Helemaal mee eens. Ik weet niet wanneer zijn vader is overleden, maar daar denk je echt wel aan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Uit ervaring weet ik dat dat een ongelofelijke kutdag is.
Oktober vorig jaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik weet niet wanneer zijn vader is overleden, maar daar denk je echt wel aan.
Ik ben het eigenlijk zwaar eens met 'm. Zo'n reactie kan niet, spreekt nul vertrouwen uit, niet goed voor hem, niet goed voor de moraal van het team e.d.quote:
Zeker ook omdat Papa Gesink bij een val in een mountainbike wedstrijd is overleden ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerste verjaardag dus, dat is best moeilijk, weet ik ook uit ervaring.
Daar ben ik het ook gedeeltelijk mee eens. Het gaat er alleen om dat Danny alle andere dingen erbij betrekt waar ie absoluut niet zeker van is. Het is enorm speculeren wat hij ook doet en op basis daarvan gaat hij conclusies trekken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk zwaar eens met 'm. Zo'n reactie kan niet, spreekt nul vertrouwen uit, niet goed voor hem, niet goed voor de moraal van het team e.d.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Gesink is overschat.
Danny moet zich niet aanstellen.
Als er één ding zeker is, is dat Gesink niet overschat is. De mensen die dat zeggen, volgen echt alleen maar de Tour en hebben de ballen verstand van wielrennen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Gesink is overschat.
Danny moet zich niet aanstellen.
Vraag ik me ook af. Hij heeft de val gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef marcodej het volgende:
Hoe komt Nelissen erbij dat die hoogtestage niet goed is uitgepakt?
Het is toch geen gok om te gaan rijden voor iemand die 6e werd vorig jaar.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
Kan iemand Barend van tafel halen, de tering zeg.
Volgens mij heeft Danny achter de schermen van RTL meegekregen dat ie wat harder moet zijn en wat meer spectaculaire uitspraken moet doen, want dit slaat nergens opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef DeeBee het volgende:
Ook triest om te zeggen trouwens even tussendoor 'dat 'ie het in de Tirreno ook al had'... Die dood van z'n pa wordt ook wel even lekker gebaggatelisseerd zeg... En Danny zou beter moeten weten dat Gesink toen in een rot periode zat...
Doen!!!!!! Laterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta op het punt om te zappen hoor. Nelissen trekt totaal verkeerde feiten en conclusies
Kijk Mart en zijn tafelleden snappen het. Geen felle discussies, zij weten het juiste dat die val impact heeft gehadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef chufi het volgende:
We kunnen ook ff waxhten en dan kijken wat ze in de avondetappe zeggen
twitteren kan ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
wie wil die randdebiel van een nelissen even mailen/vraag stellen via mailbox
Ik geef toe, ik heb er geen verstand van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als er één ding zeker is, is dat Gesink niet overschat is. De mensen die dat zeggen, volgen echt alleen maar de Tour en hebben de ballen verstand van wielrennen.
quote:
Triest opportunisme, wat alleen op z'n plaats zou zijn als Gesink zonder tegenslagen er 6x fair wordt afgereden bij de beste tien... Dit slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Danny is Gesink wel heel erg aan het afbranden.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk Mart en zijn tafelleden snappen het. Geen felle discussies, zij weten het juiste dat die val impact heeft gehad
Die komen zometeen met zijn drieen hapjes langsbrengen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:04 schreef kawotski het volgende:
Minpuntje: Te weinig focus op de rondemissen zeg ik jullie
juistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef marcodej het volgende:
Je kan pas wat zeggen over die hoogtestage als hij er nu zonder die tegenslagen keihard afgereden was.
Dit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn idee is dat het allemaal nog te vroeg is voor conclusies en oordelen
Telegraafreactie van Nelissen.twitter:dnelissen twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:07:29Niet nerveus worden mensen het is zoals het is. Voor dat salaris mag je best je ploeg dragen. Contador hoor zo nooit praten. reageer retweet
hij werd er afgereden. van het peleton notabene!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:07 schreef marcodej het volgende:
Je kan pas wat zeggen over die hoogtestage als hij er nu zonder die tegenslagen keihard afgereden was.
Gesink verliest anderhalve minuut op een veredelde brug en is in z'n hoofd al afgestapt...dan mogen er conclusies getrokken worden...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:06 schreef chufi het volgende:
Mijn idee is dat het allemaal nog te vroeg is voor conclusies en oordelen
Yep. Door een val.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij werd er afgereden. van het peleton notabene!
Dan noem je ook wel een naamquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef Lann555 het volgende:
Kan weinig zeggen over de hoogtestages, maar het zegt wel wat dat Gesink het eigenlijk al heeft opgegeven en dat ook uitspreekt, wat niet past bij een leider.
Kan me herinneren hoe Vino met een knie in dik verband als een idioot aan bleef vallen en bleef proberen te koersen. Goed, hij reed niet helemaal clean, maar de kop zat op de goede plek
Hopelijk verwisselen Gesink en Mollema dan niet de bloedzakjesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:10 schreef Lann555 het volgende:
Kan weinig zeggen over de hoogtestages, maar het zegt wel wat dat Gesink het eigenlijk al heeft opgegeven en dat ook uitspreekt, wat niet past bij een leider.
Kan me herinneren hoe Vino met een knie in dik verband als een idioot aan bleef vallen en bleef proberen te koersen. Goed, hij reed niet helemaal clean, maar de kop zat op de goede plek
Robert heeft de kwaliteiten om top-5 te eindigen. Hij bewijst gewoon door het jaar heen dat hij daar absoluut toe in staat is. Ik erger me dood aan de reactie van mensen die het hele jaar door het Tour niet volgen, dan vlak voor de Tour de verwachtingen lezen, dan als het even tegen zit in de Tour zeggen van oh hij is overschat, hij kan de verwachtingen niet waarmaken. Slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb er geen verstand van.
Maar zie Gesink niet in de top 5 eindigen. Zal rond de 5 - 15e zitten.
twitter:marcodej twitterde op zaterdag 09-07-2011 om 21:09:28@dnelissen Mee eens dat hij de kop niet moet laten hangen. Maar zeggen dat die hoogtestage niet goed heeft uitgepakt is puur speculatie... reageer retweet
Mentale- en lichamelijk hardheid horen er ook bij om je potentie waar te kunnen maken. Wat hij in Oman doet is leuk, maar het gaat er in de topsport om dat je er staat als het moet en daar schort het tot nu toe aan. Altijd vallen is geen toeval meer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Robert heeft de kwaliteiten om top-5 te eindigen. Hij bewijst gewoon door het jaar heen dat hij daar absoluut toe in staat is. Ik erger me dood aan de reactie van mensen die het hele jaar door het Tour niet volgen, dan vlak voor de Tour de verwachtingen lezen, dan als het even tegen zit in de Tour zeggen van oh hij is overschat, hij kan de verwachtingen niet waarmaken. Slaat helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |