quote:Op zondag 10 juli 2011 18:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.zie.nl/video/s(...)in-Tour/m1ezqevfb0j2
de tering zeg :/
Media, materiaal en doktersautos vooral volgens mij..quote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die klote auto's daar moeten rijden. Net zoals al die mongolen die naast de weg gaan staan schreeuwen en gaan meerennen enzo. Verbieden imo.
Verder is wielrennen echt een van de meest saaiste en onnozelste sporten om naar te kijken.
SPOILER: ouchOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Media, materiaal en doktersautos vooral volgens mij..ja, zag nog een aantal andere fotos.SPOILER: ouchOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arme drommel.
http://www.dumpert.nl/med(...)ging_hoogerland.html
oh enQFT on all countsquote:Op zondag 10 juli 2011 20:44 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die klote auto's daar moeten rijden. Net zoals al die mongolen die naast de weg gaan staan schreeuwen en gaan meerennen enzo. Verbieden imo.
Verder is wielrennen echt een van de meest saaiste en onnozelste sporten om naar te kijken.
pics or it didn't happen!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:41 schreef Mday het volgende:
oh ik heb een logo ontwikkeld, en hoe langer ik er naar kijk hoe toffer hij is. waarom? omdat elke letter van mijn nick erin staat! i win!
kut lijkt hij weer verdomd veel op het logo van albert heijn
Die is wel erg Albert Heijnig iddquote:
Het is een A zonder streepjequote:Op zondag 10 juli 2011 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
Die is wel erg Albert Heijnig iddEn ik mis de A
ik word consultant, dus het kanquote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het ziet er een beetje assurantiën-maatschappij uit. Ik weet niet of je daar voor ging?
nu heb ik er een Ahold associatie bijquote:
ja ik ookquote:Op zondag 10 juli 2011 23:36 schreef koei het volgende:
[..]
nu heb ik er een Ahold associatie bijKun je niet gewoon voor een andere kleur gaan ipv Ahold-blauw? Ik vind verder de versie links bovenin met de echte M het beste.
De kleinequote:Op zondag 10 juli 2011 23:37 schreef Mday het volgende:
[..]
ja ik ookmaar welke links bovenin? de grote of de kleine ?
en als je dat gat in het midden vervangt met die van die grote? (de rechter 'stok' is niet onderbroken)quote:
Ik vind dat gat niet zo mooi. Het slaat nergens op behalve dat het puur voor de mooi is. De opening bij diegene die ik noem is functioneel. Maar wellicht als die rechterstok wel heel is dat het er dan al veel beter uit ziet idd. Eventueel kun je wat experimenteren met de linker onderbroken stok anders laten eindigen (met een \ streep bijvoorbeeld) zodat het nog minder gewoon een witte balk eroverheen lijkt.quote:Op zondag 10 juli 2011 23:40 schreef Mday het volgende:
[..]
en als je dat gat in het midden vervangt met die van die grote? (de rechter 'stok' is niet onderbroken)
Maar ik zie er nog steeds nergens een A inquote:Op zondag 10 juli 2011 23:48 schreef Mday het volgende:
ja, maar die witte balk is juist het punt. dan wordt de A in mijn logo meer een A en niet een omgekeerde v
deze
[ afbeelding ]
shinay! ben meer van de grids en strakke hoeken thoughquote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik denk dat je de leesbaarheid niet zo bovenop hoeft te leggen, bijna niemand gaat dat sowieso meteen doorhebben, esthetiek is in dit geval toch belangrijker, en zodra je mensen vertelt dat alle letters erin zitten zijn ze wel te vinden (behalve dan door koei)
[ afbeelding ]
Is dat /| rechts de A?quote:Op maandag 11 juli 2011 00:06 schreef lkb9000 het volgende:
Ik denk dat je de leesbaarheid niet zo bovenop hoeft te leggen, bijna niemand gaat dat sowieso meteen doorhebben, esthetiek is in dit geval toch belangrijker, en zodra je mensen vertelt dat alle letters erin zitten zijn ze wel te vinden (behalve dan door koei)
[ afbeelding ]
quote:
truste koeibeestquote:Nouja, ik ga iig slapen! morgen werken van 9 tot 20:30. Hopen dat ik een beetje een leuke groep kinderen toegewezen krijg en een leuke medeleiding heb!
damn, dat is vroeg Tain.quote:
Jaquote:Op maandag 11 juli 2011 07:29 schreef Poit het volgende:
[..]
damn, dat is vroeg Tain.
Mogguh trouwens.
Pfff. Aardig gek..quote:Op maandag 11 juli 2011 07:31 schreef Tain het volgende:
[..]
JaHele week om 7 uur beginnen dus mijn wekker gaat een beetje vroeg
Dan schenk ik voor mijzelf koffiequote:
Hier uit de normale automaat ook niet echt, maar moet het er mee doen.quote:
Wij hebben hier 3 manieren om koffie te krijgenquote:Op maandag 11 juli 2011 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou hier ook wel zo'n Nespresso ding of een Senseo willen hebben.
De normale maas automatenkoffie is water met koffiesmaak maar wel gratis.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:13 schreef Kuukske het volgende:
Boh. Ideaal. Wij hebben hier van die DE-automaten.
En alleen de cappuccino is te drinken. En dat kost geld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |