Aaah okay, thxquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jakhals Erik is van de kwaliteitrepo. Marcel is van de info
Kort maar krachtig zeggen we danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Die Schlecks zeggen ook helemaal niks in zo'n interview he
mediatrainimgquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Marcoss het volgende:
Die Schlecks zeggen ook helemaal niks in zo'n interview he
meer dan jijquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef TheArt het volgende:
Danny denkt zo nog echt ook dat hij er verstand van heeft
Helaas denkt hij dat alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef TheArt het volgende:
Danny denkt zo nog echt ook dat hij er verstand van heeft
weet zeker 10 man die meer verstand hebben van wielrennen hier op het forum dan Dannyquote:
Op een forum heeft iedereen overal verstand van...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef franklop het volgende:
[..]
weet zeker 10 man die meer verstand hebben van wielrennen hier op het forum dan Danny
is idd letterlijk gekopieerd van VI oranje. Dat werkt gewoon nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat met die duiven vind ik het enige niet leuke onderdeel van dit programma.
postduif moet aardig ver vliegen, zo naar de hemelquote:
Wel als Erik m wegsmijt .. Ik kan hem ook steeds beter waarderen. In het begin van VI had ik het niet zo op m, maarja dat had ik zelfs met Renequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Karina het volgende:
Dat met die duiven vind ik het enige niet leuke onderdeel van dit programma.
Het komt er zo rot uit. Hij kan niet goed vertellen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Aalbers het volgende:
[..]
maar er zit wel een kern van waarheid in
tja, je kan overal wat negatiefs in zien. ik vind bart een heldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Het komt er zo rot uit. Hij kan niet goed vertellen.
Qua prestaties zeker, maar hier komt hij niet goed uit de verf.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef Aalbers het volgende:
[..]
tja, je kan overal wat negatiefs in zien. ik vind bart een held
waarom is hij zoveel op televisie? niet omdat hij af en toe een schaatskampioenschap won. dat is om zijn persoonlijkheidquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Qua prestaties zeker, maar hier komt hij niet goed uit de verf.
omdat Eurosport vanuit Nederland wordt becommentarieerdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef kawotski het volgende:
Waarom zit Danny hier en niet in Frankrijk?
Smaken verschillen, laten we het daar op houden?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Aalbers het volgende:
[..]
waarom is hij zoveel op televisie? niet omdat hij af en toe een schaatskampioenschap won. dat is om zijn persoonlijkheid
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:01 schreef Sdivad het volgende:
Ik kijk dit voor 't eerst sinds zaterdag weer, maar is Dries er echt elke avond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |