Aaah okay, thxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jakhals Erik is van de kwaliteitrepo. Marcel is van de info
Kort maar krachtig zeggen we danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Die Schlecks zeggen ook helemaal niks in zo'n interview he
mediatrainimgquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Die Schlecks zeggen ook helemaal niks in zo'n interview he
meer dan jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef TheArt het volgende:
Danny denkt zo nog echt ook dat hij er verstand van heeft
Helaas denkt hij dat alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef TheArt het volgende:
Danny denkt zo nog echt ook dat hij er verstand van heeft
weet zeker 10 man die meer verstand hebben van wielrennen hier op het forum dan Dannyquote:
Op een forum heeft iedereen overal verstand van...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
weet zeker 10 man die meer verstand hebben van wielrennen hier op het forum dan Danny
is idd letterlijk gekopieerd van VI oranje. Dat werkt gewoon nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat met die duiven vind ik het enige niet leuke onderdeel van dit programma.
postduif moet aardig ver vliegen, zo naar de hemelquote:
Wel als Erik m wegsmijt .. Ik kan hem ook steeds beter waarderen. In het begin van VI had ik het niet zo op m, maarja dat had ik zelfs met Renequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat met die duiven vind ik het enige niet leuke onderdeel van dit programma.
Het komt er zo rot uit. Hij kan niet goed vertellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Aalbers het volgende:
[..]
maar er zit wel een kern van waarheid in
tja, je kan overal wat negatiefs in zien. ik vind bart een heldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het komt er zo rot uit. Hij kan niet goed vertellen.
Qua prestaties zeker, maar hier komt hij niet goed uit de verf.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
tja, je kan overal wat negatiefs in zien. ik vind bart een held
waarom is hij zoveel op televisie? niet omdat hij af en toe een schaatskampioenschap won. dat is om zijn persoonlijkheidquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Qua prestaties zeker, maar hier komt hij niet goed uit de verf.
omdat Eurosport vanuit Nederland wordt becommentarieerdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef kawotski het volgende:
Waarom zit Danny hier en niet in Frankrijk?
Smaken verschillen, laten we het daar op houden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Aalbers het volgende:
[..]
waarom is hij zoveel op televisie? niet omdat hij af en toe een schaatskampioenschap won. dat is om zijn persoonlijkheid
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:01 schreef Sdivad het volgende:
Ik kijk dit voor 't eerst sinds zaterdag weer, maar is Dries er echt elke avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
De vorige aflevering met Johan was echt veruit de slechtste. Dit was prima, maar dat kwam vooral door Gertje.quote:
tent?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
als Gesink nog is gaat winnen op de Alp de heus breken ze de tijd af
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
Dat filmpje van Gert op het einde is dan weer niet leuk
dan zie ik Gert gewoon in dronkenschap het dak afspringen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
Denk niet dat hij klappen durft uit te delen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:02 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze naast elkaar gaan zitten.
zolang je geen bier in de oven gooit en de stokbrood klaarzet dan gaat het helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Zometeen kijken op RTL Gemist.. Maar heb het hier op FOK! al aardig kunnen volgen. Je kunt trouwens maar 1 dag terugkijken he?
* RemcoW23 stokbrood in oven gooit en bier klaar zet
Inderdaad. Alleen jammer dat die galbak van een Barend het feest komt verpesten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Beste uitzending van TdJ top op heden. Echt genoten. Morgen met Boskampje belooft ook weer een feest te worden
Die komt gewoon zo min mogelijk aan het woordquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat die galbak van een Barend het feest komt verpesten.
Daar hoor je waarschijnlijk/hopelijk de hele uitzending niks van.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat die galbak van een Barend het feest komt verpesten.
Ben allang blij dat deze Barend is uitgenodigd...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of hij sneller omhoog gaat dan Hulzebosch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:03 schreef Evertjan het volgende:
Die tijd zal nooit meer worden verbeterdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd of hij sneller omhoog gaat dan Hulzebosch.
Even toevoegingquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat ze Boskamp naast Danny zetten.
Boskamp: Ik verwacht morgen veel van die Bernard Hinault..!
Danny: Sébastien...
Boskamp: Wat?
Danny: Sébastien Hinault
Boskamp: Dat zei ik toch?
Danny: Nee, jij zei Bernard Hinault.
Boskamp: Ach, pest pleur toch een eind op man, KLOOTZAK!
*stroopt mouwen op en deelt een koek uit*
Is toch heerlijk man.
Komt zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:31 schreef DrDentz het volgende:
Heeft iemand al een filmpje met een compilatie van Derksen-nieuwtjes?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Wow respect, hij voetbalde ook al met Barcelona.
Er waren inderdaad geen voetbalnieuwtjes; vooral veel Johan over wielrennen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je voetbal nieuwtjes wil zou ik niet terugkijken als ik jou was
Was wel een goede show als je het vergelijkt met maandag.
Heb je wel gekeken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Er waren inderdaad geen voetbalnieuwtjes; vooral veel Johan over wielrennen.
Ik schrok overigens vooral van Martin Ros, wat is hij in 5 jaar tijd oud geworden zeg.
Snel doorgespoeld. Had Johan wel nieuwtjes dan?quote:
nopquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Snel doorgespoeld. Had Johan wel nieuwtjes dan?
Nee, maar ik dacht je gewoon anderhalf uur Tour du Jour had geken voor Johan. Is dus niet zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Snel doorgespoeld. Had Johan wel nieuwtjes dan?
Dries?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Toch vind ik het wel een prestatie dat ze iemand hebben kunnen vinden die meer zelfingenomen is dan Smeets.
Je hebt het wel moeilijk met jezelf of niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een verschrikkelijk irritant programma.
Allemaal maar om het hardst roepen, Derksen die totaal geen verstand van wielrennen heeft, maar er alleen bij zit omdat hij zichzelf zo grappig vindt, en inhoudelijk heeft het hele programma niets om het lijf. Jammer, want er zaten toch twee mensen bij die echt veel verstand hebben van het rennen.
Toch vind ik het wel een prestatie dat ze iemand hebben kunnen vinden die meer zelfingenomen is dan Smeets.
Niet bepaald. Geef mij maar de avondetappe voor het slapengaan. Even nietszeggend, maar tenminste niet zo 'n schreeuwboel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:50 schreef Maryn. het volgende:
[..]
Je hebt het wel moeilijk met jezelf of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Ga toch ergens anders uithuilenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Allemaal maar om het hardst roepen, Derksen die totaal geen verstand van wielrennen heeft, maar er alleen bij zit omdat hij zichzelf zo grappig vindt, en inhoudelijk heeft het hele programma niets om het lijf. Jammer, want er zaten toch twee mensen bij die echt veel verstand hebben van het rennen.
TdJ is dan ook een commerciëel programma, waar de sponsorbelangen belangrijker zijn dan de inhoud. De enige die echt iets te melden heeft is Nelissen, voor de rest is het wielrennen voor dummies.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig maar, Wilfred.quote:Tour du Jour (RTL7, 20:28) - Johan Derksen zit elke maandag en vrijdag naast zijn Voetbal International-collega Wilfred Genee in de Tour de France-talkshow Tour du Jour. Waarom precies, weet Genee ook niet. “Ik neem aan om wielrenners af te zeiken, want voor Johan bestaat er geen andere sport dan voetbal. Maar hij komt toch vooral langs om het laatste voetbalnieuws te brengen, want in deze periode is er veel te melden op het gebied van transfers”, aldus de presentator. Tour du Jour sloot de week vrijdag af met 389.000 kijkers (madl: 7.0%).
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop dat ze Boskamp naast Danny zetten.
Boskamp: Ik verwacht morgen veel van die Bernard Hinault..!
Danny: Sébastien...
Boskamp: Wat?
Danny: Sébastien Hinault
Boskamp: Dat zei ik toch?
Danny: Nee, jij zei Bernard Hinault.
Boskamp: Ach, pest pleur toch een eind op man!
*stroopt mouwen op en deelt een koek uit*
Is toch heerlijk man.
Klopt toen kreeg DeCauwer een peer tegen zn schouderquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
![]()
Overigens is Boskamp wel liefhebber van wielrennen. Hij was zelfs te gast bij Sporza tijdens RvV.
Inderdaad was ik vergetenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt toen kreeg DeCauwer een peer tegen zn schouder![]()
Zou hij dat ook durven bij Gert?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt toen kreeg DeCauwer een peer tegen zn schouder![]()
Ik denk dat Gert terug gaat slaan als Boskamp dat bij hem doet.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat Gert terug gaat slaan als Boskamp dat bij hem doet.
Harry zal wsl ook nog een keer aanschuivenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Zou echt geweldig zijn
Gert & Boskamp & Derksen & Gijpie bij VI. Zou het geweldig vinden, hoop dat Gert een beetje verstand heeft van voetbal.
Domme boer met een accent die toch wel verstand heeft van Wielrennen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:40 schreef farscapevr8 het volgende:
jacobs is gewoon een domme boer die daarom leuk gevonden word, vd gijp heeft nog hersens
Kan me hier in vinden maar een boer hoeft nog geen domoor te zijn. Op zijn manier is Gert ook nog slim. Maar soms Olala...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:40 schreef farscapevr8 het volgende:
jacobs is gewoon een domme boer die daarom leuk gevonden word, vd gijp heeft nog hersens
Ik heb begrepen dat Johan er dan niet bij komt zittenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Harry zal wsl ook nog een keer aanschuiven
"veel" ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer voor de makers van dit programma dat Gesink (hoogstwaarschijnlijk) afstapt. Dat gaat veel kijkers kosten...
Alleen Temlin en co.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer voor de makers van dit programma dat Gesink (hoogstwaarschijnlijk) afstapt. Dat gaat veel kijkers kosten...
Met een Gesink in vorm, kan dit programma zo doorgroeien naar 800k...nu zal het wel bij 300k/400k blijven...quote:
Samen met Boskamp gaat hij het decor wat koekjes uitdelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gertje gaat de tent afbreken van frustratie denk ik.
Wel meer hoor, Nederlanders zijn soms vrij chauvinistisch.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alleen Temlin en co.
Gertje gaat de tent afbreken van frustratie denk ik.
Zitten er 800000 NL te wachten op een voetbalshow bij wielrennen en op Dries?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met een Gesink in vorm, kan dit programma zo doorgroeien naar 800k...nu zal het wel bij 300k/400k blijven...
Op Dries wel denk ikquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zitten er 800000 NL te wachten op een voetbalshow bij wielrennen en op Dries?
twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 19:56:25Vanavond live bij #tourdujour een reactie van Erik Breukink over Gesink. reageer retweet
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)our_Du_Jour_s1_a.mp4quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:51 schreef Symer het volgende:
Is iemand hier bij machte een mp4 te versieren?
De Gert Jakobs van t voetballenquote:
Toch begin ik hem steeds beter te verstaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel of Gert steeds platter gaat praten
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch begin ik hem steeds beter te verstaan
Ken je Gerben Karstens ?quote:
Die kilometers ervoor gebeurde er ook zo veel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
wat een samenvattingbinnen 1 seconde zitten ze op 30km voor de finish.
Kijk dan naar de avondetappequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef Eenskijken het volgende:
wat een samenvattingbinnen 1 seconde zitten ze op 30km voor de finish.
idd, die zijn veel beter. ik kijk beidequote:
Ik had 8 van mijn 9 renners in de top 20quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik keek even naar mijn positie in de poule, ik heb nog NET niet de rode lantaarn
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had 8 van mijn 9 renners in de top 20
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Je zult in ieder geval gestegen zijn. En je hebt nog even.
Slaat nergens op inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
En nu is hij ineens weer niet in vorm. Dat zagen we op het NK.
Dan is 'ie allang afgestapt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we eerst het Pyreneeendrieluik afwachten met de Tourmalet, Luz Ardriden enz
Dat gaat Gesink niet redden...hij kan nu beter afstappen en zich volledig op de Vuelta richten. Zo'n wedstrijd kan Gesink gewoon winnen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we eerst het Pyreneeendrieluik afwachten met de Tourmalet, Luz Ardriden enz
voor donderdag? Je hebt na morgen een rustdag, Dan 2 vlakke etappes om uit te rusten en dan de aansprekelijke klassebergenquote:
Of de media waaronder figuren als Dannyquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef marcodej het volgende:
"Hij heeft ons beloofd om op het podium te rijden."
Danny verwoord het probleem van de Nederlandse supporter onbedoeld treffend.
Heb je die profieljes van dinsdag en woensdag gezien? Zoveel valt daar niet te herstellen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor donderdag? Je hebt na morgen een rustdag, Dan 2 vlakke etappes om uit te rusten en dan de aansprekelijke klassebergen
Mooi man!quote:
wat doet die linkse daar?quote:
Dinsdag is relatief vlak hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb je die profieljes van dinsdag en woensdag gezien? Zoveel valt daar niet te herstellen...
Gok dat hij na morgen ermee kapt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor donderdag? Je hebt na morgen een rustdag, Dan 2 vlakke etappes om uit te rusten en dan de aansprekelijke klassebergen
Uitrusten is niet echt mogelijk als je moet fietsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het zijn geen zware etappesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uitrusten is niet echt mogelijk als je moet fietsen.
gezien zijn conditie is dit niet een etappe om lekker uit te rusten...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Check even de hoogtes, dit is vrij vlak.
Hij heeft nog een rustdagquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
gezien zijn conditie is dit niet een etappe om lekker uit te rusten...
Ik denk dat je een beetje onderschat wat 6 uur fietsen uberhaupt met een geblesseerde renner doet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het zijn geen zware etappes
10
Voor de achtste keer doet de Tour de France de stad Aurillac aan, de hoofdstad van de paraplu-industrie. Daags na de rustdag is het altijd afwachten hoe de benen reageren, daarom zullen veel renners blij zijn met deze relatief vlakke, korte rit. Onderweg wel vier kleine beklimmingen, twee van de vierde categorie en twee van de derde categorie.
11
Voorlopig de laatste kans voor (sprinters)ploegen die nog zonder een broodnodige zege zitten. Een dag later trekken de renners namelijk het hooggebergte van de Pyreneeën in en kunnen de sprinters de ‘bus’ opzoeken. Liefhebbers van oude Franse stadjes moeten deze dag zeker voor de buis zitten, want het ene na het andere fraaie decor schuift door het beeld.
Uit ervaring weet ik dat dat een ongelofelijke kutdag is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Verjaardag van zn pa.
Het helpt in elk geval ook niet mee, dat mag duidelijk zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |