Kijk even op wie je reageert.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat hebben ze helemaal niet gedaan. Dat maak jij ervan. Er werd van tevoren gezegd dat hij podium WILDE halen.
Ja.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
dacht die gast nou dat nederland een stad was?
Qftquote:
Hij zei ville, wat wel stad of dorp betekentquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef NightDream het volgende:
[..]
Ja.Of foute vertaling, ook mogelijk.
quote:
Absoluut Frits.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:31 schreef TUFKAL het volgende:
Ik weet niet wat erger is: Frits die doet alsof hij een wielerkenner is, of Dries
Hij had het over Ville en dat is gewoon stad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:30 schreef NightDream het volgende:
[..]
Ja.Of foute vertaling, ook mogelijk.
Maar ik vind Parijs ook een mooi landquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij had het over Ville en dat is gewoon stad.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rabo roept helemaal niet dat Gesink "wel even' op het podium komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hij hoort achter een Raborenner of achter een sprinter (die vallen toch nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was een vlakke rit...
Gewoon pech...maar het is wel opvallend dat Gesink iedere keer pech heeft...
Op zich legt Danny Nelissen wel een aardige discussie op tafel, het is alleen jammer dat er niemand aan tafel zit die hem weerwoord kan bieden.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]Ik voer niet, ik blijf gewoon de discussie aangaan, niks mis mee op een forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
Gelukkig red Genee dan de uitzending met een "grap"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich legt Danny Nelissen wel een aardige discussie op tafel, het is alleen jammer dat er niemand aan tafel zit die hem weerwoord kan bieden.
Hij zat achter een Rabo-renner. Sterker nog, er zaten er drie om hem heen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee hij hoort achter een Raborenner of achter een sprinter (die vallen toch niet)te zitten.
Op zo'n moment mis je toch een Rob Harmeling of Henk Lubberding...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op zich legt Danny Nelissen wel een aardige discussie op tafel, het is alleen jammer dat er niemand aan tafel zit die hem weerwoord kan bieden.
Dat kan niet bij hem.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik voer niet, ik blijf gewoon de discussie aangaan, niks mis mee op een forum.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:07 schreef DeMessias het volgende:
In afwachting van een beslissing van Ambro of een andere mod raad ik aan om niet meer te reageren op posts van Temlin en/of jahroon. Een troll houdt van aandacht, geef die niet
Ik hoop voor danny dat ze een AED standby hebbenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jakobs ging er (zeker in het begin) toch aardig tegenin.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:09:28@dnelissen Mee eens dat hij de kop niet moet laten hangen. Maar zeggen dat die hoogtestage niet goed heeft uitgepakt is puur speculatie... reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:27:16@dnelissen Heeft Gesink je iets aangedaan ofzo? Je komt zo gefrustreerd over. En Gesink heeft wel iets meer opgelopen dan wat schaafwonden. reageer retweet
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:34:47@marcodej ik begrijp je steun aan RG maar je móet ook de feiten onder ogen zien. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:37:48@dnelissen Feiten? Gisteren zei je nog iets heel anders... Dat we die val niet moeten onderschatten... reageer retweet
Haha goed bezig man. Die gek reageert ook gewoon tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef marcodej het volgende:
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:09:28@dnelissen Mee eens dat hij de kop niet moet laten hangen. Maar zeggen dat die hoogtestage niet goed heeft uitgepakt is puur speculatie... reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:27:16@dnelissen Heeft Gesink je iets aangedaan ofzo? Je komt zo gefrustreerd over. En Gesink heeft wel iets meer opgelopen dan wat schaafwonden. reageer retweet
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:34:47@marcodej ik begrijp je steun aan RG maar je móet ook de feiten onder ogen zien. reageer retweet
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:37:48@dnelissen Feiten? Gisteren zei je nog iets heel anders... Dat we die val niet moeten onderschatten... reageer retweet
Danny heeft gewoon een punt hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef marcodej het volgende:
Dat heeft ie ook, maar hij voert het veel te ver door. En de afgelopen dagen zei hij heel andere dingen.quote:
Nee dat is wel een fel mannetje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef Caland het volgende:
Gert moet je ook geen ruzie mee krijgen gok ik zo
Hij heeft natuurlijk gelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Frits hangt nu ook weer demagoog uit...
Ok Danny, bedankt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:42 schreef Temlin het volgende:
Ik begin nu ook wel te twijfelen over het uitvallen van Gesink tijdens het NK. Ik geloof niet meer dat het aan de hoogtestage lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |