Een plan van ludo als wraak op wiet.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik weet al de perfecte acteur voor die rol!
[ afbeelding ]
Het personage gaat dan Junior Couwe... euh Sanders heten.
Het foute neefje van Ludo
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 00:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik weet al de perfecte acteur voor die rol!
[ afbeelding ]
Het personage gaat dan Junior Couwe... euh Sanders heten.
Het foute neefje van Ludo
Volgens mij mag ik hier zeggen wat ik wil.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn
@ Madam paauwvogel hou eens op met je onnodige gehaat op Edwin. De rol stelt niets voor hoe kan je die nou haten.
Prima wees maar weer lekker irritant.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Volgens mij mag ik hier zeggen wat ik wil.
Er wordt hier ook genoeg gehaat op Charlie, Danny en Maxime, dus het het is onzin dat dat niet voor Edwin mag.
En de acteur kan niet acteren.
En jij bent zoals gewoonlijk weer ruzie aan het zoeken.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima wees maar weer lekker irritant.
Integendeel schat xxx.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij bent zoals gewoonlijk weer ruzie aan het zoeken.
... oké?quote:Op zondag 10 juli 2011 01:56 schreef kissaa het volgende:
laatste bezoek: 27 minuten, 19 seconden geleden.
aantal posts: 26 (gemiddeld 26 per dag)
Volgens mij ben jij degene die hier constant met iedereen ruzie heeft, niet Mikey. Maar goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 01:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij bent zoals gewoonlijk weer ruzie aan het zoeken.
Alleen omdat ik mijn mening geef.quote:Op zondag 10 juli 2011 02:56 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij degene die hier constant met iedereen ruzie heeft, niet Mikey. Maar goed.
Inderdaadquote:
Nog niet gezien, dat RTL XL werkt niet bij mij en het staat niet op YouTube (jawel, maar dan in verschrikkelijk slechte kwaliteit).quote:Op zondag 10 juli 2011 11:21 schreef roos85 het volgende:
Heb net deel 1 van de making off gekeken, jeetje wat een weer was het bij de opnames!
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:24 schreef PeterKelder het volgende:
Zie trouwens dat de een na de ander dat lied van Rikki, Sjoerd, Edwin en Lucas aan het coveren is![]()
Ja dat was wel beter geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:25 schreef PeterKelder het volgende:
Sowieso zijn die gasten van GTST dom: had dat lied op iTunes gezet, hadden ze er vast nog wat aan kunnen verdienen
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:34 schreef roos85 het volgende:
Welke personages moesten er ook al weer vanwege de flexwet uit?
- Maxime
- Danny
- Lucas
- Jack
toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |