Jij laat je hier zien als de kenner inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sta op het punt om te zappen hoor. Nelissen trekt totaal verkeerde feiten en conclusies
ja wat gekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Het is toch geen gok om te gaan rijden voor iemand die 6e werd vorig jaar.
Gesink heeft vele tegenslagen gehad, Waaronder die val en het overlijden van zijn vader.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Jij laat je hier zien als de kenner inderdaad
Gert is een heel herkenbare droogklootquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:15 schreef Culthit. het volgende:
Ik vond Gert eerst vervelend, maar ik mag 'm nu wel. Hij zegt tenminste zinnige dingen aan tafel.
Hij heeft vorig jaar prima bewezen dat hij het mentaal en lichamelijk aankan. En dat altijd vallen heeft niets met mentale en lichamelijke hardheid te maken. Dan draai je het om.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mentale- en lichamelijk hardheid horen er ook bij om je potentie waar te kunnen maken. Wat hij in Oman doet is leuk, maar het gaat er in de topsport om dat je er staat als het moet en daar schort het tot nu toe aan. Altijd vallen is geen toeval meer.
Haha lol!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
22 jaar en 301 dagen, waarom weet hij dat.
Mwah, verloor hij in Zwitserland niet het klassement vrij onnodig? Ik acht 'm mentaal iig nog niet helemaal top.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar prima bewezen dat hij het mentaal en lichamelijk aankan. En dat altijd vallen heeft niets met mentale en lichamelijke hardheid te maken. Dan draai je het om.
Beetje onwennig nog misschien, hij is nu meer op zijn gemak.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:17 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ie de eerste paar dagen geforceerd grappig probeerde te zijn.
Zijn reactie op het vallen is wel een teken dat zijn mentale hardheid misschien niet 100% is op dit moment. En toch ook wat rondjes op cruciale momentjes verloren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar prima bewezen dat hij het mentaal en lichamelijk aankan. En dat altijd vallen heeft niets met mentale en lichamelijke hardheid te maken. Dan draai je het om.
Ja precies.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje onwennig nog misschien, hij is nu meer op zijn gemak.
Gesink valt altijd in belangrijke koersen....ook vorig jaar in de Tour. Dat is geen toeval en dat heeft met zijn mentale instelling te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
JA NU!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef Falco het volgende:
Ik ben vanavond maar es afgehaakt. Ik hoor het wel wanneer het nog boeiend wil worden.
Hij kon er dit jaar iets aan doen dat Brajkovic voor zijn neus viel?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gesink valt altijd in belangrijke koersen....ook vorig jaar in de Tour. Dat is geen toeval en dat heeft met zijn mentale instelling te maken.
Hij kwam voor het gratis eten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef wdn het volgende:
wtf moet Boskamp daar; of was dat al gevraagd?
Jawel. Een goede Gesink zit niet achter Brajkovic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij kon er dit jaar iets aan doen dat Brajkovic voor zijn neus viel?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Een goede Gesink zit niet achter Brajkovic.
Het was een vlakke rit...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:20 schreef wdn het volgende:
[..]
Jawel. Een goede Gesink zit niet achter Brajkovic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |