SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
[ Bericht 1% gewijzigd door wc-eend op 10-07-2011 20:39:10 ]xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
Weekend hequote:
Apps:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:51 schreef Poit het volgende:
Ik heb dat account al best wel even maar maak er nu net pas gebruik van..
Iemand nog tips voor een leuke android app/game?
Als ik vanavond thuis ben zal ik eens op de magische accept knop klikkenquote:
Thnxquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:57 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Apps:
Shazam
App2SD Free
Endomondo (voor workouts)
Apps van Go Dev Team zijn ook handig (Go SMS, Keyboard)
Games:
Angry Birds
Daily Breast Quest![]()
Alchemy
Bubble Blast
Ohw.. Sorry.. Ben nog een beetje duffig..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:03 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
INTENS KUT HAHAHAHAHA
Poit je hapte niet
RunKeeper om je hardlooprondjes bij te houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:51 schreef Poit het volgende:
Ik heb dat account al best wel even maar maak er nu net pas gebruik van..
Iemand nog tips voor een leuke android app/game?
Ik loop niet hard.. En ben niet zo van de what'sapp..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:08 schreef Fallen het volgende:
[..]
RunKeeper om je hardlooprondjes bij te houden.
What'sApp Messenger, uiteraard.
edit: Late to the party zie ik net...Nouja, Endomondo is ook wel prima.
YOU HOquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik loop niet hard.. En ben niet zo van de what'sapp..
Ben al bereikbaar genoeg! Mensen betalen maar om met me te mogen chatten
Da's waar... ik heb een keer een lange wandeling vanuit de kroeg bijgehouden. Wat een dramatisch lage gemiddelde snelheid...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef Reintji het volgende:
Niet alleen hardlopen kun je er mee bijhouden. Ook kroegentocht, motorritjes, rally,..
Het is ook leuk om de sleepcycle van een dronken nacht te bekijken, geen bewegingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Da's waar... ik heb een keer een lange wandeling vanuit de kroeg bijgehouden. Wat een dramatisch lage gemiddelde snelheid...![]()
![]()
I know....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Het is ook leuk om de sleepcycle van een dronken nacht te bekijken, geen beweging
Die heb ik ook al een tijdje erop staan, ik moet wel zeggen dat ik daardoor sneller de fiets naar mijn werk pakquote:
ja zoiets. het houdt bij hoeveel Kcal je ongeveer verbrand hebt, de gemiddelde snelheid. Maar dus ook de route die je gefietst hebt en de stijgingen en daling die je onderging. Daarnaast houd hij de snelheid die ik elke km fiets bij. Toen ik een maand geleden begon deed ik gemiddeld 4.5 minuten over 1 km nu zit dat al onder de 4 minutenquote:
km's, snelheid, verbruikte calorieën.quote:
Pics?!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
helemaal happy met m'n nieuwe brommertttttttttttt
Yep anders kan ik de gegevens niet uitrekenenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Ow grappig. Maar daar moet je dus wel voor GPSen? Dat is leuk als ik m'n abo heb uitgebreid bij KPN.
Reken jíj de gegevens uit?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Yep anders kan ik de gegevens niet uitrekenenHij moet wel weten waar je bent en hoe hard je voortbeweegt.
Ik zat eerst echt aan een brommer te denkenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef Rossdale het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
helemaal happy met m'n nieuwe brommertttttttttttt
Je kan je gegevens uploaden naar de website waar dus allerlei statistieken worden opgeslagen, erg leuk om je vooruitgang bij te houden. Plus door aan allerlei challenges mee te doen kan je ook nog leuke dingen winnenquote:
nee de software doet dat, maar het heeft wel input via GPS nodigquote:
Snap ik schat, maar je tiepte:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
nee de software doet dat, maar het heeft wel input via GPS nodigje kunt natuurlijk ook handmatig gegevens invoeren, maar die houdt geen rekening met waar je gefietst hebt. Dat is puur hoe laat begon je, hoelang deed je erover en hoeveel km was de rit. Hoogteverschil wordt niet naar gekeken dan
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Yep anders kan ik de gegevens niet uitrekenenHij moet wel weten waar je bent en hoe hard je voortbeweegt.
Dat moet ik ook een keer bijhouden! Ik ben in mijn slaap volgens mij echt hyperactiefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
I know....
Ik heb ook een aantal keer zo'n comateuze sleepcycle gehad. Eén keer van de drank en andere keren als ik echt een behoorlijke hoeveelheid pijnstillers had ingenomen (migraine).
Sorry voor het feit dat ik het wat beroerd neer had gezetquote:
Boefjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Ben er echt superhappy mee
Net een testrit gereden, al mocht dat eigenlijk nog helemaal niet. Officieel gezien heb ik mijn rijbewijs nog niet (donderdag pas), maargoed van de shop mocht ik wel rondrijden als ik een beetje in de buurt bleef. Ik geloof dat ik zeker 30 sec vertrokken was voordat ik een motoragent tegemoet reed
Ik zwaaide vriendelijk, hij zwaaide terug en reed door
Dat geeft nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Sorry voor het feit dat ik het wat beroerd neer had gezet
Wat kost dat ding als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:53 schreef Rossdale het volgende:
Ben er echt superhappy mee
Net een testrit gereden, al mocht dat eigenlijk nog helemaal niet. Officieel gezien heb ik mijn rijbewijs nog niet (donderdag pas), maargoed van de shop mocht ik wel rondrijden als ik een beetje in de buurt bleef. Ik geloof dat ik zeker 30 sec vertrokken was voordat ik een motoragent tegemoet reed
Ik zwaaide vriendelijk, hij zwaaide terug en reed door
Vladimirquote:
Das ook niet aardig voor die arme jongenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Vladimir
Oh, nou jongens.. Sleep like an droid staat erop, runkeeper is aan het downloaden en ook whatsapp is geinstalleerd..
Typisch gevalletje van je had er bij moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Das ook niet aardig voor die arme jongen
Dan zal ik er de volgende keer bij zijn!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van je had er bij moeten zijn.
Omnomnomquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoe was het eten bij je ouders trouwens?
quote:
Wordt nog druk met die meet. Met jou mee in je C30 en bij Ross op de motor. Pfoe!quote:
Kiezen, koekeroekus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wordt nog druk met die meet. Met jou mee in je C30 en bij Ross op de motor. Pfoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leeuwtjes zijn zo lief om mee te knuffelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:03 schreef Mday het volgende:
hier: knuffelt voor kuuks.
van leeuwen.
http://www.wimp.com/lioncubs/
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh hot damn, geen wonder dat die welpjes zich op hem werpen.
Volgens mij wel hè?quote:
Robert Schumacher heeft nog een hoop te doen.quote:
dank phe, preciate it palquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robert Schumacher heeft nog een hoop te doen.
Praat ie ook?! Dat had ik gemist.quote:
Och dè toetje. Tis sund.quote:
Geen foto in fobo dus kan ik niet beoordelen!quote:
Haha je was even van de kaart.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:15 schreef koei het volgende:
Mday, had ik goed begrepen dat je een baan hebt? Gefeliciteerd! Wat ga je doen? En is het bij je stagebedrijf of ergens anders?
er zweeft hier wel een boothbabefoto rond geloof ik. kuuks werd er warm van (zei ze)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen foto in fobo dus kan ik niet beoordelen!
Hebbu hebbu hebbuquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Mday het volgende:
[..]
er zweeft hier wel een boothbabefoto rond geloof ik. kuuks werd er warm van (zei ze)
Dat heb je er wel snel bij ge-edit!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Mday het volgende:
[..]
er zweeft hier wel een boothbabefoto rond geloof ik. kuuks werd er warm van (zei ze)ik had meer last van de hete vrouwen naast mij.
Koei! Wat vind je van de meet in Den Bosch? De rest vindt het prima.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:15 schreef koei het volgende:
Mday, had ik goed begrepen dat je een baan hebt? Gefeliciteerd! Wat ga je doen? En is het bij je stagebedrijf of ergens anders?
dikke plus 1 ja voor DBquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koei! Wat vind je van de meet in Den Bosch? De rest vindt het prima.
wat wil je anders horen schat, zeg t danquote:
He, andersom he, die kerel moet nog wat ondergaan!quote:
Prima! Den Bosch is redelijk bereikbaar volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koei! Wat vind je van de meet in Den Bosch? De rest vindt het prima.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, andersom he, die kerel moet nog wat ondergaan!
TOf!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:35 schreef koei het volgende:
[..]
Prima! Den Bosch is redelijk bereikbaar volgens mij.
Ik moet wel tot 17:00 uur werken waarschijnlijk, maar daarna aansluiten is geen probleem lijkt me!
Gaan we enkel terrasje/eten/drinken of ook nog wat anders?
Voor in de OP.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef badboynova het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GAM SC MEET:
Zaterdag 23 juli - 15.00u Den Bosch CS (bij de roltrappen aan centrumkant)
Afwezig: Fallen, kipgezicht en Spanky
Misschien: -
Aanwezig: koei, kuuk, sharana, Sol, Mday, Misan, Nebo, Petti, Frankii, Poit, Fruit, Gamebabe, Rossdale
Opgeven kan bij de selectie-commissie!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:43 schreef Mday het volgende:
wat kuukske wil, krijgt ze ook.
cuz that's the way the kuukie crumbles.
Den Bosch. Jonguh. Dat staat er in.quote:
Ik weet niet of er een Pizza Hut zit. Anders gaan we de hele middag en avond gewoon op een NS-bankje zitten.quote:
Zucht. Mannen. Ik ga zelfs met het OV voor de verandering.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:55 schreef Misan het volgende:
[..]
niet in de OP
zet mij maar op misschien trouwens, weinig trek om met het OV te gaan eigenlijk
ja alleen is het voor jullie stukken dichterbijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zucht. Mannen. Ik ga zelfs met het OV voor de verandering.
Ja, er wordt momenteel actief gecontroleerd op Brabanders met caravans achter hun auto die mogelijk te vol of verkeerd beladen zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
ja alleen is het voor jullie stukken dichterbij
zijn er al grenscontroles?
hoogstwaarschijnlijk vijftig meter van je huis, dan begint je enkel te piepen denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:57 schreef Misan het volgende:
[..]
ja alleen is het voor jullie stukken dichterbij
zijn er al grenscontroles?
hehehequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, er wordt momenteel actief gecontroleerd op Brabanders met caravans achter hun auto die mogelijk te vol of verkeerd beladen zijn.
Dan kom je niet als het je teveel moeite is!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:55 schreef Misan het volgende:
[..]
niet in de OP
zet mij maar op misschien trouwens, weinig trek om met het OV te gaan eigenlijk
Wéét ik niet eigenlijk. Zo vaak kom ik er niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:01 schreef Tain het volgende:
Kan je in DB nog een beetje graties parkeren? Al weet ik nog steeds niet of ik kan
preciesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dan kom je niet als het je teveel moeite is!
Dat gedoe over de locatie... Een keer wat anders is ook wel eens leuk en Den Bosch is nog prima bereikbaar, ook voor de mensen buiten Brabant. Vreemd dat het voor mensen geen probleem is om naar Ritse te gaan voor een bbq (vlak naast Den Bosch), maar Den Bosch zelf, wat veel beter bereikbaar is, is dan weer niet goed
En met de auto naar een meet gaan is pas zonde! Tenzij er een slaapplaats bij inbegrepen is natuurlijk...
ja, en neem het dinnetje mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wéét ik niet eigenlijk. Zo vaak kom ik er niet..
Misschien dat Lot wat weet, aangezien zij er een dinnetje heeft wonen. En je moet ook komen. Das gezellig.
Zij is wel een gamer dus zou nog best kunnen! Maar wat betreft parkeren heb ik echt geen idee, ik ga altijd met OV en zij woont er pas 3 weekjes en heeft geen auto dus ik weet niet of zij dat weet.quote:
in het centrum is dat tamelijk onmogelijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:01 schreef Tain het volgende:
Kung Fu Panda 2 is trouwens tof
Kan je in DB nog een beetje graties parkeren? Al weet ik nog steeds niet of ik kan
Dat mag hoor, inclusief rijklaar maken, een grote beurt etc kost het me iets meer dan 4000 euro.quote:
eens on both points.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:11 schreef Kuukske het volgende:
Och, je leeft maar een keer Ross. Valt me trouwens alleszins mee in de kosten.
ik deed een hihihiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Een uur bezig geweest om een film te streamen die de de hele tijd out of sync was.
EEN UUR.
Alle instellingen geprobeerd, half internet afgezocht.
EEN UUR.
Bleek de fucking film zelf out of sync te zijn.....
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
zoiets zie je toch altijd bij de comments van said download? of kon dat niet? (na 10 min haak ik al afquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Een uur bezig geweest om een film te streamen die de de hele tijd out of sync was.
EEN UUR.
Alle instellingen geprobeerd, half internet afgezocht.
EEN UUR.
Bleek de fucking film zelf out of sync te zijn.....
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Da's met Jake Gyllenhaal hè?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:23 schreef Rossdale het volgende:
Net Source Code gezien, best aardige film
Onze eigen papegaaitjes begonnen meteen te fluiten/krijsen toen ze de intro hoordequote:
wel in 1080p hoop ik danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Rio! Maar nu moet ie opnieuw gedownload worden
1080p is useless want kleine TVquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel in 1080p hoop ik dan, out of sync kun je van te voren wel checken op vcdq.com
staan er genoeg op die in 1080p zijn
720p danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
1080p is useless want kleine TV
Ik wil hem asap op blu hebben, maar in de tussentijd even via de illegale snelweg![]()
![]()
de eerste optie was legaal..:?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
1080p is useless want kleine TV
Ik wil hem asap op blu hebben, maar in de tussentijd even via de illegale snelweg![]()
![]()
Nou, dat wil ik wel in levende lijve beoordelen, want dat is een zéér gewaagde uitspraak.quote:
inclusief of exclusief (stoppel)baardjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik wel in levende lijve beoordelen, want dat is een zéér gewaagde uitspraak.
quote:
suggereert dat je het eerst legaal hebt geprobeerdtdtquote:Ik wil hem asap op blu hebben, maar in de tussentijd even via de illegale snelweg
Nee niet. Ik had m gedownload. Maar ik haal die animaties films toch allemaal op blu (en dat is geen loller-PC-gamer excuusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:33 schreef Mday het volgende:
[..]
[..]
suggereert dat je het eerst legaal hebt geprobeerdtdt
Doe maar met.quote:
Even mijn post aanpassen danquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:41 schreef wc-eend het volgende:
Ik sta niet eens op het misschien op de sc-meet-lijstje....
whaha ik deed een lulzquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe maar met.
[me=Kuukske] drukt op verzenden.
[/me]
"Bedankt voor uw Mday bestelling".
quote:
nightquote:
Morgenochtend, It ook mobiel, nu slApenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Even mijn post aanpassen danuh jij dan hè. Ik zit al weer mobiel en dan duurt het zo lang Misschien kun je ook de OP aanpassen??
quote:
Het zonnetje wekt mij om 6 uur al want ik heb hier nog geen gordijjnenquote:Op zondag 10 juli 2011 07:59 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik was al om 06:00 wakker... kinderen heh...
jij dan?
Ja daar zat ik ook al over na te denkenquote:Op zondag 10 juli 2011 09:21 schreef Mday het volgende:
tijd om voor mij eens een wakeuplight te kopen
morgen all
Hij maakt na een tijd ook geluid toch? En anders zet je nog een extra wekker voor als je echt verslaapt :pquote:Op zondag 10 juli 2011 09:36 schreef Mday het volgende:
ik ben alleen bang dat ik niet wakker word... mijn wekker moet 10 keer afgaan voordat er iemand anders in huis wakker wordt om mij uit mijn bed te schoppen
been there, done that, didn't work.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij maakt na een tijd ook geluid toch? En anders zet je nog een extra wekker voor als je echt verslaapt :p
mijn huis moet ook schoongemaakt worden.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben brood vergeten uit de vriezer te halen. Maar goed. Zo nog maar eens wat huishoudelijke taken verrichten. En dan in de tuin neerploffen.
das lange geleje dat ik wakker ben geworden op hardstyle...quote:
Aha niet goed dusquote:Op zondag 10 juli 2011 10:29 schreef Mday het volgende:
[..]
das lange geleje dat ik wakker ben geworden op hardstyle...
nee, gewoon lang geledenquote:Op zondag 10 juli 2011 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha niet goed dus?
! ok its annoying
Ik heb net ontbeten. Sorryquote:Op zondag 10 juli 2011 10:16 schreef Mday het volgende:
[..]
mijn huis moet ook schoongemaakt worden.
eh, ik bedoel, zin in een croissantje?
quote:Op zondag 10 juli 2011 10:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha niet goed dus?
! ok its annoying
Shar!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo boodschappen gedaan pfff .. Nu tijd om op t balkonnetje te zitten!
Sharquote:Op zondag 10 juli 2011 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo boodschappen gedaan pfff .. Nu tijd om op t balkonnetje te zitten!
Genoeg zon hierquote:Op zondag 10 juli 2011 11:53 schreef Solique het volgende:
Ik ga ook maar eens ontbijten, croissants de oven in schuiven.
[..]
Shar![]()
Beetje zon erbij is dan altijd lekker.
Mijquote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Genoeg zon hierzit echt heerlijk te genieten
![]()
Heb ik nog wat gemist hier?
Zit hier relaxt in de zon achter in de tuinquote:Op zondag 10 juli 2011 11:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Genoeg zon hierzit echt heerlijk te genieten
![]()
Heb ik nog wat gemist hier?
"echte helmonders gooie nie met stene die slaan gewoon woute in elkaar"quote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef wc-eend het volgende:
MARTIJN!!!!
Agenten met stenen bekogeld in Helmond
martijn is momenteel even niet aanwezig. Ik (het lekkere zusje van martijn) zal in de tussentijd alle vragen beantwoorden.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef wc-eend het volgende:
MARTIJN!!!!
Agenten met stenen bekogeld in Helmond
ik zei net dat Martijn even... geboeid bezig is met andere dingen. En ik heb een vriendquote:Op zondag 10 juli 2011 13:50 schreef koei het volgende:
Martijn, zit je nou je eigen zusje aan te prijzen aan eend?
wait for it...quote:Op zondag 10 juli 2011 13:49 schreef Mday het volgende:
[..]
martijn is momenteel even niet aanwezig. Ik (het lekkere zusje van martijn) zal in de tussentijd alle vragen beantwoorden.
Zusjesquote:
quote:
U ask, I deliverquote:
Die had ik vanmorgen ook al opstaanquote:
quote:
Ja, Den Bosch bij de roltrappen achterin op het station ofzo om 15:00 uur. Kuuk had er een mooi stukje van gemaakt voor in de OP, maar die is niet overgenomen blijkbaarquote:Op zondag 10 juli 2011 16:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Is de meet plek nou al definitief bekend trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem alleen op de 360 en nog amper aangeraaktquote:Op zondag 10 juli 2011 16:19 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens Brink gekocht? Hij ligt komende week bij de mediamarkt bij een 3 voor 50 euro actie en dat heb ik er wel voor over, maar ik twijfel alleen tussen de 360 en PS3 versie. Mijn standaard co-op buddy laat het namelijk voorlopig afweten, dus ik ben op zoek naar een invaller die de game heeft en nog niet zo ver is in de storymode.
Dacht dat ze hem juist niet had gemaakt vanwege dat jij nog niet terug was van vakantie en dat het nog op Utrecht stondquote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, Den Bosch bij de roltrappen achterin op het station ofzo om 15:00 uur. Kuuk had er een mooi stukje van gemaakt voor in de OP, maar die is niet overgenomen blijkbaar
Okay!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, Den Bosch bij de roltrappen achterin op het station ofzo om 15:00 uur. Kuuk had er een mooi stukje van gemaakt voor in de OP, maar die is niet overgenomen blijkbaar
Ah in Den Bosch, en ik kan niet omdat mijn vakantie een week is vervroegdquote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Eendje zou zijn macht gebruiken om het er in te zettenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dadelijk...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eendje zou zijn macht gebruiken om het er in te zetten. En zichzelf bij misschien zetten.
gauw kijken denk ikquote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh rio is echt een hele leuke film!
jep, seen it. was aardig friggin heftig. ook in prikkeldraad landenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.zie.nl/video/s(...)in-Tour/m1ezqevfb0j2
de tering zeg :/
Nja heb het in de herhaling gezien, godver zeg ;/quote:Op zondag 10 juli 2011 19:00 schreef Mday het volgende:
[..]
jep, seen it. was aardig friggin heftig. ook in prikkeldraad landen
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:10 schreef lkb9000 het volgende:
Wie kent er nog een leuke comedy film? Ik heb het gevoel alsof ik alle leuke al heb gezien
De eerdere films vond ik wel vermakelijk jaquote:Op zondag 10 juli 2011 19:22 schreef wc-eend het volgende:
Ik vond de American Pie-serie ook heel leuk (elk deel, ja ik hou van flauwe humor)
Sick!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.zie.nl/video/s(...)in-Tour/m1ezqevfb0j2
de tering zeg :/
Media, materiaal en doktersautos vooral volgens mij..quote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die klote auto's daar moeten rijden. Net zoals al die mongolen die naast de weg gaan staan schreeuwen en gaan meerennen enzo. Verbieden imo.
Verder is wielrennen echt een van de meest saaiste en onnozelste sporten om naar te kijken.
SPOILER: ouchOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Media, materiaal en doktersautos vooral volgens mij..ja, zag nog een aantal andere fotos.SPOILER: ouchOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arme drommel.
http://www.dumpert.nl/med(...)ging_hoogerland.html
oh enQFT on all countsquote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die klote auto's daar moeten rijden. Net zoals al die mongolen die naast de weg gaan staan schreeuwen en gaan meerennen enzo. Verbieden imo.
Verder is wielrennen echt een van de meest saaiste en onnozelste sporten om naar te kijken.
pics or it didn't happen!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Mday het volgende:
oh ik heb een logo ontwikkeld, en hoe langer ik er naar kijk hoe toffer hij is. waarom? omdat elke letter van mijn nick erin staat! i win!
kut lijkt hij weer verdomd veel op het logo van albert heijn
Die is wel erg Albert Heijnig iddquote:
Het is een A zonder streepjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
Die is wel erg Albert Heijnig iddEn ik mis de A
ik word consultant, dus het kanquote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje assurantiën-maatschappij uit. Ik weet niet of je daar voor ging?
nu heb ik er een Ahold associatie bijquote:
ja ik ookquote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef koei het volgende:
[..]
nu heb ik er een Ahold associatie bijKun je niet gewoon voor een andere kleur gaan ipv Ahold-blauw? Ik vind verder de versie links bovenin met de echte M het beste.
De kleinequote:Op zondag 10 juli 2011 23:37 schreef Mday het volgende:
[..]
ja ik ookmaar welke links bovenin? de grote of de kleine ?
en als je dat gat in het midden vervangt met die van die grote? (de rechter 'stok' is niet onderbroken)quote:
Ik vind dat gat niet zo mooi. Het slaat nergens op behalve dat het puur voor de mooi is. De opening bij diegene die ik noem is functioneel. Maar wellicht als die rechterstok wel heel is dat het er dan al veel beter uit ziet idd. Eventueel kun je wat experimenteren met de linker onderbroken stok anders laten eindigen (met een \ streep bijvoorbeeld) zodat het nog minder gewoon een witte balk eroverheen lijkt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:40 schreef Mday het volgende:
[..]
en als je dat gat in het midden vervangt met die van die grote? (de rechter 'stok' is niet onderbroken)
Maar ik zie er nog steeds nergens een A inquote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Mday het volgende:
ja, maar die witte balk is juist het punt. dan wordt de A in mijn logo meer een A en niet een omgekeerde v
deze
[ afbeelding ]
shinay! ben meer van de grids en strakke hoeken thoughquote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik denk dat je de leesbaarheid niet zo bovenop hoeft te leggen, bijna niemand gaat dat sowieso meteen doorhebben, esthetiek is in dit geval toch belangrijker, en zodra je mensen vertelt dat alle letters erin zitten zijn ze wel te vinden (behalve dan door koei)
[ afbeelding ]
Is dat /| rechts de A?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik denk dat je de leesbaarheid niet zo bovenop hoeft te leggen, bijna niemand gaat dat sowieso meteen doorhebben, esthetiek is in dit geval toch belangrijker, en zodra je mensen vertelt dat alle letters erin zitten zijn ze wel te vinden (behalve dan door koei)
[ afbeelding ]
quote:
truste koeibeestquote:Nouja, ik ga iig slapen! morgen werken van 9 tot 20:30. Hopen dat ik een beetje een leuke groep kinderen toegewezen krijg en een leuke medeleiding heb!
damn, dat is vroeg Tain.quote:
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 07:29 schreef Poit het volgende:
[..]
damn, dat is vroeg Tain.
Mogguh trouwens.
Pfff. Aardig gek..quote:Op maandag 11 juli 2011 07:31 schreef Tain het volgende:
[..]
JaHele week om 7 uur beginnen dus mijn wekker gaat een beetje vroeg
Dan schenk ik voor mijzelf koffiequote:
Hier uit de normale automaat ook niet echt, maar moet het er mee doen.quote:
Wij hebben hier 3 manieren om koffie te krijgenquote:Op maandag 11 juli 2011 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou hier ook wel zo'n Nespresso ding of een Senseo willen hebben.
De normale maas automatenkoffie is water met koffiesmaak maar wel gratis.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Boh. Ideaal. Wij hebben hier van die DE-automaten.
En alleen de cappuccino is te drinken. En dat kost geld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |