Ik denk dat de mens eerder zelfstandig leert vliegen dan dat dat ooit gebeurt ..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is wat ik nou eens graag zou zien. De hele familie Sanders als 1 front tegen de rest.
Maakt niets uit, is het in elk geval ééns gebeurtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Wat hun kennende ongeveer een aflevering of 2-3 duurt
Als Stefano en Marcus terug komen dan wel Maxime vind ik daar niet bij horen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is wat ik nou eens graag zou zien. De hele familie Sanders als 1 front tegen de rest.
Maxime is ook een Sanders.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als Stefano en Marcus terug komen dan wel Maxime vind ik daar niet bij horen.
In de allerlaatste aflevering zal dat heus gebeurenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik denk dat de mens eerder zelfstandig leert vliegen dan dat dat ooit gebeurt ..
Dat gezicht van Christophequote:
Het zal mij niets verbazen als Nick toch iets van plan isquote:[ afbeelding ]
Ik hoop het ... dat hysterische, boze gedoe hebben we ondertussen wel gehad.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef Frey het volgende:
Misschien is dit wel Nicks "wraak". Niets doen, terwijl Maxime steeds op haar hoede is.
En vervolgens draait Maxime volledig door, waarna ze in de inrichting wordt geplaatst waar Nick heeft gezetenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef Frey het volgende:
Misschien is dit wel Nicks "wraak". Niets doen, terwijl Maxime steeds op haar hoede is.
En dan brengt nick natuurlijk nog een bezoekjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En vervolgens draait Maxime volledig door, waarna ze in de inrichting wordt geplaatst waar Nick heeft gezeten
Maar ze hoort er niet bij. Een Sanders kan soms gemeen zijn maar heeft toch wel klasse.quote:
Wiet is geen kleine meisje het is een heldin !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb hem net nog een keer gekeken ... hij blijft briljant
Hoe moet ik het nou tot 5 september uithouden?
Maar Wiet gooit Jack dus ook tegen de grond ... wat een watje. Als volwassen man neergegooid worden door een dun, klein meisje dat misschien de helft weegt van wat jij weegt.
Ik bedoel klein meisje als in dat ze niet echt lang is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef leilab het volgende:
[..]
Wiet is geen kleine meisje het is een heldin !
quote:
quote:haha gelukkig kon sjors nog uit de kast komen , anders zat ze daar tot 5 sept
QueenChristy 1 day ago 38
quote:wiet, vieze hoor stop gewoon met gtst
newfireclow 1 day ago
Dat zou wel heel dom wezen van RTL.quote:Ja, ze moesten echt een shortie doen voor 5 september! Wantik wil echt een deel zien van wat er gaat gebeuren.
xxx1ezzie1xxx 10 hours ago
Ze duwde Jack tegen die tafel dat zag ik wel daarna stond hij op en rende achter haar aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik bedoel klein meisje als in dat ze niet echt lang is.
Maar toch een beetje ongeloofwaardig .. Wiet die Sjors neerduwt? Dat zou best kunnen.
Maar Wiet die Jack neerduwt? Nee. Gewoon nee.
quote:godver kut fuck tyfus tering, die jurk die rikki draagt heb ik ook !
(precies dezelfde kleur) DAM YOU !!!
jedikkelelijkezus 8 hours ago
quote:stel rambo´s je gaat toch niet de shortie van de cliffhanger kijken, dat is net zoiets als een tosti met jam en pindakaas!
ThePaulFactor 1 dag geleden
Ik weet al de perfecte acteur voor die rol!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
Idee voor een leuke verhaallijn voor Wiet:
- Ze ontmoet dat nieuwe mannelijke karakter
- De twee krijgen een relatie
- De jongen blijkt niet helemaal koosjer te zijn
- De jongen helpt Wiet aan de drugs
- Hij dwingt haar seks te hebben met meerdere mannen
- Hij verkoopt haar aan een pooier
- Ze komt achter de ramen te staan
- Heel mannelijk Meerdijk (oke, behalve Jef en Ludo dan) maken een nummertje met Wiet
Heeft het karakter Wiet ook eens een grote verhaallijn, komt er weer eens een wat origineler verhaal voorbij en hebben de mannelijke kijkers ook eens wat te zien (want ja, ze staat wel in lingerie achter die ramen -> product placement van Sapph)
Leviquote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik weet al de perfecte acteur voor die rol!
[ afbeelding ]
Het personage gaat dan Junior Couwe... euh Sanders heten.
Het foute neefje van Ludo
Leer is Nederlands? Kijk wie het zegt ...quote:@boulderdash112 Leer is nederlands,(als je dyslectie hebt dan is het een ander verhaal) maar je praat engels en nederlands door elkaar,Ten 2de, als jij wiet zou heette he, zou jij het leuk vinden als mensen zo met je spotten denk het niet, dit is een soap. Dit is zo gespeeld, en trouwens dat ze Wiet heet wil niet zeggen dat ze Wiet gebruikt, prutsers.
@jennifer94993 Kijk eerst naar je zelf, tegen mensen zegge dat ze lelijk zijn is niet aardig,dat valt onder pesten
MsSunnyRainy 2 weeks ago
Een plan van ludo als wraak op wiet.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij mag ik hier zeggen wat ik wil.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn
@ Madam paauwvogel hou eens op met je onnodige gehaat op Edwin. De rol stelt niets voor hoe kan je die nou haten.
Prima wees maar weer lekker irritant.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik hier zeggen wat ik wil.
Er wordt hier ook genoeg gehaat op Charlie, Danny en Maxime, dus het het is onzin dat dat niet voor Edwin mag.
En de acteur kan niet acteren.
En jij bent zoals gewoonlijk weer ruzie aan het zoeken.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima wees maar weer lekker irritant.
Integendeel schat xxx.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij bent zoals gewoonlijk weer ruzie aan het zoeken.
... oké?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:56 schreef kissaa het volgende:
laatste bezoek: 27 minuten, 19 seconden geleden.
aantal posts: 26 (gemiddeld 26 per dag)
Volgens mij ben jij degene die hier constant met iedereen ruzie heeft, niet Mikey. Maar goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij bent zoals gewoonlijk weer ruzie aan het zoeken.
Alleen omdat ik mijn mening geef.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:56 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier constant met iedereen ruzie heeft, niet Mikey. Maar goed.
Inderdaadquote:
Nog niet gezien, dat RTL XL werkt niet bij mij en het staat niet op YouTube (jawel, maar dan in verschrikkelijk slechte kwaliteit).quote:Op zondag 10 juli 2011 11:21 schreef roos85 het volgende:
Heb net deel 1 van de making off gekeken, jeetje wat een weer was het bij de opnames!
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Zie trouwens dat de een na de ander dat lied van Rikki, Sjoerd, Edwin en Lucas aan het coveren is![]()
Ja dat was wel beter geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:25 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso zijn die gasten van GTST dom: had dat lied op iTunes gezet, hadden ze er vast nog wat aan kunnen verdienen
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef roos85 het volgende:
Welke personages moesten er ook al weer vanwege de flexwet uit?
- Maxime
- Danny
- Lucas
- Jack
toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo moest er eigenlijk ook tijdelijk uit, maar heeft gewoon de boel omgekocht om toch te mogen blijvenquote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef roos85 het volgende:
- Maxime
- Danny
- Lucas
- Jack
toch?
Maxime en Danny liggen maanden in coma na deze dramatische gebeurtenis, Lucas moet in therapie en Jack neemt Wiet mee naar een zeer goede kliniek in het buitenland.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef roos85 het volgende:
- Maxime
- Danny
- Lucas
- Jack
toch?
Ludo heeft een vast contractquote:Op zondag 10 juli 2011 11:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ludo moest er eigenlijk ook tijdelijk uit, maar heeft gewoon de boel omgekocht om toch te mogen blijven
Inmiddels is hij het brein geworden achter de geweldige verhaallijnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ludo moest er eigenlijk ook tijdelijk uit, maar heeft gewoon de boel omgekocht om toch te mogen blijven
Of Jack moet een tijdje brommen omdat hij zijn dienstwapen is kwijt geraakt, hij verliest zijn baan als rechercheur, en er komt een echte baas als rechercheur voor terug.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maxime en Danny liggen maanden in coma na deze dramatische gebeurtenis, Lucas moet in therapie en Jack neemt Wiet mee naar een zeer goede kliniek in het buitenland.
Probleem opgelost
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Inmiddels is hij het brein geworden achter de geweldige verhaallijnen.
[ afbeelding ]
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 10 juli 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of Jack moet een tijdje brommen omdat hij zijn dienstwapen is kwijt geraakt, hij verliest zijn baan als rechercheur, en er komt een echte baas als rechercheur voor terug.
Wiet mag niet weg.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Maxime en Danny liggen maanden in coma na deze dramatische gebeurtenis, Lucas moet in therapie en Jack neemt Wiet mee naar een zeer goede kliniek in het buitenland.
Probleem opgelost
Ik zal jack ook wel eens weer willen zien als zakenman.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of Jack moet een tijdje brommen omdat hij zijn dienstwapen is kwijt geraakt, hij verliest zijn baan als rechercheur, en er komt een echte baas als rechercheur voor terug.
Weet ik, maar wilde graag weer wat tofs plaatsen over Ludo Sanders.quote:
Okequote:Op zondag 10 juli 2011 11:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Weet ik, maar wilde graag weer wat tofs plaatsen over Ludo Sanders.
Is de FOKkers vast al wel opgevallen, dat ik een zeer grote fan ben van onze Erik de Vogel.
Ja,van Robin had ik het wel gemerkt :p.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Weet ik, maar wilde graag weer wat tofs plaatsen over Ludo Sanders.
Is de FOKkers vast al wel opgevallen, dat ik een zeer grote fan ben van onze Erik de Vogel.
En dat ik behoorlijk ben gecharmeerd van Inge Schrama & Robin Martens
Voor mij is hij dat ook! Hij brengt tenminste de spanning en een rede om naar GTST te kijken!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij staat hier als een ware ganster Sanders op de foto
Voor mij ook, ik vind Nick echt een geweldig personage dat voortreffelijk door Christophe wordt neergezet.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Voor mij is hij dat ook! Hij brengt tenminste de spanning en een rede om naar GTST te kijken!
Hmm vond ik niet. Ik vind Wiet niet geweldig, maar ik vond haar in de slotaflevering wel goedquote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik vond Wiet trouwens ontzettend nep boos kijken toen ze tussen die doeken stond. Ik moest er eerder om lachen dan dat ik er bang van werd..
Ben ik niet mee eens, ik vond Pip Pellens Wiet heel geloofwaardig neerzettenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik vond Wiet trouwens ontzettend nep boos kijken toen ze tussen die doeken stond. Ik moest er eerder om lachen dan dat ik er bang van werd..
Ook helemaal niet mee eens. Ik vond haar geweldig.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:56 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Charlie wou niet dat Nick het voor haar kocht, maar dat kreeg hij stiekem toch voor elkaar. Hij maakte dat pas bekend vlak voordat hij in de kliniek verdween, maar ze hebben er verder niets meer mee gedaan.quote:
Ik kan me zelfs niet herinneren dat dat ooit bekend is gemaakt aan Charlie, maar ik keek in die tijd ook al niet zoveel meer...quote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Charlie wou niet dat Nick het voor haar kocht, maar dat kreeg hij stiekem toch voor elkaar. Hij maakte dat pas bekend vlak voordat hij in de kliniek verdween, maar ze hebben er verder niets meer mee gedaan.
Ohoke,bedankt!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Charlie wou niet dat Nick het voor haar kocht, maar dat kreeg hij stiekem toch voor elkaar. Hij maakte dat pas bekend vlak voordat hij in de kliniek verdween, maar ze hebben er verder niets meer mee gedaan.
Ja das waar ook. Maar ik kan me nog herinneren dat ze die tent kocht. Heeft hij haar soms geld geleend/gegeven?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef Frey het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan met dat karakter doen? Een half seizoen semi-opsluiten, waarbij sjors alsnog via het OM met haar zaak aan de slag moet en rechercheur Jack zelfs faalt op de zaak van zn zusje?quote:
Het doet een boel slechte dingen van de afgelopen tijd vergeten.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef Lucas15 het volgende:
Freytje is weer helemaal te vreden met de cliff en de terugkeer van Nick!
De zomercliff steeds weer opnieuw.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
En de grote vraag natuurlijk... wat gaan jullie de komende 2 maanden kijken?
Zoiets zou je even naar de gtst redactie moeten mailen. Ze hebben daar wel een standaardmailtje klaar staan voor dit soort vragen, die ze ongetwijfeld dagelijks binnen krijgenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef Carmy het volgende:
Heeft er iemand enig idee wanneer gtst gefilmd wordt? Ik weet wel dat het in de Mediarena's gefilmd wordt, maar een vriendin van mij, ernstig gtst fan wilde eens naar de studio's om te kijken of ze daar de cast kan ontmoeten, ik moet mee. Maar waar hebben we de beste kans om de cast te ontmoeten?
Het wordt gefilmd in de studio's in Amsterdam, achter gesloten deuren. Dus helaas zul je niet achter de schermen kunnen kijken.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef Carmy het volgende:
Heeft er iemand enig idee wanneer gtst gefilmd wordt? Ik weet wel dat het in de Mediarena's gefilmd wordt, maar een vriendin van mij, ernstig gtst fan wilde eens naar de studio's om te kijken of ze daar de cast kan ontmoeten, ik moet mee. Maar waar hebben we de beste kans om de cast te ontmoeten?
Ik wilde eigenlijk beginnen aan seizoen 1 maar die wordt pas 19 juli opnieuw uitgegeven. Moet dus nog even wachten. Seizoen 2 heb ik al wel binnen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En de grote vraag natuurlijk... wat gaan jullie de komende 2 maanden kijken?
Ja, zó ziet het er wel lachwekkend uitquote:Op zondag 10 juli 2011 16:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik bedoel dus dit:
[ afbeelding ]
En waarschijnlijk speelde ze voor de rest heel goed, prima maar dit vind ik in ieder geval heel nep ofzo. Ze lijkt heel vreemd en ik moest er om lachen.
Hij heeft wel een Sanders-hoofdquote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Zij wisten dat het maar een goedkope tent was en ze hielden zich schuil in De Koning.
Oh, bij mij schiet-ie als ik iets wil quoten opeens op de vorige paginaquote:Op zondag 10 juli 2011 20:39 schreef Frey het volgende:
Fok is irritant bij mij de laatste dagen. Soms stopt hij ineens met het tonen van nieuwe posts en zit ik voor niets te wachten. Ook mijn preview, smileys en andere knopjes doen dan niks.
Dit drietal had trouwens ooit auditie gedaan voor de serie Loenatik, maar is er niet doorheen gekomenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:37 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Zij wisten dat het maar een goedkope tent was en ze hielden zich schuil in De Koning.
Hier had je ook makkelijk een zomercliffhanger van kunnen maken, maar het was zo slecht uitgewerkt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
De cliffhanger deed me trouwens ook aan dit voorval denken.
Altijd nog beter dan Nick en Maxime in het zwembad (waarvan je via de cliff-foto al wist wat er ging gebeuren).quote:Op zondag 10 juli 2011 20:48 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier had je ook makkelijk een zomercliffhanger van kunnen maken, maar het was zo slecht uitgewerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |