quote:kk wiet kk kk kk ze hebt bijna iedereen dood gemaakt ik ga haar dood maken
Ja oke, dan inderdaad dat nieuwe personage.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Isabella was meerderjarig, Wiet is 16 of 17
quote:
Ik snap ook niet waarom ze het eigenlijk nog een stel laten zijn. Rik vertrouwt Charlie totaal niet, en terecht. Dan kunnen ze beter uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:00 schreef leilab het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan wat rik tegen charlie zei bij de bruiloft, geniaal was dat. Maar ik weet ook niet echt waar ze met rik naar toe willen hij gedraagt zich zo idioot de laaste tijd
Dat dus. Een vast personage met een kronkel in zijn/haar hoofd is juist interessant voor de seriequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:03 schreef leilab het volgende:
Als ze wiet de serie uit schrijven zijn ze een hele aparte personage kwijt
Mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien komt Wiet dan wel weer over een paar jaar terug. Zogenaamd genezen, maar eigenlijk helemaal niet.
Ik vermoed dat als deze verhaallijn de exit van Wiet wordt, dat is omdat Pip Pellens gaat studeren.
Denk ik.
Jack en Sjors toch wel? Dit kunnen ze niet verzwijgen, laat staan de schuld op een ander schuiven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Of niemand heeft Wiet herkend in het donker.
Dan heeft onze stampvoetje nina haar opinion al gelijk klaarstaan zie het al voor me ' Het was wiet ze gunde mij en noud geen eeuwige liefde blahblahblah'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Of niemand heeft Wiet herkend in het donker.
En Janine.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jack en Sjors toch wel? Dit kunnen ze niet verzwijgen, laat staan de schuld op een ander schuiven.
Nina mag ook opbokken naar de Bermuda Driehoekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:08 schreef leilab het volgende:
[..]
Dan heeft onze stampvoetje nina haar opinion al gelijk klaarstaan zie het al voor me ' Het was wiet ze gunde mij en noud geen eeuwige liefde blahblahblah'
Ik had ergens gelezen dat Pip was geslaagd voor d'r HAVO-diploma, mag alleen hopen dat ze nu niet de serie gaat verlatenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Janine.
Pip Pellens deed eerst VWO en ging daarna HAVO doen, dus de kans is groot dat ze dit jaar haar eindexamen gehaald heeft.
Studeren lijkt me dan ook niet zo'n gek idee, alleen zou het wel jammer zijn dat het personage dan weer (tijdelijk) verdwijnt.
Jack , verschuiven en de schuld aan iemand anders geven geen goeie combi hea !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jack en Sjors toch wel? Dit kunnen ze niet verzwijgen, laat staan de schuld op een ander schuiven.
*verzwijgenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:11 schreef leilab het volgende:
[..]
Jack , verschuiven en de schuld aan iemand anders geven geen goeie combi hea !
Nick is geniaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:10 schreef Frey het volgende:
Ik moest ook lachen om Nick bij het huwelijk die bij het klappen lachend naar Maxime keek die totaal niet op haar gemak was.
Geniaal! Wat is nick toch een aanwinst in de seriequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:10 schreef Frey het volgende:
Ik moest ook lachen om Nick bij het huwelijk die bij het klappen lachend naar Maxime keek die totaal niet op haar gemak was.
Doet me ook denken aan Stefano en Ludo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Frey het volgende:
Zou geniaal zijn als Ludo in gevaar komt en Nick hem redt.
Eerder Janine en/of Nina.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Frey het volgende:
Zou geniaal zijn als Ludo in gevaar komt en Nick hem redt.
Dat is wat ik nou eens graag zou zien. De hele familie Sanders als 1 front tegen de rest.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Eerder Janine en/of Nina.
Nina vergeeft Janine, Ludo vergeeft Nick, de anderen krijgen Maxime zover dat ze Nick vergeeft... en de familie Sanders is weer één grote happy family
Wat hun kennende ongeveer een aflevering of 2-3 duurtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerder Janine en/of Nina.
Nina vergeeft Janine, Ludo vergeeft Nick, de anderen krijgen Maxime zover dat ze Nick vergeeft... en de familie Sanders is weer één grote happy family
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |