @dnelissen slaat nergens op om Gesink een watje te noemen hij is met 70 km gevallen #tourdujour reageer retweet
...twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:20:19@TTtoet is een sleutelbeen breuk een gebroken neus en een hersenenschudding is niet hetzelfde als schaafwonden. Sorry! reageer retweet
Mooi gesprokenquote:
Nee, alleen Danny is een beetje frusti.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik kijk dit zo half half voor de tweede keer maar wat hangt er een vage sfeer.. dit programma is een flop of niet?
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik kijk dit zo half half voor de tweede keer maar wat hangt er een vage sfeer.. dit programma is een flop of niet?
Ik ben hier voor de detailsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel hier met die n00bs
Tuurlijk, jij zit bij ploegmaat Barredo in het wiel en voor hem valt iemand gigantisch hard. Dan heeft die valpartij te maken met het feit dat jij mentaal niet in orde bent.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gesink valt altijd in belangrijke koersen....ook vorig jaar in de Tour. Dat is geen toeval en dat heeft met zijn mentale instelling te maken.
twitter:laurenstendam twitterde op vrijdag 08-07-2011 om 19:08:59Love to have the hotel at cycling distance from the finish line. Already halfway the massage. What a day. Golden Earring to ontstress a bit. reageer retweet
twitter:mattgoss1986 twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 07:50:33Just woke up and seen that my phone had re-sent every msg that was on in, at least once! 2000+ msg. #Themostexpensivesleepever reageer retweet
twitter:
Donder jij nou eens een eind op, zeikstraalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef Temlin het volgende:
Toch roept rabo het wel over zichzelf af, vooraf zo hoog van de toren staan schreeuwen dat Gesink wel even op het podium komt. Als hij het niet haalt dan is het logisch dat het een hoop gelach oplevert.
Rabo roept helemaal niet dat Gesink "wel even' op het podium komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef Temlin het volgende:
Toch roept rabo het wel over zichzelf af, vooraf zo hoog van de toren staan schreeuwen dat Gesink wel even op het podium komt. Als hij het niet haalt dan is het logisch dat het een hoop gelach oplevert.
In welk parallel universum?quote:
Reageer nou eens niet dan, kom op, denk eens na.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Donder jij nou eens een eind op, zeikstraal
Dat hebben ze helemaal niet gedaan. Dat maak jij ervan. Er werd van tevoren gezegd dat hij podium WILDE halen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:27 schreef Temlin het volgende:
Goede tweet van Kloden. Duitse wielermedia is gewoon door en door verrot.quote:
Hij moest even gevoerd worden.Nu laten we hem verhongeren, deze trololololololquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reageer nou eens niet dan, kom op, denk eens na.
Kijk even op wie je reageert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hebben ze helemaal niet gedaan. Dat maak jij ervan. Er werd van tevoren gezegd dat hij podium WILDE halen.
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
dacht die gast nou dat nederland een stad was?
Qftquote:
Hij zei ville, wat wel stad of dorp betekentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef NightDream het volgende:
[..]
Ja.Of foute vertaling, ook mogelijk.
quote:
Absoluut Frits.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:31 schreef TUFKAL het volgende:
Ik weet niet wat erger is: Frits die doet alsof hij een wielerkenner is, of Dries
Hij had het over Ville en dat is gewoon stad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef NightDream het volgende:
[..]
Ja.Of foute vertaling, ook mogelijk.
Maar ik vind Parijs ook een mooi landquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij had het over Ville en dat is gewoon stad.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rabo roept helemaal niet dat Gesink "wel even' op het podium komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hij hoort achter een Raborenner of achter een sprinter (die vallen toch nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was een vlakke rit...
Gewoon pech...maar het is wel opvallend dat Gesink iedere keer pech heeft...
Op zich legt Danny Nelissen wel een aardige discussie op tafel, het is alleen jammer dat er niemand aan tafel zit die hem weerwoord kan bieden.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]Ik voer niet, ik blijf gewoon de discussie aangaan, niks mis mee op een forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Gelukkig red Genee dan de uitzending met een "grap"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich legt Danny Nelissen wel een aardige discussie op tafel, het is alleen jammer dat er niemand aan tafel zit die hem weerwoord kan bieden.
Hij zat achter een Rabo-renner. Sterker nog, er zaten er drie om hem heen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hij hoort achter een Raborenner of achter een sprinter (die vallen toch niet)te zitten.
Op zo'n moment mis je toch een Rob Harmeling of Henk Lubberding...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich legt Danny Nelissen wel een aardige discussie op tafel, het is alleen jammer dat er niemand aan tafel zit die hem weerwoord kan bieden.
Dat kan niet bij hem.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik voer niet, ik blijf gewoon de discussie aangaan, niks mis mee op een forum.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:07 schreef DeMessias het volgende:
In afwachting van een beslissing van Ambro of een andere mod raad ik aan om niet meer te reageren op posts van Temlin en/of jahroon. Een troll houdt van aandacht, geef die niet
Ik hoop voor danny dat ze een AED standby hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jakobs ging er (zeker in het begin) toch aardig tegenin.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:09:28@dnelissen Mee eens dat hij de kop niet moet laten hangen. Maar zeggen dat die hoogtestage niet goed heeft uitgepakt is puur speculatie... reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:27:16@dnelissen Heeft Gesink je iets aangedaan ofzo? Je komt zo gefrustreerd over. En Gesink heeft wel iets meer opgelopen dan wat schaafwonden. reageer retweet
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:34:47@marcodej ik begrijp je steun aan RG maar je móet ook de feiten onder ogen zien. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:37:48@dnelissen Feiten? Gisteren zei je nog iets heel anders... Dat we die val niet moeten onderschatten... reageer retweet
Haha goed bezig man. Die gek reageert ook gewoon tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef marcodej het volgende:
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:27:16@dnelissen Heeft Gesink je iets aangedaan ofzo? Je komt zo gefrustreerd over. En Gesink heeft wel iets meer opgelopen dan wat schaafwonden. reageer retweet
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:34:47@marcodej ik begrijp je steun aan RG maar je móet ook de feiten onder ogen zien. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:37:48@dnelissen Feiten? Gisteren zei je nog iets heel anders... Dat we die val niet moeten onderschatten... reageer retweet
Danny heeft gewoon een punt hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef marcodej het volgende:
Dat heeft ie ook, maar hij voert het veel te ver door. En de afgelopen dagen zei hij heel andere dingen.quote:
Nee dat is wel een fel mannetje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
Gert moet je ook geen ruzie mee krijgen gok ik zo
Hij heeft natuurlijk gelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Frits hangt nu ook weer demagoog uit...
Ok Danny, bedankt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:42 schreef Temlin het volgende:
Ik begin nu ook wel te twijfelen over het uitvallen van Gesink tijdens het NK. Ik geloof niet meer dat het aan de hoogtestage lag.
Karst?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
Tates, die is ook niet helemaal schoon volgens mij.
Dat Gesink een professional is, die kopman is van een ploeg die zich compleet in dienst van hem stelt. En omdat hij dat is, mag hij niet reageren zoals hij dat vandaag deed.quote:
Dat begrijp ik ten zekerstequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Dat Gesink een professional is, die kopman is van een ploeg die zich compleet in dienst van hem stelt. En omdat hij dat is, mag hij niet reageren zoals hij dat vandaag deed.
Wat weten wij het toch allemaal beter vanaf de bank met een biertjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:42 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat Gesink meer ballen moet tonen en niet moet lullen als een zeikwijf
Jep, hij laat nu al het koppie hangen dan weet je zeker dat het niet meer goed gaat komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:42 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Dat Gesink meer ballen moet tonen en niet moet lullen als een zeikwijf
Daarom kijken we Rtlquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat weten wij het toch allemaal beter vanaf de bank met een biertje
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:42:18@marcodej móet je ook niet als je goed geluisterd hebt had je dat ook opgepikt. Het is de combi van factoren. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:45:48@dnelissen Ok, maar door die val is het moeilijk te zeggen of die hoogtestage verkeerd heeft uitgepakt. reageer retweet
Baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:46 schreef marcodej het volgende:
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:42:18@marcodej móet je ook niet als je goed geluisterd hebt had je dat ook opgepikt. Het is de combi van factoren. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:45:48@dnelissen Ok, maar door die val is het moeilijk te zeggen of die hoogtestage verkeerd heeft uitgepakt. reageer retweet
Danny is wel een klein betwetertjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:46 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef BechirPSV het volgende:
I kzit meer aan de journalistieke kant, held
Idd;quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Danny is wel een klein betwetertje
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:49 schreef Aalbers het volgende:
Jullie weten het blijkbaar ook allemaal beter dan Danny Nelissen. Over betweters gesproken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:49 schreef Aalbers het volgende:
Jullie weten het blijkbaar ook allemaal beter dan Danny Nelissen. Over betweters gesproken.
Aan gert Jakobs, datzou mooi zijn, bluf squote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Boskamp moet eens klappen uitdelen aan de rabobankrenners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |