SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem alleen op de 360 en nog amper aangeraaktquote:Op zondag 10 juli 2011 16:19 schreef koei het volgende:
Heeft er iemand hier trouwens Brink gekocht? Hij ligt komende week bij de mediamarkt bij een 3 voor 50 euro actie en dat heb ik er wel voor over, maar ik twijfel alleen tussen de 360 en PS3 versie. Mijn standaard co-op buddy laat het namelijk voorlopig afweten, dus ik ben op zoek naar een invaller die de game heeft en nog niet zo ver is in de storymode.
Dacht dat ze hem juist niet had gemaakt vanwege dat jij nog niet terug was van vakantie en dat het nog op Utrecht stondquote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, Den Bosch bij de roltrappen achterin op het station ofzo om 15:00 uur. Kuuk had er een mooi stukje van gemaakt voor in de OP, maar die is niet overgenomen blijkbaar
Okay!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, Den Bosch bij de roltrappen achterin op het station ofzo om 15:00 uur. Kuuk had er een mooi stukje van gemaakt voor in de OP, maar die is niet overgenomen blijkbaar
Ah in Den Bosch, en ik kan niet omdat mijn vakantie een week is vervroegdquote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Eendje zou zijn macht gebruiken om het er in te zettenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:27 schreef koei het volgende:
[..]
Dadelijk...quote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eendje zou zijn macht gebruiken om het er in te zetten. En zichzelf bij misschien zetten.
gauw kijken denk ikquote:Op zondag 10 juli 2011 18:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ahh rio is echt een hele leuke film!
jep, seen it. was aardig friggin heftig. ook in prikkeldraad landenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.zie.nl/video/s(...)in-Tour/m1ezqevfb0j2
de tering zeg :/
Nja heb het in de herhaling gezien, godver zeg ;/quote:Op zondag 10 juli 2011 19:00 schreef Mday het volgende:
[..]
jep, seen it. was aardig friggin heftig. ook in prikkeldraad landen
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:10 schreef lkb9000 het volgende:
Wie kent er nog een leuke comedy film? Ik heb het gevoel alsof ik alle leuke al heb gezien
De eerdere films vond ik wel vermakelijk jaquote:Op zondag 10 juli 2011 19:22 schreef wc-eend het volgende:
Ik vond de American Pie-serie ook heel leuk (elk deel, ja ik hou van flauwe humor)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |