Nee man, dan jurkje was zo liefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Poll op de GTST-site:
[..]!
Eén ding wat ik nog steeds verschrikkelijk vind aan de cliffhanger dit jaar: de outfit van Rikki.
Een hele lelijke glanzende maillot met sandalen eronder, en een groen rood jasje op een rood groen jurkje.
Het leek wel kerst ...
Van die zeikende flapdrollen die het te snel vonden gaan en die zaten te jammeren dat ze weinig konden zien in het donker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kwam vast van iemand die de cliff van vorig seizoen geweldig vond
Ik ben Wiet gewoon leuk gaan vinden.quote:
Baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
Aantal mooie confrontaties tussen Frits en Jan-Henk:
Ja heb ik ook ! Echt veel beter dan die andere flapdrollen van een nina en lucas hun moeten de verhaallijnen van de oudere generatie een beetje steunen zoals vroeger wat nu is het juist heel anders om !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben Wiet gewoon leuk gaan vinden.
Ik hoop dan ook dat ze blijft.
Nou, nee. Ik heb best wel wat verstand van mode en dit was echt een combinatie van niks.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, dan jurkje was zo liefKon prima bij elkaar.
Ik hoop (maar dat zal wel niet, ik maak me geen illusies) dat het stiekem al goed is tussen die twee. Dat Ludo na het berouw dat hij getoond heeft (in de periode dat ik niet keekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
Maar ik hoop dat ze nu iets beters met Nick gaan doen en dat het goed komt tussen hem en Ludo.
Thanksquote:
Ze mag wel blijven wat mij betreft. Zolang dat gezeur om de Noudster maar ophoudtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben Wiet gewoon leuk gaan vinden.
Ik hoop dan ook dat ze blijft.
Inderdaadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:40 schreef leilab het volgende:
De van houten's zouden trots zijn op wiet , kan haar broer jack nog van leren.
Wiet is geniaal ze verdient beter dan noud :p.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ze mag wel blijven wat mij betreft. Zolang dat gezeur om de Noudster maar ophoudt
Sowiesoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:51 schreef leilab het volgende:
[..]
Wiet is geniaal ze verdient beter dan noud :p.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef Frey het volgende:
Wiet wordt vervloekt op youtube.
Ze moet er snel uit want ze verpest de serie
Die reactie op youtube irriteren me zo erg die gasten willen alleen maar aardige mensen in de serie.Laatst waren er nog een paar aan het janken omdat lorena en jack meer liefdescenes hadden dan edwin en lucas.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef Frey het volgende:
Wiet wordt vervloekt op youtube.
Ze moet er snel uit want ze verpest de serie
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef leilab het volgende:
Laatst waren er nog een paar aan het janken omdat lorena en jack meer liefdescenes hadden dan edwin en lucas.
Dit dusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef Madame_Paon het volgende:
YouTube zit nou eenmaal vol met 12-jarige kindjes die van dat soort reacties achterlaten.
Dezelfde kindjes die nog steeds fan zijn van Charlie ...
quote:voor de gene die zeggen dat charlie dood gaat DAT IS NIET ZO CHARLIE SPEELT NOG TOT EIND DECEMBER WANT DE OPNAMENS TOT DECEMBER ZIJN AL OPGENOMEN EN DAR SPEELT ZIJ OOK NOG IN DUS CHARLIE GAAT NIET DOOD VANAVF JANUARI IS CHARLIE WEG !
nathalie8522 51 minutes ago
Waarom zou Jef niet kunnen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
Idee voor een leuke verhaallijn voor Wiet:
- Ze ontmoet dat nieuwe mannelijke karakter
- De twee krijgen een relatie
- De jongen blijkt niet helemaal koosjer te zijn
- De jongen helpt Wiet aan de drugs
- Hij dwingt haar seks te hebben met meerdere mannen
- Hij verkoopt haar aan een pooier
- Ze komt achter de ramen te staan
- Heel mannelijk Meerdijk (oke, behalve Jef en Ludo dan) maken een nummertje met Wiet
Heeft het karakter Wiet ook eens een grote verhaallijn, komt er weer eens een wat origineler verhaal voorbij en hebben de mannelijke kijkers ook eens wat te zien (want ja, ze staat wel in lingerie achter die ramen -> product placement van Sapph)
Dat doet me denken aan wat rik tegen charlie zei bij de bruiloft, geniaal was dat. Maar ik weet ook niet echt waar ze met rik naar toe willen hij gedraagt zich zo idioot de laaste tijdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef Madame_Paon het volgende:
YouTube zit nou eenmaal vol met 12-jarige kindjes die van dat soort reacties achterlaten.
Dezelfde kindjes die nog steeds fan zijn van Charlie ...
Al die Ludwin-aanhangers (inclusief Lucas en Edwin) kunnen opbokken naar de Bermuda Driehoek, daar verdwijnt toch allesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef leilab het volgende:
[..]
Die reactie op youtube irriteren me zo erg die gasten willen alleen maar aardige mensen in de serie.Laatst waren er nog een paar aan het janken omdat lorena en jack meer liefdescenes hadden dan edwin en lucas.
Isabella was meerderjarig, Wiet is 16 of 17quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:00 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Waarom zou Jef niet kunnen dan?
Ik meen me te herinneren dat er een enorm slechte verhaallijn was met Jef en Isabella.....
quote:kk wiet kk kk kk ze hebt bijna iedereen dood gemaakt ik ga haar dood maken
Ja oke, dan inderdaad dat nieuwe personage.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Isabella was meerderjarig, Wiet is 16 of 17
quote:
Ik snap ook niet waarom ze het eigenlijk nog een stel laten zijn. Rik vertrouwt Charlie totaal niet, en terecht. Dan kunnen ze beter uit elkaar gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:00 schreef leilab het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan wat rik tegen charlie zei bij de bruiloft, geniaal was dat. Maar ik weet ook niet echt waar ze met rik naar toe willen hij gedraagt zich zo idioot de laaste tijd
Dat dus. Een vast personage met een kronkel in zijn/haar hoofd is juist interessant voor de seriequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:03 schreef leilab het volgende:
Als ze wiet de serie uit schrijven zijn ze een hele aparte personage kwijt
Mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Misschien komt Wiet dan wel weer over een paar jaar terug. Zogenaamd genezen, maar eigenlijk helemaal niet.
Ik vermoed dat als deze verhaallijn de exit van Wiet wordt, dat is omdat Pip Pellens gaat studeren.
Denk ik.
Jack en Sjors toch wel? Dit kunnen ze niet verzwijgen, laat staan de schuld op een ander schuiven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Of niemand heeft Wiet herkend in het donker.
Dan heeft onze stampvoetje nina haar opinion al gelijk klaarstaan zie het al voor me ' Het was wiet ze gunde mij en noud geen eeuwige liefde blahblahblah'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef Frey het volgende:
Of niemand heeft Wiet herkend in het donker.
En Janine.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jack en Sjors toch wel? Dit kunnen ze niet verzwijgen, laat staan de schuld op een ander schuiven.
Nina mag ook opbokken naar de Bermuda Driehoekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:08 schreef leilab het volgende:
[..]
Dan heeft onze stampvoetje nina haar opinion al gelijk klaarstaan zie het al voor me ' Het was wiet ze gunde mij en noud geen eeuwige liefde blahblahblah'
Ik had ergens gelezen dat Pip was geslaagd voor d'r HAVO-diploma, mag alleen hopen dat ze nu niet de serie gaat verlatenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Janine.
Pip Pellens deed eerst VWO en ging daarna HAVO doen, dus de kans is groot dat ze dit jaar haar eindexamen gehaald heeft.
Studeren lijkt me dan ook niet zo'n gek idee, alleen zou het wel jammer zijn dat het personage dan weer (tijdelijk) verdwijnt.
Jack , verschuiven en de schuld aan iemand anders geven geen goeie combi hea !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jack en Sjors toch wel? Dit kunnen ze niet verzwijgen, laat staan de schuld op een ander schuiven.
*verzwijgenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:11 schreef leilab het volgende:
[..]
Jack , verschuiven en de schuld aan iemand anders geven geen goeie combi hea !
Nick is geniaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:10 schreef Frey het volgende:
Ik moest ook lachen om Nick bij het huwelijk die bij het klappen lachend naar Maxime keek die totaal niet op haar gemak was.
Geniaal! Wat is nick toch een aanwinst in de seriequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:10 schreef Frey het volgende:
Ik moest ook lachen om Nick bij het huwelijk die bij het klappen lachend naar Maxime keek die totaal niet op haar gemak was.
Doet me ook denken aan Stefano en Ludo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Frey het volgende:
Zou geniaal zijn als Ludo in gevaar komt en Nick hem redt.
Eerder Janine en/of Nina.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:12 schreef Frey het volgende:
Zou geniaal zijn als Ludo in gevaar komt en Nick hem redt.
Dat is wat ik nou eens graag zou zien. De hele familie Sanders als 1 front tegen de rest.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
Eerder Janine en/of Nina.
Nina vergeeft Janine, Ludo vergeeft Nick, de anderen krijgen Maxime zover dat ze Nick vergeeft... en de familie Sanders is weer één grote happy family
Wat hun kennende ongeveer een aflevering of 2-3 duurtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eerder Janine en/of Nina.
Nina vergeeft Janine, Ludo vergeeft Nick, de anderen krijgen Maxime zover dat ze Nick vergeeft... en de familie Sanders is weer één grote happy family
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |