Omnomnomquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoe was het eten bij je ouders trouwens?
quote:
Wordt nog druk met die meet. Met jou mee in je C30 en bij Ross op de motor. Pfoe!quote:
Kiezen, koekeroekus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wordt nog druk met die meet. Met jou mee in je C30 en bij Ross op de motor. Pfoe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leeuwtjes zijn zo lief om mee te knuffelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:03 schreef Mday het volgende:
hier: knuffelt voor kuuks.
van leeuwen.
http://www.wimp.com/lioncubs/
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh hot damn, geen wonder dat die welpjes zich op hem werpen.
Volgens mij wel hè?quote:
Robert Schumacher heeft nog een hoop te doen.quote:
dank phe, preciate it palquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robert Schumacher heeft nog een hoop te doen.
Praat ie ook?! Dat had ik gemist.quote:
Och dè toetje. Tis sund.quote:
Geen foto in fobo dus kan ik niet beoordelen!quote:
Haha je was even van de kaart.quote:
Thanksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:15 schreef koei het volgende:
Mday, had ik goed begrepen dat je een baan hebt? Gefeliciteerd! Wat ga je doen? En is het bij je stagebedrijf of ergens anders?
er zweeft hier wel een boothbabefoto rond geloof ik. kuuks werd er warm van (zei ze)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Geen foto in fobo dus kan ik niet beoordelen!
Hebbu hebbu hebbuquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Mday het volgende:
[..]
er zweeft hier wel een boothbabefoto rond geloof ik. kuuks werd er warm van (zei ze)
Dat heb je er wel snel bij ge-edit!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Mday het volgende:
[..]
er zweeft hier wel een boothbabefoto rond geloof ik. kuuks werd er warm van (zei ze)ik had meer last van de hete vrouwen naast mij.
Koei! Wat vind je van de meet in Den Bosch? De rest vindt het prima.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:15 schreef koei het volgende:
Mday, had ik goed begrepen dat je een baan hebt? Gefeliciteerd! Wat ga je doen? En is het bij je stagebedrijf of ergens anders?
dikke plus 1 ja voor DBquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koei! Wat vind je van de meet in Den Bosch? De rest vindt het prima.
wat wil je anders horen schat, zeg t danquote:
He, andersom he, die kerel moet nog wat ondergaan!quote:
Prima! Den Bosch is redelijk bereikbaar volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koei! Wat vind je van de meet in Den Bosch? De rest vindt het prima.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, andersom he, die kerel moet nog wat ondergaan!
TOf!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:35 schreef koei het volgende:
[..]
Prima! Den Bosch is redelijk bereikbaar volgens mij.
Ik moet wel tot 17:00 uur werken waarschijnlijk, maar daarna aansluiten is geen probleem lijkt me!
Gaan we enkel terrasje/eten/drinken of ook nog wat anders?
Voor in de OP.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef badboynova het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GAM SC MEET:
Zaterdag 23 juli - 15.00u Den Bosch CS (bij de roltrappen aan centrumkant)
Afwezig: Fallen, kipgezicht en Spanky
Misschien: -
Aanwezig: koei, kuuk, sharana, Sol, Mday, Misan, Nebo, Petti, Frankii, Poit, Fruit, Gamebabe, Rossdale
Opgeven kan bij de selectie-commissie!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:43 schreef Mday het volgende:
wat kuukske wil, krijgt ze ook.
cuz that's the way the kuukie crumbles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |