Ik heb dat ook hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb gewoon wéér kippenvel door dat einde.
Ik heb serieus tranen in mijn ogen.
Waarom ben ik toch zo'n emotioneel mens?
Ja, dat is zo scheef als wat. Hoe willen ze dat 9 dagen geheim gaan houden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens wel raar dat pas 5 september het nieuwe seizoen zou beginnen, dat event was er juist zodat de fans en cast het een paar dagen eerder zouden zien..
En als er mensen zijn die op dat event zijn geweest en het op internet allemaal meteen gaan verklappen, word ik echt boos.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef roos85 het volgende:
Het is trouwens wel raar dat pas 5 september het nieuwe seizoen zou beginnen, dat event was er juist zodat de fans en cast het een paar dagen eerder zouden zien..
Nou inderdaad, heel bizar ditquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat is zo scheef als wat. Hoe willen ze dat 9 dagen geheim gaan houden?
Tegen de grond heeft kunnen duwen? Ze vroeg of Sjors iets wou pakken omdat ze langer was en toen heeft Wiet toch gewoon de deur dicht gedaan? Of heb ik niet goed opgelet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik zat me eerst af te vragen hoe Wiet Sjors zo makkelijk tegen de grond heeft kunnen duwen, aangezien Wiet zo klein en dun is.
Maar ze heeft Sjors natuurlijk die slaappillen gegeven.
We weten in ieder geval wie er níet onder het puin ligt: Wiet en Jack.
Super-superjaaaacck, Super-superjaaaaccck.
Inderdaad, ze had Sjors toch opgesloten in de voorraadkast?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tegen de grond heeft kunnen duwen? Ze vroeg of Sjors iets wou pakken omdat ze langer was en toen heeft Wiet toch gewoon de deur dicht gedaan? Of heb ik niet goed opgelet?
Het is te zien bij de clifffoto's tijdens de flitsen die Frey in het vorige topic heeft gepost.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tegen de grond heeft kunnen duwen? Ze vroeg of Sjors iets wou pakken omdat ze langer was en toen heeft Wiet toch gewoon de deur dicht gedaan? Of heb ik niet goed opgelet?
Oh je had het over in de tent. Dacht nog bij Sjors thuis.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het is te zien bij de clifffoto's tijdens de flitsen die Frey in het vorige topic heeft gepost.
Je ziet Sjors Wiet vasthouden en Wiet daarna wegrennen terwijl Sjors op de grond ligt.
... want poging tot moord was niet genoeg?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:45 schreef Koosnaam het volgende:
Ik hoop zo Nick nog even wraak neemt op Maxime.
dat kwam vast van iemand die de cliff van vorig seizoen geweldig vondquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:07 schreef leilab het volgende:
Trouwens, ik las nog eens ff op het forum van gtst.nl
En daar las ik dat dit de slechste cliff was nou sorry hoor dan kijk ik een andere soap!
Ik had precies t zelfde.. vandaag voor de 2e keer de aflevering bekeken en wéér tranen in mijn ogenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb gewoon wéér kippenvel door dat einde.
Ik heb serieus tranen in mijn ogen.
Waarom ben ik toch zo'n emotioneel mens?
Nee man, dan jurkje was zo liefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Poll op de GTST-site:
[..]!
Eén ding wat ik nog steeds verschrikkelijk vind aan de cliffhanger dit jaar: de outfit van Rikki.
Een hele lelijke glanzende maillot met sandalen eronder, en een groen rood jasje op een rood groen jurkje.
Het leek wel kerst ...
Van die zeikende flapdrollen die het te snel vonden gaan en die zaten te jammeren dat ze weinig konden zien in het donker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat kwam vast van iemand die de cliff van vorig seizoen geweldig vond
Ik ben Wiet gewoon leuk gaan vinden.quote:
Baasquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:30 schreef PeterKelder het volgende:
Aantal mooie confrontaties tussen Frits en Jan-Henk:
Ja heb ik ook ! Echt veel beter dan die andere flapdrollen van een nina en lucas hun moeten de verhaallijnen van de oudere generatie een beetje steunen zoals vroeger wat nu is het juist heel anders om !quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben Wiet gewoon leuk gaan vinden.
Ik hoop dan ook dat ze blijft.
Nou, nee. Ik heb best wel wat verstand van mode en dit was echt een combinatie van niks.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee man, dan jurkje was zo liefKon prima bij elkaar.
Ik hoop (maar dat zal wel niet, ik maak me geen illusies) dat het stiekem al goed is tussen die twee. Dat Ludo na het berouw dat hij getoond heeft (in de periode dat ik niet keekquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
Maar ik hoop dat ze nu iets beters met Nick gaan doen en dat het goed komt tussen hem en Ludo.
Thanksquote:
Ze mag wel blijven wat mij betreft. Zolang dat gezeur om de Noudster maar ophoudtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben Wiet gewoon leuk gaan vinden.
Ik hoop dan ook dat ze blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |